Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 21:45

xontros έγραψε:Όχι ότι είναι κακό, αλλά είσαι όντως πολύ ψείρας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Το διαφορικό δεν θα χρειαστεί περισσότερες βαλβολίνες αφού δεν άλλαξε ο όγκος του, αλλά στο γέμισμα θα ξεχειλίσει πιο γρήγορα απότι πρέπει λόγω της διαφορετικής κλίσης :!:
Για βάλε καμμιά φωτό όταν τελειώσεις με το καλό!


Ειναι να μην γινεις ψειρας με τοσα που βλεπεις και ακους σχεδον καθε μερα???
Και περα αυτου, δεν λυπαμαι τιποτα άλλο παρα μονο τον τζαμπα κοπο για μια "παιδικη εγχειρηση", γιαυτο φροντιζω τον τελικο ελεγχο γενικως οπου μπορω!!
Χα,χα!! :D :D :D

Αυτο τον τροπο για τις βαλβολινες δεν τον ειχα σκεφτει καν μιας και δεν ειναι του παροντως, αλλα οντως ειναι πολυ καλη λυση!!
Thαnks μιχαλη!!

Ακομα κατι αλλο που μου εμαθα προσφατα και ξεχασα να γραψω..........

Μολις μπει η αναρτηση το αμαξι εχει προβλημα με το καμπερ!!!

Εγω λοιπον, ρωτησα αν ισχυει αυτο και αν υπαρχουν καμπεροβιδες για διορθωση καμπερ στο συγκεκριμενο κιτ και πηρα απαντηση αρνητικη, καθως αν συνετρεχε τετοιος λογος θα υπηρχαν μεσα στο κιτ!!
Λογικο θα μου πειτε, ετσι??

Ελα μου ομως που εγω θελω να πιστευω αυτον που μου ειπε οτι θα ειναι σαν στραβοκανο μετα!!!????!!!
Καπως ετσι δηλαδη / \ με τους τροχους να κοιτανε προς τα μεσα!
Καλο,ε?

Ειπαμε ψειρας ,οχι αστεια!!!

Στην περιπτωση που εχει τι κανουμε??
Ανοιγουμε τις πανω αμορτισεροτρυπες λιγακι ή κατι αλλο ??

Φωτο θα βαλω μολις ξεκαθαρισω επιτελους!!

φιλικα vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 22:11

Εάν υπάρχει διαφορά (που αμφιβάλλω αφού έχεις και εργάτη, και άρα περισσότερο βάρος μπροστά), οι τροχοί θα είνα έτσι "\ /". Για το παλιό Vitara υπάρχουν καμπερόβιδες της H&R, αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν στο GV. Δεν είναι ειδικές για Vitara, μάλλον είναι για χαμηλωμένα που έχουν το ανάποδο πρόβλημα, αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι να ταιριάζει η διάμετρός τους...
Πάντως μην περιμένεις θαύματα (εάν έχεις πρόβλημα τελικά), γιατί η διόρθωση που κάνουν δεν είναι και πολύ μεγάλη. Η άλλη λύση είναι όπως είπες το φάγωμα της πάνω τρύπας από τις δύο στο αμορτισέρ, με πολύ καλό σφίξιμο μετά!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2005, 22:15

Ειχα ρωτησει για καμπεροβιδες παλιοτερα και μου ειχαν πει οτι αυτες ηταν για vitara οντως και οτι διορθωναν +- μιση μοιρα περιπου.

Αν εχει σοβαρο προβλημα τελικα στο καμπερ μαλλον για ανοιγμα στις τρυπες παω, 8) 8) αλλα μπορει παλι παρολο το καλο σφυξιμο μετα την επεμβαση, σε δυνατες βολτες, να γυρισεις σπιτι σου και να δεις κανα καμπερ τρελο.
ξερω και γω??!! :D :D :D
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 15 Σεπ 2005, 22:49

Σημερα λοιπον τα νεωτερα........


Η πρωτη επαφη σημερα και μπορω να πω οτι παρολο που ημουν φοβισμενος γενικα μονο που το εβλεπα παρκαρισμενο στο συνεργειο, συνηλθα πολυ γρηγορα!!

Ολα μια χαρα, στο δρομο δουλευει στρωτα πολυ, σουσταρει πολυ ικανοποιητικα για τετοιο κιτ, στριβει επισης πολυ ομορφα αλλα τα περιθωρια τα δικα μου εξαντλουνται πιο γρηγορα απο του αυτοκινητου ειδικα με την πρωτη επαφη σημερα που ημουν σχετικα φοβισμενος.
Θα το συνηθησω ομως και λογικα θα μου φαινεται και καλυτερο.

Τα ελαστικα παρολο το υψος πλεον του αυτοκινητου, βρισκουν ισα-ισα στα τερματα του τιμονιου στο μαυρο πλαστικο/προστατευτικο του θολου εσωτερικα.
Στριβοντας το τιμονι τερμα δεξια, ο αριστερος τροχος (η μεσα μερια του) βρισκει ισα-ισα στην εσωτερικη πλευρα του μαυρου προστατευτικου του θολου, προς την μερια του προφυλακτηρα ομως και οχι πισω προς την πορτα οδηγου.
Θα το ρυθμισω ομως αυτο...

Επειδη ετυχε να ριξει ενα ψιλοβροχο (καλο ομως) σημερα το απογευμα και επειδη βρεθηκα σε τοπο που ηταν οτι πρεπει για τεστ, ε του εκανα ενα επι τοπου!!!
Εχουν πολυ καλο grip αν και ακομα προσεχω πολυ μιας και θελω να τα πατησω ομορφα πρωτα, αλλα ανεβαινει σαν τρακτερ το ατιμο οπου και να προσπαθησα να το βγαλω!

Η πλακα ειναι οτι και πισωκινητος με κοντα εχει πολυ γελιο τελικα στα χωματα!
Οι πλυμνες δουλευουν μια χαρα, ειναι πολυ ομορφες φορεμενες, πιο πολυ απο οτι περιμενα, ειδικα μεσα στα 16αρια!

Η αρθρωση πισω ειναι αρκετα καλη!

Αυτο που θα αλλαχτει συντομα ειναι το σωληνακι αναπνοης του διαφορικου, με μεγαλυτερου μηκους για προληπτικους λογους, καθως θα γινει και λεπτομερης πλεον ελεγχος σε ολα τα σωληνακια που τυχον επηρεαζονται απο τα κρεμασματα πισω και μπροστα!

Το τιμονι μου φαινεται λιγακι παραξενο σε πρωτη φαση αλλα δεν ειναι τιποτα, δεν εχει χασει κατι απο την ελαφροτητα του ιδιατερα, αλλα επειδη ειμαι πιο ψηλα τωρα με ξενιζει λιγακι.

Η καμπερ τελικα ειναι περιπου στο 1, οι τροχοι δηλαδη σα να θελουν απο την πανω μερια τους να φυγουν εξω απο τον θολο \ / , αλλα θελει καλο ματι σχετικα για να το καταλαβει κανεις.
Καθολου ασχημα σε πρωτη φαση μιας και απο δευτερα παμε για ζυγοσταθμιση τελικη, καθως και εκκεντρα (που δεν βρηκαμε σημερα) για ρυθμιση καμπερ με μεγαλες πιθανοτητες να ΜΗΝ ανοιξουμε τις τρυπες των αμορτισερ!


Αυτα προς το παρον .......

Τα καλα θα ειναι οταν δοκιμαστει ετσι που πρεπει και εκει που πρεπει!!

Kαι μια φωτο .......

Εικόνα



Φιλικα vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 05 Ιουν 2006, 22:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Σεπ 2005, 19:51

H επαφή με το αμάξι πάει όλο και καλύτερα.....

Μερικές φωτό ακόμα...


Εικόνα
Εικόνα


Το κρέμασμα τροχού έχει ακόμη διαδρομή προς τα κάτω.

Εικόνα


Απο μπροστά,

Εικόνα

Το καβούκι και η κλίση που παίρνει....

Εικόνα
Εικόνα

Σχετικά μικρή η κλίση του δεξιού ημιαξονίου...

Εικόνα



Φιλικα vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 05 Ιουν 2006, 22:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Σεπ 2005, 20:41

φίλε Βασίλη πολύ όμορφο και προφανώς αποδοτικό το όχημα. Εύγε!

μια πολύ σημαντική ερώτηση όμως. Η όλη μετατροπή συνοδεύεται από μηχανολογική έκθεση?

και αυτο όπως καταλαβαίνεις αναφορικά με το ΚΤΕΟ

ευχαριστώ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Σεπ 2005, 21:11

Ως προς τί??? Τί πιστεύεις ότι θα τους ενοχλήσει? Τί ελέγχους κάνουν? (όταν κάνουν...)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Σεπ 2005, 22:48

firelord έγραψε:φίλε Βασίλη πολύ όμορφο και προφανώς αποδοτικό το όχημα. Εύγε!

μια πολύ σημαντική ερώτηση όμως. Η όλη μετατροπή συνοδεύεται από μηχανολογική έκθεση?

και αυτο όπως καταλαβαίνεις αναφορικά με το ΚΤΕΟ

ευχαριστώ



Δεν βρηκα το παραμικρο μεσα στην κουτα που να μπορει να δικαιολογησει κατι στο ΚΤΕΟ.

Φανταζομαι οτι η εκθεση που ρωτας, θα θελεις να αφορα την ασφαλεια του αυτοκινητου στους δρομους, εξω απο αυτους, και αλλα πολλα.
Δεν ειχε λοιπον καμια εκθεση τετοια μεσα που να βεβαιωνει τιποτα.

Δεν ξερω αν με κανα email στην εταιρεια υπαρχει περιπτωση να σου στειλουν τιποτα απο εκει που να βοηθησει σχετικα.

Μεχρι να ρθει το Κτεο παντως μπορει και να μην υπαρχει calmini πανω στο αμαξι.
Δεν ξερεις καμια φορα τι γινεται, ετσι δεν ειναι?? :D :D

Παντως θα προτιμουσα και εγω να εχω κατι που να πιστοποιει αυτο που αγοραζω, το οποιο μπορει και να υπαρχει αλλα να αφορα Κτεο αμερικης π.χ. και οπουδηποτε αλλου να θεωρειται "εξω απο τα ασφαλη ορια μετατροπων" που μπορει και να ειναι τελικα, ετσι??
Δεν ξερω ακομα σε βαθος περι ιστορικου αναρτησης αυτης.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Σεπ 2005, 09:12

ορισμένες φορές σε 'καθαρό' έλεγχο ΚΤΕΟ, ζητούν μηχανολογικές εκθέσεις για οτιδήποτε πρόσθετο (δηλ. μη εργοστασιακό) που θα μπορούσε να επηρερεάσει την οδική ασφάλεια του οχήματος, ή να εκθέσει λοιπόυς σε κίνδυνο. Πχ απαιτείται για bull bar πιστοποίηση του εργοστασίου κατασκευής κλπ.

Στο τοπικό ΚΤΕΟ του Βόλου, στο οποίο οι υπάλληλοι είναι από τους πιο ψείρες και δύστροπους πανελληνίως, έχουν κοπεί ένα κάρο αυτοκίνητα, σε σημείο που να προτιμούνται ΚΤΕΟ γειτονικά, ειδικά της Λάρισας.

Ως νομικός και επειδή το έχω εξετάσει το ζήτημα, ΠΡΕΠΕΙ να σου τονίσω πως τυπικά απαιτείται μηχανολογική έκθεση ή πιστοποίηση εργοστασίου. Καλό θα ήταν κατ' εμέ να επιδιώξεις από την εταιρία μια τέτοια πιστοποίηση, καθώς και εξάλλου οφείλουν να σου τη δώσουν ΑΝΕΥ εξόδων και λόγω σχετικής νομοθεσίας της ΕΕ. Άρα καλό θα ήταν να την επιδιώξεις.

ΑΝτίθετο παράδειγμα.

Αν αντί για ανάρτηση αγόραζες και εγκαθιστούσες αμορτισέρ και ελατήρια, επί της εργοστασιακής κατασκευής, δεν θα απαιτείτο αντίστοιχη πιστοποίηση.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Σεπ 2005, 20:28

Με βρισκεις συμφωνο σε αυτα που λες!

Το ειχα/εχω σκοπο να ζητησω καποιο χαρτι, ειτε μηχανολογικη εκθεση ειναι αυτη, ειτε πιστοποιηση εργοστασιου, αν και εχω την εντυπωση οτι το καθεστος ΚΤΕΟ αμερικης ειναι πολυ διαφορετικο απο το δικο μας, οποτε μπορει να μην τιθεται τετοιο θεμα για τους αμερικανους!

Ελπιζω να μην μπω στον κοπο τσαμπα μοναχα και να βρω το χαρτι αυτο, αν και εφοσον υπαρχει κατι τετοιο για να δωθει!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Σεπ 2005, 20:36

οπωσδήποτε φίλε Βασίλη, αλλά οιοδήποτε εισηγμένο προϊόν στην ΕΕ (πχ από Αμερική) πρέπει να συνάδει με τη νομοθεσία της ΕΕ.

Υφίσταται πάντα η περίπτωση να μη σου δημιουργηθεί πρόβλημα στο ΚΤΕΟ, έστω και άνευ της πιστοποιήσεως, από την άλλη έχουν δεί τα ματάκια μου πολλά, όπως εισηγμένο αυτοκίνητο ΦΙΧ από χώρα της ΕΕ, εκτελωνίστηκε, πέρασε ΚΤΕΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ και την τρίτη βρέθηκε διπλός αριθμός πλαισίου..... δεσμέυσεις, κατασχέσεις ιστορίες, λαθρεμπορία, φοροδιαφυγή κλπ

Το ηθικό δίδαγμα, εφόσον δεν σου κοστίζει τίποτα, επιδίωξέ το

(και υποβάλλω την ταπεινή μου συγγνώμη αν σε άγχωσα, αλλά έκρινα πως πρέπει να έχεις υπόψιν σου κάποια δεδομένα, αναφορικά με το ανισόρροπο κράτος)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Σεπ 2005, 20:55

firelord έγραψε:.........(και υποβάλλω την ταπεινή μου συγγνώμη αν σε άγχωσα, αλλά έκρινα πως πρέπει να έχεις υπόψιν σου κάποια δεδομένα, αναφορικά με το ανισόρροπο κράτος)



Δεν με αγχωνεις καθολου και ο λογος ειναι οτι ο καθενας μας πρατει (θελω να πιστευω) συμφωνα με την καλη κριση που διαθετει, καθως και ειναι ετοιμος να αντιμετωπισει τα οποια μπορει να βρει μπροστα του, ακομα και απο το ανισορροπο κρατος μας!

Θελω να πιστευω οτι θα βρω μιαν ακρη απ' αυτου και αν δεν καταφερω να πεισω υπαλληλους ψειρες του εκαστοτε κτεο, τουλαχιστον θα νοιωσω πολυ καλυτερα, εφοσον αυτο που παρω τελικα το δει και το "ψειρησει" γνωστης επι του θεματος και ειναι ασφαλες για εμενα κατ'αρχην και τους γυρω μου κατα συνεχεια!

Θελω να πιστευω ομως οτι και αντιθετα να ειναι στο δικο μας κρατος τελικως (στα χαρτια), ειναι μια αναρτηση που λογικα πρεπει να εχει αρκετες ωρες δουλειας πανω της για να βγει σωστα το τελικο αποτελεσμα που δειχνει!

Ειδωμεν ομως, και σε ευχαριστω πολυ!! :) :)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό firelord » 20 Σεπ 2005, 20:57

μα τι λέτε τώρα, ευχαρίστησίς μας!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Σεπ 2005, 20:59

Χα, χα, χα!!!

Να 'σαι οσο πιο καλα μπορεις!!!! 8) 8) 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 21 Σεπ 2005, 18:01

vasilis έγραψε:Χα, χα, χα!!!

Να 'σαι οσο πιο καλα μπορεις!!!! 8) 8) 8)


Με τα 2 ρημάδια που έχει δεν μπορεί να είναι και πολύ καλά :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες