Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara - Ποδιες ...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 04 Αύγ 2007, 12:18

η ποδια τωρα θα κολλησει στον πλαστικο προφυλακτηρα απο κατω και θα θελει πολυ λιγο γυρισμα εμπρος.απο τα σχεδια θα μπορει να αεριζεται χωρις ιδιετερο προβλημα.θα βαλω φωτο μολις ολοκληρωσω την κατασκευη.φιλε mobile και χωρις να τα γυρισω δεν θα ειχα προβλημα.απλα τωρα ειναι καλυτερο πιστευω.το ιδιο μου ειπε και ο ST-PININ που το ειδε σημερα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Αύγ 2007, 22:31

σημερα εγινε η αγορα του αλουμινιου 4mm (κριθαρακι)και την διαμορφωσα καταληλα με μια σεγα για σιδερα και μια λιμα στο τελος για τα ψιλογραιζα.το μονο που εχει μεινει ειναι δια τσακισματα 20 μοιρων και στραντζαρισμα των δυο φτερων.υποβαλλω φωτο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 16 Αύγ 2007, 14:54

Εδω και δυο μερες εχω ολοκληρωσει και τοποθετησει την ποδια στο gv απο αλουμινιο 4χιλ(κριθαρακι).αν και πατεντα και ιδιοκατασκευη εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος τοσο απο την εφαρμογη οσο και απο την ποιοτητα και την προστασια που προσφερει.ολη η κατασκευη χρειαστηκε συνολικα 5 ωρες για να γινει.(καθε μερα δουλευα πανω της 30 λεπτα.)και συνολικα μαζι με τα στραντζαρισματα και την ενισχητικη κολληση στα φτερα μου κοστισε 50 ευρω.χρησημοποιησα αλουμινιο 65x85εκ.ομως τετοιο μεγεθος ΔΕΝ πουλανε στα μαγαζια εκτος και αν βρεις καποι ρεταλι που σε βολευει.αγορασα μαζι με το φιλαρακι μου φυλλο 100x200εκ και το μοιραστηκαμε.επισης χρειαστηκα 2 καροβιβες 1x3εκ.2 βιδες 1x3εκ 4 παξιμαδια ασφαλειας,4 ροδελες μεταλλικες και 2 συνεμπλοκ.υποβαλλω φωτο απο την ποδια
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 16 Αύγ 2007, 14:59

μια δευτερη φωτο απο τα πλαγια που φαινεται καλυτερα η κλιση και το ποσο "κολλητα" ειναι κατω απο τα ακαλυπτα σημεια του gv.το πιο κοντινο σημειο στην ποδια ειναι μια μυτη απο το καβουκακι και απεχει 2 cm.πιστευω οτι ειναι καλο περιθωριο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 16 Αύγ 2007, 15:07

οι καροβιδες ειναι η τελειοτερη λυση κατ εμε γιατι το κεφαλι απο εξω δυσκολα θα σκαλωσει καπου,δυστυχως στο πισω μερος της ποδιας δεν μπορουσα να βιδωσω με καστανια ουτε με γερμανοπολυγωνο απο μεσα το παξιμαδι ασφαλειας και ετσι τοποθετησα βιδα με εξαγωνο κεφαλι.εχω σκεφτει να δοκιμασω καστανια-γερμανοπολυγωνο που πιστευω οτι θα δωσει λυση για την καροβιδα.υπ οψιν οτι δεν εκανα τρυπες στο gv αλλα χρησιμοποιησα τις ηδη υπαρχουσες.με ορεξη,καφε και παρεα μπορεις να κατασκευασεις οτι θελεις. :wink: να και μια τελευταια φωτο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 16 Αύγ 2007, 15:15

τελος τα συνεμπλοκ τα τοποθετησα στο πισω μερος της ποδιας μεταξυ της ποδιας και της βασης.μου εχει περισεψει αλουμινιο το οποιο στο μελλον θα το χρησημοποιησω σαν ποδια για το Τ-case.εκτιμω θα ειναι ενα παραλληλογραμμο με νευρα σε ολες τις πλευρες.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 17 Αύγ 2007, 15:23

κωστα φαινεται οτι εχεις κανει πολυ καλη δουλεια με την ποδια και απο οτι βλεπω εφαρμοζει μια χαρα μια ερωτηση μονο η μαλλον δυο θα κανεις τρυπες για να παιρνει αερα το διαφορικο και να φευγουν οι λασπες? και 2 στο service οταν θα κανεις απλα θα την ξεβυδωνεις?
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 17 Αύγ 2007, 15:49

το διαφορικο παιρνει αερα απο εμπρος και απο τα πλαγια.ασε που και η ιδια η ποδια λειτουργει και σαν ψυκτρα λογω αλλουμινιου(ευκολα κανω τρυπα και οση διαμετρο θελω αλλα θα χασει αντοχη η ποδια.ναι στην αλλαγη λαδιων δηλαδη καθε 7500 χιλ χλμ πρεπει να τη βγαζω.4 βιδες ειναι και εφυγε ευκολα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 23 Αύγ 2007, 21:55

τωρα επειδη εχω λιγο χρονο ετοιμαζω σχεδια για μια μικρη ποδια απο το ιδιο υλικο κατω απο το T-case.σχεδια και φωτο στο εγκυς μελλον.εχει κανει κανεις ποδια για εκει?αν ναι ασ δειξει τα φωτα για να παιρνουμε ιδεες.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 24 Αύγ 2007, 11:54

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.

ΜΠΡΑΒΟ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Αύγ 2007, 09:26

ευχαριστω για τα καλα λογια.παντος δεν ειναι και κατι το ακατορθωτο.πρεπει να σκεφτεις για ποιο λογο θελεις την ποδια.πχ καποιος που παιζει σε πιστες και σε ακραιες διαδρομες θελει κατι πολυ γερο.εγω την θελω για προστασια μεν αλλα περισσοτερο για προειδοποιηση δε.μετα αγοραζεις το μεταλλο και σου χρειαζεται μια σεγα λιμα και μια επισκεψη σε μηχανουργειο με στραντζα και ψαλιδι.επισης ενα χαρτονι για το πατρον και μερικους καφεδες.οσον αφορα την "αντοχη-υλικων"καλο ειναι να ρωτησετε ενα μηχανουργο.τωρα ετοιμαζουμε την ποδια του st-pinin για το 2λιτρο pajero που εχει.απο το ιδιο υλικο.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 25 Αύγ 2007, 23:07

Παρτε ενα ματι και απο την δικη μου που πλεον φορεθhκε στο PININ.
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Αύγ 2007, 11:06

ωραια ποδια φιλαρακι st!!! :D τελικα το αλουμινιο κριθαρακι σε εσενα δειχνει καλυτερο κουφαλα :wink: ....παλι πηρες τα μορια 8) !!!να πω και ενα μπραβο στον βοηθο σου.... :wink:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Αύγ 2007, 16:35

ανοιξα την τηλεοραση και την εκλεισα σε 1'.επειδη χαλαστηκα πολυ με τις φωτιες πηγα στο γκαραζ να ασχοληθω με το gv.ετσι σχεδιασα την ποδια για το T-case.υποβαλλω πατρον με διαστασεις επανω.υλικο ποδιας αλουμινιο 4mm κριθαρακι.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Αύγ 2007, 16:38

να και μια φωτο απο το μερος που θα μπει η ποδια.η πρασινη καμπυλη ειναι το χαμηλοτερο σημειο του τ-case.οι κοκκινες γραμμες ειναι τα σημεια που θα "δεσει "η ποδια.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες