Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τελικά που πάμε;

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 04 Ιούλ 2006, 08:58

Απορία νέου:

Έχουμε rally raid, enduro 4x4, αντοχής 4x4, tout terain και ίσως και κάτι άλλο που δεν το έχω δει.

Κοινώς πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 20 αγώνες τον χρόνο.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιες είναι οι διαφορές των αγώνων αυτών;
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Δημοσίευσηαπό karka » 04 Ιούλ 2006, 18:21

κοιτα να δεις ρε παιδι μου! οταν εχει αγωνες εχουμε γκρινιες για τα αποτελεσματα της διαδρομες, και διαφορα αλλα που μας βγαινουν εκεινο τον καιρο.
σταματανε οι αγωνες αρχιζουν οι αναζητησεις, ποιος ειμαι? απο που ερχομαι? που παω?
τουλαχιστον τωρα εχουμε και μια δικιολογια, τα μεσημερια βαραει 40 υπο σκια.



στο θεμα: διαφορες? χα,χα! απλα, μικρη πιτα, πολλοι πεινασμενοι και ολοι με μαχαιρια.
αν εισαι αγωνιζομενος ξεκινας με την εντυπωση οτι εισαι ενα μεγαλο κοματι μπακλαβα με μπολικο σιροπι (απο το πολυ το ψησιμο και το λεγε λεγε γυρω σου ) και στο τελος νιωθεις σαν μικρη μπουκιτσα σιροπιαστο
που εχει ξεμινει σε καποιο παγκο με ζαχαρωδη ειδη δωρων.

κουραγιο !
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό doc » 04 Ιούλ 2006, 22:02

Nektarios έγραψε:Απορία νέου:

Έχουμε rally raid, enduro 4x4, αντοχής 4x4, tout terain και ίσως και κάτι άλλο που δεν το έχω δει.

Κοινώς πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 20 αγώνες τον χρόνο.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιες είναι οι διαφορές των αγώνων αυτών;


Δεν γίνονται μόνο 20, γίνονται περισσότεροι! Αυτό καλό είναι, σημαίνει ότι υπάρχουν επιλογές.

Τα Rally Raid έχουν διαφορετική φιλοσοφία όσον αφορά την ταχύτητα και την στρατηγική.
Τα Αντοχής 4Χ4 έχουν χαμηλότερη μέση ωριαία, πιο εύκολα εφικτή και είναι γνωστές οι περιοχές μέτρησης. Πρέπει να προσέχεις αρκετά το χρονόμετρο, κάτι που είναι αντίθετο με την φιλοσοφία των Rally Raid.
Όσο για τα enduro, είναι όπως στην μοτοσυκλέτα: Έχεις απλές διαδρομές που πρέπει να κάνεις σε καθορισμένο χρόνο, και ειδικές διαδρομές που πρέπει να τις κάνεις όσο ταχύτερα γίνεται.
Υπάρχουν και τα Trial, υπήρχε και το Mud Cup, όσο για το Tout Terrain είναι κάτι που δεν ξέρω να σου πω.
Να θυμάσαι πως πάντα θα υπάρχουν αγώνες θεσμών (Κυπέλλων, Επάθλων, Πρωταθλημάτων) και μεμονωμένοι αγώνες. Το θεσμικό πλαίσιο των πρώτων είναι καθορισμένο, στους μεμονωμένους μπορεί να είναι πιο χαλαρό.
Υπάρχουν όπως βλέπεις πολλές επιλογές. Ότι θες επιλέγεις, ανάλογα με το τι σου πάει. Γιατί ανησυχείς?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 05 Ιούλ 2006, 08:08

Δεν ανησυχώ, απλά είχα την εντύπωση ότι λίγο πολύ ήταν το ίδιο πράγμα.
Μου τα ξεκαθάρισες όμως και σε ευχαριστώ για αυτό.
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Δημοσίευσηαπό Berg » 05 Ιούλ 2006, 10:04

karka έγραψε:Aν εισαι αγωνιζομενος ξεκινας με την εντυπωση οτι εισαι ενα μεγαλο κοματι μπακλαβα με μπολικο σιροπι (απο το πολυ το ψησιμο και το λεγε λεγε γυρω σου ) και στο τελος νιωθεις σαν μικρη μπουκιτσα σιροπιαστο
που εχει ξεμινει σε καποιο παγκο με ζαχαρωδη ειδη δωρων.


Eεεεεεεεεεεεε κάποιος μου πήρε το σιρόπι και το κερασάκι. :oops: :oops:

Γειά σου Αντρέα μεγάλε. :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mario » 05 Ιούλ 2006, 10:37

Kρατήθηκα, κρατήθηκα αλλά δεν άντεξα άλλο. Εδώ και κάποιο διάστημα έχει εμφανιστεί ο κος karka, τον οποίο δεν έχω την τιμή να γνωρίζω και προσπαθώ να καταλάβω τις εστί. Έχει ξεφύγει μόνος του ή τον άφησαν ελεύθερο; Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Ευχαριστώ εκ τω προτέρω.
Μάριος Βιρβίλλης
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

"Η δίκη" του ... Κάρκα !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 05 Ιούλ 2006, 13:09

mario έγραψε:Kρατήθηκα, κρατήθηκα αλλά δεν άντεξα άλλο. Εδώ και κάποιο διάστημα έχει εμφανιστεί ο κος karka, τον οποίο δεν έχω την τιμή να γνωρίζω και προσπαθώ να καταλάβω τις εστί. Έχει ξεφύγει μόνος του ή τον άφησαν ελεύθερο; Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Ευχαριστώ εκ τω προτέρω.
Μάριος Βιρβίλλης


Μάριε,

ο κύριος karka, κατά κόσμον Ανδρέας Καρκάτσας είναι παλιός αγωνιζόμενος στο εντούρο και νυν αγωνιζόμενος σε Ράλλυ Ρέιντ με 4Χ4, οργανωτής αγώνων και ... "παράγοντας" στην ευρύτερη περιοχή Αχαϊας!

Είναι άτομο με ιστορία στον χώρο των αγώνων, με το θάρρος της γνώμης του (πάντα) και με πολύ πάθος !

Όπως και 'σύ, παίρνει εύκολα ... φωτιά!

Πιστεύει ότι (σχεδόν) τα πάντα κανονίζονται "κάτω από το τραπέζι", ότι μας κυβερνάει η διαπλοκή ενώ είναι φανατικός οπαδός των θεωριών συνομωσίας !

Ασθενές του σημείο η ... ορθογραφία, αφού η ανήσυχη φύση του δεν τον άφηνε γιά πολύ μέσα στην τάξη !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό karka » 06 Ιούλ 2006, 10:33

αγαπητε qeco, ευχαριστο για το συντομο βιογραφικο. (αυτο το ...παραγοντας... τι το ηθελες?)

κυριε μαριε, συνυπαρχουμε σε ενα χωρο κανοντας και οι δυο το χομπυ μας.
σε αυτον το χωρο τα τελευταια χρονια μεσο του δυαδυκτιου ο καθενας μπορει να λεει την αποψη του ειτε εχει σωστο, ειτε λαθος ( ποσο μαλλον για τετοια θεματα που το σωστο και το λαθος ειναι εντελως υποκειμενικα αναλογα με της αναγκες και της προτιμησεις του καθενος).

για παραδειγμα δεν συμφωνο με την αποψη του doc για τους πολλους αγωνες αλλα δεν τον κραζω κιολας.

εχω την αποψη μου και την εκφραζω δημοσια, δεν συνηθιζω να μιλω πρωσοπικα για κανεναν και οταν αυτο συμβαινει ειναι για πολυ συγκεκριμενα θεματα.

υπαρχει οντως προβλημα στο χωρο και το κακο ειναι οτι οι μεθοδευσεις δεν οδηγουν το χωρο προς το καλο και την αναπτυξη του το αντιθετο νομιζω (φανταζομαι δεν διαφωνεις οτι υπαρχουν δυο στρατοπεδα).
οσο υπηρχαν αρκετες συμμετοχες τα πραγμματα ηταν ηρεμα, τωρα που αποτελεσμα αυτης της "πολυφωνιας" στο χωρο ειναι να μειωθουν οι συμμετοχες αρχιζουν τα δυσκολα.
κατα την γνωμη μου οσο η "αρχη του σπορ" δεν επεμβενει να ξεκαθαρισει τα "ειδη" των αγωνων και τους κανονισμους το προβλημα δεν θα λυθει απο τους "οργανωτες".
ξερεις οτι τα ιδια λιγα αυτοκινητα τρεχουν στα πολλα ειδη αγωνων και φυσικα αυτο δεν αφηνει τους αγωνες να αποκτησουν φανατικο κοινο και μελον.

τελος δεν συνηθιζω να στριμωχνομαι τοσο ωστε να χρειαζετε να ξεφυγω, ποσο μαλον να με διωχνουν.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Άλλο παράγοντας και άλλο ... "παράγοντας" !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 06 Ιούλ 2006, 11:04

Αντρέα,

το "παράγοντας" το έχω μέσα σε εισαγωγικά και είναι πάντα με την καλή έννοια !!!

Φιλιά

Γιώργος
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό Berg » 06 Ιούλ 2006, 12:42

Nektarios έγραψε:Απορία νέου:

Έχουμε rally raid, enduro 4x4, αντοχής 4x4, tout terain και ίσως και κάτι άλλο που δεν το έχω δει.

Κοινώς πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 20 αγώνες τον χρόνο.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιες είναι οι διαφορές των αγώνων αυτών;


Νεκτάριε η απορία σου ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΜΕ? ήρθε την κατάλληλη στιγμή.

Λοιπόν εδώ και 16 χρόνια είμαι "αγωνιζόμενος" = χώνω λεφτά σε "οργανωτές + μαγαζιά + συνεργεία" για να ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ.

Αναγκαζόμουν να πηγαίνω στους "αγώνες" που μου "άρεσαν" ή "μπορούσα να τερματίσω".

Τους αγώνες τους έκαναν "λέσχες = οργανωτές" στο ίδιο πρόχειρο επίπεδο και τα 16 χρόνια μέχρι σήμερα.

Βλέπω λοιπόν ότι τελευταία έχουν εμφανιστεί διάφοροι "οργανωτές" και στο χώρο των μοτό και τον χώρο των 4x4 και στον κοινό χώρο οι οποίοι θέλουν να διοργανώσουν αγώνες και φυσικά να έχουν πολλές συμμετοχές.

Αντι λοιπόν να απευθύνονται σε "μας" κάθονται και γράφουν σε αυτό και διάφορα άλλα forum κατηγορόντας ο ένας τον άλλο.

Λοιπόν κύριοι "οργανωτές αγώνων εκτός δρόμου" σας είπαμε τα νέα? :oops: :oops:

Από εδώ και πέρα θα διαλέγουμε εμείς οι αγωνιζόμενοι σε ποιούς αγώνες θα πηγαίνουμε ανάλογα με την ποιότητα και την οργάνωση που θα προσφέρετε. :P :P :P

Προκυρύσω λοιπόν διαγωνισμό με έπαθλο τα χρήματα από τις συμμετοχές μου όλου του επόμενου έτους στον καλύτερο διοργανωτή αγώνων. :shock: :shock: :shock:

Επλίζω να ακολουθήσουν και άλλοι.

Το κείμενο αυτό δεν έχει σκοπό να θίξει κανένα απλά να συνεφέρει μερικούς που έχουν ξεφύγει από αυτό που αφέσει σε όλους μας. Τις εκτός δρόμου διαδρομές είτε αυτές είναι σε μορφή αγώνα ή σε βόλτα.

Καλές διαδρομές με υγεία σε όλους. :P :P :P
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mario » 06 Ιούλ 2006, 13:38

karka έγραψε:υπαρχει οντως προβλημα στο χωρο και το κακο ειναι οτι οι μεθοδευσεις δεν οδηγουν το χωρο προς το καλο και την αναπτυξη του το αντιθετο νομιζω (φανταζομαι δεν διαφωνεις οτι υπαρχουν δυο στρατοπεδα).
οσο υπηρχαν αρκετες συμμετοχες τα πραγμματα ηταν ηρεμα, τωρα που αποτελεσμα αυτης της "πολυφωνιας" στο χωρο ειναι να μειωθουν οι συμμετοχες αρχιζουν τα δυσκολα.
κατα την γνωμη μου οσο η "αρχη του σπορ" δεν επεμβενει να ξεκαθαρισει τα "ειδη" των αγωνων και τους κανονισμους το προβλημα δεν θα λυθει απο τους "οργανωτες".
ξερεις οτι τα ιδια λιγα αυτοκινητα τρεχουν στα πολλα ειδη αγωνων και φυσικα αυτο δεν αφηνει τους αγωνες να αποκτησουν φανατικο κοινο και μελον.

τελος δεν συνηθιζω να στριμωχνομαι τοσο ωστε να χρειαζετε να ξεφυγω, ποσο μαλον να με διωχνουν.


Aγαπητέ κε karka, δεν γνωριζόμαστε και ούτε έχουμε τίποτα να χωρίσουμε. Σε κάποιους από εμάς/εσάς υπάρχει κάποιο παρελθόν στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό όμως δεν νομίζω να μας κάνει τόσο ικανούς κριτές έναντι αυτών που οργανώνουν τους αγώνες, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι με βρίσκουν σύμφωνο οι διάφορες αλχημίες από ορισμένους. Ειλικρινά θα ήμουν ο τελευταίος που θα αντιδρούσα στο δικαίωμα του κάθε εμπλεκομένου να εκφράσει την γνώμη του, όπως κατά καιρούς κάνω και εγώ, αλλά δεν με βρίσκουν σύμφωνο αφορητικές και στείρες αντιδράσεις, χωρίς να υπάρχουν προτάσεις για κάτι καλύτερο.

Σίγουρα αυτή η συζήτηση θα μπορούσε να κρατήσει ώρες ή και ημέρες, ακόμα, θα μου επιτρέψεις όμως να σταματήσω εδώ λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και απλώς να υπενθυμίσω για όποιον ενδιαφέρεται να "φωνάξει", ότι μπορεί να το κάνει πια ομαδικά μέσω του συνδέσμου που δημιουργείται.

Φιλικά
Μάριος Βιρβίλλης
mario
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004, 11:32
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό alexandros » 06 Ιούλ 2006, 13:39

Berg έγραψε:Λοιπόν κύριοι "οργανωτές αγώνων εκτός δρόμου" σας είπαμε τα νέα? :oops: :oops:

Από εδώ και πέρα θα διαλέγουμε εμείς οι αγωνιζόμενοι σε ποιούς αγώνες θα πηγαίνουμε ανάλογα με την ποιότητα και την οργάνωση που θα προσφέρετε. :P :P :P



συμφωνω μαζι σου
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό Nektarios » 06 Ιούλ 2006, 14:54

Δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γιατί είμαι πάρα πολύ νέος στο χώρο...

Αυτό που έχω παρατηρήσει και θέλω να το πω από τον πρώτο κιόλας αγώνα όσον αφορά τα οργανωτικά, είναι το ότι θεωρώ άκρως επικίνδυνο να τρέχουμε να πιάσουμε την ΜΩΤ σε στενούς χωματόδρομους ανοικτούς στην κυκλοφορία. Και στη Ρούμελη και στο Πήλιο συναντηθήκαμε με πολλά οχήματα (και φορτηγά) κατά την διάρκεια του αγώνα. Μια κακιά στιγμή φτάνει για να γίνει το κακό.
Μπορεί αυτό να προβλέπεται από τους κανονισμούς αλλά οφείλω να το εντοπίσω ως πρόβλημα.

Ειλικρινά, χωρίς βέβαια να έχω και εμπειρία από άλλες διοργανώσεις, θεωρώ ότι η οργάνωση στα rally raid που πήρα μέρος ήταν άψογη. Δεν θα με ενοχλούσε πάντως καθόλου να υπήρχε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας κατά την διάρκεια του αγώνα και ας ήταν μεγαλύτερο το κόστος της συμμετοχής που έτσι κι αλλιώς το θεωρώ μικρό.
Άβαταρ μέλους
Nektarios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 19 Απρ 2006, 08:03
Τοποθεσία: Gerakas

Re: Τελικά που πάμε;

Δημοσίευσηαπό Berg » 06 Ιούλ 2006, 17:34

Nektarios έγραψε:Δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γιατί είμαι πάρα πολύ νέος στο χώρο...

Αυτό που έχω παρατηρήσει και θέλω να το πω από τον πρώτο κιόλας αγώνα όσον αφορά τα οργανωτικά, είναι το ότι θεωρώ άκρως επικίνδυνο να τρέχουμε να πιάσουμε την ΜΩΤ σε στενούς χωματόδρομους ανοικτούς στην κυκλοφορία. Και στη Ρούμελη και στο Πήλιο συναντηθήκαμε με πολλά οχήματα (και φορτηγά) κατά την διάρκεια του αγώνα. Μια κακιά στιγμή φτάνει για να γίνει το κακό.
Μπορεί αυτό να προβλέπεται από τους κανονισμούς αλλά οφείλω να το εντοπίσω ως πρόβλημα.

Ειλικρινά, χωρίς βέβαια να έχω και εμπειρία από άλλες διοργανώσεις, θεωρώ ότι η οργάνωση στα rally raid που πήρα μέρος ήταν άψογη. Δεν θα με ενοχλούσε πάντως καθόλου να υπήρχε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας κατά την διάρκεια του αγώνα και ας ήταν μεγαλύτερο το κόστος της συμμετοχής που έτσι κι αλλιώς το θεωρώ μικρό.


Δυστυχώς αυτό με τους δρόμους δεν λύνεται και δεν προβλέπεται να λυθεί σε αυτής της μορφής τους αγώνες. Και δεν μιλάω για Ελλάδα αλλά διεθνώς. Ο θεός να βάζει το χέρι του και εμείς τα μυαλά μας και την προσοχή μας σε όλη την διάρκεια του αγώνα.

Πολλοί όπως π.χ. τα ΜΜΕ θα το εκμεταλευτούν όπως θέλουν. Αυτό θα είναι σε βάρος όλων των διοργανώσεων εκτός δρόμου. Και τότε για ένα μεγάλο διάστημα θα υπάρχουν ζόρια. Μετά λόγω Ελλάδος θα ξεχαστεί και τα πράγματα θα βρούν άλλους ρυθμούς.

Προσοχή λοιπόν παντού διότι κυκλοφορούν και άλλοι. :) :)
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 06 Ιούλ 2006, 17:52

mario έγραψε:
Ειλικρινά θα ήμουν ο τελευταίος που θα αντιδρούσα στο δικαίωμα του κάθε εμπλεκομένου να εκφράσει την γνώμη του, όπως κατά καιρούς κάνω και εγώ, αλλά δεν με βρίσκουν σύμφωνο αφορητικές και στείρες αντιδράσεις, χωρίς να υπάρχουν προτάσεις για κάτι καλύτερο.

κε μαριε, παντα, μα παντα, απο πλευρας μου υπαρχει και μια αντιπροταση.
φυσικα δεν μπορουμε να ξερουμε αν ειναι σωστοτερη απο καποια αλλη γιατι απλα μενει στην θεωρια και δεν υλοποιηται, οπως και οι περσοτερες προτασεις αλωστε.
την δυνατοτητα για κριση και επικριση εκτος "το θερμο του χαρακτηρος μου" που λεει και ο qeco, μου την δινει και η ενασχοληση μου για πολλα χρονια με τα κοινα του χωρου αυτου σε διαφορα ποστα.
οπως λοιπον εσεις στην δουλεια σας ευκολα φανταζομαι μπορειτε να διακρινετε τα καλος η κακος γινωμενα, (πραγματικα δεν γνωριζω το επαγγελμα σας, αλλα φανταζομαι οτι καταλαβαινετε τι ενοω)
ετσι και εγω φτανοντας σε ενα παρκ φερμε εχω αποψη για τον αγωνα απο την πρωτη στιγμη. αυτο μπορει να θεωρηθει χαζο και εγωιστικο, αλλα αν ανατρεξετε στην μνημη σας θα δειτε οτι αγωνες που δεν ξεκιναγαν καλα ακομα και απο το τραπεζακι της γραμματειας, δεν ειχαν καλο αποτελεσμα.

οσο για τον συνδεσμο δεν νομιζω να εχει καλη τυχη σε βαθος χρονου, αν κρινω απο την πορεια αλλων συνδεσμων του παρελθοντως.


Berg, πολυ σωστη η θεση σου, μα δυστυχως πρωτα δινεις τα λεφτα σου και μετα αν σου αρεσε εχει καλως αν οχι ... το μονο που μενει σαν αμυνα ειναι να μην ξαναπας σε αγωνα που δεν σου αρεσε, αλλα αν για παραδειγμα ειναι στο "πρωταθλημα" τι κανεις?


μην ξεχασω!!!!!!!!!!!!! 15/16 ιουλιου στο κουνουπελι 3ο εντουρο σπριντ δυτικης ελλαδος.
σκηνη, υπνοσακος, αντιλιακο-αντικουνουπικο, σαγιοναρα, μαγιο, μπρατσακια, και ροδες!!!
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες