Γειά,
λοιπόν σήμερα τελείωσαν όσα αφορούσαν το 1ο μέρος.
Δηλαδή το καινούργιο δισκοπλατώ το οποίο είναι AISIN (εργοστασιακό), καθώς επίσης μπήκε και ο μειωτήρας 4,24: 1 της Calmini και αλλάχθηκαν τσιμουχάκια στις εξόδους κιβωτίου, κλπ.
Το δισκοπλατώ είναι αυτό
πάντως η διαδικασία για την τοποθέτηση του μειωτήρα ειναι πολύ πιο απλή απο όσο φανταζόμουν...... μπιλίτσες, μπιλάκια, σκατουλάκια, τέλος πάντων.... όλα ωραία για την ώρα!
και μερικές φωτό απο την τοποθέτηση:
σε αυτές τις φωτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση το οτι περνάνε νερά και λάσπες μέσα (λιγοστά βεβαια) στο "δέσιμο" του σασμάν-βοηθητικού......και ο ιάπωνας δεν το έχει κλείσει κάπως καλύτερα για να περιοριστούν αυτά.
Όχι οτι είναι τίποτε ιδιαίτερο αλλά έτσι..... επειδή ειναι Ιάπωνας βρε παιδί μου
σε τούτη ειναι τα εργοστασιακά γρανάζια μόλις ανοίξαμε το κιβώτιο
σε αυτή ειναι αριστερά το calmini γραναζι και δεξιά το εργοστασιακό
και σε αυτή την τελευταία ειναι τοποθετημένα τα 4,24 και έτοιμα για να κλείσει το κιβώτιο.
Τώρα όσο αφορά την μείωση, στο ανεβατόριο με κρεμασμένους τροχούς και 1η κοντή, τραβηγμένο τέρμα το χειρόφρενο ή τέρμα πατημένα τα φρένα.... ,ε δεν έσβηνε ο κινητήρας ούτε για αστείο.
Είναι πολύ κοντό γρανάζωμα, αλλά μπορεί να προσφέρει πολλά και αξίζει.
Τέλος 1ου μέρους...
Εν αναμονή για τη συνέχεια....
Φιλικά vasilis.