Φίλε Coach, καλωσήρθες στο θαυμαστό κόσμο των αυτοσχέδιων μετατροπών
Το +6 είναι ένα μεγαλούτσικο νούμερο, καθότι η ΟΜΕ δίνει +3 για τα σετ του Vitara, που σημαίνει ότι είτε:
- έβαλες σκληρότερα ελατήρια του ίδιου αυτοκινήτου (από V6 μπροστά και από 5θυρο πίσω)
- έβαλες ελατήρια άλλου αυτοκινήτου
- έβαλες κάτι από τα παραπάνω ΚΑΙ προσθήκες
Εάν το +6cm είναι μετρημένο και όχι στα λόγια, μπορεί να σημαίνει και ότι τα παλιά ελατήρια ήταν πολύ καθισμένα...
Αυτό που λέει ο cliff είναι σίγουρα σωστό, και λογικά θα το νιώθεις πιο πολύ μπροστά όταν πέφτεις σε λακκούβες και ανοίγει η ανάρτηση, ενώ πίσω τα αμορτισέρ είναι αρκετά πιο μακρυά και δεν θα το νιώθεις έντονα.
Επίσης, εάν υποθέσουμε ότι τα νέα από τα παλιά ελατήρια έχουν ελάχιστη διαφορά στο μήκος, το ύψος που πήρες είναι αποτέλεσμα των πιο σκληρών ελατηρίων, οπότε είναι λογικό να καπανάει...
Όσον αφορά τη σκληρότητα, υπάρχει ελπίδα με την αλλαγή των αμορτισέρ, που εάν δουλεύουν πιο σωστά από τα παλιά θα αποσβαίνουν κάπως την πιο απότομη κίνηση της ανάρτησης λόγω των ελατηρίων.
Όσον αφορά το μήκος, πίσω μπορείς να βάλεις όσο μακρυά αμορτισέρ θες, αλλά μπροστά δεν υπάρχουν επιλογές... Η λύση που είχα δοκιμάσει εγώ ήταν οι (πανάκριβες) αλουμινένιες προσθήκες +5cm στις πάνω βάσεις των αμορτισέρ, αλλά τότε τα ψαλίδια κρέμαγαν πάααααρα πολύ με αποτέλεσμα τη φθορά και το σπάσιμο των ημιαξονίων...
Αν θες, περιέγραψε και άλλο τί ακριβώς συμβαίνει, και πες μας τους κωδικούς των ελατηρίων που πρέπει να υπάρχουν πάνω τους.