Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΕΟ ΜΠΛΟΚΕ κλπ για SUZUKI

ΝΕΟ ΜΠΛΟΚΕ κλπ για SUZUKI

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιούλ 2005, 13:49

NEO MΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑ SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA


Στις αρχές Αυγούστου αναμένεται επιτέλους η έναρξη της εμπορικής διάθεσης του νέου μπλοκέ διαφορικού για τους πίσω άξονες των SUZUKI SAMURAI SJ, JIMNY & VITARA απο την εταιρεία ΚΑΜ.

To 100% μπλοκέ αυτό είναι ενεργοποιούμενο από την θέση του οδηγού με φωτιζόμενο διακόπτη δύο θέσεων (φωτ. 7), ηλεκτρικής λειτουργίας (μπλοκάρει τον άξονα σε ακριβώς ένα δευτερόλεπτο) και συνοδεύεται από ενισχυμένα ημιαξόνια και ρουλεμάν (φωτ. 8 & 9)

Για την τοποθέτησή του απαιτείται η αφαίρεση του πίσω καλύματος του άξονα και η αντικατάστασή του με το καινούργιο που δίνεται στο κιτ. Το κάλυμα αυτό είναι από πλαστικό ABS πάχους 8 χιλ. Το κάλυμα αυτό ειναι ανθεκτικότερο σε προσκρούσεις και τριβή από το εργοστασιακό μεταλλικό. Ομως ακόμη και σε περίπτωση ζημιάς μπορεί να επιδιορθωθεί πολύ πιό εύκολα από το μεταλλικό και σε περίπτωση πλήρους καταστροφής του το κόστος αντικατάστασης είναι εξαιρετικά χαμηλό. Σε κάθε περίπτωση όμως διατίθεται και σαν έξτρα ειδικό κάλυμα προφύλαξης το οποίο λειτουργεί και σαν γλύστρα κάτω από το διαφορικό.

Αναμενόμενο κόστος για το κιτ μπλοκέ για SUZUKI περίπου στα 1200 Ευρώ μαζί με τα ενισχυμένα ημιαξόνιa.
Για κάθε συμπληρωματική πληροφορία επικοινωνήστε με το 22950 37637 και 6944 579911.

Eμπορική διάθεση από τις εταιρείες ΓΙΑΣΓΟ ΕΠΕ και ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ
pantg
 

ΝΕΟ ΜΠΛΟΚΕ κλπ για SUZUKI

Δημοσίευσηαπό jimnys » 29 Ιούλ 2005, 00:13

Πολύ καλή η τιμή για αυτά που προσφέρονται.....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Ιούλ 2005, 09:35

Φίλε jimnys γειά,

και εγώ ελπίζω πως θα είναι μία καλή εναλλακτική λύση για βελτίωση των suzuki.

Το ίδιο σύστημα θα παράγεται και προσαρμοσμένο για άξονες Land Rover (άλλωστε η Santana παράγει και αυτοκίνητο βασισμένο σε μηχανικά LR).

To καλό πάντως του συστήματος αυτού είναι τόσο στον τρόπο εμπλοκής του (ηλεκτρικά) όσο και στην διάθεσή του μαζί με τα ημιάξονια κάτι που προστατεύει από μελλοντικές βλάβες στο πεδίο της "μάχης" και την στιγμή που δεν πρέπει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jimnys » 29 Ιούλ 2005, 17:20

Aν υπολογίσουμε ότι στην τιμή είναι και τα ενισχυμένα ημιαξόνια, την ηλεκτρική εμπλοκή , αρα γλιτώνεις κομπρεσερ σωληνάκια κτλ, πιστεύω ότι είναι ανταγωνιστηκή τιμή σε σχέση με τα arb lockers.
Για τα OX locker δεν έχουμε ακούσει κάτι.....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Αύγ 2005, 08:46

To samurai μου είναι μοντέλο 86 και έχει μπλοκέ με ντίζα πίσω μαμά.
Άν έχουν ίδια λειτουργία δεν κουμπώνει αμέσως αλλά πρέπει να κινηθεί λίγο το αυτοκίνητο.
Στα trial το κουμπώνω πρίν αρχίσει ο αγώνας και το ξεκουμπώνω αφού τελειώσει.
Δέν υπάρχει η δυνατότητα να το χειριστείς όταν είσαι μέσα σε εμπόδιο.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jimnys » 23 Νοέμ 2005, 20:09

Ξερουμε κάτι νεότερο???
Κάποιος που το τοποθέτησε?
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό kyr » 13 Δεκ 2005, 19:41

Ξερουμε κάτι νεότερο???
Κάποιος που το τοποθέτησε?


ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟΪ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες

cron