Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2005, 11:39

Μερικές παρατηρήσεις/σχόλια όσο αφορά κατανάλωση, συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, λάστιχα!

Τα fedima extreme δεν κρατανε και πολύ πολύ ειδικα στη βρεγμένη ασφαλτο.
Θελουν προσοχη γιατι το κακο ειναι σχετικα ευκολο να γινει.
Σε στροφη (φουρκετα) βρεγμενη με περιπου 20-30 χαω, και με λιγο κλιση προς το εξωτερικο της στροφης και πολυ μικρη ανηφορα, επουδενι να μπουν τα μουτρα μεσα στη στροφη ειδικά με την αναρτηση αυτη πανω που ειναι πιο σκληρη!!
Στην εθνικη οδο οπου τα χιλιομετρα ειναι περισσοτερα (μιλαω για 80-90-100 max) και παντα βρεγμενη,θελουν προσοχη ειδικα στα κλειστα κομματια (αν υπαρχουν) και στα φρενα.
Στην στεγνη εθνικη αλλα και κομματια επαρχιακα οπου τα δοκιμαζω ειναι καλυτερα αλλά παλι ...... "σεμνά" οτι κανω!
Απο φασαρια αλλο τιποτα ειδικα πανω απο τα 80χαω.

Η καταναλωση εχει παρει τα πανω της.........56 λιτρα τεποζιτο και τωρα βγαζω περιπου στα 420-430max χιλιομετρα.
Ο δεικτης παει στην μεσαια γραμμη της βενζινης μολις εχω "γραψει" 210-215 χιλιομετρα.

Η αναρτηση εντος δρομου καποιες φορες γινεται κουραστικη αλλά και καποιες αλλες παραξενη αν δεν εχεις το νου σου καθε στιγμη!
Κουραστικη λογω του οτι "κοπαναει" αρκετα περισσοτερο απο εργοστασιο αλλα ακομα και απο αυτην που ειχα πανω πριν.
Παραξενη διοτι, καθοτι πλεον σκληροτερη, σε σαμαρακια πχ. στην πολη μεσα και με μερικα χιλιομετρα μαζεμενα στο κοντερ (50-60-70) ειδικα οταν πας για να μπεις σε στροφη χωροπηδαει και σε τραβαει εξω, αλλά νοιωθεις και τα "τσιμπιματα" του τιμονιου καποιες φορες.
Πραγματα οχι ανησυχητικα για μενα, καθοτι τα περιμενα και φροντιζω να προβλεπω στο περιπου τουλαχιστον της αντιδρασεις προς το παρον.

Εκτος δρομου ειναι ολα τα λεφτα και ολη η αποζημειωση!!
Παει σαν να μην συμβαινει τιποτα, σκαρφαλωνει παρα πολυ καλα και ομορφα, κρεμαει πολυ ωραια επισης, αλλά τελος παντων βλεπεις ενα εντελως αλλο αυτοκινητο σε δυνατοτητες!
Κανεις τα παντα πολυ μα πολυ πιο ανετα!
Κομματια που δοκιμασα επιτηδες , εβγαιναν τωρα με απιστευτη ευκολια ακομα και με πισω κινηση, σε σχεση με πριν!

Ο ενας θορυβος που ακουγα απο μπροστα ειναι τελικα οι πλυμνες, οπου οταν ειναι ξεκλειδωτες και ειμαι σε κακο εδαφος χτυπαει κατι εκει μεσα....... μαλλον ειναι η μεσα μερια της πεταλουδας ή κατι αλλο εκει τελος παντων.
Μολις τις κλειδωσω.....τελειωνουν ολα!

Αυτα για την ωρα απο μενα,

Καλα να περνατε και καλες βολτες!

Φιλικα vasilis
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 26 Οκτ 2005, 23:41

Λοιπόν,

επειδή το αυτοκίνητο θέλει και την προστασία του, είπα να του φτιάξω μια ποδιά για εμπρός!
Επειδή μπορεί κάποιοι να θελήσουν μια ποδιά, είναι μια καλή αρχή.
Δεν γράφω περισσότερα εδώ μιας και στις φωτό πάνω έχω γράψει κάποια πράγματα ήδη.
Κόστος: 18 ευρώ η ποδιά απο λαμαρίνα 2,5 χιλ. + 5 ευρώ το αστάρι(μίνιο) μαζί με το χρώμα + 2 ευρώ το έξτρα κομμάτι λαμαρίνα!
Υπ'όψιν οτι δεν έχει τελειώσει ακόμα και θέλει λίγη δουλίτσα!
Αν οι φωτό "πέφτουν" μεγάλες πείτε το να τις βγάλω και να βάλω τα link τους.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Φιλικά vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 02 Οκτ 2006, 20:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Δεκ 2005, 17:20

...συνεχίζω με μερικές παρατηρήσεις.....

τα όποια τριξήματα ή θόρυθοι που άκουγα στην αρχή (μπροστινό αμορτισέρ) απο την ανάρτηση αυτή, έχουν εξαφανισθεί και δεν τίθεται θέμα πλέον για κανένα λόγο!
Όλα δουλέυουν πολύ καλά και ικανοποιητικά προς το παρόν χωρίς να παρέμβω πουθενά.
Ηταν θέμα χρήσης/δούλεψης της ανάρτησης.
Το μόνο προβλημα που αντιμετωπίζω τώρα είναι οτι αρκετές φορες δεν μου φτάνει το κρέμασμά της :cry: :cry: + μια πολύ μικρή διαρροή απο την δεξιά τσιμούχα ημιαξονίου!
--------------------------------------------

Προς METALMULISHA:

1ον:
Σε ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!
2ον:
Είναι ένα έτοιμο κίτ με τα όλα του, και τα υπέρ και τα κατά του για μένα!
3ον:
Αυτό που διάβασες για το κατέβασμα του διαφορικού μπροστά (όπου δείχνω να ενοχλούμαι) ούτε και μενα μου το είπε κάποιος έμπορος, αλλά φίλος την ώρα που την τοποθετούσαμε. :D :D
Λάβε υπ'όψιν σου οτι το κιτ αυτό είναι ψηλότερο απο το 1,25'' ΟΜΕ που θέλεις να βάλεις και ότι χωρίς το κατέβασμα εμπρός θα υπήρχε μεγαλύτερο πρόβλημα είτε το θέλουμε, είτε όχι!
Τώρα το οτι όλοι οι έμποροι σου τα έλεγαν τέλεια, μπορώ να το αποδώσω π.χ. στο οτι η ανάρτηση αυτή έχει φτιαχτεί ετσι για να δουλέψει σωστά και δεν βρίσκουν κάτι το παράξενο σε αυτήν.
Απλά θα φτιάξεις μια ποδιά, που απο ότι κατάλαβα έχεις σκοπό να βάλεις!
4ον:
Θα δείς τι σου ταιριάζει περισσότερο στην χρήση που θα κάνεις στο αμάξι σου για να αποκλισεις την Calmini και να πας στην ΟΜΕ.
5ον:
Προβλήματα δεν έχει βγάλει τίποτε εκτός απο μια πολύ μικρή διαρροή (ούτε 1 δακτυλήθρα) απο την δεξιά τσιμούχα ημιαξονίου (δεν είναι τίποτε αυτό) και το οτι αρκετές φορές δεν μου φτάνει το κρέμασμα των τροχών που 'χει το αμάξι τώρα και για να περάσω εμπόδιο θέλω φόρα ενώ εγώ έχω αντίθετο στύλ! :D :D
Η τσιμούχα πάει για αλλαγή μιας και είναι ταλαιπωρημένη απο το βάλε-βγάλε στην τοποθέτηση της ανάρτησης, αλλά περιμένω λίγο ακόμα για να δω αν θα αλλάξω και άλλα πράγματα στο μπροστινό μέρος όπου θα είναι καλύτερα να γίνουν όλες οι εργασίες μαζί με μιας!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 07 Ιούλ 2006, 14:15

Τα μπροστινά σινεμπλόκ του αριστερού ψαλιδιού τρίζουν απίστευτα πολύ και μάλιστα το ένα έχει κόψει.
Παρέλαβα τα καινούργια μόλις και απο εβδομάδα θα τα βάλω.
Γράφω για τα σινεμπλόκ διότι έχουν κωδικό χτυπημένο πάνω τους, αλλά είναι στην εσωτερική πλευρά και έτσι όπως έρχεται η ανάρτηση "δεμένη" δεν διακρίνεται παρά μόνο αν τα λύσεις..... ο κωδικός τους είναι Μ03304 και Μ02217 για την SK 19800 ανάρτηση που φοράω.
Έτσι δηλαδή.... μήπως χρειαστεί κάποιος τίποτε κάποια στιγμή!!

Φιλικά vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 12 Ιούλ 2006, 22:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Ιούλ 2006, 19:08

Λοιπόν, τα αποτελέσματα.....

Τα μπροστινό πίσω σινεμπλόκ του αριστερού ψαλιδιού κομμένο και άχρηστο!
αντικαταστάθηκαν και τα 4 στο συγκεκριμένο ψαλίδι για ευνόητους λόγους.
Το "μπαλάκι" επίσης είχε τρυπήσει (πρώτο στάδιο) με αποτέλεσμα να αρχίσει να χάνει σιγά-σιγά το γράσσο του... και εδώ είναι το ευτύχημα, διότι το μπαλάκι της Calmini είναι βιδωτό πάνω στο ψαλίδι και όχι ένα σώμα όπως στο εργοστασιακό ψαλίδι του GV.
Ευτύχημα διότι χρησιμοποιείται "μπαλάκι" απο vitara , και δεν προβαίνεις στην χειρότερη των λύσεων, όπως είναι η αντικατάσταση του εργοστασιακού ψαλιδιού (αρκετά λεφτά για ενα "μπαλάκι" και μόνο) ή την αντικατάσταση της "φουσκας" μόνο, που είναι σχετικά δύσκολη, με την ελατηριοειδή ασφάλεια που την κρατάει!!

κόστος για το made in japan "μπαλάκι" vitara ..... 30 ευρω.

Κατα τα άλλα μπήκαν μπροστά αμορτισέρ Μonroe και το αμάξι με μιά πρώτη μικρή βόλτα, δείχνει πιο "γλυκό".
Ο καιρός θα δείξει.....

Σε λίγο καιρό αλλαγή και στα πίσω, αλλά δεν ξέρω ακόμα με τί..??? Είδωμεν...


Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 13 Ιούλ 2006, 03:13

Βασίλη τα σινεμπλόκ σου έτριζαν όταν σε στάση κουνούσες δεξιά αριστερά το τιμόνι ?
Το Βιτάρα δηλαδή δεν έχει το μπαλάκι κολλημένο με το ψαλήδι,μπορείς να το αντικαταστήσεις και μόνο του ?
Για αμορτισερ πιστεύω οτι ο τα Old mun θα κάνουν τέλεια δουλειά με την Calmini, και σίγουρα τα Gabriel (Calmini) είναι για τα μπάζα.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Ιούλ 2006, 05:55

Γιώργο καλημέρα,

τα σινεμπλόκ έτριζαν όταν άρχιζε το ψαλίδι να δουλέυει πάνω-κάτω, και σε πιθανό τζόγο (που είχε) μπρός-πίσω.
Ακόμα και σε στροφές στην εθνική το άκουγα.
Σε στάση και να στρίβω το τιμόνι, δεν ακουγόταν τίποτε.


Το μπαλάκι σίγουρα είναι απο vitara..... μπορεί να μην είναι απο το δικό σου μοντέλο αλλά απο το 8v το πιο παλιό, όμως δεν το διευκρύνησα αυτό καθότι δεν είμουν στην suzuki μέσα.
Θα μάθω πάντως, διότι είναι μια πολύ σωστή κίνηση απο μεριάς calmini να βάλει αποσπόμενο "μπαλάκι" και όχι την μ@λ@κία που είχα πρίν.

Όσο για τα αμορτισέρ, ναι πιθανόν τα OME να έκαναν λιγάκι καλύτερη δουλειά, αλλά δεν ήθελα να "ανέβω $$" τόσο ψηλά καθώς επίσης πιστέυω οτι το θέμα σκληρότητας calmini δεν είναι και τόσο θέμα αμορτισέρ, όσο ελατηρίων.
Και αυτό διότι, το πιό special αμορτισέρ να βάλεις πάνω...... άμα τα άτιμα τα ελατήρια δεν κουνιούνται καθόλου πώς θα δουλέψει το αμορτισέρ?
Το ψάχνω για αλλαγή κάποια στιγμή........ πρός το παρόν μαζέυω info για σωστό και λίγο πιο μαλακό "ταίριασμα".



Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 14 Ιούλ 2006, 18:39

Βασίλη ευχαριστώ..... κάτιτις άλλο με τρίζει μάλλον ... :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 15 Ιούλ 2006, 07:43

Γιώργο καλημέρα και να 'σαι καλά,

αλλά.... το δικό σου τρίξιμο το ακούς μόνο κατά το στρίψιμο του τιμονίου δεξιά-αριστερά όταν είσαι σε στάση ή μήπως και εν κινήση?
Το δικό μου το πιάναμε απο τις ράγες οροφής, ένας απο την μία μεριά και ένας απο την άλλη δυνατά και ο θόρυβος "έβγαινε" πιο χαμηλός μεν απο αυτόν που άκουγα όταν το αμάξι ρόλαρε, αλλά μπορούσες να προσδιορίσεις οτι είναι κάπου εκεί.
Ο δικός σου θόρυβος θα "βγεί" αν το κάνεις αυτό?

Πάντως και τα σινεμπόκ των βάσεων της ζαμφόρ στο σασί, θέλουν λιγάκι "κατέβασμα" προς τα εμπρός νομίζω.
Στο κρέμασμα ψαλιδιού τα βλέπω να πιέζονται/ζορίζονται αρκετά.
Κάτι τέτοιο εννοώ :

Εικόνα
Εικόνα


Τσέκαρες τα σινεμπλόκ της ζαμφόρ?

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 17 Ιούλ 2006, 07:07

Ο,τι και να του γράψεις Vassilis ο Blackchris είναι ανεπίδεκτος μάθησης
Του τα έχω πεί πεντακόσιες φορές,τίποτα.Σκέψου ότι τον χειμώνα πήγε τρέχοντας στον μηχανικό του παραπονούμενος για στραβωμένη ζάντα και όταν την κατέβασε είδε ότι είχε ίσα με 30 κιλά ξεραμένη λάσπη πάνω της,τσε βάλε :lol: :lol: :lol: Σοβαρά τώρα,τα μπαλάκια (ball-joints)του μπροστινού είναι ευεπίφορα στη φθορά λόγω βρώμας που εισχωρεί.
Για έλεγχο σινεμπλόκ-πονεμένη ιστορία-απαιτείται δυστυχώς λύσιμο του μπροστινού όπερ σημαίνει ακινησία αυτ/του τουλάχιστον μιά μέρα πράγμα που στον φίλο μας Blackchris προκαλεί αναφυλαξία :lol: :lol: :lol: .Για τον ιδανικό συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ του "πακέτου" Καλμινι,απευθυνθείτε στον μαιτρ του είδους GrVit.Απο προσωπική εμπειρία:όντως το πακέτο είναι πολύ σκληρό και αυτό γιατί οι Αμερικανοί το φτιάχνουν κυρίως για rock-crawling.Αγοράζοντάς το κάποιος ας έχει κατά νού την μελλοντική επένδυση σε μια τετράδα αμορτισέρ καλύτερης ποιότητας από τα προσφερόμενα του πακέτου.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Ιούλ 2006, 15:37

Γειά σου φίλε mytilini,

εάν είναι έτσι για τον Γιώργο (blackchris) , ε, τότε πάω πάσο...ασε τον να "τρέχει" !!! 8) 8)

Οι μετρήσεις που έχω για τα ελατήρια calmini της 2,5άρας αναρτησης είναι τα εξής :

Aσυμπίεστα: Front 370mm --- Rear 421mm

Front Rear
Wire diameter: 16 mm 13 mm
Outside diameter: 112.2 mm (Top 103.6) 107 mm (Top +/-89.4)


Με πρόχειρους υπολογισμούς φαίνονται τα μπροστινά να είναι γύρω στις 480-500 (περίπου) λίβρες, και τα πίσω γύρω στις 200 (εγώ πιστέυω και κάτι παραπάνω απο 200).

Το θέμα είναι οτι για να μαλακώσει πρέπει να βάλω μακρύτερα ελατήρια μπρός-πίσω.
Μπροστά (χονδρικά) θα θέλει γύρω στις 2'' μακρύτερο και κατά 80-100 λίβρες μαλακότερο για να μπορεί να κρατήσει ίδιο ύψος.
Τα πίσω μπορεί να μην θέλουν αλλαγή μιάς και εάν είναι το ελατήριο calmini γύρω στις 200 λιβρες , είναι καλό και πιθανόν με 2 καλύτερα αμορτισέρ να στρώσει.

Το πρόβλημα είναι όμως οτι δεν υπάρχουν αυτά τα ελατήρια που θέλω εγώ.... :cry: δηλαδή 16'' μήκος περίπου, και 18'' για πίσω.

Με τον Grvit ψάχνοντας δεν βρήκαμε τίποτε...... ουτε στην summit, ούτε στην Afco, κλπ, μόνο η www.coilsprings.co.uk μου έμεινε να ρωτήσω ή κάποιον εδώ στην ελλάδα να μου τα φτιάξει.
Περιμένω μια απάντηση απο την Calmini για να μου δώσει ακριβέστερες μετρήσεις σε λίβρες κλπ.
Μολις έχω νέα θα σου πώ.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Ιούλ 2006, 18:51

Βασίλη ακόμη δεν έχω πεσει καν απο κάτω :D όσο για αυτό που λέει ο mytylini δεν ήταν στραβωμένη η ζάντα αλλά ο μηχανικός :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό mytilini » 18 Ιούλ 2006, 07:29

Φίλε Βασίλη, οι Αμερικανοί δεν ασχολούνται πιά με πληροφορίες,μετρήσεις κλπ.Η κονόμα βλέπεις είναι μεγάλη και τα ζωντανά ανά τον κόσμο δεμένα.Συζητήσεως γενομένης,θα πειραματιστώ με ΜΟΝΡΟΕ μπροστά και ρυθμιζόμενα ΡΑΝΤΣΟ πίσω.Για ελατήρια:"πουλάκι" μου σφύριξε κάτι για ΚΙΛΕΝ...Για ψάξτε το (προμήθεια για τις πληροφορίες,μετά).Γιώργο,καιρός να πέσεις και συ μιά φορά από κάτω να δείς το αυτ/το σου :lol: :lol: :lol:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Ιούλ 2006, 14:46

Γειά σου mytilini,

Τα ΜΟΝROΕ τα έβαλα μπροστά αλλά η διαφορά δεν είναι μεγάλη απο πρίν.
Τα Rancho ειναι καλή περίπτωση.... με μεγάλο χρονικό ορίζοντα λειτουργίας (αντέχουν καλά).
Θα το ψάξω και θα δώ αν καταλήξω σε κάτι τέτοιο.
Για τα ΚILEN κάτι είχα ακούσει αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία μιάς και σε γενικές γραμμές απο ότι λεγόταν, θεωρούνται σκληρά.
Αν έχεις κάποια γνώμη παραπάνω σχετικά, θα ήθελα να την ακούσω.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό spiros » 21 Οκτ 2006, 01:18

vasilis έγραψε:

Για τα λαστιχα ρωτησα στην αθηνα στην αντιπροσωπεια και μου το ειπαν αυτο...... δεν το ειπε ο λαστιχας της γειτονιας μου!! 8) 8)



Μόλις τώρα το είδα αυτό. Με τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής μια χαρά θα είσαι. Έχοντας άμεση σχέση με την αντιπροσωπεία απορώ ποιος μπορεί να σου είπε 32 πίεση! Προσπάθησε επίσης να το φτιάξεις από ευθυγράμμιση. Έτσι όπως είναι τώρα (κάμπερ) όχι μόνο θα γλιστράει εμπρός, αλλά θα ψαρεύει ακόμα και στις ευθείες.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες

cron