|
|
|
panoshmGV2.0F έγραψε:Επίσης θα με ενδιέφερε πολύ να ακολουθήσω ακόμη και έτσι τα κονβόι αλλά θέλω να μου πεις αν μπορεί κάποιος να ακολουθήσει αποφεύγωντας (τουλάχιστον στην 1η επαφή εκτος δρόμου με το τζιπάκι του) τα δύσκολα σημεία που μπορεί να χαλάσουν το μοναδικό καλό τουτού της νεοσήστατης οικογένειας μου (ημερομηνία κρεμάλας:21-05-05). Παρατήρησα στην Εύβοια ότι από το κονβόι των 50 αυτοκινήτων λίγα ήταν αυτά που επιχείρησαν "τρέλες". Είναι εφικτό λοιπόν να ακολουθήσω για αρχή ως απλός εκδρομέας ή παρατηρητής των έμπειρων?
panoshmGV2.0F έγραψε:tasos953 θα σου πω γιατί το πήρα:
στα 24500 δεν παίρνεις τζιπ 2000cc με τόση χλιδή μέσα του. Δηλαδή ήθελα ένα αυτοκίνητο για την οικογένεια και χλιδάτο αλλά και τζιπ όπως το ονειρευόμουνα από μικρός που μπήκα πρώτη φορά στου θείου μου ένα laredo από αμερική με πετρέλαιο και με πήγε βόλτα μέσα στα βουνά και τις λάσπες στο χωριό (1500 υψόμετρο) και έπαθα πλάκα...
Δηλαδή: ναι λόγω προσφοράς διατί να το κρύψομεν άλλωστε? Κακό είναι? Τώρα αν κατά την διάρκεια γνωριμίας του τουτού μου σε off road δω ότι δεν μπορώ να περάσω από κάπου πολύ απλά θα πάω από αλλού (εάν γίνεται). Τώρα για after market λύσεις δύσκολα θα το κάνω μου αρέσει να κρατώ το αμάξι σε εργοστασιακά επίπεδα κυρίως σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν ο χρόνος και τα βουνά με διαψέυσουν τι να κάνω.... έχασα
panoshmGV2.0F έγραψε:tasos953 θα σου πω γιατί το πήρα:
στα 24500 δεν παίρνεις τζιπ 2000cc με τόση χλιδή μέσα του. Δηλαδή ήθελα ένα αυτοκίνητο για την οικογένεια και χλιδάτο αλλά και τζιπ όπως το ονειρευόμουνα από μικρός που μπήκα πρώτη φορά στου θείου μου ένα laredo από αμερική με πετρέλαιο και με πήγε βόλτα μέσα στα βουνά και τις λάσπες στο χωριό (1500 υψόμετρο) και έπαθα πλάκα...
Δηλαδή: ναι λόγω προσφοράς διατί να το κρύψομεν άλλωστε? Κακό είναι? Τώρα αν κατά την διάρκεια γνωριμίας του τουτού μου σε off road δω ότι δεν μπορώ να περάσω από κάπου πολύ απλά θα πάω από αλλού (εάν γίνεται). Τώρα για after market λύσεις δύσκολα θα το κάνω μου αρέσει να κρατώ το αμάξι σε εργοστασιακά επίπεδα κυρίως σε μηχανικά μέρη. Τώρα αν ο χρόνος και τα βουνά με διαψέυσουν τι να κάνω.... έχασα
coach έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΝΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΕΙΣ
TLG έγραψε:coach έγραψε:ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ
ΚΑΝΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΝΕΙΣ
Να προσεχεις ομως γιατι το παθεις τις περισσοτερες φορες εχει και καποιο κοστος
tasos953 έγραψε:jps έγραψε:Δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα ακριβώς τι συνέβει.
Πιθανόν να βρέθηκες σε κάποια θέση οπου σηκώθηκε λίγο ο ένας πίσω τροχός.
Ισως βρέθηκε κανένα εμπόδιο.
Είναι πολύ απλό παλληκάρια!!!!!
Σ' αυτές τις περιπτώσεις (και σε πολλές άλλες που ο πίσω άξονας σε κάποιο άκρο του χάνει πρόσφυση) φαίνεται το έλλειμα του G.V στον έλεγχο του πίσω διαφορικού. Και όταν λέω έλεγχο εννοώ διαφορικό περ. ολίσθισης, μπλοκέ κ.ά.
Τί να γίνει, ψάξτε για after market λύσεις. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν πολλές για σάς......
mprizolas έγραψε:tasos953 έγραψε:jps έγραψε:Δεν μπορώ να πώ οτι κατάλαβα ακριβώς τι συνέβει.
Πιθανόν να βρέθηκες σε κάποια θέση οπου σηκώθηκε λίγο ο ένας πίσω τροχός.
Ισως βρέθηκε κανένα εμπόδιο.
Είναι πολύ απλό παλληκάρια!!!!!
Σ' αυτές τις περιπτώσεις (και σε πολλές άλλες που ο πίσω άξονας σε κάποιο άκρο του χάνει πρόσφυση) φαίνεται το έλλειμα του G.V στον έλεγχο του πίσω διαφορικού. Και όταν λέω έλεγχο εννοώ διαφορικό περ. ολίσθισης, μπλοκέ κ.ά.
Τί να γίνει, ψάξτε για after market λύσεις. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν πολλές για σάς......
ΧΜΜΜΜ έλειψα δύο βδομάδες και το κάναμε αμέρικαν μπάρ εδώ μέσα ε???? . Βρε ούστττττ γρήγορα στα SUVλάκια σου εσύ !!!!! .
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες