από mirmidonas » 26 Ιαν 2006, 10:09
Όσον αφορά την κατανάλωση , από ότι έω παρατηρήσει καίει γύρω στα 10-12 lit/100 , με νορμάλ δούλεμα (ταχύτητες γύρω στα 100-120 khm/ώρα)
ενώ από 140-160 , γύρω στα 13 με 14 lit.
Υπενθυμίζω , ότι έχω μόνο 6000 kmh , ο κινητήρας ανοίγει τώρα , και βλέπω διαφορά μέρα , με την ημέρα. Είπαμε δεν ενθουσιάζει ιδιαίτερα , αλλά δεν δείχνει και ότι δεν μπορεί. Αν το δουλεύεις στις 3500 με 4500 στροφές , η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ καλή. Απλά , επειδή είναι ζωντανό και στις πολύ χαμηλές στροφές , 1500-2000 ξεχνιέσαι εκεί , και μετά αργεί φυσικά να επιταχύνει (είναι ακριβή και η βενζίνη) . Έχω παρατηρήσει όμως , ότι όταν φορτώσεις τις ταχύτητες από χαμηλά επιταχύνει πολύ καλά , και έχει λιγότερη κατανάλωση !!
Όσον αφορά την μόνιμη τετρακίνηση , προσφέρει φοβερή πρόσφυση στην άσφαλτο , άμεσα χωρίς την υστέρηση ('εστω και για κλάσματα sec) που έχουν τα άλλα τετρακίνητα , που η τετρακίνησή τους εμπλέκεται αυτόματα αφού πρώτα εμφανιστεί απώλεια πρόσφυσης. Στο δε χώμα χιόνι ή λάσπη , πατάει πολύ καλά κυρίως λόγω κατανομής βάρους και μεγάλου μεταξόνιου , αν βάλεις και τα αργά (μιλάμε για πολύ κοντές σχέσεις καθαρά τζιπίσιες) δεν μασάει τίποτα. Εμένα προσωπικά δεν μου χρειάστηκαν ποτέ , και τις έβαλα μόνο και μόνο για να δω τι παίζετε.
Σαλόνι τεράστιο-ευρύχωρο , χωρίς τριγμούς ακόμα και σε βραχώση δρόμο-σπαστήρι !!
Δεν λέω ότι τα νέα forester και rav δεν μετράνε , και ότι τα ηλεκτονικά καλούδια μας χαλάνε , απλά είναι προσανατολισμένα στην άσφαλτο , και ίσως εκεί να υπερέχουν , αλλά όταν επιλέγεις SUV , κοιτάς αυτό που συνδυάζει στο μέγιστο την συμπεριφορά επιβατικού και 4χ4 ταυτόχρονα.
Έγώ θεωρώ , ότι το GV προσφέρει ακριβώς αυτό , σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τα υπόλοιπα , και για το λόγο αυτό το προτίμησα .
Τώρα άν θέλεις κάτι συγκεκριμένο να σου πω , στην διάθεση σου και των υπολοίπων