typod έγραψε:grandjohn έγραψε:Ελα όμως που το Manual γραφει οτι οι αλυσίδες μπαίνουν πίσω.Η αλήθεια ειναι οτι το πίσω μερος δεν θελει και πολυ για να το δεις να σε προσπερναει
..οποτε σε κατηφοριτσα θα υπαρχει ενα σχετικό πρόβλημα.
Φίλε grandjohn χρόνια πολλά.Οι αλυσίδες πίσω εκτός απο τον λόγο που γράφεις που ισχύει και αυτός ,μπαίνουν γιατί αν τις βάλεις μπροστά σε ακραίες συνθήκες π.χ. με κομένο τέρμα το τιμόνι σε μεγάλη κατηφόρα φρενάροντας απότομα,την ώρα που μπρουμουτίζει το αυτοκίνητο βρίσκουν κάπου.Μου είχε συμβεί και με τα 225 που φόραγα.Και πάντα με κλειδωμένο διαφορικό.
Μάνο Χρόνια Πολλά που χάθηκες;
Το ΣΚ που μας πέρασε έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από τα ελαστικά και το αμάξι. Στα Τρίκαλα Κορινθίας το είχε το χιονάκι του, και επειδή ξεκίνησα ξημερώματα από Αθηνά πετυχα τους δρόμους απάτητους. Από περιέργεια και μόνο έβαλα αλυσίδες όπου μετά από 500 μετρά περίπου τις έβγαλα. Με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς φρένα τα λάστιχα δεν ‘κούνησαν καθόλου’.
Κατέβηκα Φενεο και μπήκα σε δασικό δρόμο για την Ζαρουχλα.
Λίγο πριν βγω Ζαρουχλα ο χωματόδρομος στα ανήλια κομμάτια είχε πιάσει μια κρούστα χιονιού - πάγου που οδηγούσε σε λασπολακουβες ανακατεμένες με κομμάτια πάγου. Σε κάποιες φάσεις μονό το πίσω μέρος κουναγε αλλά με χαμηλές ταχύτητες και χωρίς φρένα πάλι, μόνο διασκεδαστικό μου φάνηκε.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι για πολύ παραπάνω από αυτά.
Δυστυχώς δεν είμαι πολύ καλός φίλος με την φωτογραφία για να τραβάω και να ανεβάζω να δείτε , και ειδικά όταν είμαι μονος με το αυτοκίνητο, εγώ βαριέμαι να πω την αλήθεια να κατεβαίνω για να βγάζω φωτογραφίες.
Φίλε tasos953 επειδή με ενδιαφέρει να μάθω για τα χιονολαστιχα , στην εκδρομή αυτή τι παραπάνω θα μου δίνανε τα χιονολάστιχα; Καλύτερη πρόσφυση και στον χιονισμένο δρόμο αλλά και στον δασικό δρόμο , με τα νεροφαγωματάκια και την λάσπη;
Αλήθεια ποια είναι η συμπεριφορά τους πιστεύεις εκτός ; καλύτερη από ένα λάστιχο AT;