Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό Dervis » 25 Ιαν 2006, 10:54

Einai poli oraio file mou kaloriziko!!! :D
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Saga » 26 Ιαν 2006, 04:41

Και ενω προσπαθούμε να πιστεψουμε πως τουλάχιστον
είναι πιο ομορφο απο το νεο Rav(NAI EINAI!!!)
Οι ανακλήσεις συνεχίζονται
" ...Η ανάκληση αφορά στα σετ κοτσαδόρων!!! που εχουν τοποθετηθεί σε 95 οχήματα 1,6&2,0L.... " γράφει το AutoΤρίτη
καλά είναι σοβαροι εκει στο Ρουφ?

Επίσης γράφει για το νεο Rav
α)το σύστημα υποβοηθησης για κατηφόρα /ανηφόρα υπάρχει στη αυτόματη εκδοση
β)152ίπποι αλλα λείπει η "ζωντάνια" του προηγούμενου.Δεν υστερει το GV σημαντικά στα νούμερα επιδόσεων τουλάχιστον αριθμητικά θα έλεγα εγω.
Ισως στην κατανάλωση να υστερει και σίγουρα στον χώρο αποσκευών.
γ)"Ο Θόρυβος είναι αρκετα αισθητός στην καμπίνα!!!-κατι μου θυμίζει-αν και όχι τόσο όπως στο προηγούμενο".Παράξενο ,γιατι συνάφελφο που ρώτησα ,μου είπε πως το Rav ,στα 180? ειναι πολύ ησυχο.
δ)"το όχημα που θα "κοιταχτει στα μάτια" είναι το GV!!!

Πηγα και το είδα στην εκθεση .
Πρώτες εντυπώσεις
Το μαύρο χρώμα δεν εχει χρέωση,στο GV εχει.
Η κεντρική κονσόλα!!,του GV είναι πιο όμορφη.
Μπορείς να το πάρεις μόνος σου για 2 ώρες!!!,το GV για κανά 20λεπτο

Περιμένουμε απο τους φίλους που είναι κατοχοι.πχmirmidonas),να γράψουν πιο αναλυτικές εντυπώσεις!!
Τελευταία επεξεργασία από Saga και 26 Ιαν 2006, 09:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 26 Ιαν 2006, 07:27

Γειά σας!!!
Έχω το 2λιτρο GV , το 5θ το new model. Το έχω από το Σεπτέμβριο , και το έχω βάλει σε λάσπες σε ποτάμια , χιόνια - βουνό , και αρκετά ταξίδια στην εθνική οδό . Το αυ/το με καλύπτει πλήρως , για μέσο οδηγό και οικογενειάρχη . Σε πάει παντού απροβλημάτιστα , στην εθνική ταξιδεύεις άνετα και αθόρυβα μέχρι τα 140-150 khm , στις στροφές μπαίνει σαν επιβατικό , δεν έχει κλισεις , δεν πλέει. Εκτός δρόμου , πρώτα θα κωλόσεις εσύ και μετά αυτό . Πάει εκεί που το βάζεις , χαλαρά και για να χάσει πρέπει να επιμείνεις πολύ , παρόλο που τα λάστιχα είναι ασφάλτινα.
Τό μόνο που θα ήθελα παραπάνω , θα ήταν λίγο περισσότερη ιπποδύναμη , (βλέπε σφιχτός κινητήρας & 1500 κιλά βάρος , το παλιό το rav είναι 1300 κιλ) Κατά τα άλλα , είναι μουράτο , έχει προϊστορία αναγνωρισμένη , σε κάνει να αισθάνεσαι άρχοντας.
Και στο φινάλε ,είναι το μονο original 4χ4 ανάμεσα στα SUV.
Έχουμε και αργά ντέ !!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό takhs » 26 Ιαν 2006, 09:18

καταναλωση ?
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 26 Ιαν 2006, 10:09

Όσον αφορά την κατανάλωση , από ότι έω παρατηρήσει καίει γύρω στα 10-12 lit/100 , με νορμάλ δούλεμα (ταχύτητες γύρω στα 100-120 khm/ώρα)
ενώ από 140-160 , γύρω στα 13 με 14 lit.
Υπενθυμίζω , ότι έχω μόνο 6000 kmh , ο κινητήρας ανοίγει τώρα , και βλέπω διαφορά μέρα , με την ημέρα. Είπαμε δεν ενθουσιάζει ιδιαίτερα , αλλά δεν δείχνει και ότι δεν μπορεί. Αν το δουλεύεις στις 3500 με 4500 στροφές , η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ καλή. Απλά , επειδή είναι ζωντανό και στις πολύ χαμηλές στροφές , 1500-2000 ξεχνιέσαι εκεί , και μετά αργεί φυσικά να επιταχύνει (είναι ακριβή και η βενζίνη) . Έχω παρατηρήσει όμως , ότι όταν φορτώσεις τις ταχύτητες από χαμηλά επιταχύνει πολύ καλά , και έχει λιγότερη κατανάλωση !!
Όσον αφορά την μόνιμη τετρακίνηση , προσφέρει φοβερή πρόσφυση στην άσφαλτο , άμεσα χωρίς την υστέρηση ('εστω και για κλάσματα sec) που έχουν τα άλλα τετρακίνητα , που η τετρακίνησή τους εμπλέκεται αυτόματα αφού πρώτα εμφανιστεί απώλεια πρόσφυσης. Στο δε χώμα χιόνι ή λάσπη , πατάει πολύ καλά κυρίως λόγω κατανομής βάρους και μεγάλου μεταξόνιου , αν βάλεις και τα αργά (μιλάμε για πολύ κοντές σχέσεις καθαρά τζιπίσιες) δεν μασάει τίποτα. Εμένα προσωπικά δεν μου χρειάστηκαν ποτέ , και τις έβαλα μόνο και μόνο για να δω τι παίζετε.
Σαλόνι τεράστιο-ευρύχωρο , χωρίς τριγμούς ακόμα και σε βραχώση δρόμο-σπαστήρι !!
Δεν λέω ότι τα νέα forester και rav δεν μετράνε , και ότι τα ηλεκτονικά καλούδια μας χαλάνε , απλά είναι προσανατολισμένα στην άσφαλτο , και ίσως εκεί να υπερέχουν , αλλά όταν επιλέγεις SUV , κοιτάς αυτό που συνδυάζει στο μέγιστο την συμπεριφορά επιβατικού και 4χ4 ταυτόχρονα.
Έγώ θεωρώ , ότι το GV προσφέρει ακριβώς αυτό , σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τα υπόλοιπα , και για το λόγο αυτό το προτίμησα .
Τώρα άν θέλεις κάτι συγκεκριμένο να σου πω , στην διάθεση σου και των υπολοίπων
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό takhs » 26 Ιαν 2006, 21:47

ευχαριστω :D . Δεν ενδιαφερομαι για αυτοκινητο , απλα ηθελα να δω καταναλωση σε σχεση με το δικο μου . Εχω βαρεθει να ακουω να μετρανε καταναλωσεις σε δρχ/χιλ , σεντ/χιλ και φυσικα περα απο τις τεραστιες αποκλισεις , ενα σωρο ψεματα λες και ο καθε ενας ειναι και μετοχος του εργοστασιου που κατασκευαστηκε το αυτοκινητο του και εχει αναλαβει εργολαβια την υποστηριξη :D
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό Saga » 27 Ιαν 2006, 08:38

Καλοτάξιδο Mirmidonas!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω ,
αν το χρησιμοποιείς καθημερινά
ποια η συμπεριφορά του σε συνθήκες κίνησης με συχνή 1η-2αρα κτλπ
Επίσης βολευει στο παρκάρισμα?
ενας αισθητήρας παρκαρίσματος πιστευεις πως είναι χρήσιμος?


ΥΓ
Να σημειώσω εδω οτι οι 4Τ προγραμματίζουν
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ RAV vs GV !!! στο ΄τεύχος ΜΑΡΤΙΟΥ
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 27 Ιαν 2006, 18:36

Saga έγραψε:Καλοτάξιδο Mirmidonas!!!
Θα ήθελα να ρωτήσω ,
αν το χρησιμοποιείς καθημερινά
ποια η συμπεριφορά του σε συνθήκες κίνησης με συχνή 1η-2αρα κτλπ
Επίσης βολευει στο παρκάρισμα?
ενας αισθητήρας παρκαρίσματος πιστευεις πως είναι χρήσιμος?


ΥΓ
Να σημειώσω εδω οτι οι 4Τ προγραμματίζουν
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ RAV vs GV !!! στο ΄τεύχος ΜΑΡΤΙΟΥ


Ευχαριστώ φίλε μου , να είσαι καλά.
Ναι το GV το χρησιμοποιώ καθημερινά ( το παλιό το κράτησε η γυναίκα μου) , για την δουλειά μου , βόλτες ταξίδια κλπ. Επειδή ζω σε μικρή επαρχιακή πόλη , δεν πολυδουλέυω 1-2 ταχύτητα , εννοείται ότι το μποτιλιάρισμα είναι άγνωστη λέξη εδώ !! αλλά και στην αθήνα που κατεβαίνω συχνά , σε συνθήκες κίνησης συμπεριφέρεται σαν επιβατικό , και πολύ πολιτισμένα . Τώρα όσον αφορά το παρκάρισμα , όντως έχεις δίκιο , η ορατότητα ακριβώς από πίσω , είναι ελάχιστη , σε αντίθεση με την ορατότητα στο πλάϊ που σου προσφέρουν οι τεράστιοι καθρέπτες και είναι τέλεια . Ένας αισθητήρας παρκαρίσματος θεωρώ ότι είναι σίγουρα απαραίτητος .
Για την συγκριτική δοκιμή που λες , έχει μεγάλο ενδιαφέρον , αφού πρόκειτε στην ουσία για την αναμέτρηση μεταξύ των 2 μεγάλων παικτών στην κατηγορία των SUV. (Ντέρμπι λέμε ΟΣΦΠ-ΠΑΟ!!!)
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 02 Φεβ 2006, 02:58

xontros έγραψε:Όντως, μοιάζει απίστευτα με RAV από πίσω... Άραγε το κεντρικό του θα αντέχει μπλοκαρισμένο???


Για αυτο τελικα μαθαμε τιποτα(αντοχη συστηματος τετρακινησης του νεου GV) ??? Και πως ακριβως γινεται η εμπλοκη του ???
Τελευταία επεξεργασία από TLG και 02 Φεβ 2006, 09:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό rocsta » 02 Φεβ 2006, 08:40

To νεο RAV 4 δεν έχει κεντρικό διαφορικό. Η εμπλοκή των πίσω τροχών (υπο κανονικές συνθήκες ειναι μόνο μπροσθιοκίνητο) γίνεται μεσω ηλεκτρικού συμπλέκτη. Υπάρχει και δυνατοτητα μόνιμης εμπλοκής του πίσω διαφορικού με ένα κουμπί στο ταμπλό και το αποτέλεσμα είναι μοιρασμα της ροπής 55-45.

Πηγή: 4Τροχοί Φεβρουαριου 2006
Άβαταρ μέλους
rocsta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 23:35
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Φεβ 2006, 10:48

Τέλειο το βρίσκω το νέο Rav!!!! Μπράβο στην Toyota!!! Πρέπει να έχει φοβερές δυνατότητες, γι'αυτό είδα και μια διαφήμιση που έδειχνε ότι τα πάει πολύ καλά σε ...βρεγμένο κατάστρωμα πλοίου :-) :-) Άντε βρε, και του χρόνου μόνο με μπροστινή κίνηση!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 20:57

Αμήν παναγία μου.Τι τα θέλουν τα πολλα τα διαφορικά?????
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 07 Φεβ 2006, 21:58

xontros έγραψε:Τέλειο το βρίσκω το νέο Rav!!!! Μπράβο στην Toyota!!! Πρέπει να έχει φοβερές δυνατότητες, γι'αυτό είδα και μια διαφήμιση που έδειχνε ότι τα πάει πολύ καλά σε ...βρεγμένο κατάστρωμα πλοίου :-) :-) Άντε βρε, και του χρόνου μόνο με μπροστινή κίνηση!!!

Συγχαρητήρια στην Toyota που κάνει το Rav4 όλο και πιο σκληροπυρηνικό (από τη μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού, σε μόνιμη τετρακίνηση χωρίς δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού και τώρα χωρίς μόνιμη τετρακίνηση) :D :D :D :D
ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...... :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :blob:
Όπως λέει και ο Μιχάλης, άντε και το επόμενο μοντέλο μόνο με μπροστινή κίνηση... :!: :!: :!:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό teroulas » 07 Φεβ 2006, 23:21

Ρε παίδες με το νεο GV τι παίζεται ?
Γνωρίζει κανείς να απαντήσει για το θέμα που ρωτάνε και οι xontros-tlg ?
Μιλάμε για το μοντέλο με τα αργά έ ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 23:51

teroulas έγραψε:Ρε παίδες με το νεο GV τι παίζεται ?
Γνωρίζει κανείς να απαντήσει για το θέμα που ρωτάνε και οι xontros-tlg ?
Μιλάμε για το μοντέλο με τα αργά έ ?
Το νέο GV το τρέξανε σε αγώνα το 4χ4 magazine και είχαν μπλοκαριζμένη τετρακίνηση για πολύ ώρα χωρίς πρόβλημα (για το πόση ώρα πρέπει να δω το περιοδικό).Από δική μου εμπειρία μέχρι δύο περίπου ώρες συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες