Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα Α/Τ για Grand Vitara

Δημοσίευσηαπό virus » 14 Μαρ 2006, 17:18

thank u αλλα θα προτιμούσα εντυπωσεις - εμπειρίες
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό marios_new » 15 Μαρ 2006, 10:47

πάει πολύ καλά σε χιόνι , πάγο , στεγνό(δεν κάνει θόρυβο) , σε λάσπη (αλλά όχι ποοοοοοολυ λάσπη) , σε χώμα εκπληκτικό.
το μόνο μειονέκτημα είναι όταν βρέχει.(που ότι ΑΤ και να έχεις είναι μάπα,ειδικά σε 4χ4 που έχουν πίσω κίνηση)
Για μένα το κορυφαίο ΑΤ.
Άβαταρ μέλους
marios_new
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 10:35
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Μαρ 2006, 17:11

marios_new έγραψε:πάει πολύ καλά σε χιόνι , πάγο , στεγνό(δεν κάνει θόρυβο) , σε λάσπη (αλλά όχι ποοοοοοολυ λάσπη) , σε χώμα εκπληκτικό.
το μόνο μειονέκτημα είναι όταν βρέχει.(που ότι ΑΤ και να έχεις είναι μάπα,ειδικά σε 4χ4 που έχουν πίσω κίνηση)
Για μένα το κορυφαίο ΑΤ.


Το 694 παει πολυ καλα στο βρεγμενο ......
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό JATH » 15 Μαρ 2006, 17:36

ΤΟ SCORPION S/T ( ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤ0 GRAND VITARA KAI PININ) ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΣΕ ΧΙΟΝΙ/ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕΤΡΙΟ ΣΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 40000 ΧΙΛ ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΠΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΓΩΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΓΛΙΣΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό virus » 15 Μαρ 2006, 20:05

TLG με έπεισες, thanx.

να αλλαξω διάσταση?
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 11 Νοέμ 2006, 03:15

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΓΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΝΙΣΙΑ ΤΟΥ GV 2000 ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΓΩ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕ GV ΕΙΧΑ ΤΑ yokohama GEOLANDER I και ΙΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΓΙΑ ΧΙΟΝΙ ΠΑΓΟ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1ον. Χάνεται η ευθυγράμιση του αυτοκινήτου ότι και αν κάνεις (ευθυγράμιση ξανά αλλαγές μπρός πίσω κτλ.) την χάνεις δια παντός μονίμως κόνει δεξιά, και 2ον αν τα αφήσεις επάνω ένα καλοκαίρι χάνουν το 50% των ικανοτήτων τους. Τα μανίσια τι λένε στην άμμο. Είμαι νέο μέλος αλλά Vitarakias εδώ και 12 χρόνια. Σας χαιρετώ όλους.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 11 Νοέμ 2006, 15:01

Φίλε SilverArrow,στο GV 2006 τα ελαστικά είναι λίγο καλύτερα απ'ότι στα προηγούμενα μοντέλα,αλλά ΔΕΝ είναι χωμάτινα.Ένα ΑΤ θα του πηγαίνει καλύτερα.
Άν έχεις 16" ζάντα υπάρχουν πολλές επιλογές,αν έχεις 17" τότε θα πρέπει ή να περιμένεις λίγο ακόμα για τα 225/65/17 ή να βάλεις 235/65/17.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 12 Νοέμ 2006, 02:15

Έχω παραγγείλει την πρώτη (φθηνότερη έκδοση) του GV 2.0 5d έχει σιδερένιες ζάντες και από ότι ξέρω είναι 16 άρες. Φίλε ratanplan ευχαριστώ για την απάντηση ποιά πιστεύεις ΑΤ ότι είναι καλύτερα, αν και δεν σκοπεύω άμεσα να τα αλλάξω ας κάνουν και λίγη απόσβεση, του χρόνου το φθινόπωρο όμως πάμε για αλλαγή. Με ενδιαφέρει πολύ εκτός των άλλων να μην χαλάει το τιμόνι του αυτοκινήτου μιας που με τα Yokohama Geolander σε αυτό είχα πάντα πρόβλημα και όχι μόνο σε ένα GV. Θα ήθελα αν μπορεί ο Vasilis να μου δώσει μερικές πληροφορίες για τις μπαγαζιέρες π.χ. διάσταση μάρκα σε σχέση με θόρυβο κατανάλωση, πλαινούς ανέμους κτλ. ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Νοέμ 2006, 20:09

SilverArrow έγραψε:Έχω παραγγείλει την πρώτη (φθηνότερη έκδοση) του GV 2.0 5d έχει σιδερένιες ζάντες και από ότι ξέρω είναι 16 άρες. Φίλε ratanplan ευχαριστώ για την απάντηση ποιά πιστεύεις ΑΤ ότι είναι καλύτερα, αν και δεν σκοπεύω άμεσα να τα αλλάξω ας κάνουν και λίγη απόσβεση, του χρόνου το φθινόπωρο όμως πάμε για αλλαγή. Με ενδιαφέρει πολύ εκτός των άλλων να μην χαλάει το τιμόνι του αυτοκινήτου μιας που με τα Yokohama Geolander σε αυτό είχα πάντα πρόβλημα και όχι μόνο σε ένα GV. Θα ήθελα αν μπορεί ο Vasilis να μου δώσει μερικές πληροφορίες για τις μπαγαζιέρες π.χ. διάσταση μάρκα σε σχέση με θόρυβο κατανάλωση, πλαινούς ανέμους κτλ. ευχαριστώ εκ των προτέρων.


SilverArrow γειά σου,

η μπαγκαζιέρα έιναι μια πολύ καλή λύση, που προσωπικά έχω ευχαριστηθεί αρκετά.
Η συγκεκριμένη δική μου ειναι μια G3 του Savvas (αν δεν κανω λαθος) και θα την δεις φορεμενη σε πολλά αυτοκίνητα.
Κόστισε 250 ευρώ (πριν 3 χρόνια) και είναι 350 λίτρα, αλλά δεν είναι και τίποτα το συνταρακτικό...... είναι της "σειράς", και δεν είναι Thule ή Rhino ή κάποια άλλη αρκετά γνωστή μάρκα, ούτε έχει το "ιδιαίτερο" degign των παραπάνω εταιριών.
Επίσης για τις διαστάσεις, προσωπικά, βρίσκονται στον λόγο που αγοράζει ο κάθε ιδιοκτητης την μπαγκαζιέρα του.
Θα μπορούσα να είχα μια πιο χαμηλή και πιο μακρυά, αλλά δεν θα ταιριαζε πιστέυω στο αμάξι, ούτε και θα με εξυπηρετούσε στο να βάλω μερικά ιδιαίτερα πράγματα μέσα, άσε που τότε οι "άλλες" έκαναν περισσότερα λεφτά στα ίδια λίτρα περίπου.


Η αεροδυναμική δεν ήταν όπως πρίν βέβαια και κάποιοι θόρυβοι υπάρχουν πάνω απο τα 110 χλμ.
Λογικό δεν είναι? Ταξιδέυεις πάντως άνετα.
Η κατανάλωση δεν έιναι τίποτε το ιδιαίτερο....

Αν νοιώθεις οτι σου λείπει χώρος, βάλε μία..... αξίζει τα λεφτά της αρκεί να κάνεις και καμιά βόλτα για να την φορτώνεις και προπαντων να βρείς μία να την στραπατσάρεις καλά, μη λυπάσαι δηλαδή να βάλεις το χειμώνα τον ιμάντα βουτηγμένο στις λάσπες και το καλοκαίρι τα πράγματα όπου φτάνοντας σπίτι να βρίσκεις κανα-δυό κιλά άμμο μεσα.8)

Όσο για την έκδοση του GV που έχεις παραγγείλει, μια χαρά σε βρίσκω!!
Άσε που είσαι σε πλεονεκτική θέση απο τους άλλους με τις 17άρες και έτσι θα βάλεις καλό λαστιχάκι πάνω να ευχαριστηθείς !!:wink:

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 14 Νοέμ 2006, 01:35

Vasili σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τις πληροφορίες, μπορεί σε κάποιον ελεύθερο κυρίως χωρί παιδί να φαίνεται υπερβολή η αγορά μπαγαζιέρας (ειδικά για το 5d) αλλά για μένα είναι η πρώτη προτεραιότητα. Εξάλλου το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το GV 2.0 5d (μαύρο σκυλί απίστευτο αυτοκίνητο και τι δεν το έχω κάνει, σκάφος τροχόσπιτο,ρυμουλκήσεις στην άμμο τράβηξε πολλά, στα 67.000 χλμ. δεν έβγαλε τίποτα, εκτός από ένα τρύπιο ψυγείο)και ξέρω τις ανάγκες μου και συμφωνά απόλυτα για την χρήση της που αναφέρεις ιμάντες λασπωμένους κτλ. Μόνο το καροτσάκι του μπέμπη που θα πετάω μέσα και φύγαμε λέει πολλά. Απλά δεν ήξερα πόσο μπορεί να επηρεάσει το αυτοκίνητο και η αλήθεια είναι ότι μπορεί να υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο προηγούμενο GV και στο καινούργιο. Μία δοκιμή θα μας πείσει.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό akiste » 21 Νοέμ 2006, 12:58

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ GV 2000 ΜΟΝΤ 04 ,ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΜΙΣΙΟ .ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ,ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 235/60/16 ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΑ 694 Α/Τ ΣΕ 215/70/16 ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ . ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΨΗΛΩΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΣΤΑ 215/65/16 ΣΕ 694 Α/Τ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ . ΤΑ 215/70/16 ΕΙΝΑΙ +2,6% ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ + 10 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΥΨΟΣ . ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΚΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ .
ΑΝΑΜΕΝΩ ΓΝΩΜΕΣ ............
Άβαταρ μέλους
akiste
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 12 Φεβ 2005, 01:11
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό cnik » 15 Μαρ 2007, 12:50

ΚΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ 70% ΚΑΙ ΕΝΑ 30% ΣΕ ΧΩΜΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΤΕ; ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.
Άβαταρ μέλους
cnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Αύγ 2005, 18:09
Τοποθεσία: Αγιάσος-Μυτιλήνης-Λέσβου

Δημοσίευσηαπό cnik » 17 Μαρ 2007, 08:11

ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;;;;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
cnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Αύγ 2005, 18:09
Τοποθεσία: Αγιάσος-Μυτιλήνης-Λέσβου

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 17 Μαρ 2007, 21:05

Φίλε cnik απ' ότι διαβάζω στό forum πιστεύω πώς μιά καλή επιλογή είναι τα bridgestone 694. Βέβαια καλύτερα να πεί τη γνώμη του κάποιος που τα δοκίμασε.Χαιρετίσματα στήν όμορφη Αγιάσο.
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό cnik » 17 Μαρ 2007, 21:08

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
cnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Αύγ 2005, 18:09
Τοποθεσία: Αγιάσος-Μυτιλήνης-Λέσβου

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 51 επισκέπτες