Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Νοέμ 2005, 11:40

Η αυτόματη με το που βάζεις 4χ4 κουμπώνει μόνη της ενώ την χειροκίνητη πρέπει να κατέβεις απο το αμάξι για να την κουμπώσεις. Αυτό γίνετε περιστρέφοντας την πλήμνη στο κέντρο του τροχού
Προσωπικά την χειροκίνητη δεν την προτιμώ γιατί είναι μεγάλη μιζέρια αν χρειαστεί να κατέβεις για να την κουμπώσεις σε λάσπη χιόνι νερολακούβες και λοιπά χαρούμενα. Τις δικές μου που είναι αυτόματες όσο και αν έχω προσπαθήσει δεν έχω καταφέρει να τις σπάσω ακόμα.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Χειροκίνητη - Αυτόματη ??

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Νοέμ 2005, 11:49

Χειροκίνητη φίλε μου κατεβαίνεις κάτω και την κουμπώνεις με το χεράκι σου. Επίσης ξανα κατεβαίνεις και την ξεκουμπώνεις όταν τελειώσει η περιπέτεια εκτός δρόμου.

Η αυτόματη κουμπώνεται μόλις βάλεις τετρακίνηση και 'νιώσει' ότι υπάρχει ροπή στον τροχό από το μπροστινό διαφορικό

Αν δεν τα είπα καλά ας τα πουν οι γκουρού :D
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Χειροκίνητη

Δημοσίευσηαπό arvanalx » 02 Νοέμ 2005, 11:50

Μάλιστα,

Κατάλαβα τι παίζει, όντως το να κατέβεις να τις κουμπώνεις μόνο σου μου μοιάζει και εμένα ιστορία.
Άρα προτείνεις αν βάλω νέα πλύμνη να πάρω μία ίδια αυτόματη της Suzuki ? Σήμερα που μίλησα με τον τεχνικό εκεί στο Service της Suzuki μου είπε οτι την άνοιξε υπάρχει ένα "δόντι" που έχει κάποιο πρόβλημα αλλά θα το φέρει, (έτσι μου ειπε κατα λέξη) και ίσως να είναι ΟΚ μετά, βέβαια υποστηρίζει πως καλύτερα είναι να μπεί καινούρια γιατί ποτέ δεν πρόκειται να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Άβαταρ μέλους
arvanalx
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 14:01
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Χειροκίνητη - Αυτόματη ??

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Νοέμ 2005, 11:51

Επίσης, ότι σου πει ο βρωμερός κάπελας, να κάνεις το αντίθετο.
Για παράδειγμα αν είσαι τόσο γκάου και περιμένεις να μπείς στη λάσπη για να τις κουμπώσεις καλά να πάθεις :twisted:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό teroulas » 02 Νοέμ 2005, 11:59

blackchris έγραψε:.....Τις δικές μου που είναι αυτόματες όσο και αν έχω προσπαθήσει δεν έχω καταφέρει να τις σπάσω ακόμα.


Ας είναι καλά το κίτρινο χρέπι :twisted:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Νοέμ 2005, 16:51

Γειά σας,

καποιο καιρο πριν ειχα διαβασει καπου σχετικα με τις πλυμνες της WARN αυτες με την ασφαλεια.
Πολλοι χρηστες suzuki και ειδικα vitara, εγραφαν για προβλημα με αυτες, και εξηγω:

Οταν τις χρησιμοποιουσαν λοιπον, παρολο που η ασφαλεια που εχουν οι warn ειναι για να σε "γλυτωσει" απο σπασμενο ημιαξονιο, αυτοι οι χρηστες, ειχαν αντιθετα αποτελεσματα!
Εσπαγε δηλαδη το ημιαξονιο κανονικά, χωρις να σπασει η ασφαλεια της πλυμνης.
Η απαντηση που δοθηκε, αν θυμαμαι καλα, ειναι οτι αυτες οι πλυμνες ειναι προορισμενες για οχηματα μεγαλυτερου βαρους απο οτι τα suzuki (jeep πχ) και οτι οσοι χρηστες τις βαζουν σε άλλα αυτοκινητα τα οποια δεν συνιστα η εταιρεια, ΑΛΛΑ απλά τυχαινει να ταιριαζουν, ειναι με δικη τους ευθυνη!
Μαλιστα νομιζω οτι υπηρχε καπου δημιοσιευμενη απαντηση απο την warn, στην οποια εξηγουσαν το γιατι, και αν θυμαμαι καλα ηταν αυτος ο λογος.
Μπορει κατι επιπλεον να μου διαφευγει αυτη τη στιγμη.
Λενε δηλαδη οτι οι ασφαλειες που εχουν οι πλυμνες αυτες ειναι αρκετα σκληροτερες απο οτι θα επρεπε να ειναι τελικα για να "δουλεψουν" οπως πρεπει στα suzuki!
Το ειπε και ο μιχαλης πιο πριν αυτο......
Εννοειται οτι το προβλημα αυτο παρουσιαζοταν στα ζόρια και οχι στα καλα του καθουμενου!
Άλλοι παλι υποστηριζουν οτι οι στοκ πλυμνες ειναι καλυτερες.
--- Αποψεις θα πειτε......

Εγω παλι θα πω την δικη μου, η οποια βεβαια μπορει να μην ταιριαζει ακριβως στο "διαδικαστικο θεμα" του καθενος απο εσας που ψαχνουν ή που εχουν ηδη ψαχτει:
Φοραω χειροκινητες της superwinch που συνοδευουν το κιτ της calmini.
Επειδη σε πολλες περιπτωσεις τιθεται το θεμα "...και αντε να κατεβω να τις κουμπωσω....κλπ", αυτο που κανω εγω ειναι το πιο απλο πιστευω, ξεκλειδωτες στην εθνικη και οπου αλλου θελω, και οταν αποφασισω να κλειδωσω και ειναι καλος ο καιρος, ε κατεβαινω και κλειδωνω!
Το χειμωνα δε θα κανω το εξης:
Μολις ξεκινησω απο το σπιτι για την προκαθορισμενη βολτα, τις κλειδωνω και τελειωσε το θεμα! Ουτε κατεβα μεσα στις λασπες να κλειδωνεις ουτε τιποτα τετοιο μεχρι να γυρισω σπιτι!
Ασε που πολλοι τις εχουν ολο το χειμωνα κλειδωμενες και την ανοιξη τις ξεκλειδωνουν!
Ακομα και ετσι γλυτωνουν ασκοπο γυρισμα ημιαξονιων εστω για 5-6 μηνες τον χρονο!
Δεν το σκεφτομαι καν δηλαδη να κατεβαινω να κλειδωνω μεσα στις λασπες ή στα χιονια!
Αν οπως ειναι τωρα το αμαξι μου ειχε πανω τις στοκ, δεν θα ειχα ασκοπο γυρισμα ημιαξονιων ολη την ωρα, οπου και αν πηγαινα?
Τουλαχιστον τωρα μπορω να γλυτωσω για αρκετο καιρο το ασκοπο γύρισμά τους.

Πιστευω να βοηθησα και οχι να τα εμπλεξα περισσοτερο..... :roll: :roll: :wink:

Φιλικα vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 02 Νοέμ 2005, 21:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Νοέμ 2005, 17:42

vasilis έγραψε:Γειά σας,

Αν οπως ειναι τωρα το αμαξι μου ειχε πανω τις στοκ, δεν θα ειχα ασκοπο γυρισμα ημιαξονιων ολη την ωρα, οπου και αν πηγαινα?
Τουλαχιστον τωρα μπορω να γλυτωσω για αρκετο καιρο το ασκοπο γύρισμά τους.

Πιστευω να βοηθησα και οχι να τα εμπλεξα περισσοτερο..... :roll: :roll: :wink:

Φιλικα vasilis.


Βασίλη και την πάτησες και τα έμπλεξες.
Δεν θα είχες άσκοπο γύρισμα ημιαξονιων όλη την ώρα γιατί τα μπροστά ημιαξόνια γυρίζουν μόνο
Α.με την εμπλοκή της τετρακίνησης
Βου απο τους τροχούς αν έχεις κουμπωμένες τις πλήμνες (χωρίς να έχεις βάλει τετρακίνηση, μιας και τα ημιαξόνια συμπαρασύρονται απο την κύλιση τον τροχών)

Βάζοντας στο Βιτάρα την τετρακίνηση απο τον μοχλό γίνονται δύο πράγματα

Α. παίρνει κίνηση απο τον κινητήρα και ο μπροστά άξονας - διαφορικό - ημιαξόνια και
Βου κουμπώνουν οι πλύμνες (στην ουσία οι μπροστά τροχοί) και η αλυσίδα γίνεται Κινητήρας - κιβώτια - εμπρός άξονας - εμπρός διαφορικό - ημιαξόνια - τροχοί (αφου τους κουμπώσαμε).

Έχοντας λοιπόν μόνιμα κουμπωμένες τις πλύμνες το μπροστινό σύστημα μετάδοσεις της κίνησης τρώει την φθορά της αρκούδας (το κινούν οι τροχοί )αφου γυρίζει όλο άσκοπα μέχρι και τον μπροστινό άξονα.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Νοέμ 2005, 19:06

Σκεφθείτε όμως ότι οι αυτόματες,μόλις βάλεις τετρακίνηση, δέν κουμπώνουν αμέσως αλλά πρέπει να κινηθεί λίγο το αυτοκίνητο για να κλειδώσουν.
Γι' αυτό και σπάνε.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Νοέμ 2005, 19:45

Γιώργο καλησπέρα,

Ίσως να μην έγινα κατανοητός πιο πρίν, καθότι δεν ξέρω ακριβώς πως λειτουργούν οι πλύμνες στο VITARA!
Ξέρω όμως πως δουλέυουν στο GRAND VITARA που έχω.
Εξηγώ λοιπόν:

Απο εργοστάσιο το GV φοράει αυτές, ξεκινώντας απο εδώ:
Εικόνα

βγάζοντας το κάλυμα βλέπουμε αυτές,
Εικόνα

απο τις οποίες αν αφαιρέσουμε τις 6 βίδες που τις συγκρατούν βλέπουμε αυτό
Εικόνα

και "παίρνουμε" οτι βγάλαμε στον πάγκο
Εικόνα

Αυτές λοιπόν οι πλύμνες του GV, που δεν ξέρω αν το VITARA φοράει τις ιδιες, κρατούν μόνιμα τους τροχούς κλειδωμένους με την εξωτερική πλευρά του ημιαξονίου, αυτή που "πατάει" η πλύμνη δηλαδή!
Σηκώνοντας το αμάξι στην ράμπα και γυρνώντας όποια ρόδα και αν θελήσουμε, το ημιαξόνιο (του GV τουλάχιστον) γυρνάει μαζί με την φορά που έχουμε δώσει στον τροχό, είτε έχουμε 4χ2, είτε έχουμε 4χ4 εκείνη την στιγμή!
Δεν ξέρω μέχρι πόσο "μέσα" μπορεί να γυρνάει το σύστημα αλλά το ημιαξόνιο γυρνάει όπως και να 'χει και μάλιστα με αντίθετη φορά απο ότι το απέναντι.
Με αυτές που 'χει το δικό μου και όλα τα grand νομίζω, το μόνο που γίνεται είναι οτι τα ημιαξόνια παρασύρονται απο την κίνηση του οχήματος, είτε προς τα εμπρός είναι αυτή, είτε προς τα πίσω, ασχέτως αν έχεις βάλει 4χ4 ή είσαι πισωκίνητος!

Οι χειροκινήτες πλυμνες, αυτό που καταφέρνουν είναι να μην κρατάνε το ημιαξόνιο (στην εξωτερική του πλευρά) μόνιμα συνδεδεμένο με τον τροχό και να γυρνάει μόνη της η ρόδα, εκτός και αν αποφασίσεις να τις "κλειδώσεις"!!
Αν το βαλεις στην ραμπα πανω με χειροκινητες πλυμνες "ξεκλείδωτες" και γυρίσεις ένα τροχό, γυρνάει μόνο αυτός και τίποτε άλλο απο 'κει και πέρα!
Άσε που τα ημιαξόνια άμα τα πιάσεις τα γυρνάς με το μικρό σου δακτυλάκι απο την ευκολία, πράγμα που σημαίνει οτι δεν ειναι "κουμπωμένα" πάνω στις πλύμνες, ενώ αν πας να γυρίσεις το ημιαξόνιο έχοντας αυτές που 'χει το δικό μου απο εργοστάσιο ή και τις χειροκίνητες αλλά "κλειδωμένες" πρέπει να βάλεις αρκετή δύναμη καθότι πρέπει να "νικήσεις" και την αντίσταση της ρόδας η οποία θα γυρίσει και αυτή μαζί!

Αυτό είδα στο GRAND VITARA που έχω, το οποίο εχει μάλλον απο το εργοστάσιο "σταθερές" πλύμνες!
Δεν ξέρω αν λέγονται έτσι, αλλά οτι και να κάνεις δεν μπορείς έχοντας αυτές να σταματήσεις την κίνηση του ημιαξονίου ακόμα και στα 4χ2, ενώ με τις χειροκίνητες που 'χω τώρα βλέπω πλέον αυτό που περιγράφω πιο πάνω!

Και η πλάκα είναι όταν επιλέξεις τα 4χ4 χωρίς να έχεις "κλειδώσει" μπροστά έχοντας πάντα χειροκίνητες!
Είσαι πισωκίνητος με "κοντές" και εχει γέλιο!
Εννοείται ότι δεν πρέπει να δουλέυεται έτσι το σύστημα κάνοντας δρομολόγια, αλλά για να τα δω όλα το δοκίμασα και αυτό για λίγο σε λασπούλες!

Μπορεί λοιπον στα Vitara να υπάρχουν κάποιες διαφορές όσο αφορά τις πλύμνες τους.
Παλιά ηταν χειροκίνητες, μετα αυτόματες/σταθερές ή δεν ξέρω και γω τι άλλο.....κλπ.

Και μιας και άρχισα, να βάλω και μερικές φωτό για τις WARN PREMIUM με την ασφάλεια!

Αφού αφαιρέσουμε την παλιά/εργοστασική πλύμνη προχωράμε:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Για οτιδήποτε άλλο, μπορουμε να το συζητήσουμε πάλι :wink: :wink:


Φιλικά vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 08 Οκτ 2006, 15:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Πλύμνες σε GV ??

Δημοσίευσηαπό arvanalx » 02 Νοέμ 2005, 21:36

Βασίλη διάβασα όλα αυτά που είπες για τις πλύμνες στο GV σου αλλά είχα την εντύπωση πως το GV δεν έχει πλύμνες, όπως πολύ σωστά φένεται στις πρώτες φωτο αλλα ο τροχός είναι "κλειδωμένος" πάνω στο ημιταξόνιο μιάς και η μετάδοση κίνησης σε αυτούς γίνεται διαφορετικά.

Άρα ρωτάω τώρα, γιατί έχει βάλει πλύμνες χειροκίνητες ??? Δηλάδη σου προσφέρουν κάτι περισσότερο. ?

Εντελώς πληροφοριακά η πλύμνη μου είναι ΟΚ πλεόν, και δουλεύει μια χαρά η τετρακίνηση. Βέβαια έχω βάλει σε πρόγραμμα να τις αλλάξω σε κάτι καλύτερο, και μάλλον λέω για εκεινες της WARN.
Άβαταρ μέλους
arvanalx
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 14:01
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 02 Νοέμ 2005, 22:34

Γειά σου arvanalx,

Κατ'αρχήν καλώς όρισες και απο μένα και χαίρομαι που βρήκες άκρη στο πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε....... όχι οτι δεν θα έβρισκες δηλαδή.... 8)

Οι πλύμνες είναι πλύμνες, είτε χειροκίνητες είναι, είτε σταθερές, είτε όπως αλλιώς λέγονται αυτές!
Δεν εχει σημασια για μένα αν κατεβαίνεις να τις κλειδώσεις ή αν απλά βάζεις 4χ4 χωρίς να κουνήσεις ρούπι απο την καμπίνα!
Αυτό πιστέυω εγώ τουλάχιστον.
Οι δικές μου (εργοστασιακές) ειναι "σταθερές" ας πούμε, και δουλέυουν με υποπίεση που τις "κομπλαρει" μέσα στο γκρούπ του διαφορικού οταν επιλέξω 4χ4.

Οι συγκεκριμένες χειροκίνητες που έχω τώρα δίνονται μαζί με το κιτ ανάρτησης CALMINI.
Το αυτοκίνητο με το κιτ αυτό αποκτά αρκετά περισσότερο ύψος απο το εργοστασιακό, που σημαίνει οτι μεγαλώνει αρκετά η γωνία των ημιαξονίων σε σχέση με την εργοστασιακή γωνία που είχαν πριν.
Επειδή λοιπόν υπάρχει αυτή η αυξημένη κλίση στα ημιαξόνια θεωρείται καλό η χρήση τέτοιων πλυμνών για να αποφύγουμε την άσκοπη παράσυρσή τους ενώ το αυτοκίνητο κινείται και δεν χρειάζεται να δουλέψει η τετρακίνηση την συγκεκριμένη στιγμή!
Προσπαθεί με αυτό να μειώσει τις τριβές στα σημεία αυτά "προστατέυοντάς" τα με τις χειροκίνητες πλύμνες αυτές αφήνοντας να κυλάει μόνος του ο τροχός σε κάθε μεριά, χωρίς να παρασύρει δηλαδή και το ημιαξόνιο του μαζί!
Σε εργοστασιακή μορφή του αυτοκινήτου όπου η κλίση των ημιαξονίων είναι νορμάλ δεν τίθεται θέμα, ούτε στο δικό μου αυτοκίνητο, ούτε στο δικό σου, αλλά ούτε και στα περισσότερα suzukia!
Είναι χρήσιμες (οι σταθερές ας πούμε) για αυτόν που θα θελήσει να βαλει 4χ4 εν' κινήση (shift on the fly) για κάποιο λόγο ή σταματημένος και να βρέχει χώρις να κατέβει απο το όχημά του κλπ! :)

Οσο για τις WARN PREMIUM με την ασφάλεια είναι αρκετά δουλεμένες και αξιόπιστες αλλά δεν πάυει να ισχύει αυτό που έγραψε ο μιχάλης (xontros) πρώτα και εγώ μετά, και προσοχή δεν λέμε για νορμάλ χρήση στο αυτοκίνητο αλλά για σκληρή χρήση!
Περισσότερα για αυτές μπορούν να σου πούν κάποιοι που τις δουλέυουν ήδη.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό A.Man » 03 Νοέμ 2005, 09:48

Τώρα μπερδεύτηκα για τα καλά!!!
Τελικά τι ισχύει στα μαμά g.v.?
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 03 Νοέμ 2005, 12:04

Καλημέρα .
Προς τον φίλο Vassilis :
Εάν κατάλαβα καλά στο εργοστασιακό GV στην ουσία ΔΕΝ υπάρχουν πλήμνες ( ;) .
Διότι εάν γυρνώντας τους τροχούς χωρίς 4χ4 , γυρίζουν συγχρόνως και τα ημιαξόνια , λογικό δεν είναι να γυρίσουν και τα γρανάζια του μπροστινού διαφορικού , και ο άξονας μετάδοσης από εκεί έως το κέντρο ( ενδιάμεσο κιβώτιο ) του αυτοκινήτου ; Eκτός άν με κάποια διάταξη σταματούσε στο μπροστινό διαφορικό , κάτι όμως που δεν φαίνεται να συμβαίνει , αφού γυρνώντας τον ένα τροχό στη ράμπα , κινείται και ο άλλος στην αντίθετη φυσικά φορά.
Τέλος πάντων και εγώ που νόμιζα ότι μόνον στα Sportage μας , έσπαζαν οι πλήμνες !
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό cliff » 03 Νοέμ 2005, 16:39

Καταρχήν οι φωτογραφίες του vasilis είναι φανταστικές!΄
Έχω κι εγώ την εντύπωση ότι το GV δεν έχει πλήμνες και ότι τα εμπρός ημιαξόνια γυρνάνε συνεχώς με τους τροχούς. Σε ενός φίλου το 1.6 GV μοντέλο 2004 αντιπροσωπείας έτσι είναι τουλάχιστον :!:
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Νοέμ 2005, 18:52

Jugulator έγραψε:Καλημέρα.
Προς τον φίλο Vasilis :
Εάν κατάλαβα καλά στο εργοστασιακό GV στην ουσία ΔΕΝ υπάρχουν πλήμνες ( ;).
Διότι εάν γυρνώντας τους τροχούς χωρίς 4χ4, γυρίζουν συγχρόνως και τα ημιαξόνια, λογικό δεν είναι να γυρίσουν και τα γρανάζια του μπροστινού διαφορικού, και ο άξονας μετάδοσης από εκεί έως το κέντρο (ενδιάμεσο κιβώτιο) του αυτοκινήτου;
Eκτός άν με κάποια διάταξη σταματούσε στο μπροστινό διαφορικό, κάτι όμως που δεν φαίνεται να συμβαίνει, αφού γυρνώντας τον ένα τροχό στη ράμπα , κινείται και ο άλλος στην αντίθετη φυσικά φορά.
Τέλος πάντων και εγώ που νόμιζα ότι μόνον στα Sportage μας, έσπαζαν οι πλήμνες!


Γεια σου jugulator,

Έτσι είναι με την διαφορά οτι εγώ ακόμα και τις "σταθερές" ας πούμε που έχει το GV, τις θεωρώ και τις λέω πλύμνες και ας είναι σταθερές!
Εκεί όπου υπάρχει αυτό το συστημα τοποθετημένο (χωροταξικά εννοώ) με κάνει να μην μπορώ να το ονομάσω αλλιώς το σημειο αυτο, εκτός απο πλύμνες!!
Εκτός και αν δεν εχω καταλάβει κάτι καλά μέχρι τώρα!
Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να τις πούμε αυτές που 'χει το GV?
Κάποια samurai που έχω δεί κατά καιρούς έχουν το ίδιο πράγμα με το GV και είναι νομίζω απο εργοστάσιο έτσι....... εκτός και αν κάνω λάθος και απλά τις έχουν βάλει οι ιδιοκτήτες τους για ευκολία τους, after market.
Μπορούμε να πούμε δηλαδή οτι τα GV, δεν έχουν πλύμνες ή οτι έχουν σταθερές αφού παρασύρουν και τα ημιαξόνια μαζί!
Όπως βολέυεται έκαστος :wink: :wink:

Προς cliff:

cliff έγραψε:Καταρχήν οι φωτογραφίες του vasilis είναι φανταστικές!
Έχω κι εγώ την εντύπωση ότι το GV δεν έχει πλήμνες και ότι τα εμπρός ημιαξόνια γυρνάνε συνεχώς με τους τροχούς. Σε ενός φίλου το 1.6 GV μοντέλο 2004 αντιπροσωπείας έτσι είναι τουλάχιστον


Thanks για τον καλό σου λόγο και ειναι ετσι οπως τα λες και συ στα GV.
Τουλάχιστον σε όσα έχω δεί εγώ και έχω δεί αρκετά!

Υ.Γ. οι φωτό δεν είναι απο το δικό μου αμάξι αλλά απο ένα GV 2000cc 3d Diesel!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες