Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

VITARA 8V

Δημοσίευσηαπό meta4 » 17 Μαρ 2006, 14:52

vasilis έγραψε:Καλημέρα,

εγώ θα πρότεινα το κίτ 2'' ιντσών (+5cm) της calmini και όχι των 3'', ή το κίτ της OLD MAN EMU (+4cm περίπου)
Το 2'' ιντσών της calmini είναι δοκιμασμένο απο πολλούς χρηστες και χωρίς προβλήματα ιδιαίτερα.
Με τις 3'' πιθανόν να θές σύντομα (αναλογικά με την χρήση) και άλλα πράγματα.
Για το body lift, είναι ανάλογα το που θές να φτάσεις σε ύψος και ελαστικά, αν και απο ότι γράφεις τα ελαστικά θα παραμείνουν τα ίδια με τα υπάρχοντα, οπότε όποια απο τις παραπάνω αναρτήσεις επιλέξεις θα είναι ικανοποιητική και με περιθώριο για μεγαλύτερα ακόμα.
Με βάση την αποτελεσματικότητα των αμορτισέρ απο το γράφημα που έβαλες.... τα πίσω θα τα άλλαζα σχετικά σύντομα.

Πάντως προσωπικά θα σου πρότεινα να βελτιώσεις πρώτα το εμπρός διαφορικό και μετά βάλε ότι θελήσεις!

Ο φίλος xontros μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο μιας και έχει το ίδιο αμάξι με αρκετούς συνδυασμούς δοκιμασμένους κατά καιρούς.

Φιλικά vasilis.


Γεια σου Βασιλη
με ενδιαφερει σηκωμα μεχρι 2". Αλλα τι εννοεις 'να βελτιώσεις πρώτα το εμπρός διαφορικό και μετά βάλε ότι θελήσεις! ' ? Αναρτηση ή κατι αλλο?
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meta4 » 17 Μαρ 2006, 14:56

Προς xontros :!: ...oεοοοο...που ειναι ο xontros?

Φιλε Μιχαλη δωσε μου τα "φωτα" σου ...περι σηκωματος ( η κορη εχθες δεν μας αφησε)!!! Αναμενω ....ΤΑΝΚΣ που λεει και ο almak...
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Μαρ 2006, 21:05

meta4 έγραψε:Γεια σου Βασιλη, με ενδιαφερει σηκωμα μεχρι 2". Αλλα τι εννοεις "να βελτιώσεις πρώτα το εμπρός διαφορικό και μετά βάλε ότι θελήσεις! " ? Αναρτηση ή κατι αλλο?


Εννοώ να ενισχύσεις το μπροστινό διαφορικό σου.
Το αμάξι σου λογικά θα έχει το αλουμινένιο κέλυφος (καβούκι) και το τρίτο μέλος (ουρά), οπότε για μένα πλέον, η αλλαγή αυτών των 2 κομματιών με σιδερένια απο το V6 2500cc είναι η λύση για να προχωρήσεις χωρίς φόβο σε μετατροπή ανάρτησης σε λογικά πλαίσια.
Οι 2'' που θέλεις έρχονται έυκολα, είτε με το ολοκληρωμένο κιτ calmini 2'', είτε με κάποιο άλλο (πάλι έυκολο) τρόπο.
Ο Μιχάλης όμως θα στα πεί καλύτερα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Μαρ 2006, 01:53

Πωπω, 2.5 χρόνια μετά!!! Ο fyz δεν είχε σκοπό να τρέξει σε αγώνες :P :P :P
Φίλε meta4, μετά από διάφορες δοκιμές και ζημιές, η άποψή μου είναι η εξής: ή ταν ή επί τας!!! Εξηγούμαι: ή το κάνεις σούπερ τούμπανο σαν τον mytilini, τον Vasilis και τον 4X4Strouth προσεχώς, ή κάνεις τα ελάχιστα δυνατά.
Αν δεν πειράξεις την ανάρτηση με πατέντες, το μόνο πρόβλημα του Vitara είναι η σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος. Αυτό το πρόβλημα λύνεται με ψηλότερα λάστιχα. Τα ψηλά λάστιχα, όσο μεγαλώνουν σε ύψος (επομένως και σε περιφέρεια) "μακραίνουν" την τελική σχέση μετάδοσης, και αυτό πρέπει να το αντισταθμίσεις με "κοντύτερο" διαφορικό (άλλα κορωνοπήνια). Επίσης, τα ψηλά λάστιχα θέλουν χώρο για να μη βρίσκουν. Χώρο θα βρεις είτε με body lift ή με σήκωμα της ανάρτησης.
Αν θες να βάλεις λάστιχα ψηλότερα από 30Χ9.50 ή 205R16 (72-75 cm), η σωστή λύση για μένα είναι να πιάσεις τον κατάλογο της Calmini και να ψωνίσεις σχεδόν ό,τι βγάζει για το Vitara: ανάρτηση 3'', body lift 3'' και κορωνοπήνια 5.83. Επίσης θα χρειαστεί να βρεις σιδερένιο καβούκι και 3ο μέλος για το μπροστινό διαφορικό όπως είπε και ο Βασίλης, γιατί με το που θα το κάνεις έτσι γαϊδούρι, είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα το σπάσεις το αλουμινένιο :razz: Κάπως έτσι φτάνεις τους 15 πόντους σήκωμα που έγραψε τότε ο Grvit, και σίγουρα θα σου πάρει κάποιο καιρό για να το συνηθίσεις:-)
Αν όμως κινηθείς σε λογικά πλαίσια και βάλεις μέχρι 205R16 ή 30άρια, τότε θα έλεγα να μην πειράξεις την ανάρτηση με πατέντες και να βάλεις ένα body lift 2'' (φτιάχνοντας και μακρύτερους λεβιέδες) απλά για να χωράνε τα λάστιχα χωρίς να βρίσκουν ποτέ. Έτσι δε θα χρειαστούν ούτε προσθήκες στα ελατήρια (που τρώνε τη ωφέλιμη διαδρομή του αμορτισέρ), ούτε περίεργες πατέντες λόγω body-lift.
Αν έχει έρθει η ώρα της αλλαγής για τα αμορτισέρ, τότε θα πρότεινα τα ΟΜΕ που για μένα είναι πολύ καλά για εκδρομική χρήση
Αφού θέλεις να μπλέξεις με τις βόλτες μας, τα λάστιχα καλό θα είναι να είναι mud ή τουλάχιστον A/T (Υοκο, BFG, Bridgestone Revo).
Τελικά δεν αλλάξανε πολλά πράγματα από τότε :-) :-) >-)
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 19 Μαρ 2006, 22:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 19 Μαρ 2006, 14:30

Ε, όχι και σούπερ τούμπανο Μιχάλη, απλά ψήλωσε λίγο με σετ ΚΑΛΜΙΝΙ και 30άρια λάστιχα ΜΑΞΙΣ.
Τελικώς το ρεζουμέ είναι τι θέλεις να κάνεις με το αυτ/το: η παραπάνω λύση είναι ιδανική για βόλτες στο βουνό και ασφαλή κυκλοφορία στην εθνική χωρίς να κρεμάει το μοτέρ.Για παραπάνω απαιτήσεις χρειάζεται πολύ ψάξιμο και το ανάλογο "χώσιμο" χρημάτων.Επειδή το αυτ/το μου είναι γιαπωνέζικο και έτσι δεν φοβάμαι (επί του παρόντος) για σπάσιμο ημιαξονίων,ενίσχυσα καλού-κακού το 3ο στέλεχος αλλάζοντάς το με μαντεμένιο από ΓΚΡΑΝ ΒΙΤΑΡΑ.Η ανάρτηση συνδυάστηκε με λιφτ συνολικού μήκους 1,25 της ίντσας από τεφλόν,τα μαρκούτσια των φρένων αλλάχτηκαν με μεταλλικά και οι ζάντες είναι 15Χ7,5 αλουμινίου BORBET φερμένες από Γερμανία μέσω e-bay.
Την μετατροπή επιμελήθηκε -ποιός άλλος- ο Μάκης, ο οποίος μου παρέδωσε ένα εντελώς "νέο" αυτ/το το οποίο κινείται με ασφάλεια στην εθνική και μπαίνει άφοβα στα δύσκολα.Επόμενο βήμα -βαλαντίου επιτρέποντος- μεταλλικοί προφυλακτήρες μπρος-πίσω, εργάτης και ίσως μπλοκέ πίσω.Ηδη η σχάρα τύπου "σαφάρι" είναι έτοιμη με κόστος...50,00€ (ιδιοκατασκευή με αντοχή 250,00 κιλών) και περιμένει ηλεκτροστατική βαφή από τον Πέπα. Μπροστά στη σχάρα θα μπούν δυό προβολείς και πάπαλα.
Συμπερασματικά: κάθε μετατροπή προσανατολίζεται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις. Το "τράβηγμα" από τα μαλλιά του αυτοκινήτου μόνο για το "θεαθήναι", μόνο κακό θα του κάνει και φυσικά τσάμπα έξοδα.Επί τη ευκαιρία -και χωρίς παρεξήγηση- ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μάκη για την ανεξάντλητη υπομονή του και την ανοχή του στη γκρίνια και στις παραξενιές μου.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό meta4 » 20 Μαρ 2006, 18:05

Σας ευχαριστω πολυ ολους σας για τη βοηθεια σας!!
Αν καταλαβα καλα (νεος ειμαι μη βαρατε...) μπορω να βαλω το σετ της calmini (+5cm) και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ?
Αν ναι, τι +/- θα εχει το αυτοκινητο τωρα ή στο αμεσο μελλον?

(Τα +5cm μου αρκουν και θελω ν αλλαξω αμορτισερ και ελατηρια ετσι κι αλλιως).
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Vit-A-Jim » 22 Μαρ 2006, 03:10

Μπορείς επίσης να βάλεις το κιτ της Rocky Road: 2,5" ή 6,35cm στην ανάρτηση και 2" ή 5cm από bodylift. Με αυτό το κιτ εγώ φοράω τώρα 235/75/15, χωράνε και 30" λάστιχα.

Την έχω 1.5 χρόνο και δεν έχει χαλάσει ούτε ημιαξόνιο, ούτε διαφορικό. (13 χρόνια με αλουμινένιο διαφορικό και ισπανικά ημιαξόνια. Απο κινητήρα δεν πάμε καλά αυτή την περίοδο, αλλά που θα πάει...)

Απλά να ξέρεις οτι είνοι λίγο πιο σκληρή απ' τη μαμίσια.

Αν πας σε καμια Πάρνηθα πες μου μήπως κανονίσουμε να τη δεις και από κοντά.
Άβαταρ μέλους
Vit-A-Jim
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 22:32

Δημοσίευσηαπό meta4 » 22 Μαρ 2006, 12:47

Vit-A-Jim έγραψε:Μπορείς επίσης να βάλεις το κιτ της Rocky Road: 2,5" ή 6,35cm στην ανάρτηση και 2" ή 5cm από bodylift. Με αυτό το κιτ εγώ φοράω τώρα 235/75/15, χωράνε και 30" λάστιχα.

Την έχω 1.5 χρόνο και δεν έχει χαλάσει ούτε ημιαξόνιο, ούτε διαφορικό. (13 χρόνια με αλουμινένιο διαφορικό και ισπανικά ημιαξόνια. Απο κινητήρα δεν πάμε καλά αυτή την περίοδο, αλλά που θα πάει...)

Απλά να ξέρεις οτι είνοι λίγο πιο σκληρή απ' τη μαμίσια.

Αν πας σε καμια Πάρνηθα πες μου μήπως κανονίσουμε να τη δεις και από κοντά.


Φιλε Vit-A-Jim σ ευχαριστω..
πιο σκληρη δε με νοιαζει να ειναι...
στο δρομο πως παει? τελικη? καταναλωση?
λεω να μη βαλω body-kit και να μην αλλαξω λαστιχα
Την Κυριακη ελπιζω να τα πουμε στο cocorace...
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Μαρ 2006, 07:44

Meta, την Κυριακή θα κάνεις μια βόλτα το δικό μου και βλέπεις αν θες να το καταντήσεις ψηλό και αργό :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό meta4 » 23 Μαρ 2006, 15:22

xontros έγραψε:Meta, την Κυριακή θα κάνεις μια βόλτα το δικό μου και βλέπεις αν θες να το καταντήσεις ψηλό και αργό :-)

Σπαει αυγα?
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Μαρ 2006, 23:37

Στραπατσάδα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Vit-A-Jim » 24 Μαρ 2006, 16:13

meta4 έγραψε:Φιλε Vit-A-Jim σ ευχαριστω..
πιο σκληρη δε με νοιαζει να ειναι...
στο δρομο πως παει? τελικη? καταναλωση?
λεω να μη βαλω body-kit και να μην αλλαξω λαστιχα
Την Κυριακη ελπιζω να τα πουμε στο cocorace...


Όταν τη φόρεσα στο συνεργείο, φοβόμουν να γυρίσω το αυτοκίνητο σπίτι. Έννοιθα σαν κάποιον που οδηγεί πρώτη φορά τζιπακι μετά από χαμηλό. Μετά από δύο μέρες οδηγούσα το βιταράκι μου σαν να ήταν κανονικό.

Τελική : έχω πάει μέχρι 140, αλλά πιστεύω οτί είναι λόγω φεντίμα. Είναι θεόβαρα.

Κατανάλωση αυξημένη κατά 0,5λτ/100χλμ λόγω φεντίμα.

Θεωρώ οτι λάστιχα αξίζει να αλλάξεις έστω να πάς σε 29" πχ 235/75/15.

Cocorace ???? τι? πως ? που ?

Αν σε ενδιαφέρει, να σου στείλω με πμ το κινητό μου να τα πούμε.
Άβαταρ μέλους
Vit-A-Jim
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 22:32

Δημοσίευσηαπό meta4 » 24 Μαρ 2006, 17:18

Vit-A-Jim έγραψε:
meta4 έγραψε:Φιλε Vit-A-Jim σ ευχαριστω..
πιο σκληρη δε με νοιαζει να ειναι...
στο δρομο πως παει? τελικη? καταναλωση?
λεω να μη βαλω body-kit και να μην αλλαξω λαστιχα
Την Κυριακη ελπιζω να τα πουμε στο cocorace...


Όταν τη φόρεσα στο συνεργείο, φοβόμουν να γυρίσω το αυτοκίνητο σπίτι. Έννοιθα σαν κάποιον που οδηγεί πρώτη φορά τζιπακι μετά από χαμηλό. Μετά από δύο μέρες οδηγούσα το βιταράκι μου σαν να ήταν κανονικό.

Τελική : έχω πάει μέχρι 140, αλλά πιστεύω οτί είναι λόγω φεντίμα. Είναι θεόβαρα.

Κατανάλωση αυξημένη κατά 0,5λτ/100χλμ λόγω φεντίμα.

Θεωρώ οτι λάστιχα αξίζει να αλλάξεις έστω να πάς σε 29" πχ 235/75/15.

Cocorace ???? τι? πως ? που ?

Αν σε ενδιαφέρει, να σου στείλω με πμ το κινητό μου να τα πούμε.



Κοιταξε στο site του brat...http://www.brat.gr/phpBB2/viewtopic.php ... &start=150


Θα ειναι ωραια φαση με πολυ γελιο!!! το τηλ. μου ειναι 6942-777077 αν θελεις οτιδηποτε....
Άβαταρ μέλους
meta4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 16:44
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Μαρ 2006, 00:25

Δημήτρη, ένα μπλε metal-top δεν έχεις?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Vit-A-Jim » 26 Μαρ 2006, 23:47

Οχι. Μαύρο metal top είναι, αλλά μετά από 13 χρόνια όλα παίζονται... (έχουμε ιδωθεί κάπου; Σε κανένα Μάκη ίσως;;;)

Όσο για σήμερα δεν μπόρεσα, οικογενειακές υποχρεώσεις βλέπετε.

Είμαι σίγουρος οτι θα περάσατε υπέροχα.
Άβαταρ μέλους
Vit-A-Jim
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 22:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες