Quadmaniac έγραψε:Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να στρώνεις για 5000 χλμ. Κάνε 1000χλμ όπως οδηγείς συνήθως αλλά χωρίς να περνάς τις 5000 στροφές. Σε αυτά τα χλμ δούλευε όλες τις ταχύτητες (και ομαλά κατεβάσματα) και μην το αφήνεις να κρεμάει. Μετά τα 1000 κάνε μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και ξεκίνα να το ανοίγεις καλά. Στα 3000 κάνε άλλη μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και είσαι έτοιμος.
Σίγουρα όμως ο κινητήρας θα ανοίξει καλά μετά τα 10.000
Αυτό με τις αλλαγές σα πρώτα 1000χλμ να ξέρετε ότι κα΄νει περισσότερο κακό παρά καλό. Ίσχυε κάποτε που οι κινητήρες δεβν ήταν τόσο σωστά κατασκευασμένοι και έβγαζαν πολλά γρέζια με το στρώσιμο. Τώρα όμως με μία τέτοια κινηση το μόνο που καταφέρνουμε είναι να πετάξουμε το καλο συνθετικό λάδι που έχει βάλει ο κατασκευαστής στο αμάξι μας, για να βάλουμε στις περισσότερες περιπτώσεις ένα μέτριο λάδι.
Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 5Κ χλμ., ή στα 7,5Κ (αν λέει τόσο ο κατασκευαστής).
Αποφύγετε να αλλάζετε λάδια στα 15Κ χλμ ή παραπάνω. Ειδικά εμεις που κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητά μας σε περιβάλλον με πολύ σκόνη καλό είναι να αποφεύγουμε τόσο μεγάλα διαστήματα αλλαγών.