Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

gv 2.0 l

gv 2.0 l

Δημοσίευσηαπό gas » 24 Δεκ 2004, 17:30

ειναι το εμπρος διαφορικο μπλοκε?αν οχι γιατι συμπεριφερεται ετσι? :roll:
gas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 23:08

Δημοσίευσηαπό IKE » 24 Δεκ 2004, 18:27

Πως συμπεριφέρεται δηλαδή ?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό gas » 27 Δεκ 2004, 18:57

ενοω την δυσκολια που παρουσιαζουν οι οι μπροστινοι τροχοι στο στριψιμο..
gas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 23:08

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 01 Ιαν 2005, 16:47

ΟΛΑ ΤΑ VITARA,GRAN VITARA,JIMNY,SAMURAI KANOYN ΤΟ ΙΔΙΟ!!!
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 50-50(ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ)
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 01 Ιαν 2005, 18:23

gas έγραψε:ενοω την δυσκολια που παρουσιαζουν οι οι μπροστινοι τροχοι στο στριψιμο..


Είναι γιατί σου λείπει ένα κεντρικό διαφορικό που θα επιτρέπει στους δυο αξονες (ενταξει μπροστά δεν έχει αξονα αλλα το ιδιο κάνει) , να περιστρέφονται με διαφορετική ταχύτητα όταν στριβεις.

Γενικώς όταν στριβεις οι μπροστινοί τροχοί διανύουν διαφορετική αποσταση απο τους πίσω. Ενα κεντρικό διαφορικό θα το επέτρεπε αυτό.

Το δικό σου συστημα τετρακίνησης δεν το επιτρέπει (συμπεριφέρεται όπως όταν κλειδώνεις το κεντρικό διαφορικό, σε αυτά τα αυτοκίνητα που έχουν τέτοιο φυσικά) και τους αναγκάζει να κινηθούν με την ιδια ταχυτητα και άρα να διανύσουν την ιδια απόσταση.

Γι αυτό το λόγο δεν ενδύκνυται να κινήσαι (εγώ με το νιβα κινούμαι άνετα καθοτι διαθέτει κεντρικό διαφορικό) με τετρακίνηση σε καλό οδόστρωμα. Κουρδίζει το σύστημα μετάδοσης όπως λένε. Αντίθετα σέ χωματόδρομους και λάσπη απλά "σπινάρεις ελαφρώς" και στριβεις.


Επίσης το ιδιο συμβάινει και με τους τροχούς του ιδιου αξονα όταν στρίβεις. Ο εσωτερικός διανύει μικρότερη απόσταση απο τον εξωτερικό(και άρα κινούνται με διαφορετική ταχύτητα) . Φυσικά το διαφορικό το επιτρέπει αυτό. Οταν όμως είναι μπλοκε ισχυει ότι και παραπάνω και γι αυτό έχει δυσκολία στο στριψιμο.

Και μετά μου λέτε ότι το Νιβα μου έχει Βαρυ Τιμόνι ! :lol: :lol: :lol:
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες