Βασίλη πολύ καλές οι φωτογραφίες σου και ελπίζω να μην διέλυσες το μπροστινό σύστημα για να κάνεις την επεξήγηση γιατί αν το κάνεις κάθε φορά για να εξηγήσεις κάτι, τότε έχω μια ερώτηση για το εσωτερικό του κινητήρα
Όντως στο Bιταρα το σύστημα είναι λίγο διαφορετικό απο του GV, άλλα νομίζω ότι η μόνη διαφορά είναι αυτό που σε ένα σημείο αναφέρεις και εσύ δηλαδή στο Βιτάρα οι πλήμνες κουμπώνουν μηχανικά και γι αυτό πρέπει να κάνεις όπισθεν για να ξεκουμπώσουν αλλιώς καταστρέφονται. Στο GV κουμπώνουν με σωληνάκι υποπιεσης. Σε φίλους που τους τρύπησε το σωληνάκι ΔΕΝ κούμπωναν οι πλήμνες και άρα ΔΕΝ είχαν 4χ4. Στο GV σίγουρα υπάρχουν πλήμνες που κουμπώνουν και όχι μόνιμα σταθερές (κλειδωμένες), μήπως το δικό σου είναι κάποια διαφορετική έκδοση (πιο φτηνή ίσως) ? Του xontros το Vitara απο ότι θυμάμαι που ήταν πιο φτηνή έκδοση είχε μόνιμα κλειδωμένες πλήμνες.