Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σπασμένο Καβούκι GV

Δημοσίευσηαπό vasilis » 30 Δεκ 2005, 16:05

Μιχάλη δυστυχώς δεν έχουν κοστολογηθεί ακόμα τα πράγματα ("τρέχουν" και αυτοί), παρά μόνο τα ειδα όταν ήρθαν.
Σήμερα ήρθαν τα υπόλοιπα πράγματα για το πηνίο, και μόλις βγεί η ταρίφα θα σου πώ!
Πάντως τα 80 ευρώ για το 3ο μέλος ξέχασέ τα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Ιαν 2006, 22:09

Και μερικές φωτό...

το σπάσιμο αγκαλιάζει και το μπράτσο απο την πάνω του πλευρά.
Εικόνα
Εικόνα

8) 8)
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 04 Φεβ 2006, 08:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Ιαν 2006, 23:12

Γειά σας,

Όλα πήγαν καλα και τα πράγματα είναι στη θέση τους πολύ όμορφα!
Το μόνο πρόβλημα που 'χω μέχρι τώρα είναι η βάση στήριξης του τρίτου μέλους στην γέφυρα, καθότι η δική μου δεν κάνει, και δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε στην Αθήνα. :(
Αυριο θα φτιάξω μιά για να την "περάσω" πρόχειρα σχετικά το ΣΚ και να το δουλέψω λιγάκι και αν μου βγεί καλή, ίσως την κρατήσω.
Αλλιώς θα παραγγείλω την καινούργια να είναι κομπλέ.

Το θέμα όμως είναι οτι δεν ήταν σπασμένο μόνο το καβούκι αλλά ΟΛΟ το διαφορικό, 1 δόντι απο την κορώνα, ακόμα και το μικρό ημιαξόνιο με την τρίβιδη φλάντζα που "τρέχει" εσωτερικά του καβουκιού στην αριστερή μεριά!!! :? :?
Αναγκαστικά μπήκαν όλα απο την αρχή καινούργια λοιπόν.
Δεν είχε ξαναδεί κανείς μας τέτοιο στραπάτσο σε διαφορικό...... ούτε σε φωτό δεν το είχα δεί ποτέ προσωπικά.
Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό λόγω αναβάθμισης του site αλλά μόλις φτιάξει θα βάλω.

Και τελος......

1ον:
Προσωπικά, δεν συνιστώ σε κανέναν να βάλει Calmini 2,5'' αν πρώτα δεν έχει βάλει τα μαντεμένια απο το 2500cc, εκτός και αν το θέλει μόνο να το "χαζέυει"

2ον:
Είναι προτιμότερο αν αποφασίσει κανείς να κάνει τέτοια μετατροπή για οποιοδήποτε λόγο, να τα βάλει και τα 2 πάνω και να μην τα λυπηθεί, λέγοντας "....βάζω μόνο το ένα και βλέπουμε".

και 3ον:
Τα πράγματα αυτά (καβούκι+ουρά) αξίζουν τα λεφτά τους στο ακέραιο και παραπάνω μπορω να πω!

Άποψή μου φυσικά αλλά κάνοντας τα παραπάνω θα γλυτώσετε τα άσκοπα χρήματα για να ξανααγοράσετε όλα τα "εντόσθια" απο την αρχή, και υπόψιν ....κάνουν λεφτά.
Ενδεικτικά θα πώ οτι το καβούκι και το τρίτο μέλος μόνο, κοστίζουν 700+ ευρώ!

Καλά να περνάτε και καλές λάσπες σε όλους!!! :wink: :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 14 Ιαν 2006, 01:17

vasilis έγραψε:Τα πράγματα αυτά (καβούκι+ουρά) αξίζουν τα λεφτά τους στο ακέραιο και παραπάνω μπορω να πω!





Παντως καποτε που ειχαμε συζητησει εδω για το σιδερενιο καβουκι , καποιοι το ψιλο "κοροιδευαν".....
Εχει οντως τοση μεγαλη διαφορα σε αντοχη απο το αλουμινιου ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Ιαν 2006, 02:34

Αλουμίνιο και αντοχή δεν πάνε μαζί... Τουλάχιστον όχι στα διαφορικά των Βιτάρα :-)
Δεν σπάνε καν από χτύπημα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 14 Ιαν 2006, 08:47

TLG,

μόνο να τα δείς δίπλα-δίπλα (αλουμίνιο/σίδερο) καταλαβαίνεις την διαφορά!
Αν τα πιάσεις και τα σηκώσεις κιόλας....... τέλος!
Δεν το συζητάω καθόλου!
Απλά πλέον θέλει καλή στήριξη η βάση στην γέφυρα και ίσως ενίσχυση λιγάκι ακόμα διότι έτσι και φύγει η ουρά πρός τα πάνω..... :D :D :D :D θα κλαίω σίγουρα το κάρτερ και μπορεί και κανά κομμάτι του σασμάν.
Αν τυχόν υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον πιστέυω οτι δεν θα είναι απο το καβούκι/ουρά, αλλά απο κανά ημιαξόνιο ή καμιά βάση κομμένη. ;)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Φεβ 2006, 04:17

Ήρθε και η βάση σήμερα επιτέλους!!
Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής που πλέον μπορώ να καταλάβω οτι θα "παλέυει" αλλιώς τις δυνάμεις στο σημείο αυτό!
Το σινεμπλόκ που έχει μοιάζει σαν "έκκεντρο", καθότι η τρύπα απο όπου περνάει η κεντρική βίδα, δεν είναι στο κέντρο του σινεμπλόκ αλλά λίγο παραέξω.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Φεβ 2006, 09:54

Μερικές φωτό απο το ξεκίνημα της συγκεκριμένης μετατροπής.

Εσπασε μισό δόντι απο την κορώνα, δόντι απο πλανήτη, το γκρούπ έσπασε αρκετά σημεία του εσωτερικά, αριστερό ημιαξόνιο, "καπέλο" υποπίεσης του γκρούπ, στράβωσαν τα πλαινά σιδεράκια που κράτανε την ευθυγράμμιση του γκρούπ (στην κορώνα) όσο αφορά στο πάτημά του με το πηνίο....

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Οχι και μικρή ζημιά, έτσι?
Τα καινούργια πράγματα όμως τα "έσβησαν" όλα και ξεκινήσαμε την συναρμολόγησή τους....

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

μέχρι που φτάσαμε εδώ......

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

και μας έλειπε μόνο η βάση στήριξης της ουράς στη γέφυρα.

Η βάση είναι αυτή εδώ, η οποία θα μπεί άυριο το πρωί...

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Για οτι νεώτερο, θα ενημερώσω σχετικά.

Φιλικά vasilis. :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Φεβ 2006, 18:54

Aραγε το καινουριο GV τι καβουκι εχει ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό babou » 04 Φεβ 2006, 21:15

Μια ερώτηση πολύ απλή:ΠΩΣ ΤΟ ΕΣΠΑΣΕΣ αν γίνεται λίγο πιο αναλυτικά. Εσπασε εκεί έτσι απλά ή είχε συσσωρέυσει καταπόνιση απο x-treme δραστηριότητές σου?
Άβαταρ μέλους
babou
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 18:31
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Φεβ 2006, 22:26

Σήμερα βάλαμε και την βάση και κλείσαμε το θέμα "μπροστινό διαφορικό" για κάμποσο καιρό πιστέυω 8)
Οι βίδες που κρατάνε την βάση στην γέφυρα είναι οι ίδιες που έχει και η παλιά βάση.
Αλλάζει μόνο η κεντρική βίδα της νέας βάσης όπου είναι πιο μακρυά και πιο χοντρή.

Μια φωτό απο μπροστά

Εικόνα

και μια απο την πίσω πλευρά

Εικόνα


babou, δεν είναι καθόλου δύσκολο να σπάσει..... σε μένα ήταν ακόμη πιο έυκολο λόγω ανάρτησης/ύψους και δυνάμεων που ασκούνταν στα σημεία αυτά!
Μπορεί να μην ήταν η συγκεκριμένη στιγμή αυτή-καθεαυτή που προκάλεσε το κακό, αλλά να έφταιγε και κάποια άλλη/ες μερικές μέρες πρίν.

TLG, δεν είμαι σίγουρος αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι αλουμινένια.

Και όπως καταλαβαίνετε..... το πρώτο "τέστ" το έφαγε κιόλας!!
Ολα δουλέυουν πολύ καλά, αλλά με έχουν πιάσει η ανησυχίες μου πάλι και σκέφτομαι οτι ίσως έκανα βλακεία που δεν του έβαλα αμέσως ένα LSD μπροστά.:? :?
Δεν πειράζει όμως γιατί θα τα βάλω μαζί, μπροστά και πίσω, later. :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες

cron