zapmaria έγραψε:O συνεκτικός συμπλέκτης αντιλαμβάνεται τη διαφορά περιστροφής των τροχών, σε αντίθεση με το Torsen, το οποίο αντιλαμβάνεται τη διαφορά ροπής ανάμεσα σε δυο άξονες. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά περιστροφής, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά ροπής. Σε πολλούς από εμάς δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση ότι η τετρακίνηση σε αρκετά SUV εμπλέκεται -υπό κανονικές συνθήκες- και σε ευθεία πορεία, όπως, για παράδειγμα, δείχνουν τα ημιαξόνια ενός Honda CR-V καθώς περιστρέφονται. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι τα ημιαξόνια εξακολουθούν να περιστρέφονται, ακόμα και αν δεν μεταδίδεται ροπή στην άτρακτο, επειδή είναι αρθρωμένα με τους τροχούς.
Το βασικότερο μειονέκτημα του συνεκτικού συμπλέκτη έγκειται στη χρονική υστέρηση του συστήματος από τη στιγμή που θα γίνει αντιληπτή η διαφορά περιστροφής έως και τη μεταφορά της ροπής. Για να μειωθεί αυτή η καθυστέρηση, αρκετοί κατασκευαστές ρυθμίζουν την κατανομή ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, σε ποσοστό περίπου 95% εμπρός και 5% πίσω. Επίσης, ένα άλλο βασικό μειονέκτημα εμφανίζεται όταν κολλήσουν και οι τέσσερις τροχοί του αυτοκινήτου. Τότε, τις περισσότερες φορές, είναι αδύνατη η μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, διότι δεν είναι εφικτή η ενεργοποίηση του συμπλέκτη.(από το in.gr)
Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις απαντήσεις σας γιατί οι άνθρωποι τις suzuki δυστυχώς δεν μου δώσανε πληροφορίες όταν τους τις ζήτησα!!
το ΣΚ έκανα μια δοκιμή σε λάσπη και όντως το παραπάνω άρθρο έχει απόλυτο δίκιο
Δηλαδή
Όταν πήγα σε μία ανηφόρα με λάσπη σιγά σιγά μόνο οι εμπρός τροχοί σπινάρανε (είχα ένα φίλο μου από έξω για να διαπιστώσει αν σπίναρε ο τροχός που δεν έβλεπα).
Οτάν ξαναπήγα στην ίδια ανηφόρα με λίγο περισότερη ταχύτητα άρχισαν να λειτουργούνε όλοι οι τροχοί και ανέβηκα την ανηφόρα με την λάσπη.
Και ερωτώ τώρα!!!
Γίνεται να έχω περισότερο ποσοστό εμπλκοκής στο πίσω άξονα???