Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nεο μέλος, με Νέο GV2006 3d

Δημοσίευσηαπό Dervis » 04 Φεβ 2006, 04:44

Δεν χρειαζομαι ιδιαιτερα χωρο δεν βαζω πραγματα στο αμαξι το πολυ πολυ καμια βαλιτσα.Εξαρταται απο την δουλεια και χρηση του καθενος.. :D :D
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 06 Φεβ 2006, 23:50

Εχει ένα κακό το νέο gv, δεν ξέρω άμα είναι και στα πεντάθυρα, το καζανάκι της εξάτμισης είναι χαμηλά (και μεγάλο μπορώ να πώ) και όταν είχα πάει στην εκδρομή τότε είχε βρεί μια φορά σε μια μεγάλη λακούβα. Μπορώ να κάνω κάτι στο μέλλον να το αλλάξω :?: :?: :?: :?:(κάτι πιο μικρό...) είναι παιδιά και στο πεντάθυρο έτσι.....
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 20:59

Ετσι ακριβώς φίλε dervis και στο 5 πορτο .Το νού σου
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 07 Φεβ 2006, 21:06

Φιλε τypod,δεν σκεφτεσαι να το αλλαξεις στο μελλον..Να μην φοβασαι κιολας μην σου βρει σε καμια εκτος δρομου κατασταση;;;Γιατι εγω το ψιλοσκεφτομαι... :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Φεβ 2006, 22:09

Το σκέφτομαι σίγουρα αλλά είναι πολύ καινούργιο το μοντέλλο και όπου και να πάς θα κάνουν πειράματα στο κεφάλι σου.Ασε να περάσει λίγος καιρός να πειραματιστούν αλλού και βλέπουμε.Εξάλλου τι να πουν και τα xttrail που είναι τέρμα κάτω .
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 08 Φεβ 2006, 00:04

Εχεις δικιο,ειναι ανοησια πρεπει να το εχουν χαμηλα και τοσο μεγαλο...Στο μελλον οπως το λες κατι πρεπει να κανουμε. :D :D
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Dervis » 21 Φεβ 2006, 01:27

Εχω φτασει τα 1500χλμ..εστρωσε το αμαξι;; η να το αφησω μεχρι τα 2000χλμ :D
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό TLG » 21 Φεβ 2006, 01:31

Τωρα δεν ξερω τι εννοεις στρωσιμο .....αλλα σιγουρα ΔΕΝ σημαινει οτι μεχρι τα 1500χλμ παμε μεχρι 3-4000rpm και μετα το σκιζουμε .....
Στρωσιμο σημαινει να δουλεουμε τον κινητηρα σε ολο το φασμα των στροφων αλλα οχι για πολυ ωρα , ειδικα στις υψηλες στροφες ...
Ωπως επισης ΔΕΝ στρωνουμε τον κινητηρα πηγαινοντας απο εδω Θεσσαλονικη με 3000rpm συνεχεια....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Dervis » 21 Φεβ 2006, 02:34

Απο ποτε και μετα μπορω να το ψιλοζοριζω;;;
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό louie » 21 Φεβ 2006, 19:53

Για τα 1500 φτανουν ωστε να χει στρώσει το αμάξι, από τζιπ δεν ξερω τωρα μαθαίνω αλλά από vvt-i μηχανες κατι γνωρίζω. Αποδόσεις λοιπόν μαξιμουμ (αν και δεν το παιρνεις για αυτό το αμάξι), θα δεις μετα τα 10 000 οταν "ανοιξει" λιγο η μηχανη. Αλλα για στρωσιμο θα σού λεγα μην το ζορίσεις πριν τα 5.000 χλμ, οχι πως παθαινει κατι το ασχημο απλα για να εχεις μια ομαλη προσαρμογή
Ρε παιδια, εμαθε κανείς, ξερει κανεις, ακουσε κανείς, για ηλιοροφή στο 3-θυρο τιποτα που μπορεί να μπει, βαζει κανενας? Η ικαρος παντως που ρωτησα οχι....
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 21 Φεβ 2006, 20:09

louie έγραψε:Για τα 1500 φτανουν ωστε να χει στρώσει το αμάξι, από τζιπ δεν ξερω τωρα μαθαίνω αλλά από vvt-i μηχανες κατι γνωρίζω. Αποδόσεις λοιπόν μαξιμουμ (αν και δεν το παιρνεις για αυτό το αμάξι), θα δεις μετα τα 10 000 οταν "ανοιξει" λιγο η μηχανη. Αλλα για στρωσιμο θα σού λεγα μην το ζορίσεις πριν τα 5.000 χλμ, οχι πως παθαινει κατι το ασχημο απλα για να εχεις μια ομαλη προσαρμογή
Ρε παιδια, εμαθε κανείς, ξερει κανεις, ακουσε κανείς, για ηλιοροφή στο 3-θυρο τιποτα που μπορεί να μπει, βαζει κανενας? Η ικαρος παντως που ρωτησα οχι....



Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να στρώνεις για 5000 χλμ. Κάνε 1000χλμ όπως οδηγείς συνήθως αλλά χωρίς να περνάς τις 5000 στροφές. Σε αυτά τα χλμ δούλευε όλες τις ταχύτητες (και ομαλά κατεβάσματα) και μην το αφήνεις να κρεμάει. Μετά τα 1000 κάνε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και ξεκίνα να το ανοίγεις καλά. Στα 3000 κάνε άλλη μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και είσαι έτοιμος.

Σίγουρα όμως ο κινητήρας θα ανοίξει καλά μετά τα 10.000
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Φεβ 2006, 20:29

Quadmaniac έγραψε:Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να στρώνεις για 5000 χλμ. Κάνε 1000χλμ όπως οδηγείς συνήθως αλλά χωρίς να περνάς τις 5000 στροφές. Σε αυτά τα χλμ δούλευε όλες τις ταχύτητες (και ομαλά κατεβάσματα) και μην το αφήνεις να κρεμάει. Μετά τα 1000 κάνε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και ξεκίνα να το ανοίγεις καλά. Στα 3000 κάνε άλλη μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και είσαι έτοιμος.

Σίγουρα όμως ο κινητήρας θα ανοίξει καλά μετά τα 10.000

Αυτό με τις αλλαγές σα πρώτα 1000χλμ να ξέρετε ότι κα΄νει περισσότερο κακό παρά καλό. Ίσχυε κάποτε που οι κινητήρες δεβν ήταν τόσο σωστά κατασκευασμένοι και έβγαζαν πολλά γρέζια με το στρώσιμο. Τώρα όμως με μία τέτοια κινηση το μόνο που καταφέρνουμε είναι να πετάξουμε το καλο συνθετικό λάδι που έχει βάλει ο κατασκευαστής στο αμάξι μας, για να βάλουμε στις περισσότερες περιπτώσεις ένα μέτριο λάδι.
Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 5Κ χλμ., ή στα 7,5Κ (αν λέει τόσο ο κατασκευαστής).

Αποφύγετε να αλλάζετε λάδια στα 15Κ χλμ ή παραπάνω. Ειδικά εμεις που κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητά μας σε περιβάλλον με πολύ σκόνη καλό είναι να αποφεύγουμε τόσο μεγάλα διαστήματα αλλαγών. :wink: :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 21 Φεβ 2006, 21:36

meco έγραψε:
Quadmaniac έγραψε:Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να στρώνεις για 5000 χλμ. Κάνε 1000χλμ όπως οδηγείς συνήθως αλλά χωρίς να περνάς τις 5000 στροφές. Σε αυτά τα χλμ δούλευε όλες τις ταχύτητες (και ομαλά κατεβάσματα) και μην το αφήνεις να κρεμάει. Μετά τα 1000 κάνε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και ξεκίνα να το ανοίγεις καλά. Στα 3000 κάνε άλλη μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και είσαι έτοιμος.

Σίγουρα όμως ο κινητήρας θα ανοίξει καλά μετά τα 10.000

Αυτό με τις αλλαγές σα πρώτα 1000χλμ να ξέρετε ότι κα΄νει περισσότερο κακό παρά καλό. Ίσχυε κάποτε που οι κινητήρες δεβν ήταν τόσο σωστά κατασκευασμένοι και έβγαζαν πολλά γρέζια με το στρώσιμο. Τώρα όμως με μία τέτοια κινηση το μόνο που καταφέρνουμε είναι να πετάξουμε το καλο συνθετικό λάδι που έχει βάλει ο κατασκευαστής στο αμάξι μας, για να βάλουμε στις περισσότερες περιπτώσεις ένα μέτριο λάδι.

Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 5Κ χλμ., ή στα 7,5Κ (αν λέει τόσο ο κατασκευαστής).

Αποφύγετε να αλλάζετε λάδια στα 15Κ χλμ ή παραπάνω. Ειδικά εμεις που κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητά μας σε περιβάλλον με πολύ σκόνη καλό είναι να αποφεύγουμε τόσο μεγάλα διαστήματα αλλαγών. :wink: :wink:


Συμφωνώ απόλυτα με τον meco . Οι κινητήρες είναι πλέον ρονταρισμένοι από το εργοστάσιο , έχουν δουλέψει κάποιες αρκετές ώρες πρίν φορεθούν στο αμάξωμα . Τα αρχικά λάδια του καταακευαστή είναι πιο λεπτά και ειδικά για τα πρώτα χιλιόμετρα . Πρώτη αλλαγή , αυστηρά στα χιλιόμετρα που προτείνει ο κατασκευαστής . Όσο ποιο πολύ το φυλάξεις ( στρώσεις) το αυ/το , τόσο καλύτερα για το μέλλον . (λιγότερα προβλήματα , μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κλπ)
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό louie » 21 Φεβ 2006, 21:52

συμφωνω με τους προλαλήσαντες σε όλα, απλά απάντησα με αυτό το τρόπο επειδή καπου εθιξε το θεμα επιδόσεων... σιγουρα ειναι δοκιμασμένες μηχανές... αλλα για αλλαγη στα 1000 χλμ δεν συμφωνω
αυτό με τα λάδια ξαναπεστοοοοο, την ειχα πατησει πιτσιρικας...και να προσθεσω και γω και φιλτρο μαζί με τα λαδια, κοιταχτε το!
(εντωμεταξύ εχω σκαλώσει με την ηλιοροφή γκρρρρ)
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό Dervis » 28 Φεβ 2006, 19:52

Εχω μια απορια,διαβαζω στο φυλλαδιο του αμαξιου μου οτι ο τυπος λαμπας των φωτων(προβολεων) ειναι H4(νεο gv τριθυρο)..ειναι hi-low η λαμπα αυτη;;;Δηλαδη η ιδια λαμπα φεγγει και στην μεσαια και στην μεγαλη σκαλα;;; :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 105 επισκέπτες