Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανάκληση εάν και εφόσον !!

Ανάκληση εάν και εφόσον !!

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 27 Μαρ 2006, 10:16

Χαιρετώ τους συναδέλφους !!
Eπειδή έχω κάμποσες μέρες να γράψω , θέλω να ευχηθώ καταρχήν , καλορίζικα τα νέα GV των παιδιών , που τα παρέλαβαν προσφάτως , καλές βόλτες , και τα μάτια σας δεκατέσσερα !!

Επειδή από ότι αντιλαμβάνομαι , ίσως είμαι ο παλαιότερος κάτοχος του νέου GV (21/9/05) πρώτη μέρα κυκλοφορίας , και μετά από 10.000 χλμ σε κάθε είδους έδαφος , θέλω να σας πω ότι το αυ/το είναι όλα όσα υπόσχεται , τίμια και απλά . ζωντανό και ασφαλές σαν τραίνο στην άσφαλτο , και τσαμπουκάς στο off-road , τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Μέρα με την μέρα θα :P :P δείτε την επιλογή σας να δικαιώνετε :P :P :P

Τώρα όσον αφορά την επικεφαλίδα του άρθρου.
Όπως είχα αναφέρει και παλαιότερα στο forum , άκουγα κατά διαστήματα κάτι ψιλοτριξίματα (σε συνθήκες απόλυτης ησυχίας με κλειστό radio) , μπροστά και δεξιά στο ταμπλό , αλλά χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω την πηγή τους.
Την τελευταί φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιών το ανέφερα και μου είπαν ότι πρέπει να τσεκάρουν κάποιο σημείο , κάτω από το καπό στις γωνίες εκεί που τελειώνει το μπροστινό παρπρίζ. Το πρόβλημα ήταν ότι σε δύο μικρές λαμαρίνες 5-10 cm την μία κάτω από την άλλη , δεν είχε μπεί επαρκής ποσότητα αρμόκολλας από το robot . Με αποτέλεσμα σε ανώμαλο έδαφος η λακούβες να παράγονται τριγμοί προφανώς από την τριβή τους . Σαν εργασία δεν διήρκησε πάνω από 5 λεπτά (σαν να βάζεις σιλικόνη με το πιστόλι) , απλά έπρεπε να περιμένω να στεγνώσει . Τονίζω ότι το ανωτέρω πρόβλημα υπήρχε μόνο στα πρώτα πρώτα αυ/τα που ήρθαν , και σε ελάχιστο αριθμό. Για το λόγο αυτό και γίνεται επιδιόρθωση , μόνο σε όσους ιδιοκτήτες αντιληφθούν κάτι , αφού δεν πρόκειται για γενικευμένο πρόβλημα (για ΄αυτό εξάλλου δεν έγινε και επίσημη ανάκληση , αφού πρόκειτε για δευτερεύων πρόβλημα , χώρις να τίθεται θέμα ασφαλείας ούτε κατά διάνοια ) αλλά αφορά εμάς τους τυχερούς που τα πήραμε πρώτοι (το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά) :wink: . Βέβαια από ότι έχω διαπιστώσει , έχουν εκλέιψει πλέον οι ψιλοτριγμοί αυτοί . Οπότε no problem και συγχαρητήρια στο after sale της SUZUKI !! για την άμεση αντίδραση . (εννοείται ότι δεν πλήρωσα μία , έτσι )
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 27 Μαρ 2006, 13:39

Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... :D

φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 27 Μαρ 2006, 14:34

TLG έγραψε:Αυτος ο τριγμος που αναφερεις , μαζι με μια βαση της μηχανης που εκανε καποιους κραδασμους (οχι σε ολα ) ειναι και ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ προβληματα "νεοτητος" του GV ..μου τα ειχε αναφερει ενας φιλος υπευθυνος του συνεργειου της Suzuki στο Περιστερι οταν πηγα να "κλεισω" το δικο μου GV ....
Αλλωστε το οτι ειναι απροβληματιστο το συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορεις να το διαπιστωσει καποιος και με μια βολτα στο ιντερνετ ... :D

φιλε mirmidonas για τον κινητηρα τι γνωμη εχεις ??
Εμενα κατω απο τις 3.500 στροφες μου φαινεται οτι ειναι αρκετα αναιμικος ...


Όντως κάτω από τις 3.000 στροφές το μοτέρ δείχνει να κρεμάει , αλλά ταυτόχρονα όμως δεν ρίχνει τις στροφές παρακάτω. Τις κρατάει σταθερές στις 2000-2500 , με επίπτωση στα νεύρα σου και κυρίως στην κατανάλωση !!
Το θέμα όμως είναι , ότι δεν έχεις λόγω να το δουλεύεις τόσο χαμηλά ( ΔΕΝ είναι τρακτέρ ρε παιδιά) . Από την έως τώρα εμπειρία μου το ιδανικό εύρος στροφών είναι από 3000 μέχρι 4500 σρτοφές , εκεί πάει και καλά και οικονομικά . Ειδικά στις 4000 σρτοφές και κάτι μπαίνει σε δεύτερο επίπεδο ροπής και δεν σου κρεμάει με τίποτα είτε ε'ισαι σε ανηφόρα είτε είσαι φορτωμένος . Πάντως έχουμε λίγα (σφιχτό μοτέρ) χλμ , ακόμη και δεν έχουμε δει τίποτε . Τα καλύτερα έρχονται !!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Μαρ 2006, 14:49

Αρκετά χρήσιμα όλα αυτά, αλλά εγώ προτείνω να μεταφερθεί το topic στο "Grand Vitara 2006" μιας και εκεί μέσα αναλύονται πολλά απο αυτά τα θέματα.
http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 8257#58257
Νομίζω οτι ταιριάζει καλύτερα!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες