Πριν απο περιπου 2 μηνες μιλησα με εναν γνωστο μου εξατμισα ο οποιος μου ειπε πως αν αλλαξω την εξατμιση στο JIMNY (16V) θα μπω σε μια διαδικασια η οποια αν ειμαι τυχερος θα μου στοιχισει γυρω στα 1000 €- 1500 € (χταποδι,αγωνιστικο καταλυτη και τελικο καζανακι), ενω ο θορυβος θα γινει σαν να περναει κανα φορτηγο.
Μου φανηκε λιγο υπερβολικος και ετσι το αφησα το θεμα μεχρι που μιλησα με ενα φιλο ο οποιος μου εδωσε ενα φιλτρο-βαρελι Viper της Pipercross το οποιο και αντικατεστησα με τον παπα.
Το αυτοκινητο αλλαξε τελειως συμπεριφορα μου εδωσε ροπη στα χαμηλα και επισης οσο θορυβο χρειαζεται.
το μονο θεμα ειναι πως οπως θα εχετε παρατηρησει η εισοδος του αερα στο JIMNY γινεται μεσα απο το φτερο ετσι ωστε να αποφευγονται χωματα και νερα απο τις εκτος δρομου εξορμησεις. Τωρα λοιπον με το φιλτρο καθε φορα που βγαινω εκτος δρομου απλα συνδεω την σωληνα εισοδου του φιλτρου με την εισοδο στο φτερο. Ακομα και ετσι η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.
Μηπως καποιος θα μπορουσε να μου πει εντυπωσεις απο αλλαγη αναρτησεων (ελατηρια και αμορτισερ) προσανατολιζομαι για τα ΟΜΕ (+ 4cm body lift). μηπως εχει κανεις καποια αλλη προταση ισως λιγο πιο οικονομικη