Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κύκλωμα ψύξης Vitara 2.0 L και Grand Vitara 2.0 L

Κύκλωμα ψύξης Vitara 2.0 L και Grand Vitara 2.0 L

Δημοσίευσηαπό blackchris » 06 Σεπ 2005, 11:00

Κύκλωμα ψύξης Vitara 2.0 L και Grand Vitara 2.0 L (κινητήρας L4).
Η αλλιώς η ιστορία παιδιών που δεν “έπαιρναν τα γράμματα και έγιναν μηχανικοί”.

Στην τελευταία εκδρομή που συμμετείχα (hellas trans 2005) οι άσπονδοι φίλοι μου είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το Vitara μου να μετατρέπεται απο Αυτοκράτορα σε χύτρα ταχύτητας για φασόλια, αφού εντελώς αδικαιολόγητα άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία κάτι εντελώς αδιανόητο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέχρι τώρα. Να φανταστείτε ότι ο δείκτης θερμοκρασίας καθόταν πάντα στο ίδιο σημείο σκανδαλωδώς, ανεξάρτητα απο το ζόρι που του έριχνα.
Τα κακά μηνύματα μου είχε μεταφέρει πριν απο 4 χρόνια γνωστός μου μηχανικός απο τα κεντρικό service της Suzuki, ότι έχουν σοβαρό πρόβλημα με τα ψυγεία τον Vitara και είχαν έρθει σε απόγνωση διότι δεν γνώριζαν απο που προέρχεται το πρόβλημα. Μερική λύση είχαν βρει χρησιμοποιώντας αντιψυκτικό της Motul με το οποίο κάπως οι βλάβες (βουλωμένα ψυγεία) είχαν μειωθεί. Θέλοντας λοιπόν να προλάβω το κακό έτρεξα και αγόρασα το ακριβότερο αντιψυκτικό της motul περίπου 10 € το λίτρο αν θυμάμαι καλά, και έκτοτε ησύχασα (χεχε έτσι νόμιζα).
Στην δεύτερη μέρα της Hellas trans λοιπόν συνέβη το απίστευτο και ύστερα απο 5 χρόνια χρήσεις εντός και εκτός.
Η ομάδα σταμάτησε στην μέση του δρόμου και απολάμβανε την χύτρα ταχύτητας (ψυγείο και δοχείο διαστολής). Χρειάστηκε να περάσει αρκετή ώρα μέχρι το κύκλωμα ψύξης να κρυώσει και να πάρει 2,5 λίτρα αγνό νεράκι ορεινής πηγής απο τα περίπου 7 λίτρα που χωράει σύνολο.
Το πρόβλημα αποδόθηκε σε ελλιπή εξαέρωση μιας και η αντιπροσωπεία πριν 1 εβδομάδα χρειάστηκε να βγάλει (και να αδειάσει) το ψυγείο για να αλλάξει ένα ρουλεμάν που είχε καταστραφεί απο την λάσπη του περασμένου χειμώνα.
Το πρόβλημα λύθηκε για εκείνη την ημέρα χωρίς άλλα παρατράγουδα, αλλά ξαναεμφανίσθηκε λιγότερο την επόμενη ημέρα και έφτασε σε κίνδυνο καψίματος του μοτέρ (αν δεν σταμάταγα αμέσως μόλις έβλεπα οτι ο δείκτης έκανε limit up) μετά απο δύο μέρες.
Όταν στην μέση του πουθενά η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο αποφασίσθηκε να ξηλωθεί ο θερμοστάτης μπας και ...... αλλά φευ άδικα καταστράφηκε για να χρησιμοποιηθεί το λαστιχάκι στεγανοποίησης χωρίς αυτόν.
Μετά απο τηλεφωνήματα σε διάφορους γνωστούς που υποτίθεται ότι γνώριζαν όλοι άρχισαν να μιλάνε για καμένη φλάντζα. Πράγμα όμως απίθανο μιας και τα λάδια ήταν καθαρά απο “σαπουνάδες” Ναι αλλά το χαμένο νερό που παει ? Ήταν η εύλογη απορία μου.
Μη δυνάμενος να συνεχίσω αποχαιρέτησα τους φίλους με αρκετό νερό καβάτζα με πορεία Έδεσσα (απείχαμε 30 χλμ) και μετά Θες/νικη για εξουσιοδοτημένο την επόμενη μέρα αφού ήταν Κυριακή.
Στην Έδεσσα φίλος απο τηλεφώνου μου είπε το προφανές “βγάλε τα μπουζί αν είναι καθαρά ξέχνα την καμένη φλάντζα. Πράγμα που έκανα διαπιστώνοντας ότι τα μπουζί ήταν ακριβώς τυπικά, λίγο γκρι απο την καύση και όχι με σκουριά και νερά όπως θα ήταν αν είχα καμένη φλάντζα.
Πρωί πρωί στην Αντιπροσωπεία της Θες/κης (Σε μια απο τις δυο που υπάρχουν) να παρακαλάω τον αρχιμηχανικό να ρίξει μια ματιά στο αμάξι, και αυτός να μου δείχνει το γεμάτο ραντεβού καρνέ του για σέρβις και επισκευές μέχρι το τέλος της εβδομάδας απαξιώνοντας να ρίξει έστω μια ματιά στο αμάξι (βλέπεις στην Ασία που βρισκόμαστε ο άλλος βρίσκει απόλαυση να σε πατάει άμα έχεις ανάγκη).
Μετά απο επιμονή και παρακάλια και αφού εξήγησα ότι με περιμένει παρέα στα Βουνά ότι είμαι απο Αθήνα και ότι δεν έχω μια εβδομάδα καιρό να με αναλάβει ο “Μεγάλος” κατάλαβε ότι ο πελάτης θα πάει έτσι και αλλιώς αλλού, υπέκυψε στα επιμονή μου να απαντήσει, πιο πιστεύει ότι είναι το πρόβλημα.
- Φίλε ξέχνα την καμένη φλάντζα έχεις βουλωμένο ψυγείο και πρέπει να το αλλάξεις αμέσως. Κόστος νέου ψυγείου 400 € !!!
Μα πως βούλωσε, του έχω το καλύτερο αντιψυκτικό άρχισα να ψελλίζω, και ήρθε η Θείκη απάντηση “ τα καπάκια του ψυγείου είναι πλαστικά και μικρά ρινίσματα απο αυτά φεύγουν και το φράζουν με αποτέλεσμα το ψυγείο να είναι για πέταμα, απάντησε με ύφος 1000 καρδινάλιων. Μα πως είναι δυνατόν ξαναψέλισα ?
Αγόρι μου ασχολούμαι 30 χρόνια με τα Suzuki την δουλειά μου θα μου μάθεις ?
Απάντησε ενοχλημένος.
Άντε τώρα να του πεις ότι και 1000 χρόνια να ασχολείται με τα Suzuki τούρκος και Ασιάτης θα μείνει αυτός και όλα τα εξουσιοδοτημένα Αθηνών – Θεσν/ικης και περιχώρων.
Ο μόνος λόγος που οφείλω ευγνωμοσύνη στον Γκουρού μηχανικό της Suzuki ήταν ότι για να με ξεφορτωθεί μου έδωσε λάθος όνομα εισαγωγέα ψυγείων για να πάω να βάλω καινούργιο, όπου στον δρόμο ψάχνοντας έπεσα πάνω σε ψυγειά αυτοκινήτων.
Και εδώ λοιπόν αρχίζει το μάθημα (να είναι καλά ο άνθρωπος)

Σοκ πρώτο
Τα ψυγεία της Suzuki ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΙΜΑ. Αφού βγει το πάνω καπάκι καθαρίζονται – ξεβουλώνονται με βέργα στους αυλούς και χημικό διάλειμμα, και αφού μπει νέο εσωτερικό λαστιχάκι στο πλαστικό πάνω καπάκι ελέγχονται με πίεση 5 bar και επανατοποθετούνται. Κόστος 50 € (το ακούτε μαθητευόμενοι μάγοι στου Κασσίδη το κεφάλι ??).

Σοκ δεύτερο
Το βούλωμα του ψυγείου ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΔΡΟΧΥΤΩΝΙΩΝ οφείλετε στην ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ που γίνετε λόγω ασυμβατότητας του αλουμινένιου καπακιου του κινητήρα του σιδερένιου κορμού και του χάλκινου ψυγείου. Απόδειξη ο γκρι σοβάς στο εσωτερικό του ψυγείου και στης σωλήνες εισαγωγής – εξαγωγής νερού καθώς και εκεί που φωλιάζει ο θερμοστάτης.
Το πρόβλημα λοιπόν εντοπίζεται σε ΟΛΟ το κύκλωμα ψύξης του κινητήρα L4 (τον οποίο φορούν το Vitara 2.0L και GV 2.0L)
Το πρόβλημα λύνεται με εσωτερικό πλύσιμο του κινητήρα με ειδικό πλυντήριο το οποίο συνδέεται στα κολάρα εισαγωγής και εξαγωγής νερού του κινητήρα.
Το πλυντήριο σαν απορρυπαντικό χρησιμοποιεί νερό βρύσης με πρόσθεση ειδικού χημικού (500 ml). O εσωτερικός καθαρισμός διάρκεσε 2 ώρες και όταν τελείωσε ο κινητήρας όσο μπορούσα να δω εσωτερικά άστραφτε. Κόστος πλυσίματος μηχανής 50 €. Εξυπακούεται ότι αν άλλαζα ψυγείο αυτό θα βούλωνε σε κάνα χρόνο και φτου απο την αρχή, μια που η ρουφιάνα η Suzuki δεν έχει καλά ψυγεία.

Σοκ τρίτο.
Η Ηλεκτρόλυση αντιμετωπίζεται με ένα ειδικό πρόσθετο στο αντιψυκτικό γύρο στα 35 ml και κόστους περιπου 7 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (για την ακρίβεια το πρόσθετο αυτό δεν εμποδίζει την ηλεκτρόλυση απλώς δεν αφήνει τα παράγωγα της να επικαθίσουν και να φράξουν το κύκλωμα ψύξης. Απλώς αιωρούνται στο διάλυμα και με την αλλαγή του νερού φεύγουν και αυτά).

7 € ΞΕΦΤΊΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΘΟΜΕΝΟΙ ΜΑΓΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΚΡΟΙ ΔΕΝ “ΠΑΙΡΝΑΤΕ” ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΑΤΕ ΜΙΑ “ΤΕΧΝΗ” ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΟΡΗΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Ηλεκτρόλυση λοιπόν και όχι πλαστικά ρινίσματα και λοιπές μαστορικές κουράδες.
Ο τύπος αντιμετωπίζει περίπου 3 με 4 vitara την εβδομάδα και δουλεύει με χαρακτηριστική άνεση.
Να πω για την ιστορία ότι απο τους 54 εσωτερικούς αυλούς του ψυγείου μου ήταν ξεβούλωτοι μόνο οι 17 !
Να πω επίσης ότι σε ερώτηση μου γιατί δεν ενημερώνει την Suzuki και άλλες αντιπ/πιες με το ίδιο πρόβλημα η απάντηση – με ελαφρό σαρδόνιο μειδίαμα – ήταν αφοπλιστική : και εμείς κλέφτες θα γίνουμε ?
Κατά την 4ωρη παρουσία μου στο μαγαζί του κατέφθασαν υπάλληλοι με ψυγεία απο την BMW την VOLVO κτλ.
Σαν αντιψυκτικό στο Vitara μπήκε Valeo και σαν αντί ηλεκτρολυτικό κάποιο PROTEC αμερικάνικο προιόν, πρέπει να αλλάζονται κάθε 25. 000 klm.
Όποιος φίλος απο Θες/νικη τις κοντινές πόλεις αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλήμα πόλη ευχαρίστως να διαφημίσω τον συγκεκριμένο ψυγειά, έχω κρατήσει την κάρτα του.

Τελικό κόστος 150 €

Ξεβούλωμα – πλύσιμο ψυγείου
Εσωτερικό πλύσιμο κυκλώματος ψύξης
2 x 4 λίτρα Valeo
1 αντι ηλεκτρολυτικό
1 θερμοστάτης
2 καφέδες (δωρεάν)
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 06 Σεπ 2005, 11:17

Καλά να πάθεις γιατί δεν ήθελες να αλλάξεις το ψυγείο και να ησυχάσεις με 400 € μόνο, κάτσε λοιπόν 4 ολόκληρες ώρες στον μάστορα για να γλυτώσεις 250 ψωροεβρά τσιγκούναρε :evil: :evil: :evil: :evil:
Δηλαδή οι αντιπροσωπείες κλέφτες θα γίνουνε ρε, πως θα πουλήσουν τα ψυγεία τους, ε ?? :twisted: :twisted: :twisted:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό A.Man » 06 Σεπ 2005, 11:39

Και εγώ που νόμιζα ότι όλα τα έκανες για να μην συναντηθούμε στο Κιλκίς!!!
Σ' ευχαριστούμε για τα μαθήματα (που όπως και οι καφέδες του ψυγειά είναι δωρεάν) και μη τυχόν χάσεις την καρτούλα του. Κάποια στιγμή όλοι θα τον χρειαστούμε.
Εκτός να κρίνουμε πως οι 4 ώρες αναμονής δεν αξίζουν τα 250 € που μπορούμε να γλυτώσουμε.
Δηλαδή οι αντιπροσωπείες κλέφτες θα γίνουνε ρε, πως θα πουλήσουν τα ψυγεία τους, ε ??

Πόσο δίκιο έχεις...
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 12:05

Το νερό που πήγαινε τελικά??????
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό blackchris » 06 Σεπ 2005, 12:11

michailbm έγραψε:Το νερό που πήγαινε τελικά??????


Το νερό απλά αφού έβραζε χανόταν με την μορφή ατμού απο το δοχείο διαστολής (απο μπανιέρα έγινε stirela :twisted: :twisted: :twisted: ).
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 06 Σεπ 2005, 12:14

[quote="eteakth"
Εκτός να κρίνουμε πως οι 4 ώρες αναμονής δεν αξίζουν τα 250 € που μπορούμε να γλυτώσουμε.



Το θέμα δεν είναι τα 250 που γλίτωσα (οχι πως μου κακόπεσαν) αλλά το οτι και θα πλήρωνα 400 € αλλα και δουλειά δεν θα έκανα, γιατι το πρόβλημα δεν ξεκινάει απο το ψυγείο.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 12:14

Είδες αναβάθμιση!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xtrail » 06 Σεπ 2005, 12:26

Αυτό που αναφέρεις με την ηλεκτρολυση το έχω ξανακούσει και για καλοριφέρ διαμερισμάτων τα οποία και τρυπάνε γι' αυτό τον λόγο. Μια που ανέφερες το συνεργείο βάλε και τα στοιχεία να υπάρχουν...δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν.
Για τους δε μηχανικούς νομίζω πως όσο περνουν τα χρόνια όλο και λιγότεροι θα ξέρουν πραγματικά από μηχανές. Οι περισσότεροι θα καταντήσουν όπως οι συναρμολογητές Η/Υ, που πολλές φορές τα ξέρουν μηχανικά και όχι ουσιαστικά
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό blackchris » 06 Σεπ 2005, 12:42

xtrail έγραψε:Αυτό που αναφέρεις με την ηλεκτρολυση το έχω ξανακούσει και για καλοριφέρ διαμερισμάτων τα οποία και τρυπάνε γι' αυτό τον λόγο. Μια που ανέφερες το συνεργείο βάλε και τα στοιχεία να υπάρχουν...δεν νομίζω να ενοχλεί κανέναν.
Για τους δε μηχανικούς νομίζω πως όσο περνουν τα χρόνια όλο και λιγότεροι θα ξέρουν πραγματικά από μηχανές. Οι περισσότεροι θα καταντήσουν όπως οι συναρμολογητές Η/Υ, που πολλές φορές τα ξέρουν μηχανικά και όχι ουσιαστικά


O ψυγειάς είναι στο τέλος της Νέας Εγνατίας δεξιά στην Βούλγαρη 50 μέτρα μέσα, απέναντι απο την Εκκλησία στο ημιυπόγειο, όνομα δεν θυμάμαι τώρα.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 06 Σεπ 2005, 13:59

blackchris έγραψε:O ψυγειάς είναι στο τέλος της Νέας Εγνατίας δεξιά στην Βούλγαρη 50 μέτρα μέσα, απέναντι απο την Εκκλησία στο ημιυπόγειο, όνομα δεν θυμάμαι τώρα.

Άσε ρε παραμύθι που δε θυμάσαι, αφού γίνατε κουμπάροι μετά από 4 ώρες ψηστήρι που του έκανες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό blackchris » 06 Σεπ 2005, 14:30

Metalaxe έγραψε:
blackchris έγραψε:O ψυγειάς είναι στο τέλος της Νέας Εγνατίας δεξιά στην Βούλγαρη 50 μέτρα μέσα, απέναντι απο την Εκκλησία στο ημιυπόγειο, όνομα δεν θυμάμαι τώρα.

Άσε ρε παραμύθι που δε θυμάσαι, αφού γίνατε κουμπάροι μετά από 4 ώρες ψηστήρι που του έκανες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Να σου πω την αμαρτία μου το σκέφτηκα μιας και οι περισσότεροι Nivaκιδες έχουν κουμπαριές στην αντιπροσωπία τους (μην ξύνουμε πληγές τώρα :twisted: :twisted: )
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό mytilini » 06 Σεπ 2005, 17:48

Ρε Γιώργη, πολύ φοριέται τώρα τελευταία το "καμμένη φλάντζα".Σε όποιον "μηχανικό" πάς το έχει "πιπίλα" στο στόμα.Εγώ άλλαξα πέρσι ψυγείο (αλλάχτηκε το μαμίσιο μετά από 12 έτη) έβαλα ένα της Valeo,ο "μάγκας" μου ξέχασε (τι είπες τώρα...) να κάνει εξαέρωση, το καινούργιο έχανε σαν χύτρα θυμωμένη και το πρόβλημα το έλυσε το συνεργείο της Suzuki Αγρινίου έναντι του συγκλονιστικού ποσού των 14,00 €
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Σεπ 2005, 21:39

τελικά μου φαίνεται πως πρέπει γίνουμε αγγλοσάξωνες και να μαθαίνουμε τα manual απέξω

για να μην μας τον πιάνουν και να μην μας κάνουν τα σκώτια πατέ...

ασχέτως μάρκας και τύπου αυτοκινήτου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Σεπ 2005, 22:05

michailbm έγραψε:Είδες αναβάθμιση!!!!!


Έτσι είναι , όχι πες μου το δικό σου έχει ατμομάγειρα ενσωματωμένο ??? :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Σεπ 2005, 22:14

Εχει εχει.....
Ταχυβραστηρα εχει!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες