Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό typod » 12 Ιουν 2006, 14:02

αγαπητοί φίλοι θα ήθελα αν κάποιος απο εσάς είναι κάτοχος GV με ESP να μας γράψει τις εντυπώσεις του απο το σύστημα στην πράξη και όχι στα χαρτιά.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 12 Ιουν 2006, 15:44

Εγω εχω το JLXEW με ESP/TCS ,αλλα δυστυχως (ευτυχως ???) δεν εχει χρειαστει μεχρι στιγμης να επεμβει το ESP ......
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 13 Ιουν 2006, 06:29

Χθες έγινα αυτόπτης μάρτυς δυσλειτουργίας συστήματος ESP σε καινούργιο αυτοκίνητο:ερχόμουν από Λευκάδα και λίγο μετά το χωριό Αγιος Νικόλαος Αιτωλοακαρνανίας,ο τύπος με ψιλόβροχο ερχόταν με 100 περίπου στο κοντέρ.Η στροφή περίπου 60 μοιρών με ελαφρά ανωφέρεια ως προς την πορεία του.Το "έχασε",παρολίγο να εμβολίσει το αυτοκίνητο που πήγαινε μπροστά μου,καβάλησε διαχωριστικό και σφήνωσε σε βράχο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει "Γ".Τραυματίστηκε η συνεπιβάτις του,εκείνος τίποτα,οι προστατευτικοί αερόσακκοι άνοιξαν άπαντες.Σε συζήτηση που είχαμε μετά τον απεγκλωβισμό του μου είπε"φίλε ούτε καν το κατάλαβα".Το αυτοκίνητο ήταν απολύτως καινούργιο με λιγότερα από 2000 χλμ.στο κοντέρ του.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Santa » 13 Ιουν 2006, 08:59

Είναι μια απόδειξη οτι και αν έχει ένα αυτοκίνητο πάνω esp, ebd, και όλα τα ηλεκτρονικά αν το έχει η τύχη σου δεν την γλιτώνεις. Αυτό που με βάζει σε ερωτηματικά είναι οτι αν το αυτοκίνητο <έκρινε> σωστό να λειτουργήσει εκείνη τη στιγμή το esp...Μια η στροφή, ο ολισθηρός δρόμος, κάποιο σαμαράκι ισως, και η απότομη κίνηση στο τιμόνι, να αποφύγει τον μπροστινό, απέβει μοιραίο....Τουλάχιστον ανοιξαν οι αερόσακοι και σώθηκαν οι ανθρωποι
Οι λαμαρίνες φτιάχνονται οι ανθρωποι οχι....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 13 Ιουν 2006, 11:43

Ολα τα τρίγραμμα αρκτικόλεξα ασφαλείας με τα οποία είναι στολισμένα τα καινούργια αυτοκίνητα φαντάζομαι ότι δουλεύουν υπό προυποθέσεις και είναι τεσταρισμένα σε πίστες δοκιμών. Καμία σχέση με τον real world ο οποίος - όπως είπε και ο santa - είναι γεμάτος από παράγοντες και παραμέτρους, ανθρώπινους και φυσικούς. Υποθέτω ότι κάποιο ποσοστό παρεκλίσεων από την πορεία θα προλαμβάνουν όχι τα πάντα. Δεν ξέρουμε αν δεν λειτούργησε στο εν λόγω αυτοκίνητο, ο οδηγός δεν κατάλαβε και μάλλον ούτε πρόσεξε αν ακούστηκε σήμα.

mytilini το αυτοκίνητο ήταν GV ή το αναφέρεις συμπτωματικά εδώ ?
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Ιουν 2006, 17:35

η ερώτησή μου για το ESP εστιάζεται πιο πολύ για εκτός δρόμου χρήση και αφορά ορισμένες περιπτώσεις που μου συνέβησαν και σε περίπτωση που διάβασα στο drive νομίζω πρίν καιρό.Για να εξηγούμε:Πρίν απο καιρό οδηγώντας x-trail με ESP σε δρόμο με λίγη τονίζω λίγη λάσπη και σε νεροφάγωμα που βρέθηκαν στον αέρα οι διαγώνιοι τροχοί κόλλησα για τα καλά.Σε παρόμοια περίπτωση το Σαβατοκύριακο πέρασα με το δικό μου GV χωρίς ESP και άλλος απο την παρέα με GV και ESP κόλλησε για τα καλά και τον τράβηξα σχετικά άνετα.Στο drive το προηγούμενο RAV με ESP είχε πέσει στο χαντάκι επειδή στη δύσκολη στιγμή το ESP έκοψε τις στροφές του κινητήρα.ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΟΥΝ Η ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΠΕΛΑΔΕΣ.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό TLG » 13 Ιουν 2006, 19:02

Υπ'οψην ομως οτι στο νεο GV το ESP απενεργοποιειται μολις επιλεξουμε το 4χ4LO ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Ιουν 2006, 20:21

TLG έγραψε:Υπ'οψην ομως οτι στο νεο GV το ESP απενεργοποιειται μολις επιλεξουμε το 4χ4LO ...
Αυτό τα λέει όλα.Μήπως ξέρεις αν απενεργοποιείται και όταν έχεις μόνο 4Χ4 LOCK ?? Γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω πως απο το ίδιο πέρασμα ο ένας κόλλησε και ο άλλος όχι.Εγώ είχα 4Χ4 lock.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 13 Ιουν 2006, 22:32

Στο νέο Grand Vitara το ESP απενεργοποιειται αυτόματα με τις 4Χ4(L) LOCK (δηλαδή χωρις επιλογή) αλλά και με ένα κουμπί (κατοπιν επιλογής στην 4Χ4 χωρίς LOCK) αλλά μεχρι την ταχύτητα των 40 χιλ/ωρα. Πανω από αυτή την ταχυτητα αυτοματα ξανα-ενεργοποιειται... Κλαψ, κλαψ.... γιατί δεν μπορω να παίξω όσο θα ήθελα.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό TLG » 13 Ιουν 2006, 23:29

Για πειτε μου τωρα γιατι μου φαινεται οτι μαλλον ανακαλυψα το πρωτο προβλημα του νεου μου GV .....
Υπαρχει εισροη αερα απο τα εσωτερικα χερουλια στις πορτες ....
Ειναι φυσιολογικο αυτο???
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Santa » 14 Ιουν 2006, 00:27

TLG έγραψε:Για πειτε μου τωρα γιατι μου φαινεται οτι μαλλον ανακαλυψα το πρωτο προβλημα του νεου μου GV .....
Υπαρχει εισροη αερα απο τα εσωτερικα χερουλια στις πορτες ....
Ειναι φυσιολογικο αυτο???


Είναι φυσιολογικότατο γιατι βοηθάει στον καλό εξαερισμό της καμπίνας.... :twisted: :twisted: :twisted:
Στο δικό μου δεν έχω παρατηρήσει τίποτα τέτοιο ίσως γιατι είναι αλλη μάρκα το αμάξι.... :twisted: :twisted: :twisted:

Πέρα απο την πλάκα τώρα και στο mav που είχα όχι μόνο αέρα έμπαινε αλλα και σκόνη (έπειτα απο μεγάλο χωματόδρομο) παρατήρησα στα εσωτερικά χερούλια να έχει καθήσει σκόνη απο το δρόμο....και τα καθάριζα με μπατονέτες!!! Το κάτω μέρος της πόρτας εσωτερικά έχει πάντα τρύπες ώστε να φεύγει το νερό της βροχής που μπαίνει απο τη χαραμάδα του τζαμιού. Απο εκεί λοιπόν μπαίνει αέρας.
Τώρα απο αμάξια σε αμάξια διαφέρει. Είναι θέμα μόνωσης. Οπότε μήν ανησυχείς είναι φυσιολογικό να μπαίνει και λίγο αέρας....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό mytilini » 14 Ιουν 2006, 12:10

Το αυτ/το ήταν ένα ολοκαίνουργιο GV άστρωτο και με ζελατίνες ακόμη στα καθίσματα.Δεν ξέρω αγαπητοί φίλοι,καλή -χρυσή και άγια η τεχνολογία αλλά πολύ φοβάμαι ότι "τριπαρει" τον οδηγό και έτσι έχουμε ως αποτέλεσμα την υπερκτίμηση των ικανοτήτων του αλλά και των πραγματικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου.Υπό κ/σ το ατύχημα που είδα θα είχε αποφευχθεί εάν:α)ο οδηγός οδηγούσε με μιά ταχύτητα "κάτω",β)εάν είχε την γνώση και εμπειρία να "διαβάσει" το οδόστρωμα, γ)εάν συνεκτιμούσε τις παραμέτρους του περιβάλλοντος.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 14 Ιουν 2006, 13:26

Εχει κανεις βαλει το Νεο Grand στα δυσκολα?
Σε προχθεσινη εκδρομη στον Ταυγετο σε συγκεκριμενη αντιπυρικη ζωνη με ακετα μεγαλη κλιση το Grand δεν τα καταφερε.
Με 1η κοντη γλιστραγαν οι τροχοι και δεν ανεβαινε.
Τα λαστιχα ηταν της μανας του Bridgestone καθαρα ασφαλτινα,αλλα το χωμα ηταν ξερο και εμεις οι υπολοιποι με Land cruiser με Bridgestone 694 και 2 sorento βενζινα αυτοματο και πετρελαιο μηχανικο με τελειως ασφαλτινα δεν ειχαμε ουτε ποντο γλιστριμα.
Το Jimny γλιστραγε (καθαρα ασφαλτινα) αλλα ανεβηκε(μπορει να φταιει το μικρο αποβαρο).
Για οσους ειχανε ερθει στο RAID Ταυγετου θυμουνται αν συμπεριλαμβανοτανε αυτη η αντιπυρικη?

Εικόνα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό TLG » 14 Ιουν 2006, 15:28

panayiotis έγραψε:Εχει κανεις βαλει το Νεο Grand στα δυσκολα?
Σε προχθεσινη εκδρομη στον Ταυγετο σε συγκεκριμενη αντιπυρικη ζωνη με ακετα μεγαλη κλιση το Grand δεν τα καταφερε.
Με 1η κοντη γλιστραγαν οι τροχοι και δεν ανεβαινε.
Τα λαστιχα ηταν της μανας του Bridgestone καθαρα ασφαλτινα,αλλα το χωμα ηταν ξερο και εμεις οι υπολοιποι με Land cruiser με Bridgestone 694 και 2 sorento βενζινα αυτοματο και πετρελαιο μηχανικο με τελειως ασφαλτινα δεν ειχαμε ουτε ποντο γλιστριμα.
Το Jimny γλιστραγε (καθαρα ασφαλτινα) αλλα ανεβηκε(μπορει να φταιει το μικρο αποβαρο).
Για οσους ειχανε ερθει στο RAID Ταυγετου θυμουνται αν συμπεριλαμβανοτανε αυτη η αντιπυρικη?

Εικόνα



Εσυ που βρεθηκες εκει που το αποδιδεις ???
Απο αυτα που μας αναφερεις, δυστυχως δεν μπορω να δωσω καμια αλλη εξηγηση , περα απο τα ελαστικα , που ομως απο την αλλη δεν μπορει να ειναι 100% αυτη η αιτια , γιατι οπως λες περασαν κ αλλα δυο αυτοκινητα με ασφαλτινα ...και πολυ ποιο βαρια..!!
Παραξενο μου φαινεται ....Μηπως οφειλεται σε οδηγικο λαθος ??Μηπως καποιος παταγε λιγο παραπανω γκαζι απ'οτι επρεπε???
Παντως σιγουρα δεν οφειλεται σε αδυναμια της 4κινησης του GV .....τη στιγμη που ανεβηκε το Jimny με σχεδον παρομοια 4κινηση ..
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό typod » 14 Ιουν 2006, 15:38

Πιστεύω ότι οι απορίες του TLG είναι η απάντηση.Αυτό στη φωτογραφία είναι ίσιωμα και δεν ανέβαινε??Δυστυχώς δεν μπορώ να τραβάω φωτό απο τα μέρη που πηγαίνω για να καταλάβεις τις δυνατότητες του.Εντάξει είπαμε βελτιώθηκε στο δρόμο αλλά εξακολουθεί να είναι κορυφή εκτός.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες