Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα εν οίκω μη εν δήμω !

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Απρ 2016, 21:06

Παρένθεση:

Καθώς αρκετοί δεν γνωρίζουν περι αγώνων αλλα και κανονισμών στην Ελληνική ιστορία του 4Χ4:

http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=204

S.Doukeris έγραψε: Δευτ Ιουν 29, 2009 09:46

Χθες για μια ακόμη φορά ο Θεός έβαλε το χέρι του.
Για να μη λέμε πολλά λόγια, αγώνας χωρίς ρολ κέητζ τουλάχιστον από τη λέσχη μας, δεν ξαναγίνεται. Έτσι απλά.

Το είπα και στη Λάρισα για τα κέητζ, το είπα και στην επιτροπή και δεν συγχωρώ τον εαυτό μου που δεν επέμεινα όσο έπρεπε.

Φοβηθήκαμε μη χάσουμε τους πελάτες;
Φοβηθήκαμε μήπως δεν γίνουν αγώνες;

Ας μη γίνουν ποτέ.

Αυτή τη φορά είμαι διατεθειμένος να φτάσω στα άκρα.

Σε λογικές του «αν χάσουμε και κανα δυο ανθρώπους το χρόνο είναι στο πρόγραμμα» που έχουν ειπωθεί από οργανωτές, εγώ δεν μπαίνω.
Τέλος




και μερικά ακόμα:

mbg έγραψε: Πέμ Ιούλ 09, 2009 15:16

Φωκίων έγραψε:Φιλε MBG
Δεν αποφασιζειο οργανωτης ποιος φοραει κλουβι και ποιος οχι
το αποφασιζει ο ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ απο την ΕΘΕΑ κανονισμόςτου καθε ειδους αγωνα
οπου η ΕΘΕΑ εχει συναψει ασφαλιστηριο συμβολαιο καλυψης τριτων
επεισεις εχεις συνηθως υπογραψει με την δηλοση συμετοχης σου οτι εσυ εισαι υπευθυνος για την σωματικη σου ακαιρεωτητα κ.λ.π. κ.λ.π. και η ΕΘΕΑ και οι ανθρωποι της δεν εχουν καμια κ.λ.π. κ.λ.π.

Αν πραγματικα σε ενδιαφερει να σου βρω τα κειμενα, αν εχεις την καλοσυνη κοιτα στο site της ΕΘΕΑ ολα εκει ειναι....


Σωστα ολα αυτα και συμφωνω μαζι σου. Αλλωστε εχω συμμετασχει σε αγωνες και εχω υπογραψει την σχετικη δηλωση.
Αφου λοιπον η ΕΘΕΑ ασφαλιζει τους τριτους ΜΟΝΑΔΙΚΗ μεριμνα του οργανωτη ειναι να ασφαλισει και να εξασφαλισει την σωματικη ακεραιωτητα του οδηγου. Κανει λοιπον υποχρεωτικο το κλουβι,ζηταει απο την ΕΘΕΑ να το ενταξει στον κανονισμο και ολα καλα.

Εδω ομως αρχιζουν τα βασανα. Γιατι καποιοι που δεν θελουν να τρυπησουν το ταμπλο απο το βολταδικο αυτ/το τους δεν θα συμμετασχουν σε αγωνες.

Οταν ομως λιγοστευουν οι συμμετοχες λιγοστευουν και τα ευρωπουλακια για τον οργανωτη (τα μαγαζακια που εγραψα πιο πανω).

Ισως για μερικους με ευπλαστες συνειδησεις να εχει μικρη αξια ενα χερι η ενα ποδι λιγοτερο σε εναν αγωνιζομενο.

ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.

Καλυτερα ενας αγωνας με τρεις ασφαλεις συμμετοχες παρα 50 συμμετοχες και ο θεος βοηθος. Και οποιος δεν το αντεχει ας αλλαξει δουλεια.

Το σπορ που ασχολουμαστε ειναι επικινδυνο.
Οποιος θελει να τρεχει σε αγωνες να εχει αγωνιστικο αυτ/το τουλαχιστον οσον αφορα την ασφαλεια, και οποιος θελει αυτ/το για βολτες ας πηγαινει την Κυριακη στην αμμουδια να παιζει μονος του.

Στο χωριο μου λεμε δεν γινεται και η που..σα στο μου..ι και η ψυχη στον παραδεισο-συγχωραμε Σταθη το χουι δεν κοβεται.




S.Doukeris έγραψε: Πέμ Ιούλ 09, 2009 17:07
Καλησπέρα
Για τα τράιαλ:
Χαλαρά να φύγει η χρονιά και από του χρόνου Κ2, Κ3 με κέητζ κλπ.
Το δικό μας έχουμε αποφασίσει να γίνει στον Αττάρτ με εμπόδια χαλαρά και αρκετή λάσπη.
Για τους άλλους αγώνες καλύτερα να ενημερώσει ο Αθάν. που ήταν ο στενογράφος της παρέας και τα έχει σημειωμένα.
Προσωπικά όσα αποφασίσαμε να προτείνουμε για τα τράιαλ με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Ίσως - αλλά αυτό το σκεφτόμουν το βράδυ και δεν το συζήτησα ακόμη με τους άλλους της επιτροπής- να πρέπει να ξεχειλώσουμε λίγο την Κ1 μιας και αφού η Κ2 θα γίνει πιο πολεμική να μπορούν τα Κ1+ να τρέχουν με τα Κ1 και όχι με τα Κ2. Αναφέρομαι σε ψιλοπράγματα όμως του στυλ bodylift κλπ και όχι εξτρήμ αναρτήσεις μπλοκέ και τέτοια.
Για τους άλλους αγώνες σε κάποια πράγματα δεν συμφωνώ και πολύ με τους υπόλοιπους της επιτροπής και θεωρώ πως δυστυχώς θα θάψουμε τα εντούρο αλλά σηκώνει πολύ συζήτηση το θέμα. Εκκρεμεί και μια συζήτηση με όλους τους οργανωτές που θα γίνει κάποια στιγμή. Γενικά και όσο και αν θα κακοφανεί σε μερικούς έχω την άποψη πως οι εκδρομείς πρέπει να είναι άλλη κατηγορία και άλλη οι αγωνιζόμενοι. Όταν τα βάλει ο Γιάννης μπορούμε να τα συζητήσουμε αναλυτικά αρκεί να μην το κάνουμε με τον τρόπο που συνηθίζουμε.



S.Doukeris έγραψε: Σάβ Ιούλ 11, 2009 14:24
Ναι, περιττό να πούμε όλοι οτιδήποτε. Όταν τελείωσαν τα επιχειρήματα της οκάς ξεκίνησαν τα άλλα αυτά που κάνουν τους έχοντες κέητζ εγκληματίες. Το Βέγγο θυμάμαι που έλεγε "πελααάτεεες μου".
Η Ιστορία γράφεται. Ελπίζω να μη γίνει ποτέ το κακό γιατί τότε οι Θεοί οργανωτές θα είναι άφαντοι. Θα διασκεδάζουν τις τύψεις τους λέγοντας ο ένας στον άλλον ότι έκαναν ότι μπορούσαν, έβαλαν ραντάρ και GPS αλλά τα ζώα οι αγωνιζόμενοι...
Γεια και από μένα



S.Doukeris έγραψε: » Κυρ Ιούλ 12, 2009 12:30
nikman έγραψε:
nikman έγραψε:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.


Καλησπέρα σε όλους.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?

Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.

Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε" :D :D για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.

Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.

Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους


Νίκο δεν έχει νόημα να το συζητάμε περισσότερο. Πόσοι είναι οι αγωνιζόμενοι που διεκδικούν πρωτάθλημα; Αυτοί που έχουν πάει σε όλους τους αγώνες, καμιά τριανταριά; Πόσοι από αυτούς τρέχουν στη νορμάλ; Γι αυτούς συζητάμε και όχι για 100 και 150 κέητζ για αυτούς που έρχονται να δουν αν τους αρέσει. Αντί λοιπόν όλοι εμείς να πιάσουμε τον ΝΙΝΟ και να κάνουμε καμιά μαζική παραγγελία πιέζοντας τον για μια καλή τιμή αντί μέσω του περιοδικού του να βρει καμιά φτηνή ζωνούλα και κανα κράνος της προκοπής (και ας διαφημίσουμε κανα μαγαζί στην ανάγκη) αντί ακόμα και αυτό που έγραψε ο Φωκίων να δώσουμε ένα πριμ σε αυτούς που θα έρθουν με σωστά μέτρα ασφαλείας, καθόμαστε και λέμε Ιστορίες σαν να μιλάμε σε παιδιά δημοτικού και με μαγκιά του στυλ "Θέλεις να τα ακούσεις τώρα τσουτσέκι".
Πήγαμε στην Έλπα και προσπαθούσε να πείσει τον Παυλόπουλο πως σε όλο τον κόσμο έτσι γίνονται οι αγώνες. Στο Dakar έχει και αυτοκίνητα που τρέχουν χωρίς συστήματα ασφαλείας πίσω από τα αγωνιστικά έλεγε. Στο Dakar δεν έχουν τα συστήματα ασφαλείας της ΦΙΑ αλλά του οργανωτή έλεγε. Στο transiberico τρέχουν σε ανοιχτό δρόμο απλά αυτοκίνητα έλεγε. Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ας το λήξουμε εδώ.



Επίσης ρίξτε μια ματία εδώ http://www.off-road.gr/article1325.html για να δείτε τη σύνθεση της επιτροπής η οποία έφτιαξε τους κανονισμούς που σε γενικές γραμμές ισχύουν έως σήμερα (και κυρίως στα Trial και "παλιά" περιπέτειας - WT / Trophy)

10 μέλη προτάθηκε να αποτελούν την επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ

Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα (8/9/2009) η πρώτη συνάντηση για την επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ.
Πέρα από τα μέλη της ΕΛΠΑ, η επιτροπή συμπληρώθηκε και από τα νεοεκλεγείσα μέλη της συνάντησης 4Χ4 στη Λάρισα.

Έτσι το νέο σχήμα έχει την παρακάτω σύνθεση

Γιώργος Παυλόπουλος (Πρόεδρος της επιτροπής ΕΘΕΑ)
Κώστας Τσέτσος - ΕΘΕΑ
Σπύρος Δουκέρης - ΕΘΕΑ
Αλέκος Αποστολίδης - ΕΘΕΑ
Δημήτρης Σταθάκος - ΕΘΕΑ
Γώγου Θωμά
Σιδέρη Χρήστο
Γιάννη Αθανασίου
Μήλα Παναγιώτη
Βλασακίδη Φίλιππα



Παλαιός κανονισμός περιπέτειας: http://www.old.omae-epa.gr/sites/www.om ... 2010_0.pdf

Τα -άσχημα- γεγονότα οδήγησαν στους κανονισμούς του 2009/10 - και ορθά έγινε. ΄

Μην τρώτε το κουτόχορτο που πασάρουν μερικοί κακόβουλοι με υποπτούς σκοπούς.
Καθώς δεν έχουν ιδέα περι του θέματος προσπαθούν να καλύψουν τα σαθρά επιχειρήματα τους με συκοφαντίες. Ψάχνουν πελάτες σε χώρο που δεν έχει τέτοια έννοια εξ ορισμού.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Απρ 2016, 21:59

Μου λένε - τι τα γράφεις;
Αφού δεν πρόκειται να τα διαβάσουν - είναι κολλημένοι καθώς τους έχει πιπιλήσει το μυαλό ο σκατόψυχος.

Είπα μπας και υπάρχει ελπίδα....

Το ότι κάποιος μπορεί να μην θέλει να γράφει και να απαντά σε κάθε μαλακία που εφευρίσκει κάποιος τενεκές με στόχο να κάνει πραγματικά ζημιά στο χώρο το έχετε σκεφτεί;
Θέλετε να τους πιστεύετε; Καλά κάνετε!

Έχετε απορίες; Και περιμένετε πραγματικά να τις λύσετε απο το φόρουμ;
Υπάρχουν και τηλέφωνα κύριοι.

Υ.Γ. Το email που υπάρχει εδώ viewtopic.php?f=35&t=14487 δεν είναι το μόνο έτσι;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ » 22 Απρ 2016, 08:00

Καλημερα!

Πρωτον δεν μ ενδιαφερει τι εγινε το 2008 ουτε το 2009, μ ενδιαφερει τι γινεται τωρα και τι θα γινει μετα, και τωρα τα εχετε σκατωσει.Εγω σου μιλαω για κ1, hobby και entry σημερα κι εσυ μου απαντας με το τι εγινε το 2008 οτι θα μπουν κλουβια σε κ2,κ3. Μιλαμε για αυτοκινητα σχεδον μαμα τα οποια θα περασουν λακουβιτσες και νεροφαγωματακια, θα γεμισουν συμμετοχες οι αγωνες, και δεν εχουν καμια σχεση με τις φωτο που ανεβασες με τις 30 τουμπες.Αν αυτον τον βοηθησεις να μπει μ ενα κρανος και να καυλωσει τοτε του χρονου θα θελει να μπει στην μεγαλη κατηγορια και τοτε ζητα του αυξημενα μετρα ασφαλειας

Δευτερον οι τιμες που αναφερεις για κροατια ρουμανια κλπ αφορουν 5,6,7 μερες αγωνα με διαμονη και φαγητο, οποτε κοντα στα ιδια ερχομαστε με τιμες βουλγαριας.Για πες μας τιμες απο το pindos trophy

Τριτον οταν θα τρεξεις τροφυ στη βουλγαρια και θα εχεις αποψη τοτε θα μπορεις να μιλησεις για το τι ειδους αγωνες ειναι.Οταν θα πνιξεις το αμαξι σου με το νερο μεχρι το ταμπλο και οταν θα μπεις στο βουρκο μεχρι το λαιμο τοτε να εχεις αποψη

Και τεταρτον δεν προκειται να στειλω πουθενα mail ουτε να παρω τηλ γιατι αυτα που ρωταω αφορουν ολους απλα εγω γινομαι ο κακος που τολμαω να ρωτησω. Εδω απαντησεις ανοιχτα προς ολους

Ξεχασα εχουμε και πεμπτον, ειναι αυτη η ερωτηση που την κουβαλαω 3 μερες. Το γιατι σε ολες τις χωρες το 4χ4 παει μπροστα και σε εμας ολοταχως πισω

Ευχαριστω...
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Απρ 2016, 22:27

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Απρ 2016, 10:32

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Καλημερα!

Πρωτον δεν μ ενδιαφερει τι εγινε το 2008 ουτε το 2009, μ ενδιαφερει τι γινεται τωρα και τι θα γινει μετα, και τωρα τα εχετε σκατωσει.


Δεν μας την λες απλά αλλά μας βρίζεις κιόλας; Αν μπήκες εδώ με αυτό το σκοπό, σε παρακαλώ να άλλαξεις κατεύθυνση.

Αν θέλεις να αμφισβητείς γεγονότα τα οποία οδήγησαν στη λήψη αποφάσεων και δημιουργία κανονισμών οι οποίοι ισχύουν πριν αρχίσεις να ασχολείσαι και άρα οφείλεις να γνωρίζεις και να σέβεσαι, πως μπορώ να σε βοηθήσω; Περιμένεις εμείς τώρα να αγνοήσουμε ότι έγινε παλαιότερα;


ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Εγω σου μιλαω για κ1, hobby και entry σημερα κι εσυ μου απαντας με το τι εγινε το 2008 οτι θα μπουν κλουβια σε κ2,κ3. Μιλαμε για αυτοκινητα σχεδον μαμα τα οποια θα περασουν λακουβιτσες και νεροφαγωματακια, θα γεμισουν συμμετοχες οι αγωνες, και δεν εχουν καμια σχεση με τις φωτο που ανεβασες με τις 30 τουμπες.Αν αυτον τον βοηθησεις να μπει μ ενα κρανος και να καυλωσει τοτε του χρονου θα θελει να μπει στην μεγαλη κατηγορια και τοτε ζητα του αυξημενα μετρα ασφαλειας


Σου συνιστώ να ρίξεις μια ματιά πρώτα στους κανονισμούς, Trial και Hobby στα Trophy κλουβιά θέλουν μόνο τα ανοικτά αυτοκίνητα - Στα Trophy η hobby δεν θέλει ουτε κράνος καθώς δεν έχει χρονόμετρο κλπ. Οπότε δεν έχουν βάσει αυτά που αναφέρεις.
Τα Wild Terrain δεν είναι εισαγωγικά παιχνίδια - είναι αγώνες.

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Δευτερον οι τιμες που αναφερεις για κροατια ρουμανια κλπ αφορουν 5,6,7 μερες αγωνα με διαμονη και φαγητο, οποτε κοντα στα ιδια ερχομαστε με τιμες βουλγαριας.Για πες μας τιμες απο το pindos trophy


Μιλάμε για πραγματικά trophy στην Ρουμανία και Κροατία και είναι παρόμοια και στο pindos. Αλλά σίγουρα δεν είναι Βουλγαρία. Μπράβο τους γιαυτό που μπορούν να κάνουν όπως το κάνουν.


ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Τριτον οταν θα τρεξεις τροφυ στη βουλγαρια και θα εχεις αποψη τοτε θα μπορεις να μιλησεις για το τι ειδους αγωνες ειναι.Οταν θα πνιξεις το αμαξι σου με το νερο μεχρι το ταμπλο και οταν θα μπεις στο βουρκο μεχρι το λαιμο τοτε να εχεις αποψη


'Έχεις την άποψη σου με βάσει την εμπειρία σου, έχω λοιπόν και εγω τη δικιά μου με βάσει τη δικιά μου εμπειρία. Επιλογή σου να συμμετέχεις όπου θέλεις όπως και εμένα.

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Και τεταρτον δεν προκειται να στειλω πουθενα mail ουτε να παρω τηλ γιατι αυτα που ρωταω αφορουν ολους απλα εγω γινομαι ο κακος που τολμαω να ρωτησω. Εδω απαντησεις ανοιχτα προς ολους


Δικαίωμα σου αλλά στα φορουμ δεν παίρνεις επίσημη απάντηση, μόνο φιλολογία.

ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:Ξεχασα εχουμε και πεμπτον, ειναι αυτη η ερωτηση που την κουβαλαω 3 μερες. Το γιατι σε ολες τις χωρες το 4χ4 παει μπροστα και σε εμας ολοταχως πισω

Ευχαριστω...


Βγάλαμε έξω τη Ρουμανία, κάτσε να βγάλουμε έξω και την Τουρκία:

http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f= ... =280#p2392

mbg έγραψε:ΥΓ. Οταν το 2006 πηγα να τρεξω στην Τουρκια χωρις κλουβι και με ζωνες τριων σημειων οι γειτονες με κοιταζαν κοροιδευτικα και με συμπονοια. Με αφησαν δε να τρεξω χαριστικα επειδη εκανα 500 χλμ για να παω. Ισως οι Τουρκοι να αποτελουν καλυτερο παραδειγμα απο τους Ευρωπαιους Ουγγρους.


Άρα μας έμεινε η Βουλγαρία (απο τις τρεις που ανέφερες) στην οποία επιλέγεις να τρέχεις (και μπράβο σου) και κανείς δεν σε εμποδίζει. Για τα υπόλοιπα λοιπόν σε παραπέμπω ξανά στο προηγούμενο ποστ.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ » 22 Απρ 2016, 12:13

Πρωτον δεν σας εβρισα απλα ανεφερα πως εχει καταντησει το 4χ4 στην ελλαδα

Δευτερον μου λες οτι στα trial και στα τροφυ στις μικρες κατηγοριες δε χρειαζεται κλουβι.Δε βλεπεις οτι γεμισαμε trial και τροφυ και δεν ξερουμε που να πρωτοτρεξουμε

Τριτον δεν μας ειπες τελικα ποσο ειναι η συμμετοχη στο πινδος τροφυ μιας και ειναι ενα απο τα λιγα πραγματικα τροφυ

Τεταρτον νομιζω οτι συνομιλω με ενα μελος της επιτροπης 4χ4. Δηλαδη αν στειλω mail θα παρω διαφορετικες απαντησεις?

Πεμπτον δε βγαλαμε εξω καμια ρουμανια και καμια τουρκια, μονος σου τις εβγαλες.Αν νομιζεις οτι θα τρεξεις στη μεγαλη κατηγορια στη βουλγαρια χωρις κλουβι εισαι γελασμενος.Χωρις καθισματα και ζωνες ναι αλλα οχι χωρις κλουβι

Και εκτον η κλασσικη ερωτηση μεχρι να παρω απαντηση. Το γιατι σε ολες τις χωρες το 4χ4 παει μπροστα και σε εμας ολοταχως πισω
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 14 Απρ 2016, 22:27

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Απρ 2016, 07:40

To
ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ έγραψε:...και τωρα τα εχετε σκατωσει...


μάλλον για βρισιά μου κάνει, αλλά αφου ανασκευάζεις πάει καλά.


Επίσημες απαντήσεις δεν μπορείς να πάρεις απο forum.
Η επιτροπή έχει email 4χ4@omae-epa.gr ενώ πάντα μπορείς να επικοινωνήσεις και με την ΟΜΑΕ στο 2106892000

Κατά τα άλλα, προσπάθησα να σου απαντήσω αλλά δεν σε κάλυψα.

Καλή Ανάσταση.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό SUVord » 03 Μάιος 2016, 14:28

bisba έγραψε:ολα για την κονομα μαγκες ..
εκτος απο τον κλοουν που αυτος απλας ειναι ενας κλοουν να γελαει ο κοσμος μαζι του ..


Η ανοησία, η επιπολαιότητα και η άγνοια ευθύνης αγαπητέ bisba είναι πολύ χειρότερα απο μία απλή υστερόβουλη ενέργεια για "κονόμα".Δεν ξέρω απο κονόμες αλλα ξέρω και γνωρίζω απο αγώνες και ασφάλεια.Η άμεση και έμεση εμπλοκή μου σε αγώνες τις τελευταίες πέντε δεκαετίες με έχουν διδάξει οτι σε θέματα ασφαλείας είτε συμμετέχεις με όχημα των 500000ευρώ ή των 30000 ευρώ η πρόνοια πρέπει να είναι η ίδια και η αντιμετόπιση των αγωνιζομένων, επίσης η ίδια.Διαχωρισμοί και εκπτώσεις δεν έχουν θέση.
Απτό παράδειγμα των πιο πάνω λεγομένων μου είναι η αντιμετώπιση των αγωνιζομένων στο φετεινό Ράλι Ακρόπολις και ειδικά στις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών.Για να προστατευθούν, λέει, οι ειδικές λόγω αναμενόμενων βροχοπτώσεων, ώστε οι "ξένοι" του αγώνα να τις βρούν σε καλή κατάσταση την Τετάρτη και την Πέμπτη που θα τις κάνουν, απαγορεύτηκε για τους συμμετέχοντες στο ελληνικό πρωτάθλημα να κάνουν αναγνωρίσεις την Δευτέρα του Πάσχα και την Τρίτη του Πάσχα, όπως επιτρεπόταν σύμφωνα με το πρόγραμμα του αγώνα.Και η συγκεκριμμένη απαγόρευση δεν ανακοινώθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα αλλα στο "Face-book"!!!
Δεν υποννοώ ουδένα δόλο πίσω απο αυτή την αμέλεια των υπευθύνων του αγώνα.Θεωρώ όμως αυτή την απόφαση και τον τρόπο κοινοποίησης της ως απερίσκεπτη, επιπόλαιη και μεροληπτική.
Μακροσκελής η παράθεσή μου αλλά αποδεικνύει οτι σημασία δεν έχει πόσεις ώρες συσκέπτονται οι υπεύθυνοι αλλα το πόσο σκέπτονται πριν την λήψη αποφάσεων.
Χρόνια Πολλά και με Αγάπη
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Μάιος 2016, 17:44

Πατέρα γιατί είναι κακή η by the book "κονόμα"????

( απο οργανωτικής μεριάς αναφερομαι )

τωρα το "αστειο" "μη χαλασουν οι ειδικές" σε χωματινο αγωνα, ε ενταξυ ξεφευγουν απο τη λογική μου ως θεατη και το θεωρω απλώς και επιεικώς γελοιο....

το ζησαμε περσι το ζουμε δυστυχώς και φετος.
Τουλαχιστόν τωρα δε θα βρεχει λεει το ΠΣΚ εν αντιθεση με περσυ οποτε και δεν θα υπαρξουν λογικά αλλα... προσκόματα....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες