Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

*** TOY JIMNY TA ΨΗΛΩ....ΚΑΜΩΜΑΤΑ....!!! ***

*** TOY JIMNY TA ΨΗΛΩ....ΚΑΜΩΜΑΤΑ....!!! ***

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 31 Ιούλ 2003, 14:18

:?: ΚΑΤΟΧΟΣ JΙΜΝΥ, ΨΗΛΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΕΤ ΤΗΣ OLDMAN EMU (+4CM), ΛΑΣΤΙΧΑ BFGOODRICH M/T 215/75/15 (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 10.000).
ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΟΜΟ ΦΡΕΝΟ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ. ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ) ΤΟ JIMNY ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΙΚΗ ΤΑΣΗ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΔΕΞΙΑ KAI ΓΕΝΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΛΟΥΡΙΔΑΣ.....!!!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΤΟΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 80ΧΛΜ, ΚΟΙΝΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΜΕ......ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ...ΑΛΛΑ : ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΕ (ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΩΣ ΛΥΣΗ !) , ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ (ΜΕ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ) ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΕΓΙΝΕ, ΣΕ ΦΡΕΝΑΡΤΖΙΔΕΣ ΠΗΓΑ ΑΛΛΑ Ο ΜΕΝ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΕΝΩ ΜΠΡΟΣΤΑ (ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ) ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΚ. ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΖΑΝΤΩΝ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ.......
ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ....????
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ...???

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΟΑΚ

8) HAPPY SUMMER VACATION TO ALL ..... 8)
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Ιούλ 2003, 15:57

Πήγα σε γείτονα φρενά το Vitara μου για έλεγχο, του παραπονέθηκα για πολύ μαλακό πεντάλ, και άνοιξε τα ταμπούρα πίσω και τα ρύθμισε από ένα ρεγουλατόρο που έχουν εσωτερικά έτσι ώστε οι σιαγόνες να είναι όσο πιό ανοιχτές γίνεται χωρίς να βρίσκουν. Έτσι το πεντάλ έχασε τη αρχική νεκρή διαδρομή που είχε χωρίς το αυτοκίνητο να φρενάρει πιο πολύ πίσω, και γι'αυτό υποθέτω πως ο κατανεμητής μοιράζει μπροστά-πίσω και όχι χωριστά σε κάθε τροχό. Ίσως έτσι να ρυθμίζονται και οι δικές σου και να ησυχάσεις, αν δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα.
Μου είπε και μια ιστορία ότι το ψήλωμα επηρρεάζει τον κατανεμητή, αλλά δεν μπόρεσε να μου εξηγήσει γιατί, και μου φάνηκε πολύ τραβηγμένο...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 31 Ιούλ 2003, 16:00

Πάντα ο κατανεμητής "μετρά" το ύψος πίσω για να κόβει φρένα όταν το αυτοκίνητο βυθίζεται εμπρός. Αυτό για να μην μπλοκάρει πίσω και γυρνά.

Αρα όταν το σηκώνουμε "διαβάζει" μία τέτοια κατάσταση και μειώνει το φρενάρισμα πίσω. Θέλει πάντα ρύθμιση μετά.
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Ιούλ 2003, 16:09

Ευχαριστώ για την απάντηση. Αφου όμως μπορεί να μετράει το ύψος δυναμικά στο φρενάρισμα, γιατί χρειάζεται ρύθμιση μετά το ψήλωμα?
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 01 Αύγ 2003, 11:32

Tetrakinisi WROTE:
--------------------------------------------------------------------------------
Πάντα ο κατανεμητής "μετρά" το ύψος πίσω για να κόβει φρένα όταν το αυτοκίνητο βυθίζεται εμπρός. Αυτό για να μην μπλοκάρει πίσω και γυρνά.

Αρα όταν το σηκώνουμε "διαβάζει" μία τέτοια κατάσταση και μειώνει το φρενάρισμα πίσω. Θέλει πάντα ρύθμιση μετά.
--------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟ ΨΗΛΩΜΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ.....ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΙΑΓΟΝΕΣ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ (ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ...!!).
ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ "ΣΩΣΤΑ" ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΙΣΩ,ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ (ΠΡΩΤΑ Ο ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΑΣΗ ΝΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΔΕΞΙΑ.....!!!
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Αύγ 2003, 14:14

NIOAK έγραψε:
Tetrakinisi WROTE:
--------------------------------------------------------------------------------
Πάντα ο κατανεμητής "μετρά" το ύψος πίσω για να κόβει φρένα όταν το αυτοκίνητο βυθίζεται εμπρός. Αυτό για να μην μπλοκάρει πίσω και γυρνά.

Αρα όταν το σηκώνουμε "διαβάζει" μία τέτοια κατάσταση και μειώνει το φρενάρισμα πίσω. Θέλει πάντα ρύθμιση μετά.
--------------------------------------------------------------------------------------

ΤΟ ΨΗΛΩΜΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ.....ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΙΑΓΟΝΕΣ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ (ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ...!!).
ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ "ΣΩΣΤΑ" ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΙΣΩ,ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΑ (ΠΡΩΤΑ Ο ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΑΣΗ ΝΑ ΓΥΡΝΑΕΙ ΔΕΞΙΑ.....!!!


Στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα, ο κατανεμητής είναι τύπου «αδρανείας» με μπαλάκι - ελατήριο. Η αρχή λειτουργίας του βασίζεται (γενικά) στο ότι, όσο περισσότερη πίεση ασκούμε στα φρένα και άρα έχουμε μεγαλύτερη μετατόπιση και κλίση του οχήματος εμπρός, το "μπαλάκι" πιέζει και μειώνει την πίεση στους πίσω τροχούς. Στην περίπτωση που θέλουμε να αλλάζουμε την συμπεριφορά χωρίς να αλλάξουμε κατανεμητή, αυτό διορθώνεται αλλάζοντας την κλίση που έχει ο κατανεμητής σε σχέση με την εγκάρσια του οχήματος.

Τώρα σχετικά με το μπλοκάρισμα, δεν είναι απαραίτητα υπεύθυνος μόνο ο κατανεμητής. Έλεγξες / άλλαξες τα πίσω μαρκούτσια; Μήπως έχεις χτυπήσει ελαφρά κάπου το σωληνάκι του φρένου με αποτέλεσμα την μειωμένη παροχή του;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 01 Αύγ 2003, 17:19

Μπορεί ο κατανεμητής να επηρεάζει (δεν ξέρω το πόσο,εγώ δεν είχα πρόβλημα) αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζει οτι θα έκανε τόσο πρόβλημα.
Η γνώμη μου είναι να ελεγχθούν τα σωληνάκια οπως είπε και ο superspy.Συνήθως στα κιτ ανύψωσης δίδονται εχτρα σωληνάκια φρένων.
Δεν γνωρίζω αν το κιτ της Ο.Μ.Ε περιλαμβάνει τέτοια για το συγκεκριμένο σήκωμα.Αν είχε ,ελπίζω να μπήκαν και αν μπήκαν,να μπήκαν σωστά.
Αν δεν είχε σωληνάκια ,τότε ισως κάποιο απο τα υπάρχοντα με το σήκωμα να τα έχει ψιλοπαίξει κάπως (μάγκωμα,τσάκισμα).Πιστεύω οτι κάπου εκει βρίσκεται το πρόβλημα.Συνεχίζω βέβαια να το επεξεργάζομαι..... :roll:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Re: *** TOY JIMNY TA ΨΗΛΩ....ΚΑΜΩΜΑΤΑ....!!! ***

Δημοσίευσηαπό gc » 11 Αύγ 2003, 13:13

NIOAK έγραψε::?: ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ....????
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ...???


Φιλε ΝΙΟΑΚ,

Εχω το ιδιο προβλημα σε ενα Pajero του '90 που δεν εχει λυθει.
Σε φρεναρισμα με μπλοκαρισμα πρωτα των πισω τροχών, φευγει δεξια το πισω μερος.

Ρωτωντας το μηχανικο, μου απαντησε με την εξης ερωτηση: "Το κανει το πρωι ή ολη μερα?". Βλεποντας την εκπληξη μου μου εξηγησε οτι μπορει το πρωι τα ταμπουρα να ειναι "φουσκωμένα" απο την βραδυνή υγρασια.
Στο αναφερω σαν μια ιδεα. Αν οντως το κανει μονο πρωι τοτε μπορει να θεωρηθει "φυσιολογικο"....( :shock: )

Επειδη το αυτοκινητο δεν το χρησιμοποιω καθημερινα στην πολη δε μπορω να πω οτι εχω κανει επισταμενες δοκιμες για το αν μου το κανει ολη μερα.
Άβαταρ μέλους
gc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2003, 13:30

Δημοσίευσηαπό jimnys » 18 Αύγ 2003, 11:01

Εκεί που το ψήλωσες τι σου λένε??
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 20 Αύγ 2003, 10:49

jimnys Δημοσιεύθηκε: 18 Αύγ 2003 01:01 pm Θέμα δημοσίευσης:
Εκεί που το ψήλωσες τι σου λένε??


ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΨΗΛΩΣΑ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ "ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ" ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ......ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΨΗΛΩΣΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ (ΚΑΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑ ,ΚΑΤΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ). ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ, ΠΙΣΤΕΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΦΡΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ (ΕΛΠΙΖΩ) ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.!!!!
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 20 Αύγ 2003, 11:09

χωρις να εχω ιδιεταιρη γνωση στα φρενα αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι ισως μετα το ψηλωμα, λογο οτι το κεντρο βαρους του αυτοκινητου ανεβηκε πιο ψηλα με αποτελεσμα οταν φρεναρεις αποτομα το βαρος του αυτοκινητου να πεφτει με πιο πολυ δυναμη στους μπροστα τροχους με αποτελεσμα οι πισω τροχοι να εχουν τη ταση να συκωθουν απο το εδαφος ισα ισα για να μπλοκαρουν οι πισω τροχοι. εχεις βαλει πιο σκληρα αμορτισερ
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 20 Αύγ 2003, 12:16

m38a1 :
χωρις να εχω ιδιεταιρη γνωση στα φρενα αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι ισως μετα το ψηλωμα, λογο οτι το κεντρο βαρους του αυτοκινητου ανεβηκε πιο ψηλα με αποτελεσμα οταν φρεναρεις αποτομα το βαρος του αυτοκινητου να πεφτει με πιο πολυ δυναμη στους μπροστα τροχους με αποτελεσμα οι πισω τροχοι να εχουν τη ταση να συκωθουν απο το εδαφος ισα ισα για να μπλοκαρουν οι πισω τροχοι. εχεις βαλει πιο σκληρα αμορτισερ


ΑΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΨΗΛΩΜΑ (ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΗΣ OLDMAN EMU ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΑ), ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ...????
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 20 Αύγ 2003, 12:28

τωρα τι να σου πω ειπα δεν εχω ιδεα απο φρενα μια αποψη ηταν. μηπως ομως αυτους τους εξι μηνες δε χρειαστηκε να κανεις καποιο αποτομο φρεναρισμα οταν ησουν πανω απο 80 χιλιομετρα και δεν ηταν αισθητο. γιατι τα μαρκουτσια εμενα μου φενονται λιγο απιθανο να τσακισουν οταν ενα αυτοκινητο ψηλωνει, ισα ισα που θα επρεπε να τεντωνουν και να σπασουν και ετσι δε θα φρεναραν καθολου οχι δε θα φρεναραν σωστα. Εγω αυτο που παντως να προτεινω ειναι ενας σωστος φρενας και οχι φιλαρακια γνωστοι κλπ
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό NIOAK » 27 Αύγ 2003, 11:04

Του Jimny τα "ψηλω-καμώματα" αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς αφού ευτύχισε να πέσει χέρια ΣΩΣΤΟΥ (από όλες τις απόψεις) και "ΨΕΙΡΑ" φρεναρτζή (αφού αποκλείστηκαν άλλες πιθανές μηχανικές αιτίες) ο οποίος εντόπισε την αιτία στο μηχανισμό (τρομπάκι εμβόλου) της δεξιάς δαγκάνας.
Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν στην ενότητα αυτή
Καλές χειμερινές εξορμήσεις.....
NIOAK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 24 Ιαν 2003, 10:01
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

προβλήματα συμπεριφοράς jimny

Δημοσίευσηαπό panjo » 30 Αύγ 2003, 13:36

Δύο οι πιθανότητες,
1η το σωληνάκι φρένων όπως εντόπισε ο superspy
2η το κιτ ανάρτησης (ΟΜΕ) το οποίο ΔΕΝ έχει μεγαλύτρα ελατήρια και μακρύτερα αμορτισερ αλλά τα ελατήρια είναι πιό σφιχτά με αποτέλεσμα το +3 cm. Πιθανόν η αλλαγή συμπεριφοράς των πίσω φρένων να οφείλεται στη αρχικά σκληρή σούστα και στο μαλακό αμορτισέρ.... ΔΗΛΑΔΗ Προσαρμόσου.

Κάτι συμπληρωματικό περί ζυγοστάθμισης jimny...
Το παίξιμο τιμονιού μεταξύ 60-80 χλμ/ω έχει παρουσιαστεί σε πολλά jimny και τελικά καταλήξαμε με την παρέα ότι δεν οφείλεται στη ζυγοστάθμιση, ούτε στην ευθυγράμιση αλλά ούτε και στο ελαστικό. Είναι τα σινεμπλόκ τα οποία (4 σε αριθμό εμπρός) μάλλον λόγω καιρού αυξάνουν τα μπόσκα τους. Απο εκεί παρουσιάζεται το πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Υπομονή και μετά απο 2-3 χρόνια αλλαγή.
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron