από KALIANIC » 24 Φεβ 2004, 14:05
ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ "ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ" ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΑ Η ΚΑΚΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΟ "ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ" ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΣ JIMNY (ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΦΙΛΟΣ MOY KOS4WD) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΗΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΡΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ "ΒΓΑΖΕΙ" ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΟΥ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΩΝ 160 ΧΛΜ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ 130 (ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΩ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΑΠΟΨΕΩΣ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΙΝΗΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ...).
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ 1600cc TΟ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ.....
ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ (ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΣ ΑΥΤ/ΤΩΝ) ΚΑΙ ΕΠΗΔΗ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "HOBBY" ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ JIMNY ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ, ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ 1300cc ΑΠΟ BALENO. ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝΕ ΨΑΧΤΗΚΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ SUZUKI Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΤΕ. ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΗΓΕ ΣΤΗ SUZUKI ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ. ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΡΕΤΑΡΙΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΓΕ. ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΜΗΝΑ ΕΝΤΑΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ SUZUKI ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΙΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BALENO ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ JIMNY. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΗΚΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ 1600cc. ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ...