Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Από Maverick σε Vitara 3d

Από Maverick σε Vitara 3d

Δημοσίευσηαπό vaggos » 10 Απρ 2005, 09:35

Καλή σας μέρα. Οι Maverikάδες θα με θυμούνται από post που έκανα στην σχετική ενότητα. Ενα ατύχημά που είχα όμως με μοτοσικλετιστή, συν ότι έχω μπλέξει με οικοδομή με ανάγκασαν να πάω σε μια πιο φτηνή λύση. To Vitara πάντα που άρεσε οπότε κατέληξα σε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο του 98 με 70000 3d αυτόματο. Η κατάστασή του είναι εξαιρετική. Μόνο που δεν είναι 16v. Στον δρόμο από τα περίπου 200 δικιμαστικά χιλιόμετρα που έκανα, τα μισά σε άσφαλτο (εθνική) και τα άλλα μισά στην Πάρνηθα, με αρκετές χωμάτινες διαδρομές, ήταν χωρίς πρόβλημα. Διάβασα σε άλλο ποστ για το κλινγκ κλάνγκ. Και δεν ξέρω αν αυτό που άκουσα είναι από το ίδιο. Οταν έβαλα για δοκιμή στο χώμα το 4 Η. το άκουσα και εγώ σαν να προέρχεται από τον αριστερό τροχό. Φυσικά με τρόμαξε και γύρισα στο 2Η. Το ίδιο ακριβώς έκανε και στο 4L. Πως μπορώ να διαπιστώσω αν αυτό είναι βλάβη ή το κομπλαρισμα που κάνει που διάβασα σε άλλο ποστ. Στο σχετικό βιβλίο χρήσης, είδα ότι στους τροχούς έχει ένα free και ένα lock. Στον τροχό δεν το είδα αυτό ίσως γιατί έχει ένα καπάκι που λέει hub αν θυμάμε καλά.
Και μια δεύτερη απορία. Το σασμάν είναι αυτόματο. τα βασικά τα έμαθα αν και στην πρώτη βόλτα, έδεσα το αριστερό μου πόδι για να μη ψάχνω τον συμπλέκτη και πατάω ... φρένο. Μετά το d έχει ένα 2 και ένα L. Από εκεί που το πήρα μου είπαν ότι το 2 είναι για να ανεβαίνω μια μεγάλη ανηφόρα και το L για μια μεγαλύτερη. Θα ήθελα όμως και την δική σας γνώμη. Υπόψιν το αυτοκίνητο είναι Γερμανικών προδιαγραφών.

ΥΓ : Ν α θυμηθώ να αλλάξω και την φωτογραφία
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Απρ 2005, 21:52

Φίλε vaggos, καλωσόρισες στη μεγάλη παρέα των Suzukistas :!: Όσον αφορά τις πλύμνες των Vitara, είναι τριών είδών:
1. Αυτόματες (free-wheeling hubs), γράφουν στο καπάκι Auto Free Wheel (ή κάπως έτσι :oops: ). Κλειδώνουν όταν βάζεις 4Χ4 και ξεκλειδώνουν με όπισθεν
2. Χειροκίνητες (manual hubs), γνωστές και ως πεταλούδες, γράφουν Lock-Free ή 4x4 - 2x4, και κλειδώνουν-ξεκλειδώνουν γυρνώντας την "πεταλούδα"
4. Σταθερές, με μαύρο καπάκι που δεν γράφει τίποτα, απλά ένα καπάκι βιδωμένο στον τροχό και κουμπωμένο στο ημιαξόνιο. Κάνουν τα ημιαξόνια και τα υπόλοιπα να γυρνάνε συνέχεια μαζί με τους τροχούς, βαραίνουν το τιμόνι, αλλά βάζεις 4Χ4 όποτε σου καπνίσει...
Όσον αφορά το κιβώτιο, δεν έχω καμμία, μα καμμία, ιδέα :roll: :roll: :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 11 Απρ 2005, 23:15

Ως τέως βιταρακιας δεν έχω καλά νέα φίλε για τον θόρυβο που ακούς !
Είναι δυστυχώς από τις αυτόματες πλήμνες που είναι διαλυμένες και εχουν μασήσει τα φριούλια τους και αυτό έγινε γιατι κάποιος έβαλε 4Η ή 4L και όταν το έβγαλε δεν έκανε λίγο όπισθεν να ξεμπλοκάρουν τελείως (δεν το παθαίνει πάντα αλλά κάποιες φορές δεν ξεμπλοκάρουν αυτόματα και θέλει οπωσδήποτε όπισθεν)και κάνοντας κάποια χιλιόμετρα έτσι τις διέλυσε κυριολεκτικά και τωρα δεν μπορούν να μπλοκάρουν ή μισομπλοκάρουν γιατι τα φριούλια είναι χωρίς ή με φαγωμένα δόντια!
Εύχομαι να κάνω λάθος αλλά δυστυχώς όπως το περιγράφεις αυτό πρέπει κατά 99.9% να είναι!
Πριν από 2,5 χρόνια που ηξερα κάνανε 75000 δρχ η μια!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό vaggos » 12 Απρ 2005, 12:58

Και οι δύο είχατε απόλυτο δίκιο. Xondros ευχαριστώ και για το καλωσόρισμα. Ευτυχώς μου την άλλαξαν από την έκθεση που το αγόρασα. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν η κάθε μία 410 ευρώ. Ελπίζω και η άλλη να μην έχει πρόβλημα. Πάντως εγώ είχα ρωτήσει και ήξερα πως να ξεμπλοκάρω το 4Χ4. Ισως το είχαν αγοράσει έτσι.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 12 Απρ 2005, 20:42

michailbm έγραψε:Ως τέως βιταρακιας δεν έχω καλά νέα φίλε για τον θόρυβο που ακούς !
Είναι δυστυχώς από τις αυτόματες πλήμνες που είναι διαλυμένες και εχουν μασήσει τα φριούλια τους και αυτό έγινε γιατι κάποιος έβαλε 4Η ή 4L και όταν το έβγαλε δεν έκανε λίγο όπισθεν να ξεμπλοκάρουν τελείως (δεν το παθαίνει πάντα αλλά κάποιες φορές δεν ξεμπλοκάρουν αυτόματα και θέλει οπωσδήποτε όπισθεν)και κάνοντας κάποια χιλιόμετρα έτσι τις διέλυσε κυριολεκτικά και τωρα δεν μπορούν να μπλοκάρουν ή μισομπλοκάρουν γιατι τα φριούλια είναι χωρίς ή με φαγωμένα δόντια!
Εύχομαι να κάνω λάθος αλλά δυστυχώς όπως το περιγράφεις αυτό πρέπει κατά 99.9% να είναι!
Πριν από 2,5 χρόνια που ηξερα κάνανε 75000 δρχ η μια!

Τί φοβερή τεχνολογία είναι αυτή!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Σκέτη επιστημονική φαντασία!!!!!!!
Είχα ακούσει πως παλιότερα χρειαζόταν και αναποδογύρισμα, αλλά απ' ότι διαβάζω το εξέλιξαν!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Απορία: Το καζανάκι πότε θέλει τράβηγμα; Πρίν ή μετά την εμπλοκή;;;;;;;
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Απρ 2005, 13:51

Το 1988 που παρουσιάστηκε το Vitara, οι αυτόματες πλύμνες ήταν διαστημική τεχνολογία για τα Pajero τηε εποχής :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Όσο για τα υπόλοιπα υδραυλικά συστήματα που αναφέρεις, άμα μάθω ότι ταιριάζουν τα ημιαξονάκια του Pinin στο Vitara, θα σταματήσεις να κοιμάσαι τα βράδυα :D :D :D :D
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό TLG » 13 Απρ 2005, 14:28

xontros έγραψε:Όσο για τα υπόλοιπα υδραυλικά συστήματα που αναφέρεις, άμα μάθω ότι ταιριάζουν τα ημιαξονάκια του Pinin στο Vitara, θα σταματήσεις να κοιμάσαι τα βράδυα :D :D :D :D


:lol: :lol: Γιατι ...νομιζεις οτι κοιμάται?? Εχει αυπνιες και αντι για προβατακια μετράει ποσες φορες τα Vitara εχουν ξεκολλησει το pipinaki του :lol: :lol: :lol: :D :D \:D/
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 13 Απρ 2005, 18:00

xontros έγραψε:Το 1988 που παρουσιάστηκε το Vitara, οι αυτόματες πλύμνες ήταν διαστημική τεχνολογία για τα Pajero τηε εποχής :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Όσο για τα υπόλοιπα υδραυλικά συστήματα που αναφέρεις, άμα μάθω ότι ταιριάζουν τα ημιαξονάκια του Pinin στο Vitara, θα σταματήσεις να κοιμάσαι τα βράδυα :D :D :D :D

Σίγουρα για τις πλύμνες γιατί από τότε τα Παχέρο είχαν εμπρός διαφορικό ελεύθερου τροχασμού..... (άν θέλεις επεξήγηση του όρου ζήτα το)
Υδραυλικά συστήματα; μή μπερδεύεις τα καζανάκια και τις μπανιέρες με τα συστήματα παραγωγής και μεταφοράς ισχύος!!!!! Αδικείς τα δεύτερα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 13 Απρ 2005, 18:17

TLG έγραψε:
xontros έγραψε:Όσο για τα υπόλοιπα υδραυλικά συστήματα που αναφέρεις, άμα μάθω ότι ταιριάζουν τα ημιαξονάκια του Pinin στο Vitara, θα σταματήσεις να κοιμάσαι τα βράδυα :D :D :D :D


:lol: :lol: Γιατι ...νομιζεις οτι κοιμάται?? Εχει αυπνιες και αντι για προβατακια μετράει ποσες φορες τα Vitara εχουν ξεκολλησει το pipinaki του :lol: :lol: :lol: :D :D \:D/

:love8: :love4: :love3: :love10: κι εγώ σας αγαπάω βρε κουτά, τί νομίζετε;
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 13 Απρ 2005, 19:56

tasos953 έγραψε: :love8: :love4: :love3: :love10: κι εγώ σας αγαπάω βρε κουτά, τί νομίζετε;


:love3: :love4: :love5: Αμοιβαια τα αισθηματα "μωρο μου" ...Αμοιβαια τα αισθηματααααα :love7: :love6: :love3: :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Απρ 2005, 12:13

επ παιδιά το κόκκινο σηματάκι με το χι δεν βλέπω

μα τι αγάπες πια...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες