Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 26 Φεβ 2006, 13:28

Στην αυτο προφιτ η μεσαία έκδοση (με τους 6 αερόσακους κτλ) έχει 28290 από 29000 που έχει στην αντιπροσωπεία (με επιπλέον cruise control στο τιμόνι και 6 ραδιοCD μέσα στην τιμή). Υπόψιν ότι το Cruise Control δεν το βάζουν στην αντιπροσωπεία ούτε στην μεγάλη έκδοση. Τώρα 1000€ με ESP, 600€ μεταλλικό, σύνολο πάει 29890€.
Αν έχεις άλλες απορίες μου λες....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό virus » 01 Μαρ 2006, 13:27

milas gia to 2.0 lt?
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 02 Μαρ 2006, 12:40

Yes...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 07 Μαρ 2006, 15:13

φιλε dimis4x4 το παρελαβες το αυτοκινητο ???
Αν ναι ποσες μερες μεσολαβησαν απο την παραγγελια ???
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 07 Μαρ 2006, 16:20

Οχι ακόμα τον Απρίλιο (γιατί δεν έχει στοκ σε όλα τα μοντέλα-αυτοκίνητα η εταιρία) Αυτό έχει το καλό ότι, ότι αναβαθμίσεις ή αλλαγές υπάρχουν είναι μέσα αλλά το κακό είναι ότι περιμνένεις λίγο παραπάνω (Μικρό το κακό). Τελικά αποφάσισα να δώσω 33.000 και να πάρω το Luxury με τα δερμάτινα, την ηλιοροφή, το ESP, τα θερμαινόμενα καθίσματα και...... το το Cruise Control με φώτα Xenon (!!!) που δεν φέρνει η αντιπροσωπεία. Αυτά...
Αχ.... και να έφαιρναν από τώρα τον κινητήρα V6 2.7...... Οχι βέβαια πως θα είχα τα λεφτά να το πάρω αλλά πως να το κάνουμε τον χρειάζεται το αυτοκίνητο (επιδόσεις, ελκτική ικανότητα).
Με βλέπω να του κάνω καμιά μετατροπούλα σε κανα δύο χρόνια...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 02 Μάιος 2007, 19:44

Λίγα νέα όσον αφορα τη χρήση του ESP σε κατόχους του.....

In 4H (no lock) ESP and TCS are activated.
In 4H locked, the ESP and TCS are activated.
In 4L, the ESP is shut off and TCS remains. (!!!)

In 4H locked or not locked, when hitting the gas enough (there is a threshold set in the computer, no real need to floor it) ESP and TCS shut off to prevent damage to the drive train and abuse on the brakes.
(κολπάκι για απενεργοποίηση του όταν θέλουμε να παίξουμε με χιονια και αλλα...)

In 4H locked or not locked, when pressing ESP OFF to deactivate it, TCS remains. (!!!)

Both TCS and ESP are making use of the ABS system, the only difference in between (outside that ESP also looks at the front wheels direction) is that ESP also controls engine power.

When TCS is solicited too much it will automatically shut off to prevent the brakes from heating too much and will resume after a “certain” amount of time.

Πηγή.... "Αντιπροσωπία Καναδά" (Η επίσημη απάντηση σε χρήστη που έστειλε γράμμα όσον αφορά τη χρήση του)

Οσοι έχετε ESP οπως φαντάζομαι ηδη θα γνωριζετε όταν εχουμε 4H locked or not locked, και πατάμε το ESP σε θέση OFF αυτό απενεργοποιειται αλλα μεχρι την ταχύτητα των 30 χλμ απο εκει και πέρα είναι πάλι ενεργό.....

Σε ερώτηση του προηγουμενου χρήστη στην αντ/πια του είπαν οτι αυτό δεν σκοπεουν να το αλλαξουν για να ειναι τελειως ανενεργό γιατί καλύπτονται και απο τις βλέψεις και την νομοθεσια των κυβερνησέων οπου σκοπευουν στο μελλον να το κανουν υποχρεωτικό (μετα το 2010) παντού σε ολα τα αυτοκινητα [σουβλακια και μη (ποσο μαλλον στα σουβλακια)]

Ορίστε και το αρθρο που ηδη κυκλοφόρησε στην Ουασινγκτον απο το 2006
published September 14th 2006:

WASHINGTON, Sept. 14 /PRNewswire/ -- The Federal government announced
today that ESP(R) stability control, a safety system pioneered by Mercedes-Benz, will be required on all future cars. In making the announcement, the National Highway Traffic and Safety Administration (NHTSA) cited its analysis showing conclusively that cars equipped with stability control are 35 percent less likely to be involved in a collision. Additionally, sport utility vehicles with stability control are involved in 67 percent fewer accidents than SUVs without the system. SUVs usually have a higher center of gravity, and ESP has been found to be especially effective in reducing rollovers. NHTSA analyzed more than 40,000 collisions over a period of six years, focusing on similar vehicles with and without stability control. The dramatic results include similar reductions in fatal accidents as well.
ESP-equipped cars had 30 percent fewer fatal crashes, and sport utility vehicles with ESP were 63 percent less likely to be in a deadly collision. Now being used by other manufacturers, stability control systems reduce the likelihood of all fatal accidents by 43 percent and fatal single-vehicle crashes by 56 percent, according to another accident study by the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). When the IIHS recently updated the results of their 2004 accident study, they found that stability control provides even more life-saving benefits for SUVs. Although the safety system provides significant benefits to both cars and SUVs, sport utility vehicles with stability control are reported to have 80 percent fewer rollovers than vehicles without the system. The study also concluded that the risk of all types of single-vehicle crashes in an SUV was reduced by 49 percent.

Υ.Γ. Και μετά μου λέγατε όταν έψαχνα για το ESP.... έλα μωρε τι να το κάνεις σε αυτοκινητο με μονιμη 4κινηση και εχει μονο 140 αλογα και αλλα τέτοια.....
Για να υποστηρίξω και τα λόγια μου ορίστε και μερικα βιντεακια ......
http://www.youtube.com/watch?v=NiZjeeMExY4
http://www.suzuki.co.jp/snowdrive/
http://www.youtube.com/watch?v=j-hHWSQh ... ed&search=
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 03 Μάιος 2007, 09:48

Όντως , η διαφορά στην συμπεριφορά του οχήματος είναι εντυπωσιακή !! στρίβει σαν τραίνο , και σκαρφαλώνει απροβλημάτιστα . (Βέβαια σε ακραίες καταστάσεις και ταχύτητες για το συγκεκριμένο τερέν , αφού σε συνθήκες κίνησης , μακριά από την ασφάλεια της ελεγχόμενης πίστας , κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα πήγαινε με τέτοιες ταχύτητες !! .
Εγώ που έχω το GV από ΣΕΠΤ-05 , δεν έχω ESP , μπορεί να μην μου χρειάστηκε μέχρι τώρα , αλλά δεν θα με πείραζε καθόλου να υπήρχε για έχτρα ασφάλεια . Ωστόσο η τετρακίνηση , αλλά και πολύ περισσότερο η χρήση των κοντών σχέσεων , μαζί με κάποιες επιπλέον οδηγικές ικανότητες , αναπληρώνει σε μεγάλο βαθμό (σε καμιά περίπτωση όμως πλήρως) την έλλειψή του .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron