Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 04 Νοέμ 2005, 10:19

Βασίλη πολύ καλές οι φωτογραφίες σου και ελπίζω να μην διέλυσες το μπροστινό σύστημα για να κάνεις την επεξήγηση γιατί αν το κάνεις κάθε φορά για να εξηγήσεις κάτι, τότε έχω μια ερώτηση για το εσωτερικό του κινητήρα :lol: :lol: :lol:
Όντως στο Bιταρα το σύστημα είναι λίγο διαφορετικό απο του GV, άλλα νομίζω ότι η μόνη διαφορά είναι αυτό που σε ένα σημείο αναφέρεις και εσύ δηλαδή στο Βιτάρα οι πλήμνες κουμπώνουν μηχανικά και γι αυτό πρέπει να κάνεις όπισθεν για να ξεκουμπώσουν αλλιώς καταστρέφονται. Στο GV κουμπώνουν με σωληνάκι υποπιεσης. Σε φίλους που τους τρύπησε το σωληνάκι ΔΕΝ κούμπωναν οι πλήμνες και άρα ΔΕΝ είχαν 4χ4. Στο GV σίγουρα υπάρχουν πλήμνες που κουμπώνουν και όχι μόνιμα σταθερές (κλειδωμένες), μήπως το δικό σου είναι κάποια διαφορετική έκδοση (πιο φτηνή ίσως) ? Του xontros το Vitara απο ότι θυμάμαι που ήταν πιο φτηνή έκδοση είχε μόνιμα κλειδωμένες πλήμνες.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Νοέμ 2005, 19:00

Γεία σου γιώργο,

οι φωτό δεν είναι απο το δικό μου αμάξι (καθότι superwinch εγώ) αλλά απο ενα GV 2000cc Diesel τρίπορτο, στην ισπανία!

Όσο αφορά τις πλύμνες στα GV, όλα όσα έχω δεί μέχρι τώρα (μοντέλα απο το '99+) είναι το ίδιο πράγμα!
Δεν ξέρω αν είναι φτηνιάρικες ή οτι άλλο, αλλά έτσι είναι σε όσα έχω δει εγώ, δυστυχώς ή ευτυχώς για κάποιους!

Πάντως υπάρχουν διαφορές απο τα Vitara στα GV.
Με το σωληνάκι υποπίεσης είναι έτσι που λές, αν τρυπήσει δεν "κλειδώνει" μπροστά στα GV!
Άσε που έχω ήδη εμπειρια απο τα σωληνάκια αυτά τότε που έβαζα τον εργάτη πάνω...... άλλη ιστορία αυτή!
Τώρα για το αν υπάρχουν στα GV πλύμνες που "κουμπώνουν" και όχι μόνιμα "κουμπωμένες" (σταθερές δηλαδή) ,...sorry αλλά δεν το ξερω αυτό!
Αν γνωρίζεις κατι περισσοτερο επ' αυτού, θα ήθελα να το μαθω :) :)
Πιθανόν πάντως να μπορει καποιος να βαλει απο Vitara.
26-άρι καρέ δεν έχει και το Vitara στον τροχό?
Δεν το 'χω δοκιμάσει αυτό, αλλά λογικά θα κάνει νομίζω!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Νοέμ 2005, 04:42

Όντως το δικό μου ήταν η φτηνή Ισπανική έκδοση με σταθερές πλύμνες, και ήταν ακριβώς όπως αυτές που έδειξε ο Βασίλης στις πρώτες φωτογραφίες. Νομίζω πως η διαφορά είναι προφανής: στα vitara κουμπώνει η πλύμνη με το ημιαξόνιο, ενώ στα GV η πλύμνη είναι πάντα σταθερή και κουμπώνει το ημιαξόνιο με το διαφορικό!!!
Γι'αυτό και το σωληνάκι της υποπίεσης είναι στο διαφορικό, εκεί είναι το "κόλπο" του κλειδώματος. Σιγά μην είχε κούφια ημιαξόνια για να πάει η υποπίεση στην πλύμνη, αυτό μας έλειπε :-) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Νοέμ 2005, 13:59

Είσαστε σίγουροι ρε παιδιά ???, εμένα τα σωληνάκια υποπίεσης δεν πάνε στο διαφορικό αλλά στους τροχούς . :roll:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό vasilis » 06 Νοέμ 2005, 20:10

mprizolas έγραψε:Είσαστε σίγουροι ρε παιδιά ???, εμένα τα σωληνάκια υποπίεσης δεν πάνε στο διαφορικό αλλά στους τροχούς . :roll:


Γειά,

Γιατί αυτοκίνητο μιλάς? Vitara ή GV?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Νοέμ 2005, 01:01

mprizolas έγραψε:Είσαστε σίγουροι ρε παιδιά ???, εμένα τα σωληνάκια υποπίεσης δεν πάνε στο διαφορικό αλλά στους τροχούς . :roll:

Χμμμ, τώρα μπερδεύτηκα για τα καλά :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό blackchris » 07 Νοέμ 2005, 08:28

Μπλέξαμε τα μπούτια μας :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό A.Man » 07 Νοέμ 2005, 10:37

"Το χειμωνα δε θα κανω το εξης:
Μολις ξεκινησω απο το σπιτι για την προκαθορισμενη βολτα, τις κλειδωνω και τελειωσε το θεμα! Ουτε κατεβα μεσα στις λασπες να κλειδωνεις ουτε τιποτα τετοιο μεχρι να γυρισω σπιτι!
Ασε που πολλοι τις εχουν ολο το χειμωνα κλειδωμενες και την ανοιξη τις ξεκλειδωνουν!
Ακομα και ετσι γλυτωνουν ασκοπο γυρισμα ημιαξονιων εστω για 5-6 μηνες τον χρονο!
Δεν το σκεφτομαι καν δηλαδη να κατεβαινω να κλειδωνω μεσα στις λασπες ή στα χιονια!
Αν οπως ειναι τωρα το αμαξι μου ειχε πανω τις στοκ, δεν θα ειχα ασκοπο γυρισμα ημιαξονιων ολη την ωρα, οπου και αν πηγαινα?"

Βασίλη,
όπως και οι υπόλοιποι μπερδεύτηκα για τα καλά!
Θέλεις να πεις δηλαδή ότι στο μαμά g.v. μπορείς να ταξιδεύεις με τετρακίνηση χωρίς να δημιουργείς κανένα πρόβλημα?
Ή θα πρέπει η τετρακίνηση να μπαίνει όταν οι συνθήκες το απαιτούν?
Βέβαια μπορεί να αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό και να είμαι απλά εκτός θέματος!!!
Αν θέλει κάποιος και δεν βαριέται ας μου πει με απλά λόγια τι συμβαίνει!
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό vasilis » 07 Νοέμ 2005, 18:30

xontros έγραψε:
mprizolas έγραψε:Είσαστε σίγουροι ρε παιδιά ???, εμένα τα σωληνάκια υποπίεσης δεν πάνε στο διαφορικό αλλά στους τροχούς . :roll:

Χμμμ, τώρα μπερδεύτηκα για τα καλά :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


blackchris έγραψε:Μπλέξαμε τα μπούτια μας :twisted: :twisted: :twisted:


Ο Λ Ε..!!!
anyway, λείπει η διευκρίνηση του mprizolas για το τι έχει, αλλά παμε παρακάτω....

eteakth έγραψε:Βασίλη,
όπως και οι υπόλοιποι μπερδεύτηκα για τα καλά!
Θέλεις να πεις δηλαδή ότι στο μαμά g.v. μπορείς να ταξιδεύεις με τετρακίνηση χωρίς να δημιουργείς κανένα πρόβλημα?
Ή θα πρέπει η τετρακίνηση να μπαίνει όταν οι συνθήκες το απαιτούν?


Δεν νομίζω οτι τους μπέρδεψα εγώ αλλά ο φίλος mprizolas..... :) :)

Τα GV απο εργοστάσιο έχουν το "σύστημα" που θα δείς στις πρώτες απο τις φωτό που έχω βάλει πιο πρίν!
Είπαμε λοιπόν οτι με αυτό το σύστημα παρασύρονται τα ημιαξόνια ακόμα και να έχουμε επιλέξει την πίσω κίνηση.
Βάζοντας τις χειροκίνητες πλέον και έχοντάς τις ξεκλείδωτες δεν παρασύρονται και τα ημιαξόνια κατά την κύληση!
Οταν θελεις να εισαι 4χ4 αλλά να δουλευουν και οι μπροστινοι τροχοι πρέπει να μετακινήσεις το λεβιέ στη θέση 4χ4 και να κατέβεις να κλειδώσεις τις πλύμνες, σωστά?
Σωστά!

Οταν ξεκινάω μπορώ να τις κλειδώσω και να ξεκινήσω για την βολτα μου, χωρίς να έχω επιλέξει 4χ4 (στην άσφαλτο ας πουμε), παρά μόνο οταν φτάσω σε λάσπες, χιόνια, κλπ!
Αν το κάνω αυτό, δεν θα δουλέψει το σύστημα όπως δούλευε και απο το εργοστάσιο??
Να παρασύρει δηλαδή τα ημιαξόνια κατά την κύληση του οχήματος οπως συμβαινει έχοντας τις εργοστασιακες πλυμνες του GV?
Θα δουλέψει!
Εννοείτε οτι το 4χ4 θα μπαίνει μόνο στα ολισθηρά-χαμηλής πρόσφυσης εδάφη και όχι π.χ, σε άσφαλτο στεγνή!!
Οτι ισχύει για το σύστημα τετρακίνησης στα vitara και grand vitara, δεν πάυει να ισχύει επειδή βάζουμε χειροκινητες πλύμνες!!
Ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός αυτή την φορά. :wink: :wink:

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Νοέμ 2005, 22:01

Σωστά όλα αυτά, εγώ όμως μπερδεύτηκα γιατί νομίζω πως ο mprizolas έχει GV!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 07 Νοέμ 2005, 22:06

Μιχάλη και 'γω GV νομιζω οτι έχει αλλά με μπέρδεψαν τα "σωληνάκια στους τροχούς" γι' αυτό και ρωτησα!! :) :roll:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Νοέμ 2005, 22:18

Θα το ελέγξω στις 19/11 ιδίοις όμασι :-) >-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 07 Νοέμ 2005, 22:22

Τι εννοείς? :roll:
Πάντως να αναφερθεί το αποτέλεσμα του πορίσματος please :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Athos » 08 Νοέμ 2005, 09:11

Πολύ ζόρι βρε παιδιά να συνεννοηθούμε..

Αν κατάλαβα καλά, το GV είναι το μοναδικό όχημα που έχει τις πλήμνες μεταξύ ημιαξονίων και διαφορικού ? (κακό σύστημα κατά τη γνώμη μου)

Όσο αφορά τις πλήμνες γενικότερα εγώ υποστηρίζω τις χειροκίνητες. Είναι πιό απλές, πιό γερές και μπορείς να τις αφήσεις ξεκλείδωτες βάζοντας το αργό για ρυμούλκηση.
Επίσης όλο αυτόν τον προβληματισμό του θα βουτήξω στη λάσπη για να τις βάλω, τον θεωρώ μύθο.
Ας μπούν οι πλήμνες στην αρχή της βόλτα κι ας βγούν στο τέλος, δεν πειράζει. Δηλαδή στα μόνιμα τετρακίνητα, δεν γυρνάν ημιαξόνια και διαφορικά συνέχεια? πάθαν τίποτα?
Έχω δει (κι εσείς, είμαι βέβαιος) ανθρώπους ένα βήμα απ το ατύχημα, κάνοντας όπισθεν εξ αιτίας του άγχους τους να βγάλουν τις πλήμνες..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό A.Man » 08 Νοέμ 2005, 09:41

Βασίλη ευχαριστώ!
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες