Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

προβλημα με samurai..

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό teofil » 05 Οκτ 2005, 21:13

Γεια σας παιδια!
Εχω το Samourai του 99 αγορασμενο απο Profit.Μου εχει δημιουργησει αρκετα προβληματα,μεχρι στιγμης ομως δεν εχω παει σε καποιο συνεργειο που να γνωριζει 4χ4 παρα μονο αντιπροσωπεια..Θελω και μια αλλη γνωμη..Ξερει καποιος καπου στην Αθηνα να προτεινει;
teofil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Οκτ 2005, 20:55
Τοποθεσία: Αθηνα

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό markd » 05 Οκτ 2005, 21:35

Τί προβλήματα σου έχει βγάλει?
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό teofil » 05 Οκτ 2005, 21:46

Ιστορια... αλλαξα συστημα μεταδοσης μια βδομαδα αφου το ειχα παρει(δεν ειχαν βαλει βαλβολινες οι μαλ....)και απο τοτε και αλλα..αξονες κλπ..
teofil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Οκτ 2005, 20:55
Τοποθεσία: Αθηνα

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Οκτ 2005, 07:04

Μάλλον ο προηγούμενος το είχε ερείπιο.
Αν το έχεις φτιάξει και το προσέχεις λίγο, δεν παθαίνει ΤΙΠΟΤΑ.
Είναι σκυλί!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό teofil » 06 Οκτ 2005, 16:43

ποιος προηγουμενος?για καινουργιο μιλαμε...
teofil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Οκτ 2005, 20:55
Τοποθεσία: Αθηνα

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό Jeeper » 06 Οκτ 2005, 18:13

Φιλε μου κι εγω εχω το τελευταιο Sami απο Ισπανια (δεν ξερω τι ετους ειναι,μόνο οτι ειναι το τελευταιο).γενικως εχω προσεξει οτι εχει διαφορες απροσεξιες στην κατασκευη.ισως αληθευει αυτο που ειχα διαβασει καπου,οτι στην Ισπανια τα φτιαχνουν με κακης διαλογης κομματια.σοβαρο προβλημα δεν μου εχει βγαλει μεσα στα 2 χρονια που το εχω παρολο που το κουραζω αρκετα.οι αναρτησεις απο τους πρωτους μηνες εχουν κατσει αλλα δεν ξερω αν ειναι θεμα σουστας η αμορτισερ.η λαμαρινα μου φαινεται λιγο ψευτικη (αν τη χτυπησεις εστω και μαλακά κανει λακουβα).επισης εχω δει μικροατελειες σε αλλα σημεια οπως κουμπωματα εξωτερικων πλαστικων,ταπα βενζινης,εσωτερικη λαμπα,μοκετα,καθισματα,διακοπτης καλοριφερ κ.α. Μηχανικα δεν ξερω αν εχει κατι γιατι δεν γνωριζω και πολλα πραγματα αλλα πιστευω οτι αν ειχε θα το ειχαν ανακαλυψει οι ανθρωποι της Suzuki στο σερβις.Και τωρα που ανεφερα το σερβις,το επισημο συνεργειο δεν μου γεμιζει το ματι (ασε που στο τελευταιο σερβις απο βλακεια μου χαλασανε τη δαγκανα που κλεινει το καπω...).εχω αλλαξει ηδη 2 επισημα συνεργεια και τωρα ψαχνω για ενα απλο συνεργειο που να ξερει απο 4x4.μου εχουν πει για το makisport στην Ηλιουπολη το οποιο πρεπει να ειναι καλο και ασχολειται πολυ με τα Suzuki.μεχρι να ερθει ομως ο καιρος για το επομενο σερβις θα το ψαξω λιγο ακομα.
Samurai uber alles...
Άβαταρ μέλους
Jeeper
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 23:32
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

προβλημα με samurai..

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 06 Οκτ 2005, 19:59

Και εγώ είμαι κάτοχος Suzuki samurai με άδεια κυκλοφορίας του 2002, αυτόματα hubs για το μπροστά διαφορικό και σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου σίγουρα είναι Ισπανικό. Αλλά ποτέ δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα μηχανικό παρόλο που το ζορίζω και στο χώμα αλλά και στο δρόμο. Η λαμαρίνα του όντως είναι πόλη ψηλή αλλά για αυτό δεν φταίει το ισπανικό εργοστάσιο αλλά τα ευρωπαϊκά στάνταρ για την πιθανότητα τρακαρίσματος με άλλο αυτοκίνητο η με πεζό. Το samurai θεωρείται πια ως SUV και το αποκαλούνε και Jimny http://www.autoindex.org/model.plt?no=1673&ass= (Suzuki Jimny SUV Cabrio)
http://www.autoindex.org/bodies.plt?no= ... (1985-2003)
. Το μόνο πρόβλημα που έχω παρατηρήσει είναι το μικρό λεβιεδακη που στην πρώτη και την δεύτερη ταχύτητα δονείται πόλη αλλά από ότι το έψαχνα έτσι είναι από κατασκευής και σε αλλά samurai.Από κινητήρα έχουμε τον G13BB του πρώτου Jimmy που κυκλοφόρησε. Εκεί μόνο στο πίσω μέρος του κάρτες κοντά στο δίσκο πλατό έχω αναθυμίασης από λαδιά μηχανής. Αλλά κάθε φορά που ελενχο την στάθμη λαδιού στο ίδιο ύψος παραμένει. Και σχετικά με τον διακόπτη του καλοριφέρ το έχω παρατηρήσει και εγώ απλά οι ντιζες που έχουν είναι μάπα και τα πλαστικά πορτάκια που αλλάζουν την ροή του αέρα είναι κάπως σκληρά γιατί και από κάτω να προσπαθήσεις να αλλάζεις την ροΐ του αέρα, στον μηχανισμό της ντιζας, πάλη σκληρό είναι. Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που είχα ήταν με το τιμόνι που είχε αρκετά μεγάλο τζόγο αλλά το έφραξα. Κατά τα αλλά όλα καλά
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό panos1973 » 07 Οκτ 2005, 07:10

Το δικό μου είναι του 1999 & μέχρι στιγμής είναι όλα καλά.
Το μόνο πρόβλημα είναι μετά τα 80 χ.λ.μ ακούγεται ένα σφύριγμα.Το πήγα στο εξουσιοδοτημένο & μου είπαν ότι είναι το βοηθητικό σασμάν,κάποιο ρουλεμάν.Υποτίθεται ότι το έφτιαξε αλλά στο επόμενο ταξίδι πάλι είχα τα ίδια.Το ξαναπάμε πάλι & μου λέει πάλι για το βοηθητικό κ.λ.π.Βέβαια ακόμη δεν το έφτιαξα.
Αυτό το <<πρόβλημα>> το έχει & κάποιος άλλος;;

Πάντως μου έφυγε το <<άγχος>> με το μικρό λεβιεδάκι(νά'σαι καλά JOHNNY :P )
panos1973
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2004, 09:08

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 07 Οκτ 2005, 08:11

Ένα σφύριγμα ακούγεται και σε μένα αλλά όχι έντονα και οχι στα 80 χλμ αλλά όταν εκεί που κινείσαι αφήσεις το αμάξι να ρολαρη χωρίς ταχύτητα η απλά πατημένο τον συμπλέκτη. Από βαλβοληνη πως παι έχει γιατί ο teofil λέει πως στο δικό του δεν είχε καθόλου. Εγώ ευτυχώς έκατσα και τις άλλαξα προχτές όλες από κιβώτια και από διαφορικά. Έτσουξε λιγάκι στην τιμή η βαλβοληνη αλλά πιστεύω ότι τελείωσε ποια το ανχος αν έχει η δεν έχει καλή βαλβοληνη. Αν έχεις βάλει Hard Top ίσος γιαυτο να ακούς και ποιο έντονα το σφύριγμα. Εγώ από την στιγμή που έβαλα Hard Top σταμάτησαν οι εξωτερικοί θόρυβοι τριγύρω από το αμάξι και άρχισαν να ακούγονται οι από κάτω όπως το σαμάν τετρακίνηση και υποδιαίρεσης και τα διαφορικά αλλά όχι έντονοι θόρυβοι, φυσιολογικοί θόρυβοι ενός 4χ4. Εδώ που τα λέμε δεν έχουν και την καλύτεροι μόνωση από ένα 4χ4 των 20000 ευρο και πάνω!
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 07 Οκτ 2005, 08:26

Για καλό και για κακό για δες και την φωτογραφία που έχω Βάλη και ψάξε κάτω από το αμάξι σου μην τυχών και οι ελαστικές βάσεις που έχει στα κόκκινα κυκλακια και συγκεκριμένα σε αυτό με το βελάκι μήπως έχει ξεκολλήσει η μισή ελαστική βάση γιατί εμένα είχε ξεκολλήσει από της τρεις η δυο αλλά όχι τελείως απλά η μισή ελαστική βάση ξεκόλλησε από την μεταλλική. Για να το δεις προσπαθήσει να σηκώσεις το κιβώτιο τετρακίνησης όχι πολλή τόσο ώστε να φανεί άμα η βάση είναι ξεκολλημένη.
http://www.off-road.gr/modules.php?set_ ... _photo.php
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Δημοσίευσηαπό panos1973 » 07 Οκτ 2005, 08:50

Όταν ρολλάρει δεν ακούγεται τίποτε,μόνο στην 4η & 5η εντοπίζεται το πρόβλημα.Από βαλβολίνες είναι εντάξει.Το hard top έχει μπει πρόσφατα αλλά ακούγεται & πάλι.Μπορώ να πω ότι είναι αρκετα εκνευριστικό.

Πάντως σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!!![/b]
panos1973
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2004, 09:08

Δημοσίευσηαπό captainlarry » 07 Οκτ 2005, 14:00

Εγώ έχω Ισπανικό Σαμι 93 μοντέλο και το σφύριγμα μετα τα 80 είναι στανταρ!!!
Για την ώρα το λύνω ανοίγοντας λίγο παραπάνω το ράδιο!!!
Δυστυχώς σοβαρό μηχανικό δεν έχω βρεί ακόμα να το ξεψαχνίσει ...ψαχνομαι ακόμα
Γενικά είμαι ευχαριστημένος...
Το μόνο (προφανως) σοβαρό πρόβλημα που έχω είναι με την αλλαγή των ταχυτήτων.
Ποιο συγκεκριμένα καποιες στιγμές ειτε σε ανεβάσματα είτε σε κατεβάσματα νιώθω ότι ο λεβιές κολάει και οι ταχύτητες μπαίνουν "κουμπωτές" ή δεν μπαινουν καθόλου και πρέπει να ξαναπατήσω το συμπλέκτη .Αλλες φορές μπαινουν οκ και ορισμένες φορές ένω έχω το χέρι μου στο λεβιέ στην 3η ταχύτητα ...μπαινει νεκρά μόνη της
Σύμφωνα με κάποιο μηχανικό ο συμπλέκτης είναι εντάξει.
Με βλέπω να ψάχνω σασμαν
Άβαταρ μέλους
captainlarry
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 01 Σεπ 2005, 13:08

Δημοσίευσηαπό vasilis » 07 Οκτ 2005, 15:17

captainlarry έγραψε:.....Αλλες φορές μπαινουν Οκ και ορισμένες φορές ένω έχω το χέρι μου στο λεβιέ στην 3η ταχύτητα .....μπαινει νεκρά μόνη της


Αυτο το κουσουρι το 'χει και samurai φιλου το οποιο διαπιστωσα και γω χτες οδηγωντας το προς τον "σουστά" και ειναι χρονολογιας σαν το δικο σου αν θυμαμαι καλα!
Μηπως φταει το γραναζι της 3ης μονο??
Καμια αποψη??
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Οκτ 2005, 18:41

Ρε παληκάρια,
το δικό μου είναι '86 μοντέλο και αυτά τα προβλήματα πρώτη φορά τα ακούω.
Εμένα ότι έχει πάθει είναι από κακή χρήση.
Με λίγα λόγια το έχω σκίσει.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Jeeper » 10 Οκτ 2005, 22:46

vasilis έγραψε:
captainlarry έγραψε:.....Αλλες φορές μπαινουν Οκ και ορισμένες φορές ένω έχω το χέρι μου στο λεβιέ στην 3η ταχύτητα .....μπαινει νεκρά μόνη της


Αυτο το κουσουρι το 'χει και samurai φιλου το οποιο διαπιστωσα και γω χτες οδηγωντας το προς τον "σουστά" και ειναι χρονολογιας σαν το δικο σου αν θυμαμαι καλα!
Μηπως φταει το γραναζι της 3ης μονο??
Καμια αποψη??

αυτο το 3η-νεκρα μου το κανει κι εμενα αλλα δεν εχω δωσει σημασια.ελεγα μηπως ειναι βαρυ το χερι μου...
Samurai uber alles...
Άβαταρ μέλους
Jeeper
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 03 Οκτ 2005, 23:32
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες