Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 13 Οκτ 2013, 15:03

Σε ουδεμία ομοσπονδία οποιουδήποτε αθλήματος στην Ελλάδα η αιτήσια άδεια αθλητή δεν ξεπερνάει τα λίγα ευρουλάκια που μετρούνται στα δάχτυλα.
Τώρα που και οι μηχανόβιοι νομικά θεωρούνται αθλητές και η Ομοσπονδία τους και το σωματείο τους είναι αθλητικές οντότητες και με τη βούλα του κράτους, γιατί τα παράβολα είναι εξωπραγματικά συγκρινόμενα με τα παράβολα των άλλων ομοσπονδιών;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό fokion » 13 Οκτ 2013, 17:00

Γιατι ο ποδοσφαιριστης πχ τι ασφαλεια προς 3ους να θελει....
(Φανταζομαι ετσι????)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 11:29

Υποτίθετε ότι τα χρήματα που πληρώνεις για την License αφορούν την κάλυψη της ασφάλειας για το προσωπικό ατύχημα. Τα χρήματα που στη συνέχεια πληρώνει ο οργανωτής από τις συμμετοχές αφορούν τα λοιπά.
Τώρα κατά τα λοιπά (αθλητές κλπ), το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 15 Οκτ 2013, 13:03

Και απάντηση δεν έχω...
...και αναμαινόμενο, καθότι το παράβολο πληρώνεται μεν αλλα ουδεμία λεπτομέρεια παρέχεται στον κάτοχο της λισάνς για το "ασφαλιστήριο".
Απόδειξη οτι ο Φωκίονας αναφέρεται σε ζημιές προς τρίτους ενώ η υποτιθέμενη ασφάλιση με το παράβολο
αφορά προσωπικό ατύχημα-σωματικές βλάβες, ή μήπως δεν είναι έτσι;Πραγματικά δεν γνωρίζω γι αυτό άλλωστε ξεκίνησα και αυτή την ενότητα.
Οσον αφορά αλλα αθλήματα που το παράβολο δεν ξεπερνά τα δέκα ευρώ οι αθλητές απο μόνοι τους μπορούν να ασφαλιστούν για προσωπικό ατύχημα.Αθλητές με μεγαλύτερη επικινδυνότητα απο τους οδηγούς ραλλύ ασφαλίζονται με πολύ μικρότερα ετήσια ασφάλιστρα.
Ειλικρινά, νομίζω οτι το πιό ξακάθαρο θα ήταν ο κάθε αγωνιζόμενος να γνωρίζει λεπτομερώς και γι αυτό το θέμα της ασφάλισης.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Οκτ 2013, 20:49

Το θέμα έχει εξήγηση αλλά αμα την αρχίσουμε την κουβέντα και ακουστούν αλήθειες κάποιοι εμπλεκόμενοι που νομίζουν ότι γνωρίζουν, αδίκως θα στεναχωρηθούν. Οπότε θα τα πούμε μεταξύ τυρού και αχλαδιού. \:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό SUVord » 15 Οκτ 2013, 21:58

Γραβιέρα Νάξου φέρνω εγώ.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: Γιατί 130 Ευρώ κι οχι 7 Ευρώ;

Δημοσίευσηαπό fokion » 17 Οκτ 2013, 18:04

Αν βοηθαει σε τιποτα

ο προϋπολογισμός που τέθηκε προς έγκριση ( κι εγκρίθηκε δια της ανατάσεως των χειρών ) στην πρόσφατη γενική συνέλευση ήταν ο ακόλουθος: ( τα σε παρενθεση ειναι δικα μου σχολια)
ΕΣΟΔΑ
1. Από διαφημίσεις – 1.000 ( μόνο???)
2. Επιχορήγηση ΓΓΑ – 20.000 ( τώρα πως υπολογίζεις σε επιχορήγηση ότι στο καταστατικό σου λες ότι είσαι σωματείο που ΔΕΝ θα έχει επιχορήγηση δε ξέρω…)
3. Τόκοι καταθέσεων – 3.000
4. Έσοδα συνδρόμων Αθλ. Σωματείων – 12.000
5. Έσοδα από Αγωνιστικές πινακίδες – 20.000
6. Έσοδα από άδειες οδήγησης – 145.000 (!!!!!!!!!!!!!! Θέλετε και ημερήσιες …… Καταλάβατε τώρα???)
7. Παράβολα αγώνων – 145.000 ( Των ποιων???? )
8. Παράβολα ένταξης στο ημερολόγιο – 50.000

ΕΞΟΔΑ
1. Διοικητικά – Μισθοδοσία – 16.000
2. Αμοιβές εξωτερικών συνεργατών ( Ελ. Επαγγελματίες ) – 7.500 ( τι περιλαμβάνει αυτό…. Κανείς δε ξέρει)
3. Εισφορές προς ΙΚΑ – 6.000
4. Λειτουργικές Δαπάνες – 3.000
5. Ταχυδρομικά – φως – νερό – 3.000
6. ΟΤΕ – 3.000
7. Συνεδριάσεις – 5.000 ( ?????)
8. Σεμινάρια – 5.000
9. Γραφική υλη – καθαριότητα 3.000
10. Δημόσιες σχέσεις – 6.000
11. Αγορά γραφείων – 1.000
12. Διαφημίσεις – 1.000
13. Μηχανοργάνωση – 2.000
14. ΚΛΠ μικροέξοδα – 1.000
15. Παροχές – 3.000
16. Έξοδα απονομών – 15.000
17. Ασφάλιστρο 245.000
18. Αθλητικό υλικό – 25.000 ( Φόρμες???? )
Άλλα ενδιαφέροντα θέματα που «έπιασα»
• Site OMAE και αγώνες 4χ4. ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
• Υπάρχει σκέψη για αγώνες που απέχουν από Αθήνα πάνω απ 150 χλμ να μπαίνει με μεριμνά ΟΜΑΕ αυτοκινητάμαξα(ες), όπου το κόστος επιμερίζεται, 25% στην Λέσχη, 50% στην ΟΜΑΕ και 25% στους αγωνιζόμενους.
• Την προβολή των αγώνων αναλαμβάνει ο κος Ευαγόρας Παπαθεου.
• Αυτή τη στιγμή το ταμείο έχει μέσα 170.000
• Έχουν εκδοθεί 1850 άδειες αγωνιζομένων
• Η Α’ δόση του Ασφάλιστρου ηταν 65.000 ευρω.
• Το συμβόλαιο δεν ακλουθεί την αγωνιστική χρονιά, αλλά λήγει Απρίλιο.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ


Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες