Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Suzuki Grand Vitara 2006 vs Toyota Rav4 2006

Suzuki Grand Vitara 2006 vs Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 01 Μαρ 2006, 00:47

Θα μου επιτρέψετε να ανοίξω μια ενότητα σχετικά με τις συγκρίσεις των δύο νέων μοντέλων.
Η πείρα των κατόχων τους θα βοηθήσει τους υποψήφιους αγοραστές να μήν την <πατήσουν> όπως μερικοί αλλοι με αλλες μάρκες (ονόματα δε λέμε).
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Suzuki Grand Vitara 2006 vs Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό JIMST » 01 Μαρ 2006, 01:07

ΕΚΑΝΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Μαρ 2006, 15:44

Ελικρινα τωρα ουτε που θα εμπαινα σε αυτο το "διλλημα" ...!!:D
GRAND VITARA...τα κανει ολα και συμφερει .... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Μαρ 2006, 09:36

Γιατί συγκρίνονται ?????
Το GV έχει αργά
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meco » 02 Μαρ 2006, 09:53

Εγώ είμαι υπέρ των τριών διαφορικών. Άρα το καινούριο RAV4 δεν θα το προτιμούσα σε σχέση με το νέο GV που επιπλέον έχει και κοντές σχέσεις.
Στους χώρους είναι πάνω κάτω τα ίδια και στην εμφάνιση, για μένα τουλάχιστον υπερτερεί σημαντικά το GV.
Aπό εκεί και μετά στην ποιότητα κατασκευής, των υλικών, της ηχομόνωσης το RAV4 παίρνει το αίμα του πίσω.
Στην άσφαλτο επίσης το RAV4 συμπεριφέρεται καλύτερα. Προσοχή όμως αναφέρομαι σε καταστάσεις πολύ γρήγορης οδήγησης. Σε κάθε άλλη περίπτωση τον new GV είναι ένα ασφαλές και προβλέψιμο αυτοκίνητο. Καμμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Οπότε βάλε κάτω τις ανάγκες σου και επέλεξε κατάλληλα.
Θέλεις offroad? GV
Θέλεις άσφαλτο? RAV4.
Λάβε βέβαια σοβάρα υπόψη ότι εξαιτείας της ύπαρξης πίσω LSD στο RAV4 υπάρχουν περιπτώσεις που το RAV4 θα τα καταφέρει καλύτερα εκτός δρόμου σε σχέση με το GV.
Μπέρδεμα ε? :wink:

Προσωπικά πάντως θα επέλεγα forester και θα τα είχα όλα χωρίς παραχωρήσεις. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 02 Μαρ 2006, 12:48

Λάβε βέβαια σοβάρα υπόψη ότι εξαιτείας της ύπαρξης πίσω LSD στο RAV4 υπάρχουν περιπτώσεις που το RAV4 θα τα καταφέρει καλύτερα εκτός δρόμου σε σχέση με το GV.

Βέβαια πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι μαζι με το ESP & TCS που έχει ως επιπλέον αξεσουάρ το GV δεν ισχύει αυτή η διαφορά γιατί το TCS δρα ως μπλοκέ...
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 02 Μαρ 2006, 17:08

Παιδιά όπως και νάχει κατέληξα στο να κλείσω σήμερα το rav4. Τελικά όπως λέτε πάντα πρέπει να αγοράζει κάποιος κάτι σύμφωνα με τις ανάγκες του....
Ετσί προτίμησα ένα πιό ασφάλτινο αυτοκίνητο με καλές επιδόσεις σε τελικές και επιταχύνσεις παρα, το παρα πολύ καλό GV.
Είδωμεν, ο καιρός θα δείξει αν θα έχω πράξει σωστα....Πάντως ένα είναι σίγουρο: Ούτε το rav αλλα ούτε το GV είναι σαν αυτό που έχω τώρα...(mav)....κλασεις ανώτερα... :D
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό TLG » 02 Μαρ 2006, 17:51

meco έγραψε: Σε κάθε άλλη περίπτωση τον new GV είναι ένα ασφαλές και προβλέψιμο αυτοκίνητο. Καμμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.



Δηλαδη το προηγουμενο GV ειναι ανασφαλες και απροβλεπτο ??? :shock:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό meco » 03 Μαρ 2006, 16:14

Dimis4X4 έγραψε:Βέβαια πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι μαζι με το ESP & TCS που έχει ως επιπλέον αξεσουάρ το GV δεν ισχύει αυτή η διαφορά γιατί το TCS δρα ως μπλοκέ...

Φίλε Dimis, πίστεψέ με δεν είναι το ίδιο πράγμα...
Άλλο ένα lsd πίσω και άλλο ένα σύστημα που σου "βράζει τα φρένα" και επιπλέον σου κόβει το γκάζι, το οποίο σε κάποιες περιπτώσεις μπορει να σε κάνει να μη ξεκολλήσεις πότε. :wink:

Το ξαναλέω ακόμα μία φορά. Έτσι όπως είναι τα πράγματα το forester είναι μονόδρομος... :wink:
TLG έγραψε:Δηλαδη το προηγουμενο GV ειναι ανασφαλες και απροβλεπτο ??? :shock:

Τώρα να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Το αυτοκίνητο ήταν τζιπ, όνομα και πράμα.
Μπορεί εκτός δρόμου ο πίσω άκαμπτος να έδινε ρέστα, αλλά στην άσφαλτο δεν ήταν και ότι καλύτερο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 03 Μαρ 2006, 23:13

meco έγραψε:
TLG έγραψε:Δηλαδη το προηγουμενο GV ειναι ανασφαλες και απροβλεπτο ??? :shock:

meco έγραψε:Τώρα να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Το αυτοκίνητο ήταν τζιπ, όνομα και πράμα.
Μπορεί εκτός δρόμου ο πίσω άκαμπτος να έδινε ρέστα, αλλά στην άσφαλτο δεν ήταν και ότι καλύτερο.



Οντως δεν δινει ρεστα στην ασφαλτο , αλλωστε οπως και εσυ λες ειναι τζιπ....οποτε ο κατοχος του του συμπεριφερεται και αναλογα....
Το σιγουρο ειναι οτι κανεις ασφαλεστατο ταξιδι μεχρι τα 140km/h , τιμη εξαιρετικη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ....
Τωρα με το καινουριο GV σιγουρα θα ταξιδευεις ανετωτερα με περισσοτερα χιλιομετρα την ωρα αυτο ομως δεν κανει το προηγουμενο ανασφαλες ουτε απροβλεπτο ....
Τουλαχιστον εγω δεν εχω νοιωσει ετσι τα τελευταια δυο χρονια .... :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό JATH » 04 Μαρ 2006, 09:52

ΦΙΛΕ TLG ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΜΕ 140 Η 150 ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ GRAND VITARA ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΜΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΝ ΠΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.

ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ GRAND VITARA ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΗΡΑ ΤΟ MITSUBISHI PININ. ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΔΗΓΟΥΣΑ GRAND VITARA ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΕΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ GRAND VITARA ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Μαρ 2006, 18:44

JATH έγραψε:ΦΙΛΕ TLG ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΜΕ 140 Η 150 ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ GRAND VITARA ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΜΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.



Ειχα το RAV 4 πριν παρω το GV και εχω μια σχετικη εμπειρια απο μονιμη τετρακινηση ...
Τη μεγαλυτερη διαφορα στο δρομο την κανει η φιλοσοφια της αναρτησης,το υψος κ.τ.λ και οχι η μονιμη τετρακινηση ...
Για αυτον τον λογο λοιπον το GV θα κινηθει με αργοτερους ρυθμους σε σχεση με ενα RAV , αλλα αυτο δεν το καθιστα επικινδυνο ή ανασφαλες ....Ουτε φυσικα το pinin θα κινηθει σε ρυθμους RAV και ας εχει μονιμη τετρακινηση ..
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό meco » 04 Μαρ 2006, 20:43

TLG έγραψε:Το σιγουρο ειναι οτι κανεις ασφαλεστατο ταξιδι μεχρι τα 140km/h , τιμη εξαιρετικη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ....
Τωρα με το καινουριο GV σιγουρα θα ταξιδευεις ανετωτερα με περισσοτερα χιλιομετρα την ωρα αυτο ομως δεν κανει το προηγουμενο ανασφαλες ουτε απροβλεπτο ....
Τουλαχιστον εγω δεν εχω νοιωσει ετσι τα τελευταια δυο χρονια .... :D

Ναι δεν διαφωνώ ότι εσένα δεν σε έχει προβληματίσει αλλά εγώ οδηγώντας GV 1.6 3d και 2.0 5D δεν έχω σχηματίσει και την καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο. Αν δεν το πιέζεις, σύμφωνοι δεν θα έχεις πρόβλημα. Σε ένα ξαφνικό χάσιμο του πισω μέρους όμως, η συμπεριφορά του όπως αντιλαμβάνεσαι και εσύ, δεν ειναι και ότι πιο ρυθμίσιμο μπορεί να σου τύχει.
Ο άκαμπτος άξονας κάνει πολύ απότομο το χάσιμο πρόσφυσης πίσω και με δεδομένο το χωμάτινο τιμόνι είναι δύσκολο το μάζεμα.
Υπό αυτό το πρίσμα, κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ακόμα και επικίνδυνο.
Πίστεψέ με μορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν είμαι.
Άλλωστε δεν φταίει το αυτοκίντο για αυτό. Σχεδιαστηκέ για τζιπ και όχι για γρήγορη ασφάλτινη κούρσα. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Μαρ 2006, 21:23

meco έγραψε:Ναι δεν διαφωνώ ότι εσένα δεν σε έχει προβληματίσει αλλά εγώ οδηγώντας GV 1.6 3d και 2.0 5D δεν έχω σχηματίσει και την καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο. Αν δεν το πιέζεις, σύμφωνοι δεν θα έχεις πρόβλημα. Σε ένα ξαφνικό χάσιμο του πισω μέρους όμως, η συμπεριφορά του όπως αντιλαμβάνεσαι και εσύ, δεν ειναι και ότι πιο ρυθμίσιμο μπορεί να σου τύχει.
Ο άκαμπτος άξονας κάνει πολύ απότομο το χάσιμο πρόσφυσης πίσω και με δεδομένο το χωμάτινο τιμόνι είναι δύσκολο το μάζεμα.
Υπό αυτό το πρίσμα, κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ακόμα και επικίνδυνο.
Πίστεψέ με μορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν είμαι.
Άλλωστε δεν φταίει το αυτοκίντο για αυτό. Σχεδιαστηκέ για τζιπ και όχι για γρήγορη ασφάλτινη κούρσα. :wink:



Συγκρινωντας το με τι δεν εχεις σχηματισει καλη αποψη?

Ειπαμε ΔΕΝ ειναι "κουρσα" ειναι "τζιπ" και σαν τζιπ το κρινουμε κ το συγκρινουμε ...
Αν τωρα καποιος παρει ενα τετοιο αυτοκινητο για να το οδηγει στο οριο , κακο του κεφαλιου του ....
Παντως η προσωπικη μου εμπειρια λεει οτι δεν εχω "χασει" το πισω μερος ποτε ...Δεν ξερω και οι αλλοι GVαρακηδες τι λενε επ'αυτου...

Τελος νομιζω οτι επικινδυνη ειναι ή ανεγκεφαλιαση μερικων και οχι ο ακαμπτος αξονας του G.V,Sorento,Pinin,Cherokee κ.λ.π...
Ποιο πολλους εχω δει να φερνουν "σβουρες" με rallye,bmw,κ.λ.π παρα με τα προαναφερομενα "τζιπ" ... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 05 Μαρ 2006, 08:12

meco έγραψε:
TLG έγραψε:Το σιγουρο ειναι οτι κανεις ασφαλεστατο ταξιδι μεχρι τα 140km/h , τιμη εξαιρετικη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ....
Τωρα με το καινουριο GV σιγουρα θα ταξιδευεις ανετωτερα με περισσοτερα χιλιομετρα την ωρα αυτο ομως δεν κανει το προηγουμενο ανασφαλες ουτε απροβλεπτο ....
Τουλαχιστον εγω δεν εχω νοιωσει ετσι τα τελευταια δυο χρονια .... :D

Ναι δεν διαφωνώ ότι εσένα δεν σε έχει προβληματίσει αλλά εγώ οδηγώντας GV 1.6 3d και 2.0 5D δεν έχω σχηματίσει και την καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο. Αν δεν το πιέζεις, σύμφωνοι δεν θα έχεις πρόβλημα. Σε ένα ξαφνικό χάσιμο του πισω μέρους όμως, η συμπεριφορά του όπως αντιλαμβάνεσαι και εσύ, δεν ειναι και ότι πιο ρυθμίσιμο μπορεί να σου τύχει.
Ο άκαμπτος άξονας κάνει πολύ απότομο το χάσιμο πρόσφυσης πίσω και με δεδομένο το χωμάτινο τιμόνι είναι δύσκολο το μάζεμα.Υπό αυτό το πρίσμα, κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ακόμα και επικίνδυνο.
Πίστεψέ με μορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν είμαι.
Άλλωστε δεν φταίει το αυτοκίντο για αυτό. Σχεδιαστηκέ για τζιπ και όχι για γρήγορη ασφάλτινη κούρσα. :wink:




Μάγκες δεν ξέρω τι λέτε αλλά εμένα αυτο το κομάτι που έχω κάνει κόκκινο με αιδουνίζει όταν γίνεται !!!!! - Όλα τα λεφτά λέμε - . Το μόνο που το έκανε καλύτερα ήταν η DAKOTA 4X4 που όταν σου έφευγε έπρεπε να είσαι μαέστρος να το μαζέψεις !!!!! . Α να μην ξεχάσω και τα Samurai που χοροπηδάνε με τα τέσσερα στο όριο σε κλειστές στροφές !!!!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες