Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 23 Σεπ 2005, 19:20

firelord έγραψε:εστέ φαιδροί και διασκεδαστικοί


Να δούμε αν θα έχεις την ίδια άποψη όταν έρθει η ώρα να δώσουμε παράσταση στο Βόλο !!!!! :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 23 Σεπ 2005, 20:47

ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΗ ΙΔΕΑ..................
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό vasilis » 29 Σεπ 2005, 18:43

Καλησπερα σε ολους!

Συνεχιζω με καποιες πληροφοριες σχετικα με την αναρτηση στο grand.

Το πισω μερος του αυτοκινητου και εφοσον εχει μπει η αναρτηση πανω, φαινοταν σα να "σερνεται" και για να γινω πιο κατανοητος, ειναι σα να το χες μονιμως φορτωμενο με 2-3 τσουβαλια τσιμεντο, με αποτελεσμα να ειναι τα μουτρα αρκετα πανω απο το πισω μερος.......σούζα δηλαδη! :shock: :shock:

Θα πω μια γνωμη που ακουσα μηπως και συνεβαινε σε μενα κατι τετοιο:
Στα πισω ελατηρια ακουσα οτι υπηρχαν παρτιδες οπου η πανω μερια του ελατηριου δεν τελειωνε ομορφα-ομορφα και κυκλικα (με την φορα της σπειρας δηλαδη και ομοιομορφο στενεμα) αλλα τελειωνε λες και την εχεις πιασει στην μεγγενη!!!
Δηλαδη, σα να "στριβει" αποτομα μεσα προς το κεντρο κυκλου που δημιουργουν οι σπειρες!
Ευτυχως σε μενα δεν ηταν ετσι!! 8)
Αυτο ηταν κατα καποιο τροπο κριτηριο για το αν ηταν "σωστα" τα ελατηρια για πισω ή λαθος.
Δεν το χω καταλαβει ακομα αυτο.
Τελος παντων.......

Απο ενημερωση (αλλη πηγή) που ειχα σχετικα γινεται το εξης:
Ή κοβεις μιση σπειρα απο τα μπροστινα (αδιανοητο για μενα) ή βαζεις αποστατες πισω και τελειωνεις, και αυτο γιατι το μπροστινα ελατηρια ειναι αρκετα περισσοτερες λιβρες ουτως ωστε να μπορουν να "σηκωσουν" και τον σιδερενιο προφυλακτηρα με θεση εργατη που δινει η εταιρεια calmini.
Εαν υπολογισει κανεις οτι προφυλακτηρας και εργατης μαζι μας κανουν περιπου 85-90 κιλα + το οτι ο σιδερενιος προφυλακτηρας με εργατη κανει μεγαλυτερο μοχλο (βγαινει πιο εξω απο εργοστασιακο) ως προς τον αξονα μπροστα, σχεδον ευκολα μετα κατεβαζεις τα μουτρα κατω + το περισσοτερο βαρος μπροστα στο διλιτρο μοντελο οπου μπαινει ο ιδιος κωδικος της αναρτησης αυτης και νομιζω και στο 2,5 λιτρων.

Και για να επανελθω στο πισω μερος........... αυτο καθεαυτο λοιπον, δεν δημιουργει προβλημα στο πισω μερος οσον αφορα την δουλεψη της αναρτησης (συμπιεση/εκτονωση) αλλα περισσοτερο οπτικα.
Ισως να επηρρεαζει σε αλλο τομεα αλλα εκει επεσε το ματι μου εμενα.
Το προβλημα λυθηκε με 2 αποστατες απο ερταλον 3 εκατοστων στον τορνο, και ηρθε εκει που επρεπε τουλαχιστον οπτικα!
Το θεμα ειναι οτι τωρα ο πισω αξονας εχει μεγαλυτερη κλιση απο πριν, δηλαδη για να ειναι απολυτα ασφαλης η μετατροπη στο πισω μερος πρεπει να φτιαχτει και ενας αποστατης ο οποιος να μπει εκει οπου βιδωνει ο πισω αξονας στο πισω διαφορικο!
Δεν μου αρεσει καθολου η αποσταση που εχει ο αξονας (αρσενικο/θυληκο) στην εξοδο του κιβωτιου προς τα πισω.
Slip yoke νομιζω το λενε και ελπιζω να καταλαβετε.
Εαν φορτωθει το αμαξι η αποσταση που υπαρχει τωρα μικραινει........ αλλα τι γινεται εαν αρχισω να κρεμαω δεξια και αριστερα??
Επειδη λοιπον στο σημειο αυτο η μερια του αξονα που θυληκωνει στην εξοδο του κιβωτιου δεν "παταει" καλα και επειδη μπορει καποια στιγμη απο την χρηση να κανει κανενα παρακεντρο ή τιποτε αλλο εκει, θα φτιαξω εναν αποστατη ο οποιος θα μπει αναμεσα στην πατουρα διαφορικου και στο βιδωμα του αξονα σε αυτο! Παει για επομενη εβδομαδα αυτο!
Μετρησεις θα γινουν σε εργοστασιακο grand vitara για να βρω ακριβως το ποσο μπαινοβγαινει ο αξονας στην εξοδο κιβωτιου.
Ξερω οτι θελει καλη μελετη και σωστο κεντραρισμα για να μην εχω αλλα προβληματα μετα, αλλα ο expert υπαρχει καθως και ο τορνος! :) :)

Επισης να πω οτι αλλαχθηκε το σωληνακι αναπνοης του διαφορικου στον αξονα με μακρυτερο για αποφυγη των οποιων προβληματων επροκειτο να παρουσιαστουν και ειμαι σιγουρος οτι θα παρουσιαζοταν καποια στιγμη!

Τωρα......
Προβλημα το οποιο αντιμετωπιζω αλλα δεν εχω καταφερει να εντοπισω απο ποιο κομματι της μπροστινης αναρτησης προερχεται ειναι το εξης:

Σε οπισθεν και κυριως οταν στριβω το τιμονι (ακομα περισσοτερο εαν ειναι κατηφοριτσα) ακουω ενα βορυθο κυριως απο την μερια του οδηγου.
Φανταστητε οτι για να βγω απο το γκαραζ στριβω τερμα σχεδον τιμονι και ειναι κατηφοριτσα.
Δεν ειναι σιγουρα ο θορυβος της τρομπας τιμονιου!!!
Το κανει παντα στην οπισθεν και σχεδον καθολου οταν παω να ξεκινησω εμπρος, αλλα παντα σε πολυ χαμηλες ταχυτητες, μηδενικες δηλαδη!
Δεν το κανει ποτε σε ταχυτητες απο 3-5 χιλιομετρα και πανω.....εθνικη ας πουμε, με τιποτα.

Φιλος μου ειπε να κοιταξω τη ζαμφορ μπας και τα μπαλακια της εχουν καποιο προβλημα.
Θα το δοκιμασω και με αποσυνδεδεμενη τη ζαμφορ για να σιγουρευτω.
Ο θορυβος ειναι κατι σαν και εχει πιασει η πλυμνη ισα-ισα το ημιαξονιο και αυτο να καταφερνει να της ξεφευγει ας πουμε αλλα και κατι αλλο μαζι το οποιο δεν μπορω να βρω τροπο να το περιγραψω τωρα.
Απο αυτα που προσπαθω να περιγραψω ;) ;) εχει μηπως συμβει σε καποιον να παρουσιαστει σχετικο προβλημα ειτε σε αμαξι δικο του, ειτε στημενο με calmini και ας μην ειναι grand vitara???

Κατα τα αλλα ........ ολα καλά!!!!!


Φιλικα vasilis
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 01 Οκτ 2005, 20:35

Επιτελους, θελω να πιστευω οτι βρηκα απο που προερχεται ολο αυτο το σκηνικο που ακουω αλλα και αισθανομαι απο το αμαξι!!

Ειναι η πανω μεριες των μπροστινων αμορτισερ!
Η πανω μερια του αμορτισερ, με το "κομμενο" πασο στο τελειωμα!

Η βιδα που το κραταει στην πανω μερια, απο κατω της ακριβως εχει μια οκταγωνη μεγαλη ροδελα που περναει απο μεσα της η πανω μερια του αμορτισερ.
Αυτη παταει σε ενα σινεμπλοκ το οποιο εχει ενα πυρο ενσωματομενοκαι περναει και απο κει η πανω μερια αμορτισερ.
Εκει ακριβως ειναι το προβλημα λοιπον!

Στα επι τοπου ή και με οπισθεν κοψιματα τιμονιου τριζει και ακουγεται σχετικα ανετα!
Το λυσαμε, το γρασαραμε καλα-καλα, το λαδωσαμε αλλα απλα σταματησε μεχρι στιγμης να το κανει στα επιτοπου τοσο συχνα, αλλα να ακουγεται παλι στην οπισθεν ή και στην εμπρος κινηση με μηδενικη ταχυτητα!!

Τι αλλο μπορω να κανω??
Καμια ιδεα για αυτο?? :roll: :roll:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 03 Οκτ 2005, 09:44

vasilis έγραψε:Καλησπερα σε ολους!
Δεν μου αρεσει καθολου η αποσταση που εχει ο αξονας (αρσενικο/θυληκο) στην εξοδο του κιβωτιου προς τα πισω.
Slip yoke νομιζω το λενε και ελπιζω να καταλαβετε.
Εαν φορτωθει το αμαξι η αποσταση που υπαρχει τωρα μικραινει........ αλλα τι γινεται εαν αρχισω να κρεμαω δεξια και αριστερα??
Επειδη λοιπον στο σημειο αυτο η μερια του αξονα που θυληκωνει στην εξοδο του κιβωτιου δεν "παταει" καλα και επειδη μπορει καποια στιγμη απο την χρηση να κανει κανενα παρακεντρο ή τιποτε αλλο εκει, θα φτιαξω εναν αποστατη ο οποιος θα μπει αναμεσα στην πατουρα διαφορικου και στο βιδωμα του αξονα σε αυτο! Παει για επομενη εβδομαδα αυτο!
Μετρησεις θα γινουν σε εργοστασιακο grand vitara για να βρω ακριβως το ποσο μπαινοβγαινει ο αξονας στην εξοδο κιβωτιου.
Ξερω οτι θελει καλη μελετη και σωστο κεντραρισμα για να μην εχω αλλα προβληματα μετα, αλλα ο expert υπαρχει καθως και ο τορνος! :) :)

Επισης να πω οτι αλλαχθηκε το σωληνακι αναπνοης του διαφορικου στον αξονα με μακρυτερο για αποφυγη των οποιων προβληματων επροκειτο να παρουσιαστουν και ειμαι σιγουρος οτι θα παρουσιαζοταν καποια στιγμη!



Φιλικα vasilis


εαν εχεις το τριπορτο ...που νομιζω οτι εχεις....πρεπει οπωσδηποτε να του βαλεις ενα αποστατη εκει.....αλλιως θα φας την τσιμουχα του και θα σου τρεχει λαδια....το εχει παθει φιλος......(με ζορι το περασε εγγυηση)...νομιζω το παχος που βαλαμε ηταν 3 η 4 χιλ.
εαν δεν βγεις εκτος εχεις λιγο καιρο για να το φτιαξεις.....αλλιως θα ψαχνεις για συνεργειο......

το σωληνακι αναπνοης του διαφορικου στον αξονα με μακρυτερο για αποφυγη .....γιατι με την πρωτη καλη "φλεξαρισμα" θα ξεκουμπονε.....!!
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Οκτ 2005, 17:34

Το εχω στο προγραμμα οπως ειπα πιο πριν για αυτη την εβδομαδα!
Περιμενω για άδεια βλεπεις... :) :)

Ειναι ψιλο-ιδαιτερο το σημειο αυτο, και ο λογος ειναι η εξοδος του κιβωτιου!
Απλα δεν νομιζω οτι θα κανω δουλεια με ενα αποστατη 3-4 χιλιοστα μονο!!!

Μιλαμε για καποιους ποντους (cm) και οχι χιλιοστα (mm)!!
Νομιζω οτι πρεπει ο αποστατης να ειναι απο 1-2 cm περιπου παχος (αυτο με το ματι και οχι ακριβως) για να ερθει ξανα εκει που ηταν σε εργοστασιακη μορφη!

Το σωληνακι αναπνοης διαφορικου αλλαχθηκε παντως!

Θα ενημερωσω σχετικα με οτι νεωτερο!


Φιλικα vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 05 Οκτ 2005, 17:00

Ο αποστατης στον πισω αξονα μπηκε σημερα!

Αλουμινιο 1,5cm παχος, αρσενικο/θηλυκο για τα σωστα πατηματα, και ολα μια χαρα!
Με calmini, η αποσταση στην εξοδο του κιβωτιου ηταν αρκετη πλεον.
Ξεβιδωνοντας τον αξονα απο το διαφορικο και μετρωντας, η αλλη μερια για να μπει μεχρι μεσα ειχε αποσταση 3,2cm!
Θεωρητικα μπορουσαμε να φτιαξουμε αποστατη στα 1,6 - 1,7cm ή ισως και λιγο περισσοτερο.
Με σταθερο βαρος 4 ατομων (περι τα 90 κιλα εκαστος) καθησμενοι στο πορτμπαγκαζ αλλα και ενας στον κοτσαδορο ορθιος, και εμπαινε μολις 1 ποντο μεσα!
Βρισκοντας ενα εργοστασιακο grand εξω απο τον τορνο, με το ματι ειδαμε οτι το πολυ να μας "εφευγε" 1-3 χιλιοστα πιο μεσα, δηλαδη αντι 1,5cm να φτιαχναμε 1,6 εως 1,8cm.
Θεωρησα οτι με 1,5cm ειναι μια χαρα, καθοτι θα ηθελα να εχω αυτα τα 1-3 χιλιοστα σε "βαθος" σε δυσκολα κομματια με αποτομες εναλλαγες.
Με +4 που ηταν πριν, ηταν χειροτερα στο σημειο αυτο απο οτι τωρα που φτιαχτηκε.
Δεν φαινεται απ' εξω πλεον το κομματι του αξονα που φαινοταν πριν σχεδον πεντακαθαρα

Εικόνα

και σε αυτη τη φωτο ειναι με το προηγουμενο setup (+4 mad/monroe) αλλα με κρεμασμενους τροχους.
Σε σταθερο εδαφος λοιπον δεν διακρινεται τιποτα τετοιο, παρα μονο οταν αρχισει να κρεμαει δεξια και αριστερα και πιθανον να ερχεται σε φαση σαν τις φωτογραφιας αλλα οχι πιο εξω.
Δυστυχως δεν δοκιμαστηκε σε κρεμασμα καθοτι δεν ειχαμε χρονο εκεινη τη στιγμη αλλα θα τσεκαριστει συντομα και αν τυχον κατι ειναι λαθος θα αναφερθει!

Φιλικα vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 08 Απρ 2006, 12:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Οκτ 2005, 02:57

Είναι περίεργο πάντως που δεν έχουν αποστάτη στο κιτ!!! Χρειάστηκε να βάλω ακόμα και στο δικό μου που είναι λιγότερο σηκωμένο, και ευτυχώς βρέθηκε ένας που είχε παραδόξως περισσέψει από κιτ της Calmini για Samurai...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 11 Οκτ 2005, 21:36

xontros έγραψε:Είναι περίεργο πάντως που δεν έχουν αποστάτη στο κιτ!!! Χρειάστηκε να βάλω ακόμα και στο δικό μου που είναι λιγότερο σηκωμένο, και ευτυχώς βρέθηκε ένας που είχε παραδόξως περισσέψει από κιτ της Calmini για Samurai...


Μιχάλη καλά έκανες και έβαλες αποστάτη αλλα διάβασε και αυτό, όπου δεν είχα καταλάβει και εγώ καλά αλλά μου εξήγησε φίλος:

Ο λόγος που δεν δίνεται αποστάτης ειναι ο εξής:
Χρειάζονται τα πίσω ρυθμiζόμενα μπράτσα που δίνει η calmini για το τέλειο setup!!!!

Η εξήγηση, όπου δεν είχα καταλάβει και εγώ καλά:
Όταν η ανάρτηση είναι τέρμα ανοιχτή ο κεντρικός συμπιέζεται, και όταν κλείνει ο κεντρικός "τραβάει" προς τα πίσω.
Όταν δηλαδή κρεμάει ο άξονας το slip yoke μπαίνει μέσα και όταν ξανακάθεται βγαίνει έξω!
Φανταστήτε το άκρο του μπράτσου στο σημείο που στηρίζεται στο σασί σαν κέντρο κύκλου, το ιδιο το μπράτσο σαν ακτίνα και υπολογίστε την περίμετρο του κύκλου στο κέντρο της ζάντας.
Κάντε τον κύκλο με το μυαλό και θα καταλάβετε που θα πάνε οι τροχοί και κατ' επέκταση ο πίσω άξονας και κατ' επέκταση ο κεντρικός....???!!!
Απλά δηλαδή, όταν κρεμάει ο άξονας οδηγεί το slip yoke πιο μέσα απο οτι όταν ειναι καθιστό το αμάξι.
Επίσης όταν το σηκώσω στο ανεβατώριο οι πίσω τροχοι έρχονται όντως μπροστά!
Πάντως με το αμάξι σταματημένο σε θέση πάρκιγκ και με 4 άτομα (+-90 κιλά ) στο πορτμπαγκάζ, είδα οτι έμπαινε μέσα το slip yoke κατά 1 πόντο μόνο!
Λογικά μάλλον επειδή δεν είχε περιθώριο ο άξονας να πάει άλλο πίσω (μπράτσα εργοστασιακά+υψος που απέκτησε) και αναγκαστικά μάλλον "πήρε" τα μπόσικα το slip yoke!

Σωστά πρέπει να τα έγραψα, ε?? :D :D :D :D

Αυτά σαν διόρθωση σε προηγούμενο post μου, όπου έγραψα ανάποδα απο οτι ισχύει, αλλά και αν κατι πάλι λέω λάθος.......εδώ είμαστε!!
Επίσης να πω οτι η camber δεν ήταν στο 1 (όπως είχα γράψει) αλλά στο 2,2 και την φέραμε στο 0,4 θετικό, χωρίς άνοιγμα στις τρύπες των αμορτισέρ, παρά μόνο με έκκεντρα! :P :P
Καλο,ε?

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Οκτ 2005, 07:26

firelord έγραψε:εστέ φαιδροί και διασκεδαστικοί


:assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Οκτ 2005, 10:14

πισινοεπιδειξία
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Οκτ 2005, 10:48

Ρεκτιφιομανή :D
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Οκτ 2005, 10:58

δείγμα σε δίσκo του petrie
ζωντανή απόδειξη πως οι βάκιλλοι επιβιώνουν.....του βρασμού χα

χα χα χα αχαχα!

κάτσε έχω λίγο ακόμα


ΧΑ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Οκτ 2005, 11:03

firelord έγραψε:δμού χα

κάτσε έχω λίγο ακόμα



Λίγο ακόμα ?? :shock: :shock: Σταμάτα τον τόρνο θα φτάσει στην Κίνα. Δεν ξέρεις το σύνδρομο του τόρνου ???????? Τι λεω ο μπαγάσας :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Οκτ 2005, 11:06

ο ιός της μπανιέρας εννοείς, βραστοβάκιλλε των πουλερικών
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες