Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απορίες για το νέο GV 5d

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 15 Φεβ 2006, 09:47

JIMST έγραψε:ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3.500 ΕΥΡΩ .......ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΚΔΩΣΗ ?


θεωρώ ότι το αυτόματο , είναι για μεγάλα κυβικά 3000 και πάνω , πιστεύω ότι στα μικρά κυβικά δεν έχει την απόκριση που έχει το μηχανικό κιβώτιο . Άσε που αυξάνει το βάρος του .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό JIMST » 15 Φεβ 2006, 10:08

ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΧΕΔΟΝ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ 5ΘΥΡΟ GV .....ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΔΗ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ...ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ......... ΑΥΤΟΜΑΤΟ ? ΒΕΝΖΙΝΑ ?.....ΝΤΗΖΕΛ ?..
Άβαταρ μέλους
JIMST
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 11:03
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Φεβ 2006, 17:56

Σαν πρωτη σκεψη θα ελεγα αυτοματο κ diesel, αλλα δεν ξερω πολλα για το αυτοματο που χρησιμοποιει η suzuki .... :roll:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό typod » 15 Φεβ 2006, 18:56

Δεν θα γράψω εντυπώσεις για το αυτόματο απλά θα σου πώ μην κάνεις το λάθος και αγοράσεις χειροκίνητο πρίν οδηγήσεις το αυτόματο.Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και λίγο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό fokion » 15 Φεβ 2006, 19:01

Oυαου μεσα σε ενα βραδυ....

Λοιπον για να ειμαι ξεκαθαρος.... Περαν των επιδοσεων που θα δεις μαλλον μια διαφορα, η γνωμη μου ειναι οτι αν το θες για πραγματικο χωματοδρομο ειναι πολυ .... ντελικατο. Δεν εχω σκοπο "να σου προτεινω κατι αλλο" καθοτι αυτο ειναι καθαρα δικη σου αποψη... απλα η παγια γνωμη μου ( που απο οτι καταλαβαινω θες και συ ) ειναι οτι τα SUV ετσι οπως εχουν γινει τωρα, μακροχρονια, δεν αντεχουν πολυ "ταλαιπορια".
Αν δε εχεις "μερακι" τα το βελτιωσεις ( χωματινα παντα εννοω) μαλλον θα δυσκολευτεις.. Ολα εξαρτωνται απο το ποσο και τι ειδους χωμα εχεις στο μυαλο σου. Το 2.0 αν μη τι αλλο εχει κοντα, αλλα απο κει και περα εχει σαφεστατους ασφαλτινους και οχι χωματινους προσανατολισμους.
Και κατι ακομα το ταξιδι με 150-160 μπορει να ειναι εφικτο αλλα το ειδος αυτο των οχηματων ΔΕΝ εχει φτιαχτει για αυτο το σκοπο οποτε θα πρεπει να το εχεις στο νου σου. Το κεντρο βαρους οσο καλες και να ειναι οι αναρτησεις ΔΕΝ αστειευεται. Και η καταναλωση επεισεις. Σκεψου αεροδυναμικη ( σαφως χειροτερη απο ΙΧ) και βαρος ( συμπλεκτες αξονες ενισχυσεις σασι)

Ελπιζω να σου εδωσα μια αποψη
Οσο για βενζινα ή diesel?? Γενικα πρωτιμω τα diesel αλλα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο, απλα δεν εχω αποψη πως ειναι το ενα και πως το αλλο....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 16 Φεβ 2006, 01:56

Α και πρωσωπικη μου αποψη - δεν μ' αρεσουν τα αυτοματα...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό robnet » 25 Φεβ 2006, 03:17

Παιδιά αυτό που κατάλαβα είναι πως αν δεν εχεις κοντά 50.000 euro το 4Χ4 είναι μεγάλο παραμύθι. Εκτός αν θες Niva. Το όνειρό μου ήταν ένα 4Χ4, αλλά μάλλον έγινε εφιάλτης. Πλήρης σύγχυση στα 30.000 euro. Μήπως τελικά είναι η κατηγορία με τους πιο μετανιωμένους αγοραστές? Φυσικά και δε θέλω:
1) μια μαούνα που σέρνεται
2) τριγμούς και μάπα ποιότητα κατασκευής
3) να γίνω ο ευεργέτης του βενζινάδικου
4) να φοβάμαι να πάω στο χώμα... (ποιος αξιοποιεί τις δυνατότητες του ντελικάτου 4Χ4 αν δεν παλιώσει?)
5) ένα υπερυψωμένο station-wagon
6) να στρίβω αγκαλιά με τη σύνοψη...

Τελικά αναρωτιέμαι είναι τα SUV γύρω στις 30.000 αυτοκίνητα??? Ή είναι ο ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ???!!
Άβαταρ μέλους
robnet
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 24 Φεβ 2006, 07:26

Δημοσίευσηαπό typod » 25 Φεβ 2006, 07:08

robnet έγραψε:Παιδιά αυτό που κατάλαβα είναι πως αν δεν εχεις κοντά 50.000 euro το 4Χ4 είναι μεγάλο παραμύθι. Εκτός αν θες Niva. Το όνειρό μου ήταν ένα 4Χ4, αλλά μάλλον έγινε εφιάλτης. Πλήρης σύγχυση στα 30.000 euro. Μήπως τελικά είναι η κατηγορία με τους πιο μετανιωμένους αγοραστές? Φυσικά και δε θέλω:
1) μια μαούνα που σέρνεται
2) τριγμούς και μάπα ποιότητα κατασκευής
3) να γίνω ο ευεργέτης του βενζινάδικου
4) να φοβάμαι να πάω στο χώμα... (ποιος αξιοποιεί τις δυνατότητες του ντελικάτου 4Χ4 αν δεν παλιώσει?)
5) ένα υπερυψωμένο station-wagon
6) να στρίβω αγκαλιά με τη σύνοψη...

Τελικά αναρωτιέμαι είναι τα SUV γύρω στις 30.000 αυτοκίνητα??? Ή είναι ο ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ???!!
Τα SUV λοιπόν φίλε μου είναι αυτοκίνητα που μπορούν να σε πάνε εκεί που τα άλλα αυτ/τα δεν μπορούν.Πόσοι είναι αυτοί που πήγαν εκδρομές και δεν είδαν μέρη που ήθελαν λόγω αυτοκινήτου?Πόσοι είναι αυτοί που κόλλησαν στα χιόνια ?Πόσοι είναι αυτοί που πολλές φορές σώθηκαν γιατί μπόρεσαν να περάσουν απο δύσκολα?Ακόμα πόσοι κατοχοι φραγκεστάιν έσωσαν ή ξεκόλλησαν άλλους οδηγούς?Γι' αυτό εσείς οι γρήγοροι πάρτε κάτι άλλο με τριάντα χιλιάρικα και μην κατηγορείται χωρίς να έχετε ούτε την πείρα ούτε τις γνώσεις.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 25 Φεβ 2006, 09:10

robnet έγραψε:
Τελικά αναρωτιέμαι είναι τα SUV γύρω στις 30.000 αυτοκίνητα??? Ή είναι ο ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ???!!



φιλε robnet για να μπορεσουμε να σου πουμε τη γνωμη μας , θα ηταν καλυτερα να μας γραψεις με σειρα προταιρεοτητας τις αναγκες σου ή τι θα ήθελες να κανεις με το 4κινητο σου ....

Yπ'οψιν οτι οπως και με ενα π.χ sedan δεν μπορεις να τα εχεις ολα, ετσι και με ενα 4χ4 ...
Επισης ΔΕΝ διαλεγουμε ενα 4κινητο μονο για τον κινητηρα του ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό virus » 25 Φεβ 2006, 21:48

file robnet ti amaksia eixes mexri twra?
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό perroloco » 26 Φεβ 2006, 12:33

robnet έγραψε:Παιδιά αυτό που κατάλαβα είναι πως αν δεν εχεις κοντά 50.000 euro το 4Χ4 είναι μεγάλο παραμύθι. Εκτός αν θες Niva. Το όνειρό μου ήταν ένα 4Χ4, αλλά μάλλον έγινε εφιάλτης. Πλήρης σύγχυση στα 30.000 euro. Μήπως τελικά είναι η κατηγορία με τους πιο μετανιωμένους αγοραστές? Φυσικά και δε θέλω:
1) μια μαούνα που σέρνεται
2) τριγμούς και μάπα ποιότητα κατασκευής
3) να γίνω ο ευεργέτης του βενζινάδικου
4) να φοβάμαι να πάω στο χώμα... (ποιος αξιοποιεί τις δυνατότητες του ντελικάτου 4Χ4 αν δεν παλιώσει?)
5) ένα υπερυψωμένο station-wagon
6) να στρίβω αγκαλιά με τη σύνοψη...

Τελικά αναρωτιέμαι είναι τα SUV γύρω στις 30.000 αυτοκίνητα??? Ή είναι ο ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ???!!


Έχοντας περάσει πρόσφατα από την διαδικασία αναζήτησης 4κίνητου μέχρι 30.000, με τα ίδια κριτήρια που έχεις θέσει συν το άνετο ταξίδι σε εθνική, μπορώ να καταλάβω τη σύγχυση. Για να σε προσανατολίσω θα πω ότι το ιδανικό όχημα για εμένα θα ήταν ένα τρίπορτο pajero metal-top αλλά στις 60.000+ που κάνει καινούριο, θα πρέπει να περιμένω.
Η αναζήτηση φανέρωσε αρκετά αυτοκίνητα με τα ζητούμενα χαρακτηριστικά:
-Όλα τα 4πορτα "αγροτικά", ειδικά μετά την επιστροφή του ΦΠΑ που έρχονται στις 25000 πλήρως εξοπλισμένα. Πιο off δεν γίνεται, με την τελευταία γενιά να είναι περισσότερο πολιτισμένη από αρκετά επιβατικά. Πρέπει βέβαια το επάγγελμα και ο τόπος διαμονής σου να δικαιολογούν ένα επαγγελματικό diesel. Επίσης πολύυυυυ μεγάλο μήκος.
-Cherokee 2,4. Ξεφεύγει ελαφρώς από το όριο των 30Κ αλλά ήμουν διατεθιμένος να το υποστώ αν σήμαινε ότι θα αποκτούσα αυτό που ήθελα. Δεν το απέκτησα επειδή ο πωλητής ουσιαστικά αρνήθηκε να μου παραγγείλει (& μπράβο του) το 2,4 λέγοντας ότι το 3,7 είναι μονόδρομος σ' αυτό το μοντέλο. Επειδή το 3,7 ξεφεύγει κατα πολύ από τα 30Κ, άκυρο.
-Sorento. Δυνατός υποψήφιος, προσωπικά το θεωρώ το πιό όμορφο. Όμως 1900 κιλά min, οπότε θέλει diesel ή 3L, οπότε ξεφεύγει από τα 30Κ.
-Pajero pinin 2L. (28Κ) Eίναι αυτό στο οποίο είχα καταλήξει αλλά τελικά απεριψα λόγω στενότητας. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις είναι ίδιες με το (προηγούμενο) G. Vitara, εσωτερικά μου φάνηκε σαν jimny, πολύ στενό. Αυτό συν το ότι γράφει "φαρίνα" στα πλάγια(ποτέ δεν το χώνεψα). Και ερχόμαστε στο
-Grand Vitara 2L (26Κ), αυτό που απέκτησα. Κοιτώντας πίσω ομολογώ ότι ίσως να έπρεπε να χρεωθώ λίγο παραπάνω για να πάρω το 2,5 για ασφάλτινους λόγους, αλλά μόνο γι'αυτο το λόγο. Βέβαια με το ντου που έκαναν όλοι στις αντιπροσωπείες με την προσφορά, τυχερός είμαι που βρήκα κάποιο. Όπως και να έχει το δίλιτρο αρκεί για να αφήσει πίσω στην ανηφόρα λαχανιασμένα 1600άρια ενώ εκτός δρόμου η δύναμη του, ή μάλλον η έλειψη αυτής, δεν είναι αυτή που θα ευθύνεται για το κόλλημα. Στην σημερινή κατάσταση με το νέο g.v, δεν είμαι σίγουρος για τον αν θα κατέληγα σε αυτό.
-Jimny/niva/terios απέρριψα λόγω ασφάλτινου ταξιδιού.
-CRV/RAV4/XTRAIL/TUCSON/ΤRIBUTE κλπ κλπ απέρριψα λόγω τιμής αφού για νορμάλ εξοπλισμό τα 30Κ μας άφησαν χρόνους. Αν τα suv αυτά εξοπλισμένα κυμαίνονταν γύρω στα 28Κ θα τα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά, και ας πέφτει -θεωρητικά- η απόδοση εκτός δρόμου.
-FORESTER -Γ@μάτο αλλά "5) ένα υπερυψωμένο station-wagon"
Κάπως έτσι διαδραματίστηκε η διαδικασία επιλογής 4κίνητου που κράτησε 4 μήνες. Πολύ μπέρδεμα, τρέξιμο στις αντιπροσωπείες και πονοκέφαλος. Μέχρι και στον ύπνο μου έβλεπα τζιπ να με κυνηγάνε. Θα το ξαναέκανα οποτεδήποτε. Μοναδικό συναίσθημα :wink:
Άβαταρ μέλους
perroloco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 10 Αύγ 2005, 12:52

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Φεβ 2006, 13:27

perroloco έγραψε:Grand Vitara 2L (26Κ), αυτό που απέκτησα. Κοιτώντας πίσω ομολογώ ότι ίσως να έπρεπε να χρεωθώ λίγο παραπάνω για να πάρω το 2,5 για ασφάλτινους λόγους, αλλά μόνο γι'αυτο το λόγο. Βέβαια με το ντου που έκαναν όλοι στις αντιπροσωπείες με την προσφορά, τυχερός είμαι που βρήκα κάποιο. Όπως και να έχει το δίλιτρο αρκεί για να αφήσει πίσω στην ανηφόρα λαχανιασμένα 1600άρια ενώ εκτός δρόμου η δύναμη του, ή μάλλον η έλειψη αυτής, δεν είναι αυτή που θα ευθύνεται για το κόλλημα. Στην σημερινή κατάσταση με το νέο g.v, δεν είμαι σίγουρος για τον αν θα κατέληγα σε αυτό.



Σ'ετρωγε κ σενα ο κ@λ@ς σου :D :D ....Δεν ήξερες οτι θα εβγαινε το καινουριο ???....Αληθεια σου εχει λειψει η μονιμη τετρακινηση απο το G.V?? Γιατι κατα τα αλλα σιγουρα το παλιο ειναι ποιο σκληροτραχηλο ..
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό perroloco » 26 Φεβ 2006, 18:34

TLG έγραψε:
Σ'ετρωγε κ σενα ο κ@λ@ς σου :D :D ....Δεν ήξερες οτι θα εβγαινε το καινουριο ???....Αληθεια σου εχει λειψει η μονιμη τετρακινηση απο το G.V?? Γιατι κατα τα αλλα σιγουρα το παλιο ειναι ποιο σκληροτραχηλο ..


Μα, επειδή έβγαινε το καινούριο... :wink:
Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα αν όχι μόνιμη, τότε κατ'επιλογή ξεκλείδωτη 4κίνηση. Θα ήθελα το gv μου να έχει την επιλογή 4Η. Όχι επειδή πέφτω στα χαντάκια ή το ισιώνω με ανάποδα, καμμία σχέση. Η μόνη περίπτωση που έφευγε η ουρά με 5χλμ ήταν στα πρωτοβρόχια μετά το καλοκαίρι που η άσφαλτος αφρίζει και γίνεται σαπουνάδα, αλλά σε εκείνη την περίοδο και ποιό δεν γλυστράει? Κατά τα άλλα στρίβει καλύτερα από το επιβατικό που αντικατέστησε.
Γιατί θα την ήθελα τότε? Επειδή, αν κρίνω από το πώς πάει το αυτοκίνητο μου πισωκίνητο vs τετρακίνητο στην ίδια χωμάτινη διαδρομή, και το μεταφέρω αναλογικά στην άσφαλτο, η ημέρα με τη νύχτα. Αν αφαιρέσω κάθε διάθεση για παιχνίδι/ταρζανιές και βρεθώ σε κατάσταση μεταξύ ύλης και αφθαρσίας, εκεί που με το μπροστοκίνητο θα φύγω στην εφαπτόμενη και με το πισωκίνητο θα βλέπω από που ερχόμουν με το 4χ4 είναι πιο πιθανόν να συνεχίσω.
Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο, γιατί πρακτικά συνειδητοποιείς τι οδηγείς και οδηγείς ανάλογα. Στην προκειμένη 1-2 κλικ πιο συντηρητικά ή κλειδωμένος 4κίνητος.
Άβαταρ μέλους
perroloco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 10 Αύγ 2005, 12:52

Δημοσίευσηαπό TLG » 26 Φεβ 2006, 19:28

perroloco έγραψε: Η μόνη περίπτωση που έφευγε η ουρά με 5χλμ ήταν στα πρωτοβρόχια μετά το καλοκαίρι που η άσφαλτος αφρίζει και γίνεται σαπουνάδα, αλλά σε εκείνη την περίοδο και ποιό δεν γλυστράει?



Με τι ελαστικα ??
Στο δικο μου με τα μαμα δεν ειχα ποτε τετοιο προβλημα στους 6 μηνες που τα φορουσα(επρεπε να προσπαθησω πολυ για να τα καταφερω)....και μετα με τα Bridgestone 694 AT .... ακομα καλυτερα :D :D ...
Αυτο το "φαινομενο" του γλυστριματος με λιγα χιλιομετρα σε βρεγμενο το εχω δει σε GV φιλου που φορουσε τα BF Goodrich AT...με λιιιιγο παραπανω γκαζι , τα οπισθια πηγαιναν βολτα μονα τους .... :D :D

Κατα τα αλλα , Δεν σπαει , Δεν χαλαει και οπου θες σε παει ... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 26 Φεβ 2006, 22:11

Έχω την εντύπωση ότι συγκρίνουμε ανόμοια οχήματα.
Το κάθε ένα έχει τα καλά του και τα κακά του, όλα έχουν να κάνουν με το τι ζητάμε από το κάθε όχημα.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση το παλιό grand είναι καλύτερο στο χώμα.
Το καινούργιο είναι καλύτερο στην άσφαλτο και πιο ασφαλές, έχετε δει crash tests από το παλιό grand ;
Αν το ζητούμενο είναι ένα όχημα με εκδρομικό χαρακτήρα που ως επί το πλείστον θα κινείτε στην άσφαλτο (όπως τα περισσότερα) τότε το καινούργιο είναι πιο κατάλληλο.
Αν θέλουμε περισσότερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου καθώς και δυνατότητες βελτιώσεων τότε το παλιό είναι πιο κατάλληλο (σημειώστε ότι και το παλιό grand χρειάζεται μετατροπές αν το ζητούμενο είναι η κίνηση εκτός)
Είμαι ένας ευχαριστημένος κάτοχος Grand τα τελευταία 6 χρόνια χωρίς προβλήματα, και αν και έχω γυρίσει αρκετά βουνά της Ελλάδας με όλες τις καιρικές συνθήκες άλλοτε μόνος και άλλοτε με παρέα μάλλον θα έπαιρνα το καινούργιο για τις οικογενειακές εκδρομές και ένα παλιό sammy ή jimny ή niva για πιο extreme καταστάσεις.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 50 επισκέπτες