Γειά σας,
Όλα πήγαν καλα και τα πράγματα είναι στη θέση τους πολύ όμορφα!
Το μόνο πρόβλημα που 'χω μέχρι τώρα είναι η βάση στήριξης του τρίτου μέλους στην γέφυρα, καθότι η δική μου δεν κάνει, και δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε στην Αθήνα.
Αυριο θα φτιάξω μιά για να την "περάσω" πρόχειρα σχετικά το ΣΚ και να το δουλέψω λιγάκι και αν μου βγεί καλή, ίσως την κρατήσω.
Αλλιώς θα παραγγείλω την καινούργια να είναι κομπλέ.
Το θέμα όμως είναι οτι δεν ήταν σπασμένο μόνο το καβούκι αλλά
ΟΛΟ το διαφορικό, 1 δόντι απο την κορώνα, ακόμα και το μικρό ημιαξόνιο με την τρίβιδη φλάντζα που "τρέχει" εσωτερικά του καβουκιού στην αριστερή μεριά!!!
Αναγκαστικά μπήκαν όλα απο την αρχή καινούργια λοιπόν.
Δεν είχε ξαναδεί κανείς μας τέτοιο στραπάτσο σε διαφορικό...... ούτε σε φωτό δεν το είχα δεί ποτέ προσωπικά.
Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό λόγω αναβάθμισης του site αλλά μόλις φτιάξει θα βάλω.
Και τελος......
1ον:
Προσωπικά, δεν συνιστώ σε κανέναν να βάλει Calmini 2,5'' αν πρώτα δεν έχει βάλει τα μαντεμένια απο το 2500cc, εκτός και αν το θέλει μόνο να το "χαζέυει"
2ον:
Είναι προτιμότερο αν αποφασίσει κανείς να κάνει τέτοια μετατροπή για οποιοδήποτε λόγο, να τα βάλει και τα 2 πάνω και να μην τα λυπηθεί, λέγοντας "....βάζω μόνο το ένα και βλέπουμε".
και 3ον:
Τα πράγματα αυτά (καβούκι+ουρά) αξίζουν τα λεφτά τους στο ακέραιο και παραπάνω μπορω να πω!
Άποψή μου φυσικά αλλά κάνοντας τα παραπάνω θα γλυτώσετε τα άσκοπα χρήματα για να ξανααγοράσετε όλα τα "εντόσθια" απο την αρχή, και υπόψιν ....κάνουν λεφτά.
Ενδεικτικά θα πώ οτι το καβούκι και το τρίτο μέλος μόνο, κοστίζουν 700+ ευρώ!
Καλά να περνάτε και καλές λάσπες σε όλους!!!