Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OLD MAN vs CALMINI

OLD MAN vs CALMINI

Δημοσίευσηαπό KOSMAS » 29 Απρ 2005, 13:52

Γεια και χαρά σας συνάδελφοι !!! Με την ευκαιρία των εορτών του Πάσχα, αποφάσισα να κάνω ένα δωράκι στο GV μου (2.0 5d). Θα του ρίξω μπόϊ. Οι λύσεις που έχω είναι οι κλασικές , Old Man και Calmini. Στήν πρώτη περίπτωση με το κιτ της OLD MAN το κόστος είναι βέβαια πολύ μικρότερο αλλά με προβληματίζει το τι γίνεται με την γεωμετρία του αυτοκινήτου μια που τα ψαλίδια παραμένουν τα ίδια, αλλά και το τι γίνεται με την αυξημένη κλίση των ημιαξονίων. Η δεύτερη περίπτωση με το κιτ της CALMINI μου φαίνεται πιό ολοκληρωμένη και σωστή με μοναδικό "μειονέκτημα" το αυξημένο κόστος. Ο πειρασμός στην όλη ιστορία είναι ότι αν βάλω τα OLD MAN θα μου περισέψουν και χρήματα για να πάρω και έναν εργάτη (βρήκα ένα μικρούλη της warn που κρύβεται μια χαρά πίσω από τον προφυλακτήρα). Εχω ακούσει από ολους τα καλύτερα λόγια για τη συμπεριφορά του κιτ της OLDMAN. Βοηθείστε με ρε παιδιά να καταλήξω κάπου !!!!!! . Υπ'όψιν ότι στην άσφαλτο δεν πάω με χίλια. Η ταχύτητα διακτινισμού μου είναι τα 120 χαω.

Καλή Ανάσταση σε όλους .
Άβαταρ μέλους
KOSMAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 17:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 29 Απρ 2005, 14:53

Γεια σου κοσμα!!

Θλεω να πιστευω οτι πριν ρωτησεις στο φορουμ για "ψηλωμα" αναρτησης εχεις σκεφτει ή εστω αναρωτηθει για: KTEO, υποχωρησεις/συμβιβασμους που πιθανον (ή οχι) να χρειαστει να κανεις μετα απο μια τετοια μετατροπη γενικα. 8)
εγω απλα θετω τους αρχικους προβληματισμους
αν οχι, ξεκινας απο κει πρωτα! 8)

τωρα
η ΟΜΕ (+4) ειναι ενα καλο σετ και για εκτος δρομου αλλα και για εντος απο οτι λεγεται.

η calmini (+6,35) μπορει να ειναι πιο ολοκληρωμενη σαν αναρτηση απο την ΟΜΕ αλλα ειναι και πιο σκληρη.
καλυτερα θα σου πουν αυτοι που τις εχουν ηδη.

λαβε υπ οψιν σου ομως οτι με ενα σετ calmini θα θελεις και μεγαλυτερα ελαστικα.
εκτος και αν δεν σε νοιαζει οτι το αμαξι θα δειχνει σαν "πιτσιποπακι" με τα εργοστασιακα λαστιχα, και επισης πως θα ειναι στο δρομο μετα απο τετοιο setup με calmini.

το δικο μου με +4 (mad+monroe),λαστιχα 215/70/16 απο 215/65/16 και φαινονται μικρα για τους +4 ποντους που χω τωρα παραπανω.
σκεψου το και αυτο.

καλες σκεψεις/αποφαση-καλη ανασταση και καλο πασχα!!!


ΥΓ.εγω αντι calmini εβαλα MAD+MONROE και εναν T-MAX 6500 lb.
οχι ομως οτι δεν θα την ηθελα,ε??
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 29 Απρ 2005, 16:17

Γεια σου φίλε. Πρώτα απο όλα πρέπει να μας πεις ποίος είναι ο προσανατολισμός σου εντός και κυρίως εκτός δρόμου για να μπορέσουμε να καταλήξουμε. Πάντως για extreme offloading για μένα η καλύτερη λύση είναι πάντρεμα calmini με αμορτισέρ old man μιας και τα calmini δεν έχουν και τις καλύτερες κριτικές απο τους χρήστες. Το ύψος που θα σου δώσει η calmini σου επιτρέπει να βάλεις μεγαλύτερα ελαστικά, αλλά μετά αλλάζει το "βήμα" μετάδοσης. Όπως καταλαβαίνεις το ένα φέρνει το άλλο, και είναι μια μεγάλη συζήτηση, πρώτα πες μας τι θέλεις.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό IKE » 29 Απρ 2005, 19:20

Για GV δεν έχω εμπειρία αλλα σε Jimny τα Monroe είναι σαφώς ανώτερα απο τα oldman (για τα αμορτισέρ λέω).

Αν είναι να διαλέξεις ανάμεσα απο τα δύο καλύτερα να πας σε monroe.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 02 Μάιος 2005, 20:02

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ GV 2000 DIESEL ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 CM ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ MAD ΚΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ OLD MAN EMU. ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΑΚΟΜΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ MAN EMU ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ.
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό KOSMAS » 03 Μάιος 2005, 00:27

Μάλλον τη βλέπω τη δουλειά για old man αμορτισερ και ελατήρια. Με το calmini θα ανοίξω δουλειές πολλές και το ταμείο δεν σηκώνει προς το παρόν. Σκέφτομαι ότι calmini χωρίς μεγαλύτερους τροχούς είναι μισή δουλειά, οι μεγαλύτεροι τροχοί θέλουν και άλλα κορωνοπήνια για να μη χαλάσω τη σχέση μετάδοσης και από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι γίνεται με ημιαξόνια (αν θα αντέξουν). Αυτά θα γίνουν στο επόμενο upgrade. Ενα σοβαρό πρόβλημα είναι και το ΚΤΕΟ. Τί γινεται ρε παιδιά με το ΚΤΕΟ; Με το κιτ της calmini και με μεγαλύτερους τροχούς περναει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο; (με την ευθεία οδό γιατί δεν συμπαθώ τις πλάγιες οδούς !!!). Οσον αφορά τον προσανατολισμό μου, το αυτοκίνητο κάνει αρκετό χώμα και ζόρικο πολλές φορές σε εκδρομές που κάνουμε με την παρέα μου. Στην άσφαλτο δεν πάω πάνω απο 120 στην εθνική οπότε δεν ψάχνομαι για ασφάλτινες επιδόσεις.
Άβαταρ μέλους
KOSMAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 17:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mato » 03 Μάιος 2005, 07:42

KOSMAS έγραψε: Ενα σοβαρό πρόβλημα είναι και το ΚΤΕΟ. Τί γινεται ρε παιδιά με το ΚΤΕΟ; Με το κιτ της calmini και με μεγαλύτερους τροχούς περναει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο; (με την ευθεία οδό γιατί δεν συμπαθώ τις πλάγιες οδούς !!!).


KOSMAS χαιρετώ. ΚΤΕΟ (Β', μιας κι είμαστε Θεσσαλονίκη), πέρασα κανονικά - ευθεία ολόισια - 6 εκ. ψηλωμένος με τα μαμίσια όμως λάστιχα (NIVA - μετά το ξανακατέβασα, αλλά για άλλο λόγο).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες