Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΙΑ ΧΡΗΣΤΕΣ NEW GRAND VITARA ΜΟΝΟ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Δεκ 2006, 03:05

Σωστός - την κατάφερες την εκδρομούλα. Είχες και τον μικρό μαζί?
Για πες περισσότερα για πάγο - χιόνι, δεν έχω καταφέρει ακόμη να το πάω πουθενά και θα αργήσω μάλλον πολύ (λόγω μέσης είμαι στο κρεβάτι εδώ και καμιά βδομάδα). Το θέμα του συντονισμού με το sanitas προσπάθησα να παρατηρήσω αν εμφανίζεται για κάνα δυό μέρες (μέχρι να πέσω στο κρεβάτι) αλλά δεν το διαπίστωσα. Βέβαια έχω κοντά στα 15.000χλμ όπως σου είχα πει και μπορεί να έχω ξεπεράσει τα αρχικά συμπτώματα (όπως σου είχε πει και ο μηχανικός) ή απλά να είμαι και κουφάλογο Twisted Evil
Άσε που συνήθως ακούω δυνατά μουσική οπότε... (κόλπο για να μην ακούω την γυναίκα μου...)

Αγαπητέ φίλε antasp επιτέλους κατάφερα να φύγω λίγο τώρα πότε θα είναι η επόμενη ο θεός ξέρει. Είχα και τον σπόρο μαζί, ΄βγάζει τα πίσω δόντια και έχει φοβερό εκνευρισμό μας έχει τρελλάνει και όπως πάντα αντέχει μέσα στο αυτοκίνητο 20 λεπτά μετά τρελαίνεται (με recaro καθισματάκι και GV όχημα) μάλλον θα τον δώσω πίσω. Για τις off διαδριμές πήγα μία χωμάτινη και τον είχα μαζί και μία πάγο χιόνη χωρίς τον γκρινιάρη. Βρέθηκα στο χιονοδρομικό σε μία ανηφόρα με μεγάλη κλίση και με πάγο η αλήθεια είναι ότι κόλωσα γιατί δεν το γνωρίζω το καινούργιο όχημα τελικά το επιχείρησα και έπαθα πλάκα ήταν σαν να πήγαινα στην άσφαλτο και δεν κλείδωσα τα διαφορικά, μετά πήγα μία διαδρομή εντελώς εκτός δρόμου στο βουνό με πολύ χόρτο και λίγο χιόνι 4-6 εκατοστά εκεί κλείδωσα τα διαφορικά και το αυτοκίνητο ήταν tank. Εκεί μου έβγαλε τον νέο περίεργο θόρυβο από το δεξιό αμορτισέρ. Σου εύχομαι περαστικά με την μέση σου, τελικά έχουμε πολλά κοινά γιατί υποφέρω και εγώ χρόνια από την μέση μου. Ανυπομονώ να περάσω τα 2.000 χλμ. ώστε να μπορώ να το πηγαίνω 4.000 στροφές γιατί με τις 3.500 στις ανηφόρες είμαι ανάμεσα στην 2η και 3η διαρκώς και μάλλον το ζορίζω σε κάποιες περιπτώσεις.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Δεκ 2006, 03:19

Αγαπητέ GK είχα προηγουμένως άλλα 4 off road οχήματα δεν είμαι δηλαδή κανένας βλαμένος που ακούει συνεχώς θορύβους αλλά αυτά που έχω παρατηρήσει είναι σίγουρα άξια ελέγχου όταν θα ανακαλύψω τι συμβαίνει θα απαντήσω για αυτά στο βιβλίου ελέγχου που έχω ανοίξει στο forum. Για την ασφάλεια και εγώ ήθελα μικτή αλλά είναι πανάκριβη στην Interamerican που είμαι οπότε την εγκατέλειψα αν μπορείς κάντην. Στην δική μου ασφάλεια έχω τα πάντα ότι μπορείς να φαντασθείς εκτός της μικτής.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 11 Δεκ 2006, 00:47

Παιδια γεια σας. Ειμαι νεο μελος (αν και σας διαβαζω καιρο) στο forum και μελλοντικος αγοραστης του GV JLX-A (θα το παραγγειλω μεσα στη βδομαδα)
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 13 Δεκ 2006, 03:51

Πολύ καλά θα κάνεις αγαπητέ edelweisalexis με το καλό θα το χαρείς πολύ
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GK » 13 Δεκ 2006, 10:28

Θα ήθελα να ρωτήσω τους παλιότερους κατόχους του νέου GV (φίλε antasp κυρίως σε σένα απευθύνομαι) αν έχουν παρατηρήσει στα μέχρι τώρα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει κάποια μικρή κατανάλωση λαδιών κινητήρα. Έχει ήδη τεθεί το θέμα και στο post καταγραφής προβλημάτων.
Επίσης θάλω να ρωτήσω αν υπάρχει εσωτερική ασφαλειοθήκη στην καμπίνα του GV. Το δικό μου πάντως δεν έχει όπως περιγράφεται στο manual του αυτοκινήτου!
Ευχαριστώ για την βοήθεια σας.
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό antasp » 13 Δεκ 2006, 15:55

Καλή επιλογή edelweisalexis και με το καλό να το χαρείς και πάντα με υγεία.
GK σου απάντησα στο Βιβλίο Καταγραφής.
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό GEORGV » 21 Δεκ 2006, 10:27

Αγαπητοί φίλοι διαβάζοντας ορισμένα σχόλια των μελών του forum και διάφορα έντυπα του χώρου '' εξειδικευμένα '' κατα κάποιο τρόπο ,διαπιστώνω ότι το νεο GV 2000 CC είναι αρκετά θορυβώδες έως ενοχλητικό στη καμπίνα επιβατών και κουραστικό στο ταξίδι.
Απο την μέχρι τώρα εμπειρία σας είναι όντως έτσι ή είναι υπερβολές ??
Οχι ότι επηρεάζει την απόφασή μου καθ' όσον θα το παραλάβω στις 3-1-07 αλλά θα ήθελα να γνωρίζω απο εσάς που ήδη το έχετε στη κατοχή σας.

Γιώργος
Άβαταρ μέλους
GEORGV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 01 Δεκ 2006, 15:48
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 21 Δεκ 2006, 16:40

Μάλλον υπερβολές θα το σχολίαζα εγώ φίλε GEORGV,αλλά για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη το καλύτερο είναι να κάνεις ένα test drive.Όμως αν δεν έχεις εμπειρία από τετρακίνητα στο παρελθόν τότε ναι θα σου φανεί θορυβώδες (3 διαφορικά είναι αυτά).
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό GEORGV » 21 Δεκ 2006, 16:53

Γεια σου φίλε RANTAPLAN σ' ευχαριστώ για την απάντηση.
Εχω κάνει test drive αλλά ξέρεις πως γίνονται αυτά ,πεντε λεπτά γύρω απο το τετράγωνο.
Πως να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Η αίσθηση μου πάντως μέχρι τα 60 έως 80 Km /h - απο πλευράς θορύβου - ήταν σαν να οδηγούσα ένα οποιοδήποτε Ι.Χ .Δεν ξέρω στα 100 -140 τι γίνεται.
Άβαταρ μέλους
GEORGV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 01 Δεκ 2006, 15:48
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 21 Δεκ 2006, 23:21

Μέχρι τα 150-160 είναι μια χαρά (με 4700+ σ.α.λ.)
Θορυβώδες γίνεται όταν περνάς τις 5500 σ.α.λ και σ' αυτή την περίπτωση μην φανταστείς ότι σου παίρνει τ' αυτιά.Γενικά η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα του είδους.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 22 Δεκ 2006, 02:02

Φίλε Georgv αν το γουστάρεις δεν σε ενοχλεί τίποτα ο θόρυβος των διαφορικών για μένα είναι αισθητός στα χαμηλά δηλαδή ως τις 2000-2500 στροφές αλλά έχω εθιστεί με φτιάχνει πως να το πω, μη μασάς τίποτα αν είχες και το προηγούμενο θα είχες πάθει πλάκα από την αλλαγή καμμία σχέση είναι απολαυστικό (άκου κουραστικό) εντελώς ξεκούραστο.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GEORGV » 22 Δεκ 2006, 08:24

Φίλε Rantaplan & SilverArrow σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Κουράστηκα πλέον να ακούω ειδήμονες επι παντός επιστητού.Γι αυτό ζήτησα τις απόψεις σας ως πιο έμπειρων απο εμένα σε θεματα 4χ4 και ειδικά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Φίλε SilverArrow και βέβαια το γουστάρω και το γουστάρω πολύ , είναι μαύρο ,πλούσια έκδοση , φούλ extra. Bέβαια το μαλλί πήγε 35.000 αλλα δεν βαριέσαι . 12 και σήμερα.Παρ' ότι είμαι μεγάλος σχετικά σε ηλικία το περιμένω σαν δώρο του Αη Βασίλη !!!!!!
Άβαταρ μέλους
GEORGV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 01 Δεκ 2006, 15:48
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 22 Δεκ 2006, 19:07

Χαιρετω το Forum.
Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αποκτηση αυτοκινητου Εκτος Δρομου και αναμεσα σε αυτα που εχω στο μυαλο ειναι και το νεο Grand Vitara Diesel.

Εχω τις αναστολες μου σε οτι αφορα :

1)Το οτι περαν του κεντρικου κλειδωματος δεν εχει καποιο μπλοκε τουλαχιστον πισω .

2)Ο diseloκινητηρας του παρουσιαζει αδυναμια χαμηλα μεχρι τις 1800 στρφ.

3)Το αργο (Low) μπορει να μπει μονο με κλειδωμενο το κεντρικο διαφορικο.

Το 2 και 3 τα ξεπερναμαι γιατι δεν ειναι και τοσο Σοβαρα.

Με το μπλοκε ομως θα ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει κανεις αν μπορει να τοποθετηθει καποιος τυπος μπλοκε Διαφορικου π.χ. torsen ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.

Υπαρχει καποιος συνφορουμιστας που να εχει εμπειρια σε κατι τετοιο?
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό geoponos » 22 Δεκ 2006, 23:02

Αναμένοντας το GV (μεσαία έκδοση) θα ήθελα να ρωτήσω ένα θέμα που ανακάλυψα στην έκθεση της αντιπροσωπείας και έχει να κάνει με τη ρεζέρβα.
Αυτή που είδα στην αντιπροσωπεία ήταν 16 σιδερένια 225/70/16. καμιά σχέση δηλαδή με αυτές που φοράει τις 17 αλουμινίου 225/65/17.
Η ρεζέρβα τι διαστάσεις εχει σε εσάς παιδιά ???
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό typod » 23 Δεκ 2006, 11:17

geoponos έγραψε:Αναμένοντας το GV (μεσαία έκδοση) θα ήθελα να ρωτήσω ένα θέμα που ανακάλυψα στην έκθεση της αντιπροσωπείας και έχει να κάνει με τη ρεζέρβα.
Αυτή που είδα στην αντιπροσωπεία ήταν 16 σιδερένια 225/70/16. καμιά σχέση δηλαδή με αυτές που φοράει τις 17 αλουμινίου 225/65/17.
Η ρεζέρβα τι διαστάσεις εχει σε εσάς παιδιά ???
Με το καλό να παραλάβεις το όχημα.Περίμενες όπως και εγώ να έχει 17άρα αλουμινίου ε?Χάσαμε 16άρα σιδερένια και πολύ είναι.Δεν λές ευτυχώς που δεν είναι και ανάγκης.Τέλος πάντων η διάμετρος είναι ίδια με την 17άρα μήν ανησηχείς.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες