Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο Jimny

Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό japetus » 04 Απρ 2005, 18:51

Μόλις είδα στι tv και τη διαφήμιση για το νεο τζιμνι, άρα όντως ήρθε και στην Ελλάδα Κουμπι στο ταμπλώ για επιλογή τετρακίνησης, νέο εσωτερικό, ραδιοσιντι με 20gb χωρο για mp3.. κινητήρας vvti 85hp. Από έξω όμως τίποτα; Κάτι άλλο που γνωρίζετε;
japetus
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 01 Οκτ 2004, 09:01

Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό IKE » 04 Απρ 2005, 19:09

Στο φόρουμ του jimnyclub έχουμε γράψει κατεβατά ολόκληρα :P

Το 20gb mp3 player λογικά θα είναι κάποιο φορητό της samsung, άσχετο με το ηχοσύστημα (που είναι ενα τρισάθλιο ίδιο με του GV)

Δες και το ανάλογο τόπικ για το αυτοκίνητο:

http://www.jimnyclub.gr/forum/viewtopic ... 96&start=0
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Απρ 2005, 23:45

IKE έγραψε:Στο φόρουμ του jimnyclub έχουμε γράψει κατεβατά ολόκληρα :P

Το 20gb mp3 player λογικά θα είναι κάποιο φορητό της samsung, άσχετο με το ηχοσύστημα (που είναι ενα τρισάθλιο ίδιο με του GV)



Γιατι ειναι τρισαθλιο ???
Εγω στο δικο μου GV το ακουω μια χαρα ..... :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Απρ 2005, 00:37

Αν σκεφτείς πως το χρεώνουνε 300 ευρώ είναι τρισάθλιο, ειδάλλως μια χαρά είναι :)

Σχετικά με το κόστος του αναφερόμουνα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 10:54

κουμπί. ταμπλώ, επιλογή τετρακίνησης...αυτό δεν μου αρέσει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Απρ 2005, 11:41

Ηλεκτρονική ανάφλεξη, ψεκασμός, σερβόφρενα, φώτα αλογόνου, δισκόφρενα, συχρονιζέ ταχύτητες, υδραυλικό τιμόνι...

Αυτά δεν μου αρέσουν και εμένα, πίσω στη σπηλιά!
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 12:23

υπερβολικέ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Απρ 2005, 12:31

IKE έγραψε:Αν σκεφτείς πως το χρεώνουνε 300 ευρώ είναι τρισάθλιο, ειδάλλως μια χαρά είναι :)

Σχετικά με το κόστος του αναφερόμουνα.



Ok..pao paso :wink:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 05 Απρ 2005, 13:39

Γεια χαρα σε ολους.
Μαλλον οτι και να κανουμε εμεις οι λατρεις της επιλεκτικης με δευτερο λεβιε,τετρακινησης,δεν θα γλυτωσουμε το ηλεκτρονικό τσουναμι που ερχεται σε ολα γυρω μας.
Μπορει να ειναι καλυτερα απο θεμα ανεσης,αλλα αν χαλασει κατι απο αυτα......τι γινεται ?
Το οτι θα φιαχνεται σιγουρα αλλα ποσο θα κοστισει ?

Ας περιμένουμε να δουμε τι θα γινει,διοτι και στο νεο GV μαλλον το ιδιο συστημα θα βαλουνε,αρα κραταω αυτο που εχω οσο μπορω μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο ! :roll: :roll:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Απρ 2005, 13:45

Aν χαλάσει ο χειροκίνητος μηχανισμός τι γίνεται? και πόσο κοστίζει να απισκευαστεί?

Τα ηλεκτρονικά δεν είναι ΕΚ ΠΡΟΙΜΪΟΥ πιο αναξιόπιστα, κάθε άλλο.

Το συγκεκριμένο μπορεί να είναι πιο αξιόπιστο, μπορεί και όχι αλλα πριν δούμε πως δουλευει και αν δημιουργεί πρόβλημα στην πράξη ας μην το κράζουμε.

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός στα αυτοκίνητα έχει δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα απο τα καρμπυρατέρ? Δεν νομίζω.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό niva13 » 05 Απρ 2005, 13:47

ΠΑΝΤΟΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΙΘΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΕΛΑΙ .ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟ? ΓΕΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 05 Απρ 2005, 13:55

Ναι συμφωνω οτι η τεχνολογια σε αρκετα πραγματα δεν εβλαψε αλλα αντιθετως βοηθησε πολυ.
Ομως για τα εν λογω κουμπια της επιλεκτικης τετρακινησης εμεις οι λιγο παλιομοδιτες κραταμε μια επιφυλαξη η αν θελετε πεστε την ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ παραδοχης οτι κατι αλλαζει ολοκληρωτικα !!!!!!!!!!!
Ποι θα ειναι αραγε το επομενο βημα του εκσυχρονισμου ????
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ.
:smilecolros:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 05 Απρ 2005, 13:59

Α !!! μια και ειμαι ακομα εδω για ριχτε μια ματια σε αυτη τη διευθυνση,δεν λεει πολλα αλλα ειναι ακομα στην αρχη.
μπειτε στο μερος που λεγεται garage.

www.suzuki-forums.com
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Re: Νεο Jimny

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Απρ 2005, 14:14

niva13 έγραψε:ΠΑΝΤΟΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΙΘΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΕΛΑΙ .ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟ? ΓΕΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ


Να μαντέψω πως εσύ όταν θες να βάλεις τετρακίνηση κατεβαίνεις κάτω, λύνεις το κιβώτιο και το transfer εμπλέκεις τα κομπλέρ με το χέρι, τα ξαναβιδώνεις όλα στη θέση σου και συνεχίζεις, σωστά?

Πέρα απο την πλάκα η ερώτησή σου θα πρέπει να ήταν τί είναι πιο αξιόπιστο, το ηλεκτρομηχανικό σύστημα με τα κουμπάκια ή το μηχανικό με το λεβιέ?

Η απάντηση είναι:

Εξαρτάται απο το σχεδιασμό και την υλοποίηση.

Ενα παράδειγμα:

Το Airbus A320 ήταν το πρώτο πολιτικό αεροπλάνο με Fly By wire, μέχρι τότε οι εντολές απο τα πηδάλια μεταφέρονταν με μηχανικούς/υδραυλικούς μηχανισμούς στις επιφάνειες ελέγχου, με το fbw τα πηδάλια κινούν ποτενσιόμετρα που με τη σειρά τους δίνουν εντολές σε σερβοκινητήρες να κινήσουν τις επιφάνειες ελέγχου.

Μαντέψτε ποιο απο τα δύο συστήματα είναι πιο αξιόπιστο ;)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό JATH » 05 Απρ 2005, 15:01

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ Η SUZUKI ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΦΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.
ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ VITARA ΑΝ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΜΕ ΚΑΤΩ ΝΑ ΚΟΜΠΛΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ GRAND VITARA ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 100 ΧΙΛ
ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ???

ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΘΕ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΙ Η SUZUKI ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ
ΑUTOCAR ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ GRAND VITARA ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΝ ΜΕ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΙ ΘΑ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ 50/50 ΚΑΙ ΑΡΓΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 90 επισκέπτες