"
Δυστυχώς σήμερα ενημερώθηκα ότι για να τρέξει κάποιος στην Ελλάδα με λάστιχο 39 χρειάζεται και πισω εργατη ενώ με 2,5 πόντους μικρότερο λάστιχο περνάει ολα τα κομμάτια στις ίδιες διαδρομές χωρις πισω εργατη. Ποσο **** μπορεί να είστε εσείς που βγαλατε τους κανονισμούς. Καταστρέφεται το 4χ4 στην Ελλάδα και την προσπάθεια να ξαναγίνουν αγώνες. Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κατι τέτοιο *********. ΚΡΙΜΑ θα έπρεπε να βοηθάτε την κάθε οργάνωση και οχι να βάζετε τέτοια εμπόδια. Και καλα ειναι τους κανονισμούς να τους βγάζουν άνθρωποι που έχουν τρέξει σε trophy η wild terain και οχι ****** του σαλονιού που βλέπουν αγωνιστικά μόνο σε DVD. Πάρτε δρόμο επιτέλους καταστρέψατε τον χώρο. Μπράβο στα παιδιά για την κίνηση να ξανά ξεκινήσουν οι αγώνες μπράβο για το κουράγιο και την υπομονή που δείχνουν με τους ********* αυτούς που μέχρι την τελευταία στιγμή δεν ξέρουν τι ******* άλλο να ζητήσουν."
Δύσκολη περίπτωση …Στην πρόσκληση για ενημέρωση των οργανωτών του ημερολογίου που κάναμε τον Φεβρουάριο , εξηγήσαμε , σε όσους προσήλθαν ,τα πάντα με το σκεπτικό ότι οι αγωνιζόμενοι , αυτοί που δεν διαβάζουν οι αυτοί που έχουν απορίες , θα ενημερωθούν σωστά από τις λέσχες τους , αυτό μάλλον δεν δούλεψε σε αυτήν την περίπτωση , οπότε και αναγκάζομαι να εξηγήσω μέσα από εδώ δυο πράγματα .
Κατ αρχάς ας ξεκινήσουμε απ εδώ :
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... Y_2016.pdfΤο ποιο πάνω αρχείο είναι ο τεχνικός κανονισμός του 2016 και είναι αναρτημένος στο site της ΟΜΑΕ από τις 11-2-2016 .
Ο ίδιος κανονισμός υπάρχει και στο site του αγώνα που ο φίλος συγγραφέας θέλει να συμμετάσχει .
http://action-trophy-evros-2016.webnode ... nonismos1/Διαβάζοντας τον κανονισμό βλέπεις ότι τα αυτοκίνητα χωρίζονται σε 3 κατηγορίες :
1-Hobby
2-Trophy
3-Pro
3 κατηγορίες , σημαίνει 3 αγώνες , 3 διαφορετικές διαδρομές κλιμακούμενης δυσκολίας , εξ ου και τα μηδαμινά μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας hobby , όπου μπορείς για παράδειγμα να τρέχεις χωρίς κράνος . Ένα σκαλί ποιο πάνω έχουμε την trophy κατηγορία , η οποία για να είναι τίμια ως αφορά τις δυνατότητες των αυτοκινήτων οριοθετήθηκε στο ως 37 ίντσες ελαστικό . Οτιδήποτε φέρει πάνω από 37 και ως 40 ίντσες ελαστικό ή φέρει άξονες portal ( για ευνόητους λόγους ) τρέχει στην κατηγορία pro , η οποία φυσικά διανύει και την δυσκολότερη διαδρομή .
Η διαφορά στα μέτρα ασφαλείας της trophy με την pro είναι ότι η pro φέρει πυρόσβεση αντί 2 πυροσβεστήρων και στον εξοπλισμό του θα πρέπει να φέρει πίσω εργάτη .
O οποιοσδήποτε θέλει να ανέβει κατηγορία και από την trophy να πάει στην pro, μπορεί , αρκεί να καλύπτει τα μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας και της απαιτήσεις εξοπλισμού … ποιο λιανά : και 33 λάστιχο να φοράω , αν έχω πυρόσβεση και πίσω εργάτη μπορώ να μεταπηδήσω από την trophy στην pro .
Ακόμη ποιο λιανά : Το roadbook της κατηγορίας trophy γράφει απ έξω trophy και ΔΕΝ είναι το ίδιο με αυτό που απ έξω γράφει pro !!!!
Λιανότερα ακόμη : Το λάστιχο ή ο portal είναι αυτό που σε ανεβάζει από την trophy στην pro . Στην περίπτωση του ελαστικού , τα πράγματα δείχνουν ποιο εύκολα αφού βάζοντας μικρότερα λάστιχα , max 37inc μπορείς να παίξεις στην trophy . Στην περίπτωση του portal δεν έχεις παρά να συμμορφωθείς με τα μέτρα ασφαλείας της κατηγορίας σου .
Κάτι τελευταίο που αφορά τα ΔΤΤ .
Το ΔΤΤ γράφει στο εξώφυλλο τον τύπο αγώνα που το αγωνιστικό μπορεί να συμμετέχει και έχει ελεγχθεί-πιστοποιηθεί .Αν θέλω να τρέχω μόνο WT , τότε το ΔΤΤ γράφει απ έξω WT και την κατηγορία πχ 36, open κτλ , αν το ίδιο αυτοκίνητο θέλω να τρέχει και trophy θα πρέπει να το γράφει το ΔΤΤ !!!! Τα μέτρα ασφαλείας διαφέρουν στους δυο αγώνες !!!
Κάτι ακόμη :
Το ΔΤΤ δεν σημαίνει ότι απόκτησες διαβατήριο τεχνικού έλεγχου ! σε κάθε αγώνα το αυτοκίνητο ελέγχετε και αν κάτι δεν είναι σύννομο μπορεί ως και να σας αποκλείσει απ τον αγώνα !
Εδώ κάπου θα σταματήσω την ανάλυση …
όποιος αγωνιζόμενος εξακολουθεί να έχει απορίες μπορεί να στείλει ένα email στο 4x4@omae-epa.gr .
Όλα τα email θα απαντηθούν .