Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 24 Απρ 2005, 22:11

Αν δεν κάνουν χρήση διαφορετικού εγκεφάλου , κάνουν σίγουρα χρήση διαφορετικής χαρτογράφησης του ( Βλέπε πρόγραμμα για τους γρήγορους :P ) . Τώρα αν συνδυάσεις και το γεγονός ότι σίγουρα έχουν διαφορές στο σύστημα εισαγωγής αέρα , αλλά και στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων αυτό είναι που κάνει τη διαφορά . Ας μην ξεχνάμε πως το κάθε όχημα εξυπηρετεί διαφορετικούς σκοπούς και η κατασκευάστρια εταιρεία προσπαθεί με ένα κινητήρα να τα καλύψει όλα . ( Ignis 1.3 , Jimny 1,3 , Swift 1.3 , Wagon R 1,3 ) .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό samy » 25 Απρ 2005, 00:17

Από μηχανολογικής απόψεως οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι ανεπείδεκτος μαθήσεως αλλά ξαφνικά και χωρίς να μου δώσει σημάδια ποτέ δε μου έμεινε ένα αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας αντίθετα κάποιο πρωί μπήκα σε ένα νέας τεχνολογίας και δε δούλευε τίποτα .Πείτε με παλιομοδίτη αυτός είμαι έστω κι αν δεν ακουμπάω κατσαβίδι το μόνο σίγουρο είναι ότι σε θέματα τετρακίνητων μέχρι στιγμής δε νομίζω ότι όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια μπορούν να με πάνε πιό μακριά απ΄ότι ένα DEFENDER ,NIVA ,SAMURAI αν κάποτε τα καταφέρουν πάλι θα έχω την απορία γιατί έμεινα χωρίς να το καταλάβω άσε που για κάποιους άλλους που πιάνουν και τα χέρια τους το να μείνεις είναι λίγο δύσκολο .
Και να σκεφτείτε ότι τα λέω αυτά μέσω υπολογιστή :P :P :P
ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΕΔΡΟΣ PRAT
κι αυτό μόνο για λίγους φίλους
samy
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 04:59
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 25 Απρ 2005, 01:00

Σε γενικές γραμμές είναι όπως τα λες . Ιδίως με τα καινούργια Ι.Χ. που έχουν ηλεκτρονικά γκάζια , ESP , TOD και άλλες διάφορες τέτοιες ιστορίες έχει ήδη κλάψει κοσμάκης :oops: .Το πρόβλημα είναι ότι τα συστήματα αυτά είναι στα πρώτα τους βήματα και μέχρι να γίνουν τέλεια θα περάσει πολύς καιρός .
Πάντως να ξέρεις ότι οι Γιαπωνέζοι δεν θα έβγαζαν στην αγορά ένα σύστημα χωρίς να είναι δοκιμασμένο και να είναι 100% σίγουροι ότι δουλεύει . Προσωπικά πιστεύω ότι αποσκοπούν στη δημιουργία ενός πιο φιλικού προς το χρήστη προϊόν . Άσε που οι πωλητές της Suzuki δεν θα πρέπει πια να εξηγούν τι κάνει αυτό το μικρό λεβιεδάκι δίπλα από το μεγάλο !! :P . Άσε που μπορεί να γλιτώσει και μερικά Jimnakia από πιθανό κούρεμα γραναζιών που μπορεί να επέλθει μετά από αλόγιστη χρήση του δεύτερου μικρού μοχλού :P .
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Troll » 25 Απρ 2005, 12:24

Πιστευω οτι η SUZUKI αυτο ακριβως ειχε στο μυαλο της οταν κατηργησε το βοηθητικο μοχλο.
Τωρα με τα κουμπακια, και βλακας να εισαι και να θες να βαλεις αργα στην εθνικη με 90 χλμ/ωρα, οσο και να προσπαθεις πατωντας το κουμπι, απλα δεν θα μπουνε.
Ειναι ενας τροπος ''αυτοπροστασιας'' του αμαξιου!
Εγω σημερα-αυριο παραλαμβανω το καινουριο Τζιμνακι και επι τη ευκαιρια θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις:
1) Στα ποσα χλμ ειναι το στρωσιμο?
2) Ξερει κανεις κανενα καλο συνεργειο της SUZUKI στις περιοχες Γερακα, Παλληνη, Αγ. Παρασκευη?
3) Ξερει κανεις κανενα καλο μαστορα για φιμε μεμβρανες (της 3Μ)?
4) Που μπορω να βρω road books για εκτος δρομου ''περιηγησεις''?
5) Μπορω να εχω οτι αξεσουαρ θελω, χωρις να πληρωσω ουτε σεντ :D ?
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό jimnys » 25 Απρ 2005, 18:43

Troll έγραψε:Πιστευω οτι η SUZUKI αυτο ακριβως ειχε στο μυαλο της οταν κατηργησε το βοηθητικο μοχλο.
Τωρα με τα κουμπακια, και βλακας να εισαι και να θες να βαλεις αργα στην εθνικη με 90 χλμ/ωρα, οσο και να προσπαθεις πατωντας το κουμπι, απλα δεν θα μπουνε.
Ειναι ενας τροπος ''αυτοπροστασιας'' του αμαξιου!
Εγω σημερα-αυριο παραλαμβανω το καινουριο Τζιμνακι και επι τη ευκαιρια θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις:
1) Στα ποσα χλμ ειναι το στρωσιμο?
2) Ξερει κανεις κανενα καλο συνεργειο της SUZUKI στις περιοχες Γερακα, Παλληνη, Αγ. Παρασκευη?
3) Ξερει κανεις κανενα καλο μαστορα για φιμε μεμβρανες (της 3Μ)?
4) Που μπορω να βρω road books για εκτος δρομου ''περιηγησεις''?
5) Μπορω να εχω οτι αξεσουαρ θελω, χωρις να πληρωσω ουτε σεντ :D ?


Φίλε troll μιας και σε βλέπω για γείτονα(μένω Παλλήνη) να σε ενημερώσω ότι το Συνεργείο της Personal Best στον Γ'ερακα(παλιά Autoteam) είναι αρκετά καλό.
Επίσης καλά λόγια ακούστηκαν απο φίλο για του Τούντα(και του Ψωφίμιου-που πας με αυτό το όνομα :D :D ) στην Κλεισθένους στο Γέρακα.
Στον Τούντα έχω μια επιφύλαξη μιας και στο προυγούμενο που είχα πάει(Αγ. Παρασκευή) μου έβαλαν τα ομίχλης ανάποδα και φώτιζαν τις κουκουβάγιες στα δέντρα.
Το στρώσιμο πρέπει να είναι στα 5000(θα σου γράφει το prospectus) road book για περιηγήσεις??? θα φτιάξεις μόνος σου :lol: μεμβράνες έχει στην Κηφισσίας την lumar (εξίσου καλές), βάζει ένας φίλος-γνωστος τετρακίνητος αλλά δεν μπένει σε forum-μπορείς να πάρεις όσα αξεσουάρ θέλεις χωρίς να δώσεις φράγκο εαν γραφτείς στην ΤΙΜ :D :D :D :D :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Troll » 25 Απρ 2005, 20:27

5000 χλμ για στρωσιμο!!! :shock: !!! Μου φαινονται παρα πολλα!!!
Εισαι σιγουρος? Στο RAV4 που ειχα 1000 χλμ ηταν αρκετα!!!
Μηπως εννοεις οτι στα 5000 ειναι ο πρωτος ελεγχος?




ΥΓ: Οντως γειτονακια ειμαστε, εγω μενω Γερακα...
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Απρ 2005, 10:34

Στου Τούντα μου είχε πει ένας μηχανικός ότι έχω αυτόματες πλύμνες, ενώ είχα σταθερές, και ούτε καπάκια δεν είχαν...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jimnys » 27 Απρ 2005, 14:56

εμένα μου είχαν πει ότι το low είναι για να τραβάς λεωφορείο μέσα απο χαράδρα, και ρωτώντας εγώ τον πωλητή ......με αυτό(jimny) μου λέει ...μην το βλέπεις έτσι ξέρεις τι δύναμη έχει???? Σπρώχνεις με μίσος τον μοχλό πίσω για να βάλεις τα αργά....(ο ηλίθιος δεν είχε δει το press???? )
Τroll στρώσε το μέχρι την αλλαγή λαδιών, όποτε και άν είναι
είπα 5000 μιας και στο δικό μου ήταν 1000 αλλά παλιό μοτέρ), και μετά άνοιγε τις ταχύτητες ανάποδα απο την 5η πρώτα....
Εγώ έτσι έκανα..
Γέρακα Παλλήνη και σία έχει αρκετά τζιπάκια...χμμμμμμ
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Troll » 05 Μάιος 2005, 12:27

Τroll στρώσε το μέχρι την αλλαγή λαδιών, όποτε και άν είναι
είπα 5000 μιας και στο δικό μου ήταν 1000 αλλά παλιό μοτέρ), και μετά άνοιγε τις ταχύτητες ανάποδα απο την 5η πρώτα....


Υπαρχει καποια διαφορα απ' το να ανοιγω τις ταχυτητες κανονικα? Τι εννοεις να τις ανοιγω αναποδα? Οταν φτασω 5η να την ανοιξω και μετα να κατεβαζω 4η, 3η, κτλ? Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβα....
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό jimnys » 05 Μάιος 2005, 16:58

Ανοίγεις πρώτα την 5η πάνω απο τις 3500 για καμιά εβδομάδα(4-5 φορές) μετά 4η( και 5η ενοείτε) για το ιδιο χρονικό διάστημα, μετά 3η(4η και 5η ενοούνται),2α(3η,4η,5η ενοούνται )και τελευταία την πρώτη.....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Troll » 06 Μάιος 2005, 20:57

Ποια η διαφορα? Κερδιζω κατι οσον αφορα την ζωη του κινητηρα?
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 06 Μάιος 2005, 23:32

Φίλε Troll , το θέμα στρωσίματος είναι μεγάλο και μακρύ . Όταν παίρνεις ένα καινούργιο όχημα τα πάντα πάνω του θέλουν στρώσιμο . Από της αναρτήσεις και τα φρένα του μέχρι το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα μετάδοσης του . Εφαρμόζοντας παρεμφερή και όχι ακριβώς τον ίδιο τρόπο που λεει ο φίλος Jimnys , το προηγούμενο όχημα μου το πούλησα με 175000 χιλιόμετρα και δούλευε άψογα . Τα μόνα που είχα αλλάξει εκτός από τα λάδια , ήταν ένας δίσκος στα 100000 χιλιόμετρα προληπτικά , τακάκια και αμορτισέρ μια φορά . Από την άλλη σε ένα δύσμοιρο αμερικάνικο τετρακίνητο που δεν είχα τόση υπομονή μαζί του , μέχρι τα 35000 χιλιόμετρα είχε χρειαστεί να αλλάξουμε δυο φορές σταυρό και αρκετά αλλά πραγματάκια μικρότερης αξίας . Τα πάντα είναι δικιά σου επιλογή αφού σκεφτείς πόσο καιρό θα έχεις στη διάθεση σου το αμάξι και πόσα έξοδα θες να έχεις στο χρονικό διάστημα αυτό . Ότι και να διαλέξεις να είναι καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς !!!! :P Θα αποφύγω να σου πω ότι το αμάξι είναι σαν τη γυναίκα στην αρχή θεόστενο και με τον καιρό και τη χρήση ανοίγει !!!
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Troll » 07 Μάιος 2005, 23:09

Φιλε μπριζολα,
σιγουρα το στρωσιμο κανει μεγαλο καλο στη μηχανη (και οχι μονο). Απλα δεν καταλαβα το αντιστροφο ανοιγμα των ταχυτητων που λεει ο φιλος jimnys. Ειναι καλυτερο απ' το κανονικο ανοιγμα?


υγ. Το αμαξι και τη γυναικα δεν τη δανειζεις....
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό Troll » 07 Μάιος 2005, 23:15

Και ακομα μια ερωτηση....
Σε εκτος δρομου (νορμαλ) καταστασεις ειναι αληθεια οτι το αυτοματο ειναι καλυτερο απ' το χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων?
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 09 Μάιος 2005, 07:27

Κατά την άποψη μου σκοπός του ανάποδου ανοίγματος των ταχυτήτων είναι 1) το γεγονός ότι άλλο ζόρι τραβάει το μοτέρ με την πρώτη και άλλο με την πέμπτη και 2) να δεχθεί ομοιόμορφα και πιο ομαλά την δύναμη στα κινούμενα μέρη . Για το αν είναι καλύτερο το αυτόματο κιβώτιο από το χειροκίνητο , αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα , και πάντα σε συνάρτηση με τις ικανότητες του οδηγού , αλλά και τα βοηθήματα που μπορεί να διαθέτει το κάθε όχημα . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες