xontros έγραψε:Όχι ότι είναι κακό, αλλά είσαι όντως πολύ ψείρας
Το διαφορικό δεν θα χρειαστεί περισσότερες βαλβολίνες αφού δεν άλλαξε ο όγκος του, αλλά στο γέμισμα θα ξεχειλίσει πιο γρήγορα απότι πρέπει λόγω της διαφορετικής κλίσης
Για βάλε καμμιά φωτό όταν τελειώσεις με το καλό!
Ειναι να μην γινεις ψειρας με τοσα που βλεπεις και ακους σχεδον καθε μερα???
Και περα αυτου, δεν λυπαμαι τιποτα άλλο παρα μονο τον τζαμπα κοπο για μια "παιδικη εγχειρηση", γιαυτο φροντιζω τον τελικο ελεγχο γενικως οπου μπορω!!
Χα,χα!!
Αυτο τον τροπο για τις βαλβολινες δεν τον ειχα σκεφτει καν μιας και δεν ειναι του παροντως, αλλα οντως ειναι πολυ καλη λυση!!
Thαnks μιχαλη!!
Ακομα κατι αλλο που μου εμαθα προσφατα και ξεχασα να γραψω..........
Μολις μπει η αναρτηση το αμαξι εχει προβλημα με το καμπερ!!!
Εγω λοιπον, ρωτησα αν ισχυει αυτο και αν υπαρχουν καμπεροβιδες για διορθωση καμπερ στο συγκεκριμενο κιτ και πηρα απαντηση αρνητικη, καθως αν συνετρεχε τετοιος λογος θα υπηρχαν μεσα στο κιτ!!
Λογικο θα μου πειτε, ετσι??
Ελα μου ομως που εγω θελω να πιστευω αυτον που μου ειπε οτι θα ειναι σαν στραβοκανο μετα!!!????!!!
Καπως ετσι δηλαδη / \ με τους τροχους να κοιτανε προς τα μεσα!
Καλο,ε?
Ειπαμε ψειρας ,οχι αστεια!!!
Στην περιπτωση που εχει τι κανουμε??
Ανοιγουμε τις πανω αμορτισεροτρυπες λιγακι ή κατι αλλο ??
Φωτο θα βαλω μολις ξεκαθαρισω επιτελους!!
φιλικα vasilis.