Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 06 Ιούλ 2006, 08:24

alfakias έγραψε:Δεν χρειάζεται πολή φασαρία για να μπει οποιοσδήποτε συναγερμός στο τουτου μας,απλά πρέπει ο μάστορης να ξέρει τι του γίνεται.Προσωπικά εμπιστευομαι απόλυτα τον Γίώργο Κούτρα(Ταυγέτου 25-Γαλάτσι τηλ.2102011472)
Μου τοποθέτησε ένα μοντέλο της ELSER απλά και γρήγορα χωρίς έξτρα χειριστήριο,όλα δουλεύουν με το kyeless entry.


Όσον αφορά το συναγερμό για το GV εγώ θα πρότεινα έναν Ιταλικής προέλευσης που ορισμένοι μάλιστα έχουν και ισόβια εγγύηση που αυτό αποδεικνύει την ποιότητά του. Όσον αφορά την ELSER είναι καλό να ξέρετε ότι η εταιρεία στην Ιταλία έχει κλείσει εδώ και χρόνια αλλά ο εδώ αντιπρόσωπος ξεκίνησε και φέρνει μόνος του από την ΚΙΝΑ διάφορα μοντέλα που τα βαφτίζει ELSER στην Ελληνική αγορά!!!

Προσωπικά και μετά από αρκετή σκέψη εγώ έβαλα GEMEL με ξεχωριστά χειριστήρια και αυτό γιατί πρέπει να ξέρετε ότι τα κλειδιά των κατασκευαστών αυτοκινήτου ούτε κυλειόμενο κωδικό έχουν και είναι πολύ εύκολα στην αντιγραφή τους.

Όσον αφορά το σημείο τοποθέτησης, αυτό που γνωρίζω είναι ότι τα ειδικά καταστήματα που πουλούν συναγερμούς κάνουν σίγουρα καλύτερη δουλειά από τις αντιπροσωπείες....
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Δημοσίευσηαπό manos77 » 08 Ιούλ 2006, 17:58

Για σας παιδία έχετε κάνει καμία βελτίωση σε GRAND VITARA 06;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 09 Ιούλ 2006, 20:08

manos77 έγραψε:Για σας παιδία έχετε κάνει καμία βελτίωση σε GRAND VITARA 06;

Στου "ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ" στον Πειραιά......
Αναβαθμίζει τα σουβλάκια σε κεμπάπ!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
(όπως και τους "νταβατζήδες" σε επενδυτές και στυλοβάτες της οικονομίας!!!!! ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 10 Ιούλ 2006, 22:47

tasos953 έγραψε:
manos77 έγραψε:Για σας παιδία έχετε κάνει καμία βελτίωση σε GRAND VITARA 06;

Στου "ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ" στον Πειραιά......
Αναβαθμίζει τα σουβλάκια σε κεμπάπ!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
(όπως και τους "νταβατζήδες" σε επενδυτές και στυλοβάτες της οικονομίας!!!!! ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


ΕΙΠΑ κ 'ΓΩ .....!!!!!

:lol: :lol: :lol:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό exterios » 13 Ιούλ 2006, 01:18

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΕΟ GV. TO MANUAL ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ! ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟ ΑΝΑΙΡΕΙ. ΠΧ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ 4H ΣΕ 4HLOOK ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 100 ΧΛΜ, ΕΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΑΝΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΙΜΜΕΝΟΙ , ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ , ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΜΑΖΙ ΚΛΠ
exterios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Ιουν 2006, 01:21

Δημοσίευσηαπό antasp » 13 Ιούλ 2006, 10:15

exterios
Το manual αρχικά μιλά για την μετάβαση από 4H σε 4H Lock. Εκεί πραγματικά μπορεί να γίνει εν κινήσει (αρκεί η ταχύτητα να είναι κάτω από 100km). Το επόμενο επίπεδο είναι η μετάβαση από 4H Lock σε 4L Lock. Εκεί όντως πρέπει να είσαι σταματημένος με τις ρόδες σε ευθεία γραμμή, να πατάς φρένο και συμπλέκτη μαζί και να γυρίζεις τον διακόπτη συνεχόμενα για τουλάχιστον 4 sec (δεν ξέρω αν γράφει αυτό για τον χρόνο - στην πράξη πάντως έτσι γίνεται)
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Αύγ 2006, 22:17

Γιατι η Suzuki προτιμησε να εφοδιασει το μεσαιο διαφορικο με lsd ??
Μηπως ηταν καλυτερα να το ειχε ελευθερο (οπως π.χ το Pinin ) και να εχει τοποθετησει το LSD στο πισω διαφορικο???

Απλα μια σκεψη.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Αύγ 2006, 13:18

TLG έγραψε:Γιατι η Suzuki προτιμησε να εφοδιασει το μεσαιο διαφορικο με lsd ??
Μηπως ηταν καλυτερα να το ειχε ελευθερο (οπως π.χ το Pinin ) και να εχει τοποθετησει το LSD στο πισω διαφορικο???

Απλα μια σκεψη.....

Το Pinin δεν έχει εντελώς ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό, ούτε το 1.8 και βέβαια ούτε το 2.0GDi. Έχει viscous coupling unit (VCU) που μεταφέρει τη ροπή μπροστά-πίσω ανάλογα με τις ανάγκες (όταν χαθεί η πρόσφυση). Παραθέτω και τα σχετικά σχήματα. Το 2.0GDi (αλλά και το παλαιότερο 1.8GDi αν δεν κάνω λάθος) διαθέτει επιπλέον και helical LSD στον πίσω άξονα. Άποψη μου είναι ότι το VCU στο μεσαίο διαφορικό (που έχει και το GV το καινούριο) δεν μπορεί να λείπει, είναι πολύ χρήσιμο και βοηθάει το αμάξι να κινείται ασφαλώς (και γρήγορα) σε ολισθηρές επιφάνειες πάσης φύσεως. Βέβαια αν υπάρχει και LSD πίσω ακόμα καλύτερα καθώς και αυτό βοηθάει παντού, από ολισθηρή άσφαλτο μέχρι σκληρό off-road.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό rastamat » 10 Αύγ 2006, 08:55

Γεια χαρά σε όλους τους φίλους του site.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω - όσοι είστε ήδη κάτοχοι του πεντάθηρου, για την κατανάλωση, γενικά Δηλαδή μέσα στην πόλη σε κίνηση, αυτοκινητόδρομό και φυσικά σε επαρχιακούς χωματόδρομους.

ps. Είμαι σχεδόν έτοιμος να το αγοράσω, μετά από μια αποτυχυμένη προσπάθεια αγοράς του cherokee 2.4 (έγινε τελικά αναστροφή πώλησης)...
Άβαταρ μέλους
rastamat
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Αύγ 2006, 08:51

Δημοσίευσηαπό SniFF^ » 10 Αύγ 2006, 10:40

Παιδια βγηκε το gvitara σε 2.7?
Ετσι λεει στο site εκτος κι αν κανω καποιο λαθος.
Άβαταρ μέλους
SniFF^
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Αύγ 2006, 16:27

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Αύγ 2006, 10:41

rastamat έγραψε:Γεια χαρά σε όλους τους φίλους του site.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω - όσοι είστε ήδη κάτοχοι του πεντάθηρου, για την κατανάλωση, γενικά Δηλαδή μέσα στην πόλη σε κίνηση, αυτοκινητόδρομό και φυσικά σε επαρχιακούς χωματόδρομους.

ps. Είμαι σχεδόν έτοιμος να το αγοράσω, μετά από μια αποτυχυμένη προσπάθεια αγοράς του cherokee 2.4 (έγινε τελικά αναστροφή πώλησης)...


Η καταναλωση -οπως σε ολα τα SUV/4x4 - ειναι λιγο τσιμπημενη ...
Όσον αφορά τον αυτοκινητοδρομο, με ταχυτητες γυρω στα 140 να υπολογιζεις γυρω στα 11,5 λιτρα ....βεβαια αναλογα με το ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου υπαρχουν μεγαλες αποκλισεις στην καταναλωση κ προς τα πανω κ προς τα κατω ,,,,,,


ps. Για λεγε....για λεγε.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Αύγ 2006, 10:42

SniFF^ έγραψε:Παιδια βγηκε το gvitara σε 2.7?
Ετσι λεει στο site εκτος κι αν κανω καποιο λαθος.



Σε ποιο site ?? Στο Ελληνικο ?? Δεν βλεπω κατι τετοιο ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό SniFF^ » 16 Αύγ 2006, 12:29

http://www.suzukiauto.com/sr_06/grand_vitara/specs_and_pricing.php
δες και μονος σου.Ετσι δεν λεει?[/url]
Άβαταρ μέλους
SniFF^
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Αύγ 2006, 16:27

Δημοσίευσηαπό rastamat » 22 Αύγ 2006, 09:12

Οκ σε αυτοκινητόδρομο είναι περίπου 11 η κατανάλωση. Τι γίνεται όμως μέσα στην πόλη ή σε χωματόδρομο με πρώτη και δέυτερη ταχύτητα συνεχώς;
Εκεί περνάει τα 16;


ps Οι κυριοι μου πούλησαν εκθεσιακό αυτοκίνητο για καινούργιο (Δεν αναφέρω τίποτα άλλο εδώ - θα το κάνω σε άλλο thread)
Άβαταρ μέλους
rastamat
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 10 Αύγ 2006, 08:51

Δημοσίευσηαπό TLG » 24 Αύγ 2006, 18:01

Λοιποοον....το G.V εχει κυκλοφορησει και σε εκδοση 2.7 σε αρκετες αγορες απο την πρωτη στιγμη ....


Ως αναφορα τωρα αυτο με το "μεταχειρισμενο για καινουριο " οπωσδηποτε πρεπει να δωσεις μια γενικη εικονα και γιατι οχι κ λεπτομερειες ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 19 επισκέπτες