TLG έγραψε:Συγκρινωντας το με τι δεν εχεις σχηματισει καλη αποψη?
Ειπαμε ΔΕΝ ειναι "κουρσα" ειναι "τζιπ" και σαν τζιπ το κρινουμε κ το συγκρινουμε ...
Αν τωρα καποιος παρει ενα τετοιο αυτοκινητο για να το οδηγει στο οριο , κακο του κεφαλιου του ....
Παντως η προσωπικη μου εμπειρια λεει οτι δεν εχω "χασει" το πισω μερος ποτε ...Δεν ξερω και οι αλλοι GVαρακηδες τι λενε επ'αυτου...
Τελος νομιζω οτι επικινδυνη ειναι ή ανεγκεφαλιαση μερικων και οχι ο ακαμπτος αξονας του G.V,Sorento,Pinin,Cherokee κ.λ.π...
Ποιο πολλους εχω δει να φερνουν "σβουρες" με rallye,bmw,κ.λ.π παρα με τα προαναφερομενα "τζιπ" ...
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω που λες. Το σκεπτικό μου όμως είναι το εξής.
Κάποια στιγμή, εξαιτείας αφηρημάδας, εξαιτείας κακής εκτίμησης (ένα σωρό παράγοντες) μπορεί να βρεθείς κάπου με παραπάνω χιλιόμετρα από όσα θα έπρεπε. Εκεί το GV θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. Αυτό λέω και τίποτα περισσότερο.
mprizolas. Nαι η υπερστροφή είναι ωραία αλλά να μπορείς να τη μαζέψεις κιόλας. Στο χώμα για παράδειγμα με λίγα χιλιόμετρα είναι ωραία και έχει πλάκα. Όταν είναι ξαφνική και οδηγάς όχημα με χωμάτινο προσανατολισμό στην άσφαλτο, άστο καλύτερα...