Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΕΣ

ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΕΣ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 07 Σεπ 2005, 19:52

Τι γνωμη εχεται για τις παραεισαγωγικες εταιριες; Υπαρχουν προβληματα με την εγγυηση ή με την ποιοτητα των αυτοκινητων;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό vitaras » 15 Σεπ 2005, 21:34

Αν λες για την autoprofit εγω δεν ειχα κανενα προβλημα και καταλυτη και κατι μπουτον που μου αλαξαν στην εγγυηση δεν μου ειπαν κουβεντα
Κουφάλα Δημιουργέ, τα πάντα εν σοφία εποίησες!
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό JATH » 16 Σεπ 2005, 08:55

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VITARA.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΣΕΚΑΡΑ ΜΕ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ "ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ"
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 17 Σεπ 2005, 20:53

Δηλαδή εγώ που είμαι Ρόδο θα με καλύπτει η SUZUKI;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό virus » 19 Σεπ 2005, 20:48

kai egw no problem ase pou diavasa oti exoun kalyteres prodiagrafes
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Σεπ 2005, 21:40

Και εγώ το είχα αγοράσει από την Auto Profit, αλλά έπαιξα και (μάλλον) έχασα... Αγόρασα το αυτοκίνητο Ιανουάριο του 1999, και όταν πήγα για αλλαγή ντίζας συμπλέκτη διαπίστωσα ότι το βιβλίο εγγύησης είχε γραμμένη ημερομηνία Σεπτεμβρίου 1998!!! Έτσι έχασα 3 μήνες εγγύησης από τους 12 που είχαν τότε, αν και ευτυχώς δεν μου χρειάστηκαν. Και από εξοπλισμό όμως ψιλοέχασα, θυμάμαι ότι το είχα πάρει 5.100.000 αντί για 5.500.000 που το είχε ο Σφα, αλλά μετά ανακάλυψα ότι είχα σταθερές πλύμνες (παρότι μου έλεγαν ότι είχε αυτόματες...) αντί για χειροκίνητες που έδινε ο Σφα στα JX, ότι ο Σφα τα έδινε με ηλεκτρικά παράθυρα αντί για χειροκίνητα και κάτι άλλες ψιλοδιαφορές. Επίσης πήρα ένα ελληνικό manual που ήταν φωτοτυπίες του προηγούμενου μοντέλου, και το χειρότερο ήταν ότι στο βιβλίο εγγύησης υπήρχε σβυσμένη πινακίδα Μαδρίτης... Πάλι καλά που το κιβώτιο ήταν τόσο σφιχτό που οι ταχύτητες έμπαιναν με το ζόρι, και μου έφυγε η ιδέα ότι ίσως να ήταν μεταχειρισμένο...
Η εγγύηση σίγουρα ισχύει, αλλά ζητήστε ένα χαρτί με τον ακριβή εξοπλισμό και από τους δύο, για να μπορείτε να τα συγκρίνετε!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Athos » 16 Νοέμ 2005, 11:00

Παίδες καλημέρα, έχω μπεί σε διαδικασία αναζήτησης Jimny, μάλλον μεταχειρισμένο αλλά μπορεί και καινούργιο, θα δείξει..

Πέρασα από Σφακιανάκη και Autoprofit και παρατήρησα τα εξής:

Τιμές Σφακιανάκη : 16500 + 400 το μεταλλικό = 16900
Στο ποσό βάζει και άτοκες δόσεις με έξοδα τράπεζας 150 ευρά και υποχρεωτική τη δική του ασφάλεια για τους πρώτους 6 μήνες

Τιμές Autoprofit : 15090 + 400 το μεταλλικό = 15490
Στις δόσεις (έξοδα τράπεζας 150 ευρά) μπαίνει επιτόκιο που δε μου είπαν αλλά το τελικό ποσό προσεγγίζει την τιμή του Σφα.

Υποτίθεται ότι τα παραπάνω αναφέρονται σε μοντέλα ενταλώς ίδια. ( έκδοση με ραδιοσιντί, στην Autoprofit είναι στάνταρ, στον Σφα αν το πάρεις χωρίς είναι 16500-300=16200)

Καταλαβαίνω λοιπόν ότι στο μετρητοίς η διαφορά Σφακιανάκη και Autoprofit είναι σημαντική, άμα μπούν δόσεις έρχεται μία η άλλη.

Από εγγυήσεις κλπ μούπαν τα ίδια, αν και δεν κατάλαβα, στην Autoprofit ποιος δίνει την εγγύηση, μούπαν η Σουζούκι (!), δηλαδή έχει η Autoprofit δικά της συνεργεία και ανταλλακτικά ή μπορώ να πάω και στα εξουσιοδοτημένα του Σφακιανάκη ;

Αυτά πού εισάγει η Autoprofit από ποια χώρα κατασκευής είναι ; (ο Σφα ισχυρίζεται ότι τα δικά του είναι made in Japan)
Είναι εντελώς ίδια με του Σφα ή διαφέρουν σε προδιαγραφές και άλλες λεπτομέρειες;

Παράδειγμα : στο Σφα μου είπαν ότι το νέο Jimny εκτός από τη μηχανή (85 hp) έχει και κοντύτερη μετάδοση απ το παλιό, και έτσι γίνεται πολύ δυνατότερο..
Στην Autoprofit μου είπαν ότι οι σχέσεις είναι ακριβώς οι ίδιες..

Στο προσπέκτους του Σφα γράφει τελική σχέση μετάδοσης: 3,416
Σχέση γρήγορου: 1,320
Σχέση αργού: 2,643
Οπότε συνολικά έχουμε 3,416 χ 1,320 = 4,509

Ενώ στο προσπέκτους του Autoprofit (στα γερμανικά) γράφει
Τελική σχέση μετάδοσης: 4,300
Σχέση γρήγορου: 1,000
Σχέση αργού: 2,002
Άρα συνολικά 4,300 χ 1,000 = 4,300 δηλαδή πράγματι το μοντέλο του Σφα είναι κοντύτερο κατά 5% περίπου..

Ξέρετε εσείς τίποτα, έχετε καμμιά ιδέα ;
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό GV » 16 Νοέμ 2005, 13:03

ΦΙΛΕ ATHO....

ΕΓΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ GV 2.0 ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΑΔΙΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTOPROFIT ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ, ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE (ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ) ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ((BRAKE ASSIST)) ΠΟΥ ΕΔΕΙΝΕ Η SUZUKI. EKEI ME ΤΗ ΜΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.....

ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUM ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ
ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑ ΣΤΗ SUZUKI .....

ΨΑΧΤΩ ΚΑΛΑ ......
Άβαταρ μέλους
GV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2005, 12:25
Τοποθεσία: Ag. Artemios - Athina

Δημοσίευσηαπό manos77 » 21 Νοέμ 2005, 20:37

Το μοντέλο της Autoprofit είναι του 2006 από ότι λένε. Αυτό με την μετάδοση είναι σχετικό γιατί πρέπει να τα συγκρίνεις και την 1η αν είναι ίδια , αν δεν κάνω λάθος έχει πιο κοντό κιβώτιο ταχυτήτων .
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό Athos » 22 Νοέμ 2005, 15:37

Tις σχέσεις κιβωτίου δεν τις έγραψα γιατί ήταν ίδιες : 4,425 - 2,304 - 1,674 - 1,190 - 1,000 όπισθεν:5,151
είπαμε μιλάμε για μοντέλο που η Αutoprofit λέει ότι είναι ακριβώς το ίδιο με του Σφα, όμως στο προσπέκτους υπάρχουν οι διαφορές που είπα..
Τι γίνεται ; μήπως τα Τζίμνι είναι διαφορετικά ανάλογα χώρας ;
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό blackchris » 23 Νοέμ 2005, 07:37

Athos έγραψε:Tις σχέσεις κιβωτίου δεν τις έγραψα γιατί ήταν ίδιες : 4,425 - 2,304 - 1,674 - 1,190 - 1,000 όπισθεν:5,151
είπαμε μιλάμε για μοντέλο που η Αutoprofit λέει ότι είναι ακριβώς το ίδιο με του Σφα, όμως στο προσπέκτους υπάρχουν οι διαφορές που είπα..
Τι γίνεται ; μήπως τα Τζίμνι είναι διαφορετικά ανάλογα χώρας ;


Αν το Jimny είναι Γιαπωνέζικο θα έχει κάτω απο το καπώ μπλε ταμπελάκι με τα στοιχεία του αυτοκινήτου, και θα γράφει SUZUKI MOTORS, ενώ αν είναι Ισπανικό θα έχει άλλο χρώμα νομίζω ασημένιο και θα γράφει SANTANA MOTORS
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Athos » 23 Νοέμ 2005, 08:43

blackchris έγραψε:Αν το Jimny είναι Γιαπωνέζικο θα έχει κάτω απο το καπώ μπλε ταμπελάκι με τα στοιχεία του αυτοκινήτου, και θα γράφει SUZUKI MOTORS, ενώ αν είναι Ισπανικό θα έχει άλλο χρώμα νομίζω ασημένιο και θα γράφει SANTANA MOTORS


Ευχαριστώ.
Με την ευκαιρία (άσχετο), χρήσιμο θα ήταν να βρίσκαμε και κανένα λίνκ ή κατάλογο με τις αντιστοιχίες χωρών και Ε2, Ε7 κλπ..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό rav4 » 19 Ιουν 2006, 18:32

Athos έγραψε:Παίδες καλημέρα, έχω μπεί σε διαδικασία αναζήτησης Jimny, μάλλον μεταχειρισμένο αλλά μπορεί και καινούργιο, θα δείξει..

Πέρασα από Σφακιανάκη και Autoprofit και παρατήρησα τα εξής:

Τιμές Σφακιανάκη : 16500 + 400 το μεταλλικό = 16900
Στο ποσό βάζει και άτοκες δόσεις με έξοδα τράπεζας 150 ευρά και υποχρεωτική τη δική του ασφάλεια για τους πρώτους 6 μήνες

Τιμές Autoprofit : 15090 + 400 το μεταλλικό = 15490
Στις δόσεις (έξοδα τράπεζας 150 ευρά) μπαίνει επιτόκιο που δε μου είπαν αλλά το τελικό ποσό προσεγγίζει την τιμή του Σφα.

Υποτίθεται ότι τα παραπάνω αναφέρονται σε μοντέλα ενταλώς ίδια. ( έκδοση με ραδιοσιντί, στην Autoprofit είναι στάνταρ, στον Σφα αν το πάρεις χωρίς είναι 16500-300=16200)

Καταλαβαίνω λοιπόν ότι στο μετρητοίς η διαφορά Σφακιανάκη και Autoprofit είναι σημαντική, άμα μπούν δόσεις έρχεται μία η άλλη.

Από εγγυήσεις κλπ μούπαν τα ίδια, αν και δεν κατάλαβα, στην Autoprofit ποιος δίνει την εγγύηση, μούπαν η Σουζούκι (!), δηλαδή έχει η Autoprofit δικά της συνεργεία και ανταλλακτικά ή μπορώ να πάω και στα εξουσιοδοτημένα του Σφακιανάκη ;

Αυτά πού εισάγει η Autoprofit από ποια χώρα κατασκευής είναι ; (ο Σφα ισχυρίζεται ότι τα δικά του είναι made in Japan)
Είναι εντελώς ίδια με του Σφα ή διαφέρουν σε προδιαγραφές και άλλες λεπτομέρειες;

Παράδειγμα : στο Σφα μου είπαν ότι το νέο Jimny εκτός από τη μηχανή (85 hp) έχει και κοντύτερη μετάδοση απ το παλιό, και έτσι γίνεται πολύ δυνατότερο..
Στην Autoprofit μου είπαν ότι οι σχέσεις είναι ακριβώς οι ίδιες..

Στο προσπέκτους του Σφα γράφει τελική σχέση μετάδοσης: 3,416
Σχέση γρήγορου: 1,320
Σχέση αργού: 2,643
Οπότε συνολικά έχουμε 3,416 χ 1,320 = 4,509

Ενώ στο προσπέκτους του Autoprofit (στα γερμανικά) γράφει
Τελική σχέση μετάδοσης: 4,300
Σχέση γρήγορου: 1,000
Σχέση αργού: 2,002
Άρα συνολικά 4,300 χ 1,000 = 4,300 δηλαδή πράγματι το μοντέλο του Σφα είναι κοντύτερο κατά 5% περίπου..

Ξέρετε εσείς τίποτα, έχετε καμμιά ιδέα ;
Ετοιμαζομαι να παρω καινουργιο JIMNY απο εναν αντιπροσωπο της SUZUKI στα Γρεβενα ο οποιος τα εισαγει απο Βελγιο.Τον προτιμησα και λογω τοποθεσιας αλλα και γιατι παιρνει ανταλαγη το RAV4 μου σε λογικη τιμη.Μπηκα στο βελγικο site της suzuki και οι σχεσεις μεταδοσης ειναι οι ιδιες μ'αυτες που αναφερει ο Athos για την autoprofit δηλαδη διαφορετικες απο τα ελληνικα.Υπαρχει περιπτωση να ισχυει αυτο?Το εχει ψαξει κανεις?το λεω γιατι θα ηταν ανωφελο για τη suzuki να παραγει δυο διαφορετικα βοηθητικα και κορονοπινια για το ιδιο αυτοκινητο.Απλα ελπιζω να προκειται για τυπογραφικο λαθος μιας απο των δυο αντιπροσωπιων.
Δωστε μου τα φωτα σας, ευχαριστω.
rav4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 08 Ιουν 2005, 18:51
Τοποθεσία: Γρεβενα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 19 Ιουν 2006, 22:15

Αμα βγαλετε ακρη γραψτε μου,εδω δεν ξερουν τι σημαινει κορωνα και πηνιο θα σας πουνε και τις σχεσεις?
Παντως θα με ενδιεφερε να βγαζαμε ακρη καποια στιγμη,δεν μπορει ολο και καποιος ενημερωμενος και υποψιασμενος θα υπαρχει σε καθε εταιρια,το θεμα ειναι να τον βρουμε.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό far&away » 21 Ιουν 2006, 20:20

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ SUZUKI???? 'H KAI ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ... ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO VITARA ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΜΑΓΑΖΙΑ? ΤΖΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΑΜΗ??? ΕΛΕΟΣ!
far&away
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 10:35

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες