Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ESP or not ESP ???

ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 17 Φεβ 2006, 09:13

Επειδή όπως προανέφερα σε άλλο θέμα του φόρουμ, ότι ενδιαφέρομαι να αγοράσω το νέο GV μαζί όμως με το ESP...... και επειδή στην Ελλάδα δεν το δίνουν με αυτό, έκανα μια έρευνα στο διαδίκτυο και είδα ότι στην Αμερική αλλά και σε άλλες χώρες το GV κυκλοφορεί ΜΟΝΟ με τον κινητήρα V6 των 2,5 lt μαζί με το ESP !!!! (Δυστυχώς για εμάς ο 2,5 κινητήρας όταν θα κυκλοφορίσει θα είναι πολύ ακριβός. )

Μετά από αυτό πήρα τηλ. την εταιρία Σφακιανάκης (επίσημη αντιπροσωπεία) και ρώτησα αν θα προμηθεύσει και τα Ελληνικά GV και η απάντηση ήταν μόνο στο ακριβό μοντέλο με τα δερμάτινα και την ηλιοροφή ώς επιπλέον κόστος 1000€ κατόπιν προηγούμενης παραγγελίας. Επειδή όμως εγώ δεν ενδιαφέρομαι για το ακριβό μοντέλο αλλά για το μεσαίο μου απάντησαν ότι δεν θα το προμηθεύουν σε αυτό αλλά ούτε είναι δυνατή η τοποθέτηση εκ των υστέρων στο συνεργείο.......

Τελικά πήρα τηλ και την εταίρια AUTO Profit που φέρνει και αυτή Σουζούκι και μου είπαν ότι μπορώ να το πάρω ως έξτρα στο μεσαίο μοντέλο με 1000 € επιπλέον αλλά με 3-4 μήνες υπομονή...

Τελικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το παραγγέιλω με αυτό...

Ποιά η γνώμη σας, πιστεύετε ότι θα είναι απαραίτητο στο νέο μοντέλο ή είναι υπερβολή???

Το έχει δοκιμάσει κανείς σε κάποιο άλλο αυτοκινητο? προσφέρει ????

Παρακαλώ πείτε την γνώμη σας...
Thanks
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Φεβ 2006, 23:57

Το καινούριο GV είναι μόνιμα 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό και αν έχεις εμπειρία σε συνθήκες απώλειας πρόσφυσης ESP δεν χρειάζεται. ΣΕ γλύστρημα απλά πατάς περισσότερο το γκάζι και μαζεύεις!!!
ΟΜΩΣ!!!, πόσοι από μας/εσάς έχουν αυτή την εμπειρία ή νιώθουν τόσο καλοί οδηγοί? Οπότε είμαι υπέρ του ESP, αλλά όμως να υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης, γιατί στη λάσπη ή στο χιόνι επειδή κόβει το γκάζι από τον κινητήρα πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα στο ξεκόλημα!!!
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό JIMST » 18 Φεβ 2006, 10:43

Dimis4X4 έγραψε:Επειδή όπως προανέφερα σε άλλο θέμα του φόρουμ, ότι ενδιαφέρομαι να αγοράσω το νέο GV μαζί όμως με το ESP...... και επειδή στην Ελλάδα δεν το δίνουν με αυτό, έκανα μια έρευνα στο διαδίκτυο και είδα ότι στην Αμερική αλλά και σε άλλες χώρες το GV κυκλοφορεί ΜΟΝΟ με τον κινητήρα V6 των 2,5 lt μαζί με το ESP !!!! (Δυστυχώς για εμάς ο 2,5 κινητήρας όταν θα κυκλοφορίσει θα είναι πολύ ακριβός. )

Μετά από αυτό πήρα τηλ. την εταιρία Σφακιανάκης (επίσημη αντιπροσωπεία) και ρώτησα αν θα προμηθεύσει και τα Ελληνικά GV και η απάντηση ήταν μόνο στο ακριβό μοντέλο με τα δερμάτινα και την ηλιοροφή ώς επιπλέον κόστος 1000€ κατόπιν προηγούμενης παραγγελίας. Επειδή όμως εγώ δεν ενδιαφέρομαι για το ακριβό μοντέλο αλλά για το μεσαίο μου απάντησαν ότι δεν θα το προμηθεύουν σε αυτό αλλά ούτε είναι δυνατή η τοποθέτηση εκ των υστέρων στο συνεργείο.......

Τελικά πήρα τηλ και την εταίρια AUTO Profit που φέρνει και αυτή Σουζούκι και μου είπαν ότι μπορώ να το πάρω ως έξτρα στο μεσαίο μοντέλο με 1000 € επιπλέον αλλά με 3-4 μήνες υπομονή...

Τελικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το παραγγέιλω με αυτό...

Ποιά η γνώμη σας, πιστεύετε ότι θα είναι απαραίτητο στο νέο μοντέλο ή είναι υπερβολή???

Το έχει δοκιμάσει κανείς σε κάποιο άλλο αυτοκινητο? προσφέρει ????

Παρακαλώ πείτε την γνώμη σας...
Thanks



ΦΙΛΕ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΓΙΑ GV ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΜΕ ESP. ΜΕ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ 1.000.ΕΥΡΩ.
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 19 Φεβ 2006, 02:31

Σήμερα παρήγγειλα το GV to 2.0lt 5d με επιπλέον ESP & TCS (αυτά τα βάζουν μαζί).

Το καλό είναι ότι πήγαινα μόνο για το ESP αλλά μέσα στην τιμή των 1000€ περιλαμβανεται και το TCS (το οποίο πέρα του ότι δεν αφήνει τους τροχούς να «σπινάρουν» κατά την εκκίνηση, δρα και ως «μπλοκέ» διαφορικό: φρενάροντας τον τροχό με τη μειωμένη πρόσφυση, μεταφέροντας την κίνηση του «ελεύθερου» διαφορικού στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση, με αποτέλεσμα τη συνέχιση της κίνησης του αυτοκινήτου κάτω από extreme συνθήκες). Πολύ καλό μου ακούγεται ..... Μένει μόνο να το δούμε και στην πράξη
(Υπόψιν ότι έχει και διακόπτη απενεργοποίησης του ESP)

Το μόνο κακό ότι θα το περιμένω μέχρι τον Απρίλιο.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: ESP or not ESP ???

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 19 Φεβ 2006, 02:31

Σήμερα παρήγγειλα το GV to 2.0lt 5d με επιπλέον ESP & TCS (αυτά τα βάζουν μαζί).

Το καλό είναι ότι πήγαινα μόνο για το ESP αλλά μέσα στην τιμή των 1000€ περιλαμβανεται και το TCS (το οποίο πέρα του ότι δεν αφήνει τους τροχούς να «σπινάρουν» κατά την εκκίνηση, δρα και ως «μπλοκέ» διαφορικό: φρενάροντας τον τροχό με τη μειωμένη πρόσφυση, μεταφέροντας την κίνηση του «ελεύθερου» διαφορικού στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση, με αποτέλεσμα τη συνέχιση της κίνησης του αυτοκινήτου κάτω από extreme συνθήκες). Πολύ καλό μου ακούγεται ..... Μένει μόνο να το δούμε και στην πράξη
(Υπόψιν ότι έχει και διακόπτη απενεργοποίησης του ESP)

Το μόνο κακό ότι θα το περιμένω μέχρι τον Μάιο.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 19 Φεβ 2006, 03:07

Οριστε τι λεει η Suzuki για το ESP που χρησιμοποιει το GV , που εξω κυκλοφορει με τον 2.7 V6 κινητηρα με τα 185 αλογα ....

"Electronic Stability Program (ESP®)* with traction control

Electric Stability Program® (ESP)* helps to keep your vehicle in control and uses an array of sensors to continuously monitor how well the vehicle responds to a driver’s steering input. These sensors detect when a vehicle is about to stray from the driver’s intended line of travel (oversteer or understeer), and automatically applys brakes to individual wheels reducing engine power to keep the vehicle under control. "

http://www.suzukiauto.com/sr_06/grand_vitara/features/key_features.php
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 22 Φεβ 2006, 21:51

Το παρακάτω Link έχει κάποια video που δείχνουν πως λειτουργεί το esp – tc στο καινούργιο grand vitara. Είναι το δεύτερο Link.

http://www.suzuki.co.jp/escudo/promo_v.html

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Φεβ 2006, 00:31

Πολυ ωραια τα videakia ...και ακρως κατατοπιστικα..... :thumbright:

Κριμα ομως να μην ξερω Ιαπωνεζικα ..... :alright:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Φεβ 2006, 01:06

TLG έγραψε:Πολυ ωραια τα videakia ...και ακρως κατατοπιστικα..... :thumbright:
Κριμα ομως να μην ξερω Ιαπωνεζικα ..... :alright:

Eγώ αυτό που παρατήρησα είναι ότι δεν δουλεύει πολύ καλά η 4κίνηση στο new GV. Eίδα το μπροστινό τροχό να σπινάρει ενώ ο πίσω να μένει ακίνητος.
Γιατί δε βάζουν ένα LSD στον πίσω άξονα να τελείωνει η υπόθεση?
Στο RAV4 για παράδειγμα, δε γίνεται ποτέ αυτό. Μόνο ο ένας μπροστινός μπορεί να σπινιάρει!

Και κάτι ακόμα. Μιλάμε και εγώ δεν ξέρω σε πόσα τοπικ, για το new GV. Έχω χάσει τη μπάλα.
Aς ξεκαθαρίσει (παρακαλώ) ένας mod την κατάσταση!
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό kyr » 24 Φεβ 2006, 00:18

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧ :!:
Προκειμένου να τιθασεύσεις 140 άλογα σε 1500 κιλά βάρος χρειάζεσαι ESP :evil: Τέτοια ζητάτε στις αντιπροσωπείες και αυτές φορτώνουν το αυτοκίνητο με τα σατανικά αυτά συστήματα :x . Τα οποία τα πληρώνετε και πολλές φορές δεν απενεργοποιούνται κιόλας :-x . [όχι στην προκείμενη περίπτωση] Τα οποία είναι και εντελώς αρνητικά εκτός δρόμου :( .
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧ :cry:
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 24 Φεβ 2006, 22:51

Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα για ESP με ενημέρωσαν ότι θα φορεθεί μόνο στην ακριβή έκδοση (αυτή με τα δέρματα κλπ) . Επίσης μου είπαν ότι δεν θα υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης , εκ των υστέρων .
Βέβαια , προσωπικά πιστεύω , ότι ή ύπαρξη μόνιμης τετρακίνησης ανά πάσα στιγμή , προσφέρει από μόνη της πολύ καλό κράτημα στο όχημα , και είναι ασφαλής για τον μέσο οδηγό (που δεν οδηγάει στο όριο , εξάλου δεν πρόκειται για GTI ασφάλτινο) αντικαθιστώντας έν πολλοίς το ESP.
Πιο χρήσιμο , θεωρώ το TCS που δρά σαν μπλοκέ , παρά το ESP.
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 25 Φεβ 2006, 02:50

Αγαπητέ Mirmidona,

...... όπως έγραψα και πιο πριν επειδή εγώ δεν ήθελα την ακριβή έκδοση με το ESP αλλά την μεσαία δεν πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά στην εταιρία που είναι στη Συγγρού (χαμηλά, κοντά στο Ωνάσειο) εκεί μπορείς να το παραγγείλεις και στη μεσαία εκδοση .... (με επιπλέον δωρεάν το Cruise Control και το 6δισκο CD player)

Τώρα όσον αφορά το TCS δεν είναι ξεχωριστό ηλεκτρονικό σύστημα αλλά είναι ενσωματομένο μαζί στο ESP ως ένα σύατημα....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 26 Φεβ 2006, 02:47

Dimis4X4 έγραψε:Αγαπητέ Mirmidona,

...... όπως έγραψα και πιο πριν επειδή εγώ δεν ήθελα την ακριβή έκδοση με το ESP αλλά την μεσαία δεν πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά στην εταιρία που είναι στη Συγγρού (χαμηλά, κοντά στο Ωνάσειο) εκεί μπορείς να το παραγγείλεις και στη μεσαία εκδοση .... (με επιπλέον δωρεάν το Cruise Control και το 6δισκο CD player)

Τώρα όσον αφορά το TCS δεν είναι ξεχωριστό ηλεκτρονικό σύστημα αλλά είναι ενσωματομένο μαζί στο ESP ως ένα σύατημα....


φίλε μου , έγω έχω την μεσαία έκδοση από τον Σεπτέμβριο , αυτά τα καλούδια που αναφέρεις , ανήκουν στην ακριβή έκδοση . Άρα λέμε το ίδιο , ESP μόνο στην ακριβή . Τώρα αν αυτός , σου δίνει την ακριβή έκδοση , στην τιμή της μεσαίας , μόνο με 1000 ευρώ διαφορά λόγω ESP , τι να πώ ?
μαγκιά σου και πάρε το !!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό virus » 26 Φεβ 2006, 03:10

sthn ekdosh pou to prosferei h auto profit 20900 einai me esp?
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό JIMST » 26 Φεβ 2006, 09:36

ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ESP ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ 1,000 ΕΥΡΩ.
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron