Έχεις δίκιο ρε βασίλη για την διόρθωση , αλλά νόμιζα ότι έγινε αντιληπτή , και μιλούσαμε επί της διορθωμένης διάστασης.
Ο.Κ. όλα καλά !!
|
|
|
vasilis έγραψε:Και βέβαια όλα καλά
Πάντως θα είναι πολύ ωραίο με 225/75/16 ΜΤ!
vasilis έγραψε:Παρόλο που μπορεί να γράφει το ταμπελάκι την σωστή πίεση ελαστικών, δε πιστέυω οτι πάντα είναι και η καλύτερη λειτουγική σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις με λίγο χαμηλότερη?
30 μπροστα και 32-33 πισω ας πούμε.
Στο δικό μου όταν ακομα είχε τα εργοστασιακά λάστιχα δεν είχα την πίεση κατασκευαστή, αλλά λίγο λιγότερη και δούλευε καλύτερα.
mirmidonas έγραψε:vasilis έγραψε:Παρόλο που μπορεί να γράφει το ταμπελάκι την σωστή πίεση ελαστικών, δε πιστέυω οτι πάντα είναι και η καλύτερη λειτουγική σε σχέση με το ελληνικό οδόστρωμα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις με λίγο χαμηλότερη?
30 μπροστα και 32-33 πισω ας πούμε.
Στο δικό μου όταν ακομα είχε τα εργοστασιακά λάστιχα δεν είχα την πίεση κατασκευαστή, αλλά λίγο λιγότερη και δούλευε καλύτερα.
Aυτό σκέφτομαι να κάνω και εγώ, θα του μειώσω λίγο τις πιέσεις, αλλά φοβάμαι μήπως μετά αρχίζει να "πλέει". Τέλος πάντων, δεν χάνω και τίποτα να κάνω μια δοκιμή.
Την πήρες την φώτο ?
mirmidonas έγραψε:Την πήρες την φώτο ?
TLG έγραψε:Παρεπιπτωντος , δεν μας στελνεις και μια φωτο απο το κατω μερος του νεου GV ?? Εχω "φαει" το ιντερνετ και δεν βρισκω τιποτα ... Evil or Very Mad
TLG έγραψε:Eπισης για οσους ενδιαφερουν τα παρακατω , το νεο 5θυρο σε συγκριση με το προηγουμενο οι γωνιες εχουν ως εξης .....
Προσεγγισης ΝΕΟ GV 29 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 34
Αναχωρησης ΝΕΟ GV 26 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 31
Ραμπας ΝΕΟ GV 19 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ 23
Oπως επισης και οι κοντες του καινουργιου νομιζω οτι ειναι λιγο λιγοτερο κοντες απο το προηγουμενο ......
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες