k.l. έγραψε:Για τους δίσκους άλλαξε τους σίγουρα, τα τακάκια αν δεν έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα μην τα αλλάξεις δεν χρειάζεται, έχεις και καλύτερη απόδοση πιο γρήγορα και νομίζω οτι δεν θα έχεις το ίδιο πρόβλημα γιατι τα τακάκια πλέον έχουν πάρει οτι παραμορφώσεις μπορούσαν να πάρουν έχουν στρώσει απο την τριβή οπότε θα λειτουργήσει καλύτερα. Τα αμορτισέρ τσέκαρε αν έχουν φτύσει λαδάκια (τα δικά μου έχουν) αλλά προτίμισα να μην τα αλλάξω γιατί θα πηγαινα σε κάτι καλύτερο ούτως ή άλλως (αν βρω βέβαια).
φιλε kl εχεις δει κανενα αλλο προβλημα?...εγω εχω ελαφρυ τρεμουλο στις ταχυτητες 2-3-4-5 στα ρεπριζ(μετα στρωνει)...το εχω παει 4 φορες στην αντιπροσωπεια...την μια αλλαγανε κατι λαστιχα στο λεβιε, την αλλη κατεβασαν σασμαν και αλλαξανε τα ρουλεμαν, την αλλη αλλαξανε αξονα,και τωρα ειμαι σε αναμονη για ολοκληρη την κασα του σασμαν...ακομα το προβλημα δεν εχει βρεθει...οχι οτι ειναι τιποτα σοβαρο αλλά γιατι να μην το φτιαξω...
αναψε 3 φορες το esp στο τσεκ δηλαδη δεν εσβησε, τους το ειπα, και το αλλαζουνε αμεσα.
και τελευταιο αναψε το κοκκινο λαμπακι καυσιμου στιγμιαια εν κινηση μια μερα....το αυτοκινητο ψιλομπουκωσε...εσβησα το κινητηρα τον ξαναεβαλα μπροστα. και ολα οκ....η αντιπροσωπεια μετα απο διαγνωση εγκεφαλου μου αλλαξε την βαλβιδα.....
αυτα ηταν τα προβληματα μου στα 35000κμ με πιο σοβαρο της ταχυτητες που δεν μπορουν να βρουν τι εχει....βεβαια αυτο εμενα δεν με χαλαει διοιτι σιγα σιγα αλλαζουν ολο το αυτοκινητο απο κατω
mountainrider ρωτησα για το τσιβλο διοιτι αυγουστο μηνα πηγα απο καλαβρυτα στο τσιβλο...και στο καφενεδακι που ειναι εκει ειδα ενα ddis τριπορτο....και με τα λεγομενα σου νομιζα οτι ησουνα εσυ..
kl....θελω να ψηλωσω και εγω το αμαξι....δεν βρισκω τιποτα τελικα...για τα rocky δεν εχω ακουσει καλα λογια...για τα emu δεν υπαρχει για το δικο μας το αμαξι....ενας φιλος μου ειπε για αμορτισερ και αποστατες γυρω στα 450 ευρω...δεν ξερω αν χανεται η σταθεροτητα και η ανεση στον δρομο....