σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας, αλλα θελω και γω να ξεκαθαρισω ορισμενα ακομα για μενα.....
η οδηγηση που κανω ειναι ακρως συνετη και χωρις κολπα και "τρελά" στην ασφαλτο της εθνικης ας πουμε.
το χωμα και γενικοτερα οτι συνεπαγετε απο αυτο, το γουσταρω παρα πολυ.
τωρα, εφοσον ειπατε οτι δεν εχει μαλλον αλλαξει κατι απο το 2001 μεχρι και 2003 στο grand vitara, λογικα λοιπον θα κανει και αυτο μου αρεσει πολυ μπορω να πω.
οσο αφορα αγωνες και κλπ, δεν συμμετεχω αλλα ουτε και εχω σκοπο τετοιο. απλα το γουσταρω για μενα και για να εχω το κατι παραπανω εκει που πιθανον να το χρειαστω.
μου αρεσουν τα δυσκολα αλλα σε επιπεδο "παρειστικο" και οχι σε φαση αγωνα κλπ.
τωρα τα κλανκ-κλουνκ και λοιπα, δεν με πειραζουν καθοτι ειμαι γενικοτερα οπως ειπα συνετος οσο αφορα το αμαξι/οδηγηση και υπομονετικος επισης, για να μπω στην διαδικασια και να το "μαθω" καλυτερα.
τωρα για το ARB μπορει να ειναι η καλυτερη λυση για πολυ κοσμο, απλα εγω δεν μπαινω στην διαδικασια tou ARB λογω κοστους,πολυπλοκοτητας και λογω αξιοπιστιας οπως ειπατε και πριν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑ
θελω κατι καλο, δουλεμενο ηδη, αξιοπιστο,οικονομικο και γενικοτερα ευκολο στα πιο πολλα σημεια του και ας κανει κλανκ-κλανκ, δε με νοιαζει.
το αυτοκινητο κινειτε απο ασφαλτο εθνικης μεχρι και οπου μπορει να παει εκτος δρομου(ορισμενες φορες το παρακανω λιγακι)!
για το LSD (δισκακια) νομιζω οτι μετα απο καποιο χρονικο διαστημα θα θελει την αναλογη αλλαγη/περιποιηση τους, σωστα? αλλη διαδικασια αυτη....παραγγελνε δισκακια, ξεβιδωνε, αλλαζε .....κλπ
καθως και οτι δεν σε κραταει στα κρεμασματα τροχων, απο οτι εχω διαβασει γενικοτερα.
αληθεια ποια ειναι η συντηρηση του LOCK-RIGHT?? και σε τι διαστηματα, αν χρειαζετε αυτη??
και επι την ευκαιρια.....απο ημιαξονια εχουμε προβληματα με αυτο το μπλοκε?? υπαρχει κατι εργοστασιακο στον αξονα που να χρειαζετε βελτιωση ή και γω δεν ξερω τι αλλο?? τα κομπλερ υπαρχει περιπτωση να χουν προβλημα αν ειναι τα εργοστασιακα, ας πουμε?
μετα απο τα παραπανω, νομιζετε οτι θα μου ταιριαζει το LOCK-RIGHT
ευχαριστω και παλι!