Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara 2.5 ή Κia Sorento 2.4/3.5 ??

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 18 Φεβ 2005, 10:56

Συμφωνώ κατ'αρχήν με τους φίλους που λένε ότι πρέπει να σταθμίσεις το τί θέλεις να κάνεις και να βάλεις το ανάλογο εξάρτημα . Έλα όμως που υπάρχει και η ''λόξα'' του να έχεις κάτι και άς το χρησιμοποιείς στο 0-5% των διαδρομών σου. Εάν δεν λυπάσαι το αυτοκίνητο και δικίνητο να είναι κάνεις πολλά που με το καινούργιο σου ( και ακριβό) τετρακίνητο δεν κάνεις . Με ένα Austin Allegro που είχα παλιά έκανα παλαβά πράματα . Ήταν για τα μπάζα έτσι και αλλιώς , οπότε τι κρεμάσματα διαγώνια , τι χιόνια κ.λ.π. Βέβαια από τότε είμαι προκατειλλημένος με τα Εγγλέζικα αυτοκίνητα .
Πέρα από αυτά γιατί όταν κρεμάσει τροχός στον αέρα το L.S.D. (π.χ. 60%) δεν θα δώσει στον άλλο τροχό αυτό το 60% (εννοείται του 50% που παίρνει ο πίσω άξονας) , ώστε έστω και πιο δύσκολα να σε βγάλει από το κόλλημα ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 18 Φεβ 2005, 12:44

Jugulator έγραψε:Συμφωνώ κατ'αρχήν με τους φίλους που λένε ότι πρέπει να σταθμίσεις το τί θέλεις να κάνεις και να βάλεις το ανάλογο εξάρτημα . Έλα όμως που υπάρχει και η ''λόξα'' του να έχεις κάτι και άς το χρησιμοποιείς στο 0-5% των διαδρομών σου. Εάν δεν λυπάσαι το αυτοκίνητο και δικίνητο να είναι κάνεις πολλά που με το καινούργιο σου ( και ακριβό) τετρακίνητο δεν κάνεις . Με ένα Austin Allegro που είχα παλιά έκανα παλαβά πράματα . Ήταν για τα μπάζα έτσι και αλλιώς , οπότε τι κρεμάσματα διαγώνια , τι χιόνια κ.λ.π. Βέβαια από τότε είμαι προκατειλλημένος με τα Εγγλέζικα αυτοκίνητα .
Πέρα από αυτά γιατί όταν κρεμάσει τροχός στον αέρα το L.S.D. (π.χ. 60%) δεν θα δώσει στον άλλο τροχό αυτό το 60% (εννοείται του 50% που παίρνει ο πίσω άξονας) , ώστε έστω και πιο δύσκολα να σε βγάλει από το κόλλημα ;

Για να μην σου πω καμια βλακεια αυτο καλλιτερα να στο απαντησουν οι γνωστες.Το ζητημα ειναι οτι δεν δουλευουν τα lsd σε κρεμασματα.
Βεβαια αν θες μπορεις να εχεις και lsd και locker στον ιδιο αξονα.
Ειπαμε,αναλογα που θες να πηγαινεις με το εργαλειο το φτιαχνεις και αναλογα.
Εγω θα προτιμουσα εναν εργατη απο ενα locker για ενα οχημα που σπανια θα παει σε τελειως εκτος δρομου διαδρομες.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 21 Φεβ 2005, 02:28

Ειμαι κατοχος ενος GV 2000 5θ.Το παρελαβα πριν 3 μερες και πηγα σε ενα σημειο που ξερω στην περιοχη μου για να δω τις διαδρομες της αναρτησης.Καβαλαω το εμποδιο ο φιλος μου μου λεει να βαλω αργο και να στριψω λιγο το τιμονι γιατι η αναρτηση δεν ειχε ανοιξει.(Ηταν εξω απο το αυτοκινητο).Σε καποια φαση μου λεει ελα να δεις να παθεις!!!Δεν ηταν τοσο η διαδρομη της αναρτησης οσο το οτι το GV συνεχιζε να πηγαινει με τον πισω τροχο να πιανει ΑΕΡΑ!!!!!!.Αφου δεν εχει πισω LSD ...πως πηγαινε(εστω και λιγο γιατι δεν το ζορισα καινουργιο αυτοκινητο) με τον τροχο σηκωμενο να μην ΣΠΙΝΑΡΕΙ???? :shock: :shock: :shock: :shock:.Ας απαντησει οποιος ξερει γιατι εχουμε παθει πλακα!!!!! :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό TLG » 21 Φεβ 2005, 09:18

KAΛΟΤΑΞΙΔΟ φιλε .........καλως ηλθες στην οικογενεια των SUZUκαδων!!!!


Στο θεμα μας τωρα ...
Το ιδιο θα συνεβαινε , εαν ειχε σηκωθει ο ενας μπροστινος τροχος ,θα βαλεις κ εκει LSD ?
Αλλα και LSD να ειχες σε αυτη την περιπτωση που ο τροχος ειναι στον αέρα δεν βοηθαει ...μονο ενα μπλοκε 100% θα βοηθουσε ...αλλα σου χρειαζεται? και αν ναι ποιο ? το μπλοκε ? το LSD ? και μηπως το μπλοκε καταπονει πολυ το συστημα μεταδοσης ??
Το θεμα ομως ειναι οτι το αυτοκινητο πηγαινε και αυτο ειναι το ΜΟΝΟ που μας ενδιαφερει ...να μην κολλαμε !!!
Μην σε "τρωει" λοιπον το θεμα του διαφορικου ...ειναι ολοκληρη ιστορια ....
Αν θελεις κατι να κανεις στο αμαξι σου οπωσδηποτε, καλυτερα βαλε -αν δεν εχεις ηδη - μια τετραδα καλα A/T λαστιχα και μια αναρτησουλα OME ή αν εχεις και λιγο τρελα παραπάνω μια CALMINI για να πατανε οι τροχοι καλυτερα στα δυσκολα και ασε τα LSD,μπλοκε κ.λ.π για αργοτερα .....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Φεβ 2005, 21:00

gvwagon έγραψε:Ειμαι κατοχος ενος GV 2000 5θ.Το παρελαβα πριν 3 μερες και πηγα σε ενα σημειο που ξερω στην περιοχη μου για να δω τις διαδρομες της αναρτησης.Καβαλαω το εμποδιο ο φιλος μου μου λεει να βαλω αργο και να στριψω λιγο το τιμονι γιατι η αναρτηση δεν ειχε ανοιξει.(Ηταν εξω απο το αυτοκινητο).Σε καποια φαση μου λεει ελα να δεις να παθεις!!!Δεν ηταν τοσο η διαδρομη της αναρτησης οσο το οτι το GV συνεχιζε να πηγαινει με τον πισω τροχο να πιανει ΑΕΡΑ!!!!!!.Αφου δεν εχει πισω LSD ...πως πηγαινε(εστω και λιγο γιατι δεν το ζορισα καινουργιο αυτοκινητο) με τον τροχο σηκωμενο να μην ΣΠΙΝΑΡΕΙ???? :shock: :shock: :shock: :shock:.Ας απαντησει οποιος ξερει γιατι εχουμε παθει πλακα!!!!! :shock: :shock: :shock:

Οι μπροστινοι σου τροχοι παταγαν και οι δυο στο εδαφος και αφου ειχες βαλει τετρακινηση σε τραβαγαν αυτοι.
Τα locker που λεμε εδω τα χρειαζεσαι οταν εχεις κρεμασει διαγωνια ή,τελος παντων,ενας τροχος απο καθε αξονα δεν εχει προσφυση.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 22 Φεβ 2005, 00:16

strofimios1 έγραψε:
gvwagon έγραψε:Ειμαι κατοχος ενος GV 2000 5θ.Το παρελαβα πριν 3 μερες και πηγα σε ενα σημειο που ξερω στην περιοχη μου για να δω τις διαδρομες της αναρτησης.Καβαλαω το εμποδιο ο φιλος μου μου λεει να βαλω αργο και να στριψω λιγο το τιμονι γιατι η αναρτηση δεν ειχε ανοιξει.(Ηταν εξω απο το αυτοκινητο).Σε καποια φαση μου λεει ελα να δεις να παθεις!!!Δεν ηταν τοσο η διαδρομη της αναρτησης οσο το οτι το GV συνεχιζε να πηγαινει με τον πισω τροχο να πιανει ΑΕΡΑ!!!!!!.Αφου δεν εχει πισω LSD ...πως πηγαινε(εστω και λιγο γιατι δεν το ζορισα καινουργιο αυτοκινητο) με τον τροχο σηκωμενο να μην ΣΠΙΝΑΡΕΙ???? :shock: :shock: :shock: :shock:.Ας απαντησει οποιος ξερει γιατι εχουμε παθει πλακα!!!!! :shock: :shock: :shock:

Οι μπροστινοι σου τροχοι παταγαν και οι δυο στο εδαφος και αφου ειχες βαλει τετρακινηση σε τραβαγαν αυτοι.
Τα locker που λεμε εδω τα χρειαζεσαι οταν εχεις κρεμασει διαγωνια ή,τελος παντων,ενας τροχος απο καθε αξονα δεν εχει προσφυση.


Ναι καλα λες και σιγουρα αυτο εγινε αλλα δεν θα επρεπε ο σηκωμενος τροχος να κινειται????Πραγμα που δεν εγινε προς μεγαλη μου εκπληξη!!
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό jps » 22 Φεβ 2005, 13:18

Θα περιστρέφονταν αν είχες πίσω μπλοκέ.
Εφ' όσον δεν υπήρχε, καλά έκανε και καθόταν ακίνητος στον αέρα.
Και επι τη ευκαιρία, καλορίζικο και καλοτάξιδο !!!
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 22 Φεβ 2005, 18:14

Καλοριζικο και καλοταξιδο, το χάζευα στην αντιπροσωπεία....είναι κτήνος.
Αλλαξε του λάστιχα......

και στο θέμα μας.......vittara δαγκωτό!!!!
Αν και πολλά λεφτά ρε γαμώτο...
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Φεβ 2005, 00:55

Μήπως ένα 100% μπλοκέ θα έκανε και τους 2 να περιστρέφονται αλλά με την ίδια ταχύτητα? Μήπως ο πισινός τροχός στον αέρα δεν περιστρεφόταν τρελλά, επειδή αυτός που πάταγε περιστρεφόταν αναγκαστικά καθότι οι μπροστινοί τραβούσαν το αυτοκίνητο μπροστά? Μήπως εάν οι μπροστινοί σπίνιαραν σε λάσπη, ο πίσω σηκωμένος θα περιστρεφόταν τρελλά και αυτός?
Και μήπως όλοι θα θέλαμε ένα διαφορικό που να μην αφήνει τον τροχό που είναι στον αέρα να γυρνάει τρελλά, ώστε να γυρνάει αυτός που πατάει και να προχωράμε?
Δυστυχώς τα απλά διαφορικά σε αυτή την κατάσταση κάνουν ακριβώς το ανάποδο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 23 Φεβ 2005, 11:30

Δυστυχώς τα απλά διαφορικά σε αυτή την κατάσταση κάνουν ακριβώς το ανάποδο...

Ετσι ακριβως!!!!
Επρεπε ο τροχος να γυρναει τρελα ασχετα αν τραβουσε το μπροστηνο η οχι !!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Φεβ 2005, 11:57

Ο πίσω τροχός που ήταν στον αέρα έπρεπε να γυρνάει όταν το αμάξι κινείται αλλα όχι τρελά
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες