Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πιλοτικό Pindos Trophy - 2013

4Χ4, Enduro, Trophy & Trial, Rally κ.α.

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 16 Σεπ 2013, 23:17

Οκ περιμενω να τα πουμε απο κοντα!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Σεπ 2013, 13:14

Κάθε ΣΚ είμαστε πλεον εκει. Σε περιμένουμε
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Σεπ 2013, 17:25

Θελω να ανεβω αλλα ακομα δεν εχω αμαξι, εχω μεινει απο δισκο-πλατο, υπολογιζω αρχες Οκτωβρη την επισκευη...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Σεπ 2013, 20:50

Pindos Trophy Pilot Event 2013
Elevation Profile
Day 1 - Total Route length: 95km
Trophy route: 95km
Elev Gain - Loss: 3284m, -3278m

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Σεπ 2013, 21:38

Οι πρώτες βροχές είναι εδώ...
Σήμερα το έδαφος γλίστραγε... σαπουνάδα... ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Οκτ 2013, 12:12

Οι track masters Μάριος Παράβαλος και Χρήστος Παπαγιαννάκης ελέγχουν αυτή τη στιγμή τη διαδρομή της δεύτερης μέρας.
Λίγες φωτό απο την προηγούμενη Τρίτη στη διαδρομή:

Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Οκτ 2013, 12:23

Είναι απαραίτητη η χρήση του GPS με ενσωματωμένη ηλεκτρονική πυξίδα.

Κάποιες από τις μονάδες garmin που υποστηρίζουν ψηφιακή πυξίδα είναι τα παλιά αλλά εξαιρετικά GPSmap 60csx, 76csx και eTrex Vista HCx, τα νεώτερα GPSmap 62s και 78s, καθώς και το eTrex 30.
Επίσης υποστηρίζουν αλλά δεν τα προτείνουμε τα Dakota 20.

Tα κορυφαία για τη χρήση αυτή πάντως είναι το GPSMAP 60csx και το GPSMAP 62s.

Το GPS με ενσωματωμένη πυξίδα, χρειάζεται για τα σημεία με την πλοήγηση με μοίρες και μέτρα, καθώς και για τις διαδρομές που θα δοθεί ίχνος (θα φορτωθεί μέσα στη μονάδα).

Υπενθυμίζουμε ότι πριν τη χρήση τους σαν πυξίδα θα πρέπει να γίνει ρύθμιση (calibration) της ηλεκτρονικής πυξίδας, καθώς και να ρυθμιστεί η μονάδα ώστε να εμφανίζει τις μοίρες της ηλεκτρονικής πυξίδας και όχι αυτές που υπολογίζει το gps από τους δορυφόρους.

Στα παλαιώτερα μοντέλα (60csx, 76csx και etrex Vista HCx) θα πρέπει η μονάδα να είναι όσο το δυνατόν πιο οριζόντια για να δουλεύει σωστά η ηλεκτρονική πυξίδα, ενώ στα νεώτερα που διαθέτουν τρισδιάστατες μονάδες αυτό δεν είναι απαραίτητο, καθώς δουλεύουν σε οποιαδήποτε θέση. (Πάντα είναι καλύτερο να είναι όσο το δυνατόν πιο οριζόντια).

Στη συνέχεια η χρήση του GPS είναι εξαιρετικά απλή και χρήσιμη.

Στο σημείο που εμφανίζει το βιβλίο διαδρομής την κατεύθυνση σε μοίρες, ο συνοδηγός χειρίζεται το "zoom in-out" και μετακινεί με τα "βελάκια" τον κέρσορα (δείκτη) της μονάδας σύμφωνα με τις μοίρες που απαιτούνται στην απόσταση που δείχνει η επόμενη τουλίπα. Σε αυτή την περίπτωση η απόσταση αυτή είναι μέτρα σε ευθεία και όχι τα μέτρα που θα "γράψει" το tripmaster.

Ο πλοηγός ΔΕ ΒΙΑΖΕΤΑΙ και ΔΕΝ παρασύρεται από τους συνοδηγούς των άλλων οχημάτων στις επιλογές του.!
Τοποθετεί τον κέρσορα με ακρίβεια στις μοίρες και στα μέτρα που απαιτούνται και όχι στο περίπου. (εκτός αν έχει πυξίδα μέσα στον εγκέφαλο του όπου τότε δε θα χρειάζεται και τη βοήθεια του GPS :-) :-) )

Εκεί τοποθετούμε ένα waypoint (με enter ή με mark ανάλογα με τη συσκευή) και αυτό είναι το σημείο που πρέπει να φτάσει το όχημα μας. Η επιλογή της διαδρομής στις τουλίπες με αζιμούθιο είναι ελεύθερη. Σε κάποιες τουλίπες υπάρχει επίσης ακριβές στίγμα (φ & λ συντεταγμένες).

Ο πλοηγός θα πρέπει πλέον να επιλέξει την ασφαλέστερη και ευκολότερη διαδρομή σύμφωνα πάντα και με τις δυνατότητες του οχήματος του. Πάντα θα πρέπει να έχει στο νού του ότι η διαδρομή περάστηκε από το άρτια εξοπλισμένο Land Rover μας μεν, βάρους 2600kg και με χαλαρούς ρυθμούς δε, και ότι το όχημα ανέβαινε Παρασκευή βράδυ στα Μετέωρα και επέστρεφε Κυριακή βράδυ Αθήνα με τις δικές του δυνάμεις, οπότε σίγουρα θα υπάρχει σχετικά βατή διαδρομή που ενώνει τις δυο τουλίπες.


ΠΧ άλλα πληρώματα μπορεί να επιλέξουν την "κατα μέτωπο επίθεση" στην ευθεία που ενώνει τις δύο τουλίπες ή άλλα μπορεί να ανακαλύψουν άλλο τρόπο πρόσβασης, που μπορεί να μην είναι απαραίτητα ο συντομότερος από πλευράς απόστασης αλλά ίσως πολύ ευκολότερος, ασφαλέστερος και τελικά ταχύτερος για τις ικανότητες του οχήματος του ;-)

Καθώς τα φύλλα στα δέντρα έχουν αρχίσει να παίρνουν το κίτρινο-καφέ χρώμα του φθινοπώρου και αρχίζουν σιγά-σιγά να πέφτουν, είναι σίγουρο ότι στο τέλος του μήνα θα έχουν καλύψει και τα παραμικρά ίχνη μονοπατιών.

Προσωπικά εκτιμώ ότι ο έλεγχος με τα πόδια της διαδρομής με το GPS και το VHF στο χέρι (για επικοινωνία και οδηγίες με τον οδηγό) είναι ο ταχύτερος και ο ασφαλέστερος καθώς έτσι ο πλοηγός μπορεί να εποπτεύσει απεριόριστα με όλες του τις αισθήσεις το σημείο. Η δικιά του επιλογή είναι αυτή που θα καθορίσει το πέρασμα του οχήματος του.

Αυτό είναι και το πιο συναρπαστικό μέρος όλων των Adventure Trophy και το Pindos Trophy είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτής της νοοτροπίας.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Οκτ 2013, 20:37

Pindos Trophy Pilot Event 2013
Elevation Profile
Day 2 - Total Route length: 150km
Trophy route: 70km
Elev Gain - Loss: 3102m, -2623m

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 11:34

Pindos Trophy Pilot Event 2013
Elevation Profile
Day 3 - Total Route length: 147km
Trophy route: 97km
Elev Gain - Loss: 3440m, -2766m

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 12:31

Εικόνα

Με τον έλεγχο της τρίτης διαδρομής, ολοκληρώθηκε η επί του πεδίου δουλειά. Τρεις γεμάτες μεστές ημέρες σε μια απίθανη περιοχή που θα ξετρελάνει.

Η συνταγή περιλαμβάνει ότι θα μπορούσε να ζητήσει ένα παθιασμένο τετρακίνητο πλήρωμα. Καταρχήν την ιδανικότερη περιοχή. Τα Μετέωρα, εκτός από ένας παγκοσμία γνωστός προορισμός διακοπών, έχει αυτό το κάτι στη φυσική μορφολογία του εδάφους, που πολύ δύσκολα θα βρεις αλλού και σίγουρα όχι σε τέτοια έκταση.

Τρεις μέρες που όλες κινούνται σε διαφορετικές περιοχές, σε σημεία που ψάχτηκαν και περπατήθηκαν πολύ.

Η διαδρομή είναι σωστά ζυγισμένη, για τα γούστα του έμπειρου πληρώματος, που θέλει να χρησιμοποιήσει όλη τη συσσωρευμένη εμπειρία του σε διαδρομές που απαιτούν πρωτίστως οδήγηση και προσφέρουν πραγματικές συγκινήσεις και όχι σε κομμάτια που απλά πετάχτηκαν σε μια άχρωμη διαδρομή απλά για να –τελικά- σπάσουν τα οχήματα. Ένα έμπειρο πλήρωμα, θα φέρει το όχημα του ΟΛΟΚΛΗΡΟ κάθε μέρα πίσω στο ξενοδοχείο.

Οδήγηση λοιπόν, πλοήγηση και περιπέτεια! Κάθε μέρα! Σε συμπυκνωμένες δόσεις!

Για το ξεκίνημα, την πρώτη μέρα, τα περίπου 95χλμ θα κινηθούν σε μια περιφερειακή διαδρομή.

Αφήνουμε το ξενοδοχείο από χώμα και ύστερα από ένα μικρό «ζέσταμα» μπαίνουμε στο ζουμί της διαδρομής. Πίσω στο βάθος οι βράχοι των Μετεώρων, ακλόνητοι αποτελούν σημείο αναφοράς. Εμείς βυθιζόμαστε χιλιόμετρο με χιλιόμετρο όλο και πιο μέσα σε απίθανα υλοτομικά δρομάκια. Και νασου και τα κατηφορικά ανάμεσα στα δέντρα να και η πλοήγηση.

Ο συνοδηγός έξω από το αυτοκίνητο, μπροστά να ανιχνεύει στα δύσκολα το πάτημα. Βγήκες στην κορυφή του λόφου και η θέα σου κόβει την ανάσα. Πάμε κάτω πάλι μέσα στο λαβύρινθο και πάλι πάνω και να κάτω από την ξεχασμένη γέφυρα μια σιδηροδρομικής γραμμής που δε την πέρασε πότε τραίνο, εγκαταλελειμμένη μόνη της στο πουθενά. Ακολούθα το ποτάμι. Ποτάμι ξερό με ελάχιστο νερό, αλλά αν το στεναχωρήσεις θα σε ταλαιπωρήσει. Πάμε πάνω πάλι, απόφυγε τους βράχους!

Πέσε μέσα στο νεροφάγωμα – ο δρόμος θεωρείται «κομμένος» από χρόνια, όχι όμως και για σένα, που με εμπειρία θα χωθείς γλιστρώντας μέσα για να συναντήσεις πιο κάτω το άλλο ποτάμι!

Έχεις κάνει περίπου 40 χιλιόμετρα σε 8 ώρες αλλά η διαδρομή αρχίζει να μαλακώνει και αναθαρρεύεις!
Πάμε πάνω πάλι, πάλι σε «κομμένους» δρόμους αλλά ο οδηγός έχει ήδη ζεσταθεί και ο συνοδηγός πλέον πετάει στα σημεία πλοήγησης!

Η πρώτη μέρα, θεωρείται η δυσκολότερη τόσο γιατί τα πληρώματα θα γευτούν πως είναι σχεδιασμένες οι διαδρομές στο βουνό σε όλα τα Adventure Trophy (Transylvania – Croatia κλπ) αλλά και πως αποτυπώνονται αυτές και τι απαιτήσεις σε πλοήγηση έχουν. Τίποτα λιγότερο από καθαρή απόλαυση!

Ξεκίνημα νωρίς το πρωί, καθώς η διάρκεια υπολογίζεται από 10-16 ώρες, ανάλογα με το πλήρωμα και φυσικά τις συνθήκες. Οδηγούσες συνεχώς αλλά με αργούς ρυθμούς. Ένα ζεστό καλωσόρισμα, χαλαρωτικό μπάνιο και δείπνο στο ξενοδοχείο. Καθάρισμα στο όχημα και ανεφοδιασμός για την επόμενη μέρα!



Επόμενη μέρα που θα ξεκινήσει νωρίς. Έχουμε πολλά χιλιόμετρα να συμπληρώσουμε, αλλά θα η διαδρομή έχει επιλεχθεί για να «λασκάρει» η πίεση της χθεσινής μέρας. Άσφαλτος θα μας μεταφέρει βορειοανατολικά σε έναν κρυμμένο παράδεισο. Η περιοχή χρησιμοποιείται μόνο για υλοτομία, δεν έχει κατοικημένα σημεία και ότι κτίσματα θα συναντήσουμε είναι από εγκαταλελειμμένα χωριά.

Από ένα τέτοιο θα μπούμε μέσα στο δάσος, που σε όσα σημεία περνούν οι λιγοστοί δρόμοι μέσα από αυτό θα χρειαστούν τα φώτα από τα οχήματα!

Εδώ τα φύλλα στο έδαφος σχηματίζουν απύθμενα στρώματα! Ο συνοδηγός κολυμπάει μέσα σε αυτά. Οι ραβένες και η πλοήγηση έχουν τον πρώτο λόγο. Διάλεξε την πορεία σου ανάμεσα στους τεράστιους κορμούς της υλοτομίας, πιες δροσερό νερό από τις πηγές και βρες τα σημεία!

70 χιλιόμετρα μέσα στον παράδεισο με ροή που στο τέλος θα σε βγάλει στην άλλη άκρη του δάσους στην αρχή της κατοικημένης περιοχής, όπου μια σύντομη στάση στο προαύλιο του κλειστού πλέον σχολείου της περιοχής μέσα στην πλατεία του χωρίου θα σε φέρει σε άλλες εποχές. Πιες ένα τσιπουράκι (με μέτρο) με τους λιγοστούς κατοίκους του χωριού και μετά χαλαρά πάρε το δρόμο της επιστροφής! Σήμερα η μέρα σου πήγε 8-10 ώρες!


Και πάμε για την τρίτη μέρα. Ακολούθησε το ίχνος της διαδρομής!

Θα σε μεταφέρει και πάλι μέσα από «δρόμους» βαθιά μέσα στο δάσος. Μόνο που τώρα το τοπίο αλλάζει: Περνάς κάθετα το μεγάλο ποτάμι και ξεκινάς το ανέβασμα.

Μέτρο με μέτρο αφήνεις πίσω σου τα πλατάνια, τις βελανιδιές και τις οξιές και αρχίζεις να βλέπεις έλατα!

Ο αγριοπός Κόζιακας σε συντροφεύει και δε θέλει να σε αφήσει να φύγεις. Εσύ όμως έχεις σκονάκι - τις οδηγίες σου που σε φέρνουν πλέον μέσα στις συρσιές που έχουν αφήσει πίσω τους τα unimog όταν κατέβαζαν την ξυλεία. Η διαδρομή υγρή, γλιστράει - πάει «σαπουνάδα».
Η κλίσεις μικρές, η μέγιστη της ημέρας είναι 23%, αλλά το χωνεμένο πούσι δε σε αφήνει να περπατήσεις.

Όμως τίποτα δε σε σταματά, χώνεσαι μέσα στις θηριώδεις φτέρες που έχουν πάρει το χρώμα του φθινοπώρου και προχωράς. Εναλλαγή από μαλακό χώμα σε κομμένους από το νερό υλοτομικούς, σκαρφαλώνεις μέσα στον ίσκιο από τα έλατα και φυσικά δεν θα μπορούσες παρά να «οληκληρώσεις» στην Ελάτη!

Μη χασομεράς, πάρε τον κατηφορικό δρόμο για το τελευταίο γλέντι πίσω στη βάση!
Έχει κάνει πάνω από 7 ώρες στο βουνό!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό panos110 » 14 Οκτ 2013, 14:01

Eκπληκτικη περιγραφη, που δειχνει ποσο το εχεις ζησει το δασος αυτο και το αριστο αποτελεσμα ειναι αναμενομενο!
Καλη διασκεδαση στους τυχερους συμμετεχοντες!
Καλη επιτυχια σ αυτο που εχεις στο μυαλο σου για το μελλον!
panos110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 24 Μαρ 2013, 19:32

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 17:10

panos110 έγραψε:Eκπληκτικη περιγραφη, που δειχνει ποσο το εχεις ζησει το δασος αυτο και το αριστο αποτελεσμα ειναι αναμενομενο!
Καλη διασκεδαση στους τυχερους συμμετεχοντες!
Καλη επιτυχια σ αυτο που εχεις στο μυαλο σου για το μελλον!


Ξέρεις εσύ ;-)

Κρίμα που τοχεις το δικό σου ακόμα σε τεύχη :-(

Ευχαριστούμε!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 17:11

Μερικές φωτό από την τρίτη μέρα: Ξεκίνημα με Μετέωρα, ολοκλήρωση με Ελάτη!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 17:23

Εικόνα
Μανώλης Νταής – Μανώλης Ξανθός – Jeep





Εικόνα
Μανώλης Νταής

Εικόνα
Μανώλης Ξανθός



Oι Μανώληδες, αχώριστο και ακτύπητο δίδυμο!

Έξω καρδιά – διασκέδαση, ένταση και πάλι διασκέδαση. Με ένα Jeep πάντα στην πένα και με μεγάλη εμπειρία. Έχουν μαζί και ξεχωριστά συμμετέχει σε όλα τα είδη αγώνων 4Χ4 (Trial, Wild Terrain, Trail Ride) και ανεβένουν με στόχο τη διασκέδαση για μια ακόμα φορά.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Πιλοτικό Pindos Trophy

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Οκτ 2013, 18:42

Εικόνα
Εικόνα

Thierry Heois (Γαλλία) - Stavros Sorvats (Βέλγιο)





Εικόνα
Thierry Heois (Γαλλία)



Εικόνα
Stavros Sorvats (Βέλγιο)



Με αμέτρητες συμμετοχές αλλά και σημαντικές θέσεις σε Transylvania και Croatia Trophy. Όσοι παρακολουθείτε από "κοντά" αυτά τα trophy μεσα από τις σελίδες του Off-Road.gr, σίγουρα θα τους έχετε "ξαναδεί".

Ο καθένας ιδιαίτερη περίπτωση, με πόρωση στο extreme 4χ4, φέτος θα κατέβουν με το αυτοκίνητο του Thierry. Οχι δεν είναι ένα απλό Patrol και ο Thierry δε φημίζεται για την μηχανική συμπάθεια του, αλλά το όχημα πάντα φτάνει στο camp της ημέρας.

Καθε χρόνο βρισκόμαστε σε κάποιο αγώνα του εξωτερικού. Αφορμή για το Pindos Trophy Pilot στάθηκε η συζήτηση που είχαμε με τον Stavros στο Croatia Trophy, σχετικά με το πόσο μας έλλειψε η νοοτροπία του Transylvania.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες αυτοκινήτων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες