Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αναρτηση v6 2.0 5d

αναρτηση v6 2.0 5d

Δημοσίευσηαπό V6FOREVER » 29 Απρ 2005, 10:06

Εχω το vitara v6 5d με τα αυθεντικα ελατηρια και bilstein αμορτισερ.Ειναι πολυ σκληρο στη ασφαλτο κραταει καλα στην επιπεδη ασφαλτο αλλα στα σαμαρακια αναπηδαει πολυ δεν φαινεται να ρουφαει τις ανωμαλειες για να αρχισεις να ακους τα αμορτισερ να δουλευουν πρεπει να κατεβεις πεζοδρομιο χυμα οποτε αποσβενουν ομαλα.Στο ταξιδι νιωθεις καθε εγκαρσια ενωση της ασφαλτου.Στο χωματοδρομο μπορεις να κινηθεις μονο πολυ αργα γιατι ειναι πολυ σκληρο.Ή πολυ γρηγορα για να αρχισει να δουλευει η αναρτηση αλλα δεν κανω αγωνες στο χωμα εξερευνησεις μονο και θελω μια στοιχειωδη ανεση.Τα αμορτισερ εγραφαν οτι ειναι για escundo (vitara σε αλλες αγορες).Το V6 φοραει κατι ειδικο απο πλευρας αμορτισερ-ελατηριων?Ξερω οτι ειναι 50 mm φαρδυτερο στα μετατροχια.Δεν θελω να αλλαξω το αυθεντικο υψος της αναρτησης.Ποιος συνδυασμός θα προσφερε ασφαλη συμπεριφορα στην ασφαλτο και στοιχειωδη ανεση και καποια ελευθερια αναρτησης στα off road.Με τα δικα του αμορτισερ στα 75.000 km τερματιζε η αναρτηση ευκολα και ετριζε ολο το αμαξι ηταν τελιωμενα.τα Βilstein εως τωρα στα 135.000 km συμπεριφερονται το ιδιο μηπως εχουν πολυ αεριο?
Άβαταρ μέλους
V6FOREVER
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 29 Απρ 2005, 08:53
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 29 Απρ 2005, 11:46

Παρε τον VITARAKIA (Μακη) στο 9709872 και θα σου λυση ολες σου της αποριες.....
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό xontros » 03 Μάιος 2005, 23:18

V6FOREVER έγραψε:Το V6 φοραει κατι ειδικο απο πλευρας αμορτισερ-ελατηριων?

Γειά σου ευτυχή (λόγω V6) συνάδελφε :!:

To V6 όντως φοράει διαφορετικά ελατήρια μπροστά από όλα τα υπόλοιπα Vitara, και μάλιστα τα πιο σκληρά απ'όλα λόγω του μεγαλύτερου βάρους του κινητήρα. Δεν υπάρχει πρόβλημα, καθότι οι περισσότερες μάρκες ελατηρίων έχουν ξεχωριστό κωδικό για το V6. Αν δεν έχουν, καλύτερα άλλαξε μάρκα...

Για μένα, μετά από διάφορους συνδυασμούς ελατηριών Kilen και Old Man Emu με αμορτισέρ KYB (πορτοκαλί), Monroe Adventure και ΟΜΕ, η πιο ολοκληρωμένη λύση για άνετες βόλτες στο χώμα με καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι τα Old Man, ενώ πολύ κοντά τους και με πλεονέκτημα την πολύ χαμηλότερη τιμή τους είναι τα Kilen με τα Adventure. Ο Vitarakias θα πρέπει να έχει δοκιμάσει πολύ περισσότερα, και σίγουρα θα έχει να σου προτείνει και κάτι ακόμα.

Όσον αφορά τα Bilstein, όταν είχα πάει πριν από 2-3 χρόνια στον σούπερ αντιπρόσωπο-σούπερ μάστορα διαβασμένος για την σειρά off-road (που δυστυχώς ήταν πανάκριβη...) της Bilstein, η απάντηση που μου έδωσε μετά από μισή ώρα που δέησε να βγει από κάτω από το αυτοκίνητο που σκάλιζε, ήταν "Δεν έχει για το Vitara", και μετά "Έλα μωρέ, τί τα θες? Θα σου ταιριάξω ένα ζευγάρι sport" :!: :!: :!: Τώρα μετά από αυτό, τί περιμένεις???

Από ένα site που είχε όλους τους κωδικούς της ΟΜE για τα Vitara, το δικό σου φοράει ελατήρια OME959 μπροστά με αμορτισέρ Ν31S και ΟΜΕ954 πίσω με αμορτισέρ N105, αλλά οι συνδυασμοί αυτοί δίνουν σύμφωνα με την Old Man Emu +3 εκ. Η διαφορά αυτή δεν είναι μεγάλη μεν, αλλά στην αρχή θα σου φανεί "κάπως" στις στροφές, γρήγορα όμως θα το συνηθίσεις.

Πάντως, μην περιμένεις μαγικά πράγματα από τον βαρύ πίσω άξονα ό,τι και να βάλεις, και φυσικά προετοιμάσου να τα πετάξεις σε 2 χρόνια :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό JATH » 04 Μάιος 2005, 08:53

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΙ. ΤΑ BILSTEIN ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ PAJERO PININ ΕΙΧΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ. (ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΨΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑΡΑΚΟΥΝΙΟΤΑΝ)

ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΙ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΕΣΗ.
ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 300 ΕΥΡΩ Η ΤΕΤΡΑΔΑ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 04 Μάιος 2005, 09:17

xontros έγραψε:
V6FOREVER έγραψε:Το V6 φοραει κατι ειδικο απο πλευρας αμορτισερ-ελατηριων?

Γειά σου ευτυχή (λόγω V6) συνάδελφε :!:

To V6 όντως φοράει διαφορετικά ελατήρια μπροστά από όλα τα υπόλοιπα Vitara, και μάλιστα τα πιο σκληρά απ'όλα λόγω του μεγαλύτερου βάρους του κινητήρα. Δεν υπάρχει πρόβλημα, καθότι οι περισσότερες μάρκες ελατηρίων έχουν ξεχωριστό κωδικό για το V6. Αν δεν έχουν, καλύτερα άλλαξε μάρκα...

Φιλε μου καλημερα σου!!!! Μηπως εχουμε γνωριστει στον Μακη? Εγω εχω το SAMURAI αλλα πριν το μεγαλο σικωμα ειχα τον 8ποντων και φοραγα τα αμορτισερ της GABRIEL για το V6!!!!!! Πολλη καλη σημπεριφορα.... καπου τα εχω ακομα γιατι δεν εκαναν ουτε 8000χλμ και μου την βιδωσε και εκανα SPOA (παρολο που φωναζε ο Dr. Μακης) και φορεσα τα SKYJACKER που εχει και για V6....αλλα πως θα τα βρει το παλλικαρι εδω...οσο για τα GABRIEL δεν εχει παρα να μετρισει της μαμας του σε κατασταση ηρεμιας αφου τα βγαλει και τα "πατησει μεχρι την μεση της διαδρομης τους" και παρει ενα τηλ που μπορω να του δωσω και να παει να τα αγορασει. Τα πηρα γυρω στα 250 ευρω περσει τα καλοκαιρι. Παρεπιπτωντως καπου εχω και τιυς κωδικους τους. αλλα μπορει να τεριαξει και απο το RAV4 το παλιο μπροστα και απο MITSUBISHI L300 πισω για περισοττερο κρεμασμα και ειναι και πιο μαλακα..... ειμαι της πατεντας βλεπεις και εχω δοκιμασει πολλα πραγματα απο τα ετοιμα που πουλανε και μου βγηκαν και πιο καλα και πιο φτηνα ......εεεεε οχι και να κανουμε πλουσιους τους ξενους με την τρελλα μας.....
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό contrast61 » 04 Μάιος 2005, 19:30

Παιδιά καλησπέρα και εγώ ένα v6 έχω..... είχα πριν κόνι κίτρινα ήτανε κούτσουρο το αμάξι και ενοχλητικό στα ταξίδια μου είπε ένας φίλος και έβαλα καγιάμπα γκρίζα είμαι πολύ ευχαριστημένος και δεν παίρνει κλήσεις και στο χώμα αρκετά καλό........
Άβαταρ μέλους
contrast61
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 30 Μαρ 2005, 06:08

Δημοσίευσηαπό vitaras » 16 Ιουν 2005, 22:47

O.M.E
EINAI THE BEST!!
Aμορτισερ και ελατηρια
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Ιουν 2005, 00:31

vitaras έγραψε:O.M.E
EINAI THE BEST!!
Aμορτισερ και ελατηρια


Συμφωνώ απόλυτα. Όσοι έχουν γνωρίζουν.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό KOSMAS » 18 Ιουν 2005, 14:27

Πρίν από δύο εβδομάδες έβαλα και εγώ OLD MAN ελατήρια και αμορτισέρ στο vitara μου (GRAND VITARA 2.0 5d του 2003). Η ανάρτηση κάνει μαγικά !!!! Στο χώμα καταπίνει τα πάντα και στην άσφαλτο το αυτοκίνητο έγινε τραπέζι !!! Αξίζει τα παραπάνω χρήματα. Υπόψιν ότι ακόμη δέν έκανα ευθυγράμιση, πού ενοείται ότι μπροστά είμαι λάθος λόγω +3cm μπόι. Έκανα όμως αρκετά χιλιόμετρα άσφαλτο και χώμα βουνίσιο ( Ζαγόρι - Γρεβενά ) και πραγματικά ήταν σα να οδηγούσα άλλο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
KOSMAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 17:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vitaras » 18 Ιουν 2005, 19:42

Εγω εδωσα 900ε
εσεις :?:
GRAND VITARA 2.0 5d
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό panoshmGV2.0F » 21 Ιουν 2005, 15:51

Καλησπέρα
το απόγευμα πάω να κλείσω το GV2.0 Freestyle
24000 + ασφάλεια και έχει την απίστευτη χλίδα μέσα και έξω...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν χρειάζεται να αλλάξω τίποτα με το που θα το πάρω ή όλα επάνω του είναι τόσο τέλεια όσο το παρουσιάζουν μερικοί?
ΣΣ. Μη νομίζετε ότι θα φύγω κατευθείαν για τα βουνά... ποτέ μου δεν είχα εμπειρία με τζιπ
Απλά είπα να κάνω την αρχή... Πρίν είχα Renault Clio 1.4 '92 για να καταλάβετε
Grand Vitara Freestyle 2.0/5D/2005
Άβαταρ μέλους
panoshmGV2.0F
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 21 Ιουν 2005, 15:36
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 26 επισκέπτες