Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GV2006 - ΧΙΟΝΙΑ ΠΑΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 28 Δεκ 2006, 01:16

kalispera se olous!exw kai egw ena grand vitara 1.6 kai pairnw ta vouna.exw mia aporia.xreiazete na valw alisides kai stous 4 troxous i arkei mono stous pisw?
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 28 Δεκ 2006, 10:21

antasp έγραψε:Το Pirelli ATR στα διάφορα συγκριτικά φαίνεται όντως αρκετά καλύτερα. Αλλά ούτε και αυτά βγαίνουν σε 225/65/17. Ξέρει κανείς τι γίνεται αν γυρίσουμε σε 235/65/17 ? Υπάρχει πρόβλημα ή κάποιο θέμα με την εγγύηση?

Θα έχεις μια διαφορά περίπου 13mm στη διάμετρο δηλαδή 0,65 ψήλωμα και μικροδιαφορές σε ταχύτητα και χιλιομετρητή (της τάξης 1-2%-τίποτα δηλαδή) Για εγγύηση δεν τίθεται θέμα...ούτε θα το προσέξουν, αλλά και να το προσέξουν δεν θα πούνε τίποτα

kalispera se olous!exw kai egw ena grand vitara 1.6 kai pairnw ta vouna.exw mia aporia.xreiazete na valw alisides kai stous 4 troxous i arkei mono stous pisw?

Αυτό που θα διαβάσεις σε όλα τα φόρα λένε μόνο στους 2. Αρκετοί προτείνουν στους μπροστινούς (άσχετα με το ότι ειναι πισοκίνητο) για να έχει τιμόνι. Δοκίμασε καταρχήν χωρίς καν να βάλεις. Δες τη συμπεριφορά και μάθε να το κουμαντάρεις. Αυτά με πολυ χαμηλές ταχυτητες και σε ένα μέρος με σχετική άπλα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 28 Δεκ 2006, 19:58

Αν χρειαστεί να βάλεις αλυσίδες θα τις βάλεις μπροστά , το νέο GV ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πισωκίνητο . Έχει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 28 Δεκ 2006, 20:08

Ελα όμως που το Manual γραφει οτι οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω.Η αλήθεια ειναι οτι το πίσω μερος δεν θελει και πολυ για να το δεις να σε προσπερναει :shock: ..οποτε σε κατηφοριτσα θα υπαρχει ενα σχετικό πρόβλημα.

Αποψη μου, καλό ειναι να ακολουθούμε οτι λεει ο κατασκευαστης , και στα δύσκολα 4 αλυσιδιτσες να υπάρχουν και να φορεθούν.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Δεκ 2006, 20:17

Καταργήστε τις αλυσσίδες!!!!!
Ζήτω τα χιονολάστιχα!!!!!!
Οι αλυσσίδες (ειδικά οι 4) λειτουργούν σαν φρέζα και σε χώνουν βαθειά.......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 28 Δεκ 2006, 20:57

tasos953 έγραψε:Καταργήστε τις αλυσσίδες!!!!!
Ζήτω τα χιονολάστιχα!!!!!!
Οι αλυσσίδες (ειδικά οι 4) λειτουργούν σαν φρέζα και σε χώνουν βαθειά.......


Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα αυτό που λέει ο Τάσος είναι το καλύτερο !!! . :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό typod » 29 Δεκ 2006, 08:22

grandjohn έγραψε:Ελα όμως που το Manual γραφει οτι οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω.Η αλήθεια ειναι οτι το πίσω μερος δεν θελει και πολυ για να το δεις να σε προσπερναει :shock: ..οποτε σε κατηφοριτσα θα υπαρχει ενα σχετικό πρόβλημα.
Φίλε grandjohn χρόνια πολλά.Οι αλυσίδες πίσω εκτός απο τον λόγο που γράφεις που ισχύει και αυτός ,μπαίνουν γιατί αν τις βάλεις μπροστά σε ακραίες συνθήκες π.χ. με κομένο τέρμα το τιμόνι σε μεγάλη κατηφόρα φρενάροντας απότομα,την ώρα που μπρουμουτίζει το αυτοκίνητο βρίσκουν κάπου.Μου είχε συμβεί και με τα 225 που φόραγα.Και πάντα με κλειδωμένο διαφορικό.
Τελευταία επεξεργασία από typod και 29 Δεκ 2006, 11:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό teroulas » 29 Δεκ 2006, 08:59

mprizolas έγραψε:Αν χρειαστεί να βάλεις αλυσίδες θα τις βάλεις μπροστά , το νέο GV ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πισωκίνητο . Έχει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης :wink:


Δεν εχει λογικη αυτο που λες
Το οτι δεν ειναι πισωκινητο και ειναι μονιμα τετρ δεν σημαινει οτι θα μπουν μπροστα, γιατι οχι πισω δλδ ? Αφου κι εκει εχει κινηση

Και στο τεριος ετσι γινεται, πισω λεει το μανουαλ
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 29 Δεκ 2006, 12:29

typod έγραψε:
grandjohn έγραψε:Ελα όμως που το Manual γραφει οτι οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω.Η αλήθεια ειναι οτι το πίσω μερος δεν θελει και πολυ για να το δεις να σε προσπερναει :shock: ..οποτε σε κατηφοριτσα θα υπαρχει ενα σχετικό πρόβλημα.
Φίλε grandjohn χρόνια πολλά.Οι αλυσίδες πίσω εκτός απο τον λόγο που γράφεις που ισχύει και αυτός ,μπαίνουν γιατί αν τις βάλεις μπροστά σε ακραίες συνθήκες π.χ. με κομένο τέρμα το τιμόνι σε μεγάλη κατηφόρα φρενάροντας απότομα,την ώρα που μπρουμουτίζει το αυτοκίνητο βρίσκουν κάπου.Μου είχε συμβεί και με τα 225 που φόραγα.Και πάντα με κλειδωμένο διαφορικό.


Μάνο Χρόνια Πολλά που χάθηκες;

Το ΣΚ που μας πέρασε έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από τα ελαστικά και το αμάξι. Στα Τρίκαλα Κορινθίας το είχε το χιονάκι του, και επειδή ξεκίνησα ξημερώματα από Αθηνά πετυχα τους δρόμους απάτητους. Από περιέργεια και μόνο έβαλα αλυσίδες όπου μετά από 500 μετρά περίπου τις έβγαλα. Με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς φρένα τα λάστιχα δεν ‘κούνησαν καθόλου’.
Κατέβηκα Φενεο και μπήκα σε δασικό δρόμο για την Ζαρουχλα.
Λίγο πριν βγω Ζαρουχλα ο χωματόδρομος στα ανήλια κομμάτια είχε πιάσει μια κρούστα χιονιού - πάγου που οδηγούσε σε λασπολακουβες ανακατεμένες με κομμάτια πάγου. Σε κάποιες φάσεις μονό το πίσω μέρος κουναγε αλλά με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς φρένα πάλι, μόνο διασκεδαστικό μου φάνηκε.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι για πολύ παραπάνω από αυτά.
Δυστυχώς δεν είμαι πολύ καλός φίλος με την φωτογραφία για να τραβάω και να ανεβάζω να δείτε , και ειδικά όταν είμαι μονος με το αυτοκίνητο, εγώ βαριέμαι να πω την αλήθεια να κατεβαίνω για να βγάζω φωτογραφίες.

Φίλε tasos953 επειδή με ενδιαφέρει να μάθω για τα χιονολαστιχα , στην εκδρομή αυτή τι παραπάνω θα μου δίνανε τα χιονολάστιχα; Καλύτερη πρόσφυση και στον χιονισμένο δρόμο αλλά και στον δασικό δρόμο , με τα νεροφαγωματάκια και την λάσπη;
Αλήθεια ποια είναι η συμπεριφορά τους πιστεύεις εκτός ; καλύτερη από ένα λάστιχο AT;
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 30 Δεκ 2006, 01:50

EUXARISTW GIA TIN APANTISI SXETIKA ME TIS ALISIDES.TELIKA TO THEMA EINAI PIO PERIPLOKO AP'OTI NOMIZA.PISTEUW OMWS OTI KAI STOUS 4 TROXOUS EINAI TO SWSTO LOGW MONIMIS 4KINISIS.THA EITHELA NA RWTISW RE PAIDIA AN SXEDIAZETE KAMIA EKDROMI ME TA 4TRAKINITA MAS?EXW VARETHEI NA KINIGAW TOUS KOLITOUS MOU STOUS DROMOUS.EXOUN OLOI TOUS KATI ''TOUMPANA'' AYTOKINITA KAI TREXOUN SAN NA TOUS KINIGANE NA XANAPANE FANTAROI!!!
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 30 Δεκ 2006, 19:19

teroulas έγραψε:
mprizolas έγραψε:Αν χρειαστεί να βάλεις αλυσίδες θα τις βάλεις μπροστά , το νέο GV ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πισωκίνητο . Έχει μόνιμη τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης :wink:


Δεν εχει λογικη αυτο που λες
Το οτι δεν ειναι πισωκινητο και ειναι μονιμα τετρ δεν σημαινει οτι θα μπουν μπροστα, γιατι οχι πισω δλδ ? Αφου κι εκει εχει κινηση

Και στο τεριος ετσι γινεται, πισω λεει το μανουαλ


Aλυσίδες παιδιά μόνο πίσω στο νέο GV , η κίνηση μεταδίδεται σε ποσοστό 47% εμπρός και 53% πίσω , άρα το μεγαλύτερο ποσοστό δύναμης πάει στον πίσω άξονα και για το λόγο αυτό και ο κατασκευαστής είναι ξεκάθαρος και απόλυτος. ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 30 Δεκ 2006, 20:16

φώτο από την πρών πίστα 4χ4 στο περτούλι
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 30 Δεκ 2006, 20:57

και αυτό
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό Demoition_Man » 02 Ιαν 2007, 00:06

Πραγματικα πολυ το γουσταρω αυτο το "κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης" .... Ειδικα στο τριθυρο... εγω παντως ειμαι ψημενος για μπλοκαδουρα κεντρο και πισω απο την arb με συμπιεστη...
Άβαταρ μέλους
Demoition_Man
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005, 09:51
Τοποθεσία: Stamata,Attica

Δημοσίευσηαπό Demoition_Man » 02 Ιαν 2007, 00:41

xtrail έγραψε:
antasp έγραψε:Το Pirelli ATR στα διάφορα συγκριτικά φαίνεται όντως αρκετά καλύτερα. Αλλά ούτε και αυτά βγαίνουν σε 225/65/17. Ξέρει κανείς τι γίνεται αν γυρίσουμε σε 235/65/17 ? Υπάρχει πρόβλημα ή κάποιο θέμα με την εγγύηση?

Θα έχεις μια διαφορά περίπου 13mm στη διάμετρο δηλαδή 0,65 ψήλωμα και μικροδιαφορές σε ταχύτητα και χιλιομετρητή (της τάξης 1-2%-τίποτα δηλαδή) Για εγγύηση δεν τίθεται θέμα...ούτε θα το προσέξουν, αλλά και να το προσέξουν δεν θα πούνε τίποτα

Καλησπερα φιλε χτραιλ και καλη χρονια σε ολους. θελω να ρωτησω κατι αλλα μην με κοροιδεψετε. εγω εχω το grand με τα 225/65 ρ 17. διαβασα παραπανω οπως κανω και παραθεση οτι δεν θα υπαρξει προβλημα για 235 /65 ρ 17.
η ερωτηση μου ειναι η εξης. θα χρειαστει να αλλαξω και ζαντες?
Άβαταρ μέλους
Demoition_Man
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005, 09:51
Τοποθεσία: Stamata,Attica

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες