Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτιώσεις σε Jimny....

Βελτιώσεις σε Jimny....

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 22 Οκτ 2003, 15:21

:?: Υπάρχει κάτοχος Jimny που να έχει τοποθετήσει "χταπόδι" και τα συναφή (καζανάκι ελευθέρας,κλπ) ...??? Αν ναι , Πού ?? Πόσο ?? και αν αξίζει τον κόπο να μπεις σε μια τετοια διαδικασία ??? (μετά από σχετική έρευνα διάφοροι κατασκευαστές εξατμήσεων μιλάγανε για + 7-10 Ηρ....!!!, κάτι που δεν πολυ πιστεύω γιατί δεν έχω δει ακόμα "ζωντανό" παράδειγμα που να τους επιβεβαιώνει). :?:
Σημ. : έχω βρεί απο ΑΡΙΟ αλλα πανάκριβο για να έρθει, δεν έχω βρει κάτι σχετικό σε ευρώπη......κάθε βοήθεια δεκτή.
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Οκτ 2003, 16:31

Η APIO έχει φοβερά αξεσουάρ, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος αποφάσιζε να τα εισάγει, πάντως τα 7-10 άλογα μου φαίνονραι υπερβολικά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Βελτιώσεις σε Jimny....

Δημοσίευσηαπό chriska » 22 Οκτ 2003, 16:38

NIOAK έγραψε::?: Υπάρχει κάτοχος Jimny που να έχει τοποθετήσει "χταπόδι" και τα συναφή (καζανάκι ελευθέρας,κλπ) ...??? Αν ναι , Πού ?? Πόσο ?? και αν αξίζει τον κόπο να μπεις σε μια τετοια διαδικασία ??? (μετά από σχετική έρευνα διάφοροι κατασκευαστές εξατμήσεων μιλάγανε για + 7-10 Ηρ....!!!, κάτι που δεν πολυ πιστεύω γιατί δεν έχω δει ακόμα "ζωντανό" παράδειγμα που να τους επιβεβαιώνει). :?:
Σημ. : έχω βρεί απο ΑΡΙΟ αλλα πανάκριβο για να έρθει, δεν έχω βρει κάτι σχετικό σε ευρώπη......κάθε βοήθεια δεκτή.


Σχετικά με βελτιώσεις εξατμίσεων μπορείς να αποτανθείς σε αυτούς που κάνουν φτιαχτές.Αυτό που θα κερδίσεις σίγουρα είναι καλύτερη αναπνοή και κάποια ροπή στις μεσαίες στροφές.Οσον αφορά και χταπόδι(λίγοι γνωρίζουν να φτιάχνουν), εγώ τουλάχιστον θα άλλαζα και την πολλαπλή εξαγωγής με μεγαλύτερη.Μετά μιά φιλτροχοάνη και ένα ρυθμιστή πίεσης καυσίμου και....και.....και πολλά άλλα.Σε όλα αυτά θα πρέπει να σκεφθείς και τον θόρυβο της ελεύθερης σε συνθήκες ταξιδιού.Πρόταση για εξάτμιση και χταπόδι ΑΦΟΙ ΠΑΣΧΟΥ ανεβαίνοντας την Φραντζή τρίτο στενό δεξιά δίπλα στον Herby με τα roll bars.
chriska
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 22 Οκτ 2003, 22:23

Ψάξε και για τον Νίνο στο Σταυρό Αγ. Παρασκευής....φίλοι λένε ότι είναι τέλοιος και εχει ένα ξεχωριστό 4χ4....το βλέπω κάθε πρωί πηγένοντας για δουλειά...
Εχει και site αν δεν κάνω λάθος......
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Οκτ 2003, 22:29

Προσυπογραφώ :!: :!: :!:
Και όχι απλά έχει ένα 4χ4, τρέχει σε trial και άλλους αγώνες 8)
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό friar » 22 Οκτ 2003, 23:28

friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 24 Οκτ 2003, 07:32

Το χταπόδι ή πολαπλή εξαγωγής και ελεύθερο καζανάκι θα μπορούσε να δώσει 5-7 ίππους αν δεν υπήρχε ο καταλύτης που στραγγαλίζει την ροή. αν θές την μέγιστη απόδοση θα πρέπει να αντικαταστήσεις και τον καταλύτη με άλλον (αγωνιστικό).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 24 Οκτ 2003, 10:54

Πριν απο περιπου 2 μηνες μιλησα με εναν γνωστο μου εξατμισα ο οποιος μου ειπε πως αν αλλαξω την εξατμιση στο JIMNY (16V) θα μπω σε μια διαδικασια η οποια αν ειμαι τυχερος θα μου στοιχισει γυρω στα 1000 €- 1500 € (χταποδι,αγωνιστικο καταλυτη και τελικο καζανακι), ενω ο θορυβος θα γινει σαν να περναει κανα φορτηγο. :shock: Μου φανηκε λιγο υπερβολικος και ετσι το αφησα το θεμα μεχρι που μιλησα με ενα φιλο ο οποιος μου εδωσε ενα φιλτρο-βαρελι Viper της Pipercross το οποιο και αντικατεστησα με τον παπα.
Το αυτοκινητο αλλαξε τελειως συμπεριφορα μου εδωσε ροπη στα χαμηλα και επισης οσο θορυβο χρειαζεται. :twisted: :twisted: το μονο θεμα ειναι πως οπως θα εχετε παρατηρησει η εισοδος του αερα στο JIMNY γινεται μεσα απο το φτερο ετσι ωστε να αποφευγονται χωματα και νερα απο τις εκτος δρομου εξορμησεις. Τωρα λοιπον με το φιλτρο καθε φορα που βγαινω εκτος δρομου απλα συνδεω την σωληνα εισοδου του φιλτρου με την εισοδο στο φτερο. Ακομα και ετσι η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.

Μηπως καποιος θα μπορουσε να μου πει εντυπωσεις απο αλλαγη αναρτησεων (ελατηρια και αμορτισερ) προσανατολιζομαι για τα ΟΜΕ (+ 4cm body lift). μηπως εχει κανεις καποια αλλη προταση ισως λιγο πιο οικονομικη :? :?
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό max » 24 Οκτ 2003, 11:24

Την άλλη εβδομάδα βάζω μέσα το Grand Vitara για ψήλωμα 3 – 4 πόντους.

Τα ελατήρια είναι custom και θα γίνουν ελαφρός πιο ισχυρά από τα υπάρχoν και τα αμορτισέρ θα είναι τα Monroe Adventure προβλήματα με την ευθυγράμμιση δεν υπάρχει δεδομένου ότι είδα την μετατροπή κατά τύχη σε άλλο Grand Vitara και έτσι έμαθα για αυτόν (Παραδείσης στην Καλλιθέα). Το συνολικό κόστος κομπλέ θα είναι γύρο στα €560.

Δεν βλέπω λόγο γιατί να μην γίνετε το ίδιο και στο δικό σου.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 24 Οκτ 2003, 11:32

Ευχαριστω ΜΑΧ θα περασω να ρωτησω. Πανω στην Θησεως δεν ειναι?.
παντως τα ΟΜΕ βγαινουν συνολο €670 τοποθετημενα.

περιμενω εντυπωσεις απο το δικο σου :wink:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό max » 24 Οκτ 2003, 14:21

Είναι Θησέως 323 στης Τζιτζιφιές στην άνοδο προς Αθήνα.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 24 Οκτ 2003, 14:46

max έγραψε:Είναι Θησέως 323 στης Τζιτζιφιές στην άνοδο προς Αθήνα.


Τον πηρα ηδη τηλεφωνο και μου ειπε για ελατηρια custom και kayaba :?
παντως η τιμη ειναι €100 κατω απο τα ΟΜΕ.
:roll:
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό max » 24 Οκτ 2003, 15:00

Για ΚΥΒ που έχει πει και έμενα αρχικά αλλά τελικά προτίμησα τα Monroe που τα έχουν δοκιμάσει αρκετά παιδία και στο Forum και γενικά έχουν ακουστή καλά λόγια.
Τα ελατήρια είναι custom και κατασκευάζονται αφού πρώτα μετρήσουν τα μαμίσια .

Πάντως το προηγούμενο GV το είχε φτιάξει πολύ ωραίο και ο ιδιοκτήτης ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από την μετατροπή.

Κοντός ψαλμός αλληλούια μιας και θα έχει το δικό την Τετάρτη μέσα για την αλλαγή.

Μετά θα σου πω εντυπώσεις :arrow: :? .

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό max » 24 Οκτ 2003, 15:30

Να παραθέσω επίσης ότι αναφορικά με τα OME κατασκευάζονται τα μεν αμορτισέρ από την Monroe τα δε ελατήρια από την King Springs στην Αυστραλία. Δεν τα κατασκευάζει η ίδια η εταιρεία. Αυτήν την πληροφόρηση την έχω απ’ ευθείας από ένα φίλο στην Αυστραλία.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες